Bedoel je je eigen post of mijn topic?quote:
Bedankt, ik vind het altijd een beetje zielig dat jongens/mannen zich dan zo willen laten gelden door dat soort opmerkingen te maken. "Nou, ik heb een hele mooie vriendin hoor." "Voor mij is het heel makkelijk om vrouwen te versieren." "Ik ken genoeg meisjes die een relatie met me zouden willen."quote:
Seks is trouwens met ksquote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:09 schreef Federer-fan het volgende:
Dus die verkoper zegt: "Let op he, want sex in de paskamer is verboden."
Altijd lachen met die modjes die slaapwandelend Fokken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik plaats hier even een tvp zodat ik dit topic later verder kan lezen. MIJN VRIENDINNEN/SLETJES liggen nu dampend in bed te wachten op mijn ENORME SUPERWORM
Ja, maar dat wist hij dus niet.quote:
Ja, dit is dus precies wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik plaats hier even een tvp zodat ik dit topic later verder kan lezen. MIJN VRIENDINNEN/SLETJES liggen nu dampend in bed te wachten op mijn ENORME SUPERWORM
Begin jij nou ook al?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:48 schreef Dastan het volgende:
Haha mijn vriendin vindt dit ook al zo'n leuk topic.
Je komt hier lang genoeg om te weten dat zulke statements niet veel waarde hebben zonder de bijbehorende foto'squote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:19 schreef SuperwormJim het volgende:
fuck foto's! filmpjes willen we zienquote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je komt hier lang genoeg om te weten dat zulke statements niet veel waarde hebben zonder de bijbehorende foto's
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:55 schreef ZodiaX het volgende:
En toen rende TS de winkel uit en ging snel naar huis toe om ons dit te vertellen!
Ja inderdaad wat een zielige verkoper.......
.......
No pic no proof.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:19 schreef SuperwormJim het volgende: ENORME SUPERWORM
Ook leuk zijn van die gasten die heel slecht bij de vrouwen liggen maar het moment dat ze een keer een vriendin hebben continu brallen “mijn vriendin dit”, “mijn vriendin dat”quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt, ik vind het altijd een beetje zielig dat jongens/mannen zich dan zo willen laten gelden door dat soort opmerkingen te maken. "Nou, ik heb een hele mooie vriendin hoor." "Voor mij is het heel makkelijk om vrouwen te versieren." "Ik ken genoeg meisjes die een relatie met me zouden willen."![]()
Ik was ook een keer bij Videoland, op een avond waarop het vreselijk druk was. Op een gegeven moment zegt er medewerkers tegen zijn mannelijke collega: "Ga, je vanavond nog mee wat drinken?" Zegt die collega: "Nou, ik denk niet dat MIJN VRIENDIN dat leuk vindt." Dat "mijn vriendin" zei hij veel harder, net als dat reclames vaak een hoger volume hebben dan de programma's waarvan ze de onderbreking vormen. Waarschijnlijk dacht hij dat iedereen zou denken:
"Wow, hij heeft een vriendin.Hij is geweldig.
"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |