quote:
Bier, de oplossing en oorzaak van al je problemen.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
storyof my life
ik geef heineken altijd de schuld, das makkelijk
quote:Op zondag 11 juli 2010 00:47 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
WAUW!!!
wtf dude, nog nooit een stormpje meegemaakt?
Ik ben bijna altijd blij, ook tijdens oefeningquote:Op zondag 11 juli 2010 00:31 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Is toch simpel? Een blije infanterist is een slechte infanterist, laat ze oefenen in slecht weer en ze zijn niet meer blij.![]()
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:07 schreef Braamyo het volgende:
jah, ik ben infanterist (naja, chauf, but close enough)
Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen? :/quote:Op zondag 11 juli 2010 11:04 schreef Pumatje het volgende:
worden voorlopig geen oefeningen meer voor mij...
rugklachten......
Mijn gehoor is achteruit gegaan, mijn rug doet pijn en kan niet meer zonder linker knie beschermer werken![]()
...
toch houd ik van het mooiste wapen der KL.
De cav.
Te vaak van de tank afspringen en teveel motorlawaai/ schietgeweld om de oren gehad...quote:Op zondag 11 juli 2010 11:41 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen? :/
Chauffeur als in logistieke ondersteuning?quote:Op zondag 11 juli 2010 11:22 schreef Braamyo het volgende:
wutte?
Aah wat klotequote:Op zondag 11 juli 2010 11:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Te vaak van de tank afspringen en teveel motorlawaai/ schietgeweld om de oren gehad...
Bekende klacht... Ook ik heb een dip in mijn linkeroor.
De YPR'T natuurlijkquote:Op zondag 11 juli 2010 11:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Chauffeur als in logistieke ondersteuning?
En je bent toch maar pas begonnen? Nog in opleiding of niet? Hoe kun je nu al die klachten hebben dan?quote:Op zondag 11 juli 2010 11:04 schreef Pumatje het volgende:
worden voorlopig geen oefeningen meer voor mij...
rugklachten......
Mijn gehoor is achteruit gegaan, mijn rug doet pijn en kan niet meer zonder linker knie beschermer werken![]()
...
toch houd ik van het mooiste wapen der KL.
De cav.
Soms... Nee, eigenlijk best wel vaak heb ik het idee dat jij gewoon totaal niet spoort. Waarom zei je net thunderbird? Waar slaat dat op? En wat moet jij dinsdag doen dan?quote:Op zondag 11 juli 2010 12:08 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ps. Het zou zo maar kunnen zijn dat ik je sta op te wachten dinsdag..
daar moet ik voor gaan zitten hoorquote:Op zondag 11 juli 2010 12:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Begin wild te tikken...
[DEF] Wat is jouw werk?
Minstens net zo'n lang stukje als Pumatje
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:17 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Soms... Nee, eigenlijk best wel vaak heb ik het idee dat jij gewoon totaal niet spoort. Waarom zei je net thunderbird? Waar slaat dat op? En wat moet jij dinsdag doen dan?
Ja... Maar een blikseminslag <5km is ongeveer even interessant als dat ik de melding maak dat mijn stront deze ochtend bruin was. Als die inslag nou <500 meter was ofzo, tja, dan begint het in de buurt van 'grappig' te komen. Maar <5km is zo normaal, dat ik niet snapte waarom je er een melding van moest maken, vandaar mijn reactie.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik spoor ook voor geen meter.
Maar als iemand gewoon een melding maakt van een blikseminslag en jij komt er met zo'n reactie opvalt hetzelfde over jou te zeggen..
En ik hoef dinsdag helemaal niks te doen, behalve mij ongeschikt voor de dienst zuipen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |