Ik volg het ff niet meer? Hier zouden toch oa klusgerelateerde spullen zoals radiatoren, badkamertegels enz langs moeten komen en geen salontafel of snap ik het doel van dit topic niet?quote:
Dat is best een goed idee, neem het even meequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:35 schreef klipper het volgende:
Het lijkt mij dat dit subforum al snel vervuild gaat raken en daardoor sterk onoverzichtelijk wordt.
Misschien is het beter om dit subforum weer onder te verdelen in aparte subforums, zodat iemand snel weet waar hij iets kan vinden.
Voorbeelden zijn: gereedschap, meubels, klusgerelateerde materialen eventueel onderverdeeld in hout, elektra, elektra, cv.en tuin bijvoorbeeld, er zijn natuurlijk nog veel meer mogelijkheden, maar dan gaat het misschien weer iets teveel op MP lijken.
Aha, nou dan bied ik een IKEA Galant Ladeblok aan.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:29 schreef Vonkenboer het volgende:
Klussen en Wonen gerelateerde items daar valt dus ook meubilair onder
Mooi Dulk!quote:Op donderdag 16 september 2010 14:28 schreef Dulk het volgende:
dan zet ik het ook maar even hier neer
[TK] salontafel, bank (chaise lounge) en vouwgordijnen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:07 schreef Fukushima het volgende:
ik ben mijn schuur aan het opruimen en ik ben deze duspol dus tegen gekomen, de duspol is misschien een enkele keer gebruikt en daarna weer in de kast beland.
onderstaande tekst is een google vertaling van de duitse site:
Aanvullende informatie: Benning DUSPOL Analoge IP64
De DUSPOL Ž is een nieuwe analoge spanning tester aan de internationale norm IEC / EN 61243-3 (DIN VDE 0682-401) getest en goedgekeurd spanning detector.
Het apparaat geeft AC en DC spanningen van een hoog contrast licht-emitterende diodes (LED) en een magneetklep in de spanning indicator.
De spanning is aangegeven in de stappen van 12, 24, 50, 120, 230, 400, 500 en 750 V.
Als DC kan maken en de polariteit tests op AC enkelpolige fase tests.
De DUSPOL Ž heeft een soortgelijk apparaat op de fasevolgorde van een drie-fase netspanning (LCD)-test.
Door het indrukken van de twee membraanfilters drukknoppen, is de magneetklep in de spanning indicator ingeschakeld.
De stof-en spatwaterdicht apparaat voldoet aan beschermingsklasse IP 64 en kan dus buiten gebruikt worden bij nat weer
[ afbeelding ]
vraagprijs ¤30,-
quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:05 schreef Wiebelkont het volgende:
We hoeven er niet veel voor te hebben, maar het moet wel uiteindelijk week 3 van Mei aanstaande uit onze oude woning zijn verdwenen, want we gaan het niet verhuizen.
Regels: Tenzij anders aangegeven, zelf demonteren (of in zijn geheel in een bus mikken, wat jij wil) en afhalen in Breda. Ook niet op de zooi letten, wij zijn druk aan het inpakken en verhuizen!
Een mooie, onbeschadigd antiekkleur tv-kastje met grote lade, ooit bij IKEA gekocht.
Vraagprijs: 15 euro.
[ afbeelding ]
2 Witte Billy boekenkasten, ook IKEA, tevens eenmaal in het zwart beschikbaar:
Vraagprijs: 5 euro per stuk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een trim/sportfiets voor in huis, welke een hartslagmeter en allerlei andere functies heeft.
Onbeschadigd, doch heeft een van onze katten het zadel geprobeerd los te trekken, vandaar het modieuze zadeldekje:
Vraagprijs: 50 euro.
[ afbeelding ]
Een Salontafel. Merk: Marktplaats. Model: Student.
Vraagprijs: 5 euro.
[ afbeelding ]
Witte ladenkast, 4 grote en 2 kleine bovenin. Merk: Verrassing... IKEA!
[ afbeelding ]
Pronkstuk voor de muziekliefhebber: een echt origineel analoog elektronisch Orgel, de Eminent T 280. Let ook op de 'portable' uitvoering met handgrepen aan de zijden en verwijderbare standaard. Dit orgel is 100% functioneel en komt met voorversterking, speaker én lijnuitgang, volumepedaal, voetklavier, muziekboeken én met karaokemicrofoon (I kid you not).
Vraagprijs: 50 euro.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weer een IKEA meubelstuk, dit maal een kledingkast. Nieuw gekocht en slechts eenmaal opgebouwd maar dat zegt niks voor de stevigheid bij IKEA.... afbouw is op eigen risico.
[ afbeelding ]
Piéce de Résistance: Een vaatwasser. Merk is ETNA (komt bij de Prijstopper vandaan) en type is totaal onbekend. Hij wast onze vaat wel mega-schoon en heeft nooit problemen gehad. Zie ook de ultra-stevige bovenkant waar je heel er veel spullen op kwijt kunt. Ik gok dat hij ongeveer anderhalf jaar oud is en we hebben vast ergens de bon nog wel.
Vraagprijs: 100 euro.
[ afbeelding ]
Graag hoor ik wie wat wanneer wil hebben en voor hoeveel!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:09 schreef Fukushima het volgende:
L-beslag / montagebeugel om een schutting te bevestigen aan de paal.
21 stuks
de beugels hebben misschien een jaar aan de schutting gezeten.
LET OP dit is roest vast staal!]
vraagprijs ¤15,-
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:12 schreef Fukushima het volgende:
ik heb hier nog een gebruikte maar nog krachtige 12v accutol/boormachine met één accu.
vanwege overstap op DeWalt spul heb ik hier niets meer aan![]()
de boorkop is met één klik te verwijderen waardoor er een schroefbitje gebruikt kan worden
inc koffer![]()
![]()
vraagprijs ¤25,-
Magnetron is inmiddels verkocht!quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:39 schreef Ilske het volgende:
[TK] Neff RVS inbouw magnetron C57W40N0 inox
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |