abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88242707
In mijn nieuwe huis ligt boven een vurenhouten vloer van ongeveer 33 vierkante meter wat eruit gaat. Aangezien ik er verder niets mee doe mag dit weg. Ik ben van plan om het vrijdag te verwijderen dus dan moet het eigenlijk ook meteen weg. Dus als er toevallig een liefhebber is hoor ik het graag

Wat wil ik er voor hebben? Nou kratje bier ofzoiets? Komen vanavond nog wel even meer foto's bij.
  dinsdag 2 november 2010 @ 12:24:31 #2
55011 HunterSThompson
Buy the ticket, take the ride
pi_88242896
Is het verlijmd aan de ondervloer?
"When the going gets weird, the weird turn pro."
pi_88243106
Even de kamer meten, waar ligt de vloer?
pi_88243123
Mag ik vragen waarom je hem wegdoet?

Ziet eruit als een mooi stukje hout. De vloer die in mijn huis lag, heb ik laten renoveren en laten lakken in een andere kleur. voor ¤ 500,- had ik een compleet nieuwe vloer.
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
pi_88243637
Nee het zijjn allemaal losse planken en heeft niet verlijmd gezeten. Het heeft een kliksysteem.

De vloer ligt in Leeuwarden

Ik doe hem weg omdat ik de vloer niet mooi vind. Komt gewoon laminaat in.
pi_88245440
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:47 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nee het zijjn allemaal losse planken en heeft niet verlijmd gezeten. Het heeft een kliksysteem.

De vloer ligt in Leeuwarden

Ik doe hem weg omdat ik de vloer niet mooi vind. Komt gewoon laminaat in.
echt zonde in mijn ogen. Een mooie houten vloer is toch al snel ¤ 40 per m2. Qua uitstraling is het mooier, en zeker als je je huis wil gaan verkopen is het absoluut een plus. En wat ik zeg, voor ¤ 500,- knap je die hele vloer naar je eigen smaak.

Mijn vloer was ongeveer gelijk aan die van jou qua kleur. Nu is het een totaal andere vloer, geheel naar mijn wensen / smaak.
pi_88245594
En ik vind laminaat mooi...lijkt me vrij simpel toch? En dat het een plus is bij verkoop? Dat hangt maar net van de koper af en daar ga ik echt geen rekening mee houden. Ik moet me er lekker in voelen, en dat vind ik met zo'n oude vloer niet. Ik vind de spleten tussen de planken veel te groot en wil gewoon fris spul.
pi_88245692
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 13:40 schreef OxygeneFRL het volgende:
En ik vind laminaat mooi...lijkt me vrij simpel toch? En dat het een plus is bij verkoop? Dat hangt maar net van de koper af en daar ga ik echt geen rekening mee houden. Ik moet me er lekker in voelen, en dat vind ik met zo'n oude vloer niet.
Tuurlijk moet je je er lekker in voelen, dat staat voorop.

Het enige wat ik je probeer mee te geven, is dat een houten vloer dusdanig gerenoveerd kan worden, dat het geheel je eigen smaak is. Tel daarbij op dat de vloer die er nu ligt, ongeveer het dubbele waard is van een redelijke laminaat vloer.

Als je nou in de buurt van Zoetermeer woont... PM me mag je het met je eigen ogen zien ;-)
pi_88245721
Ik heb helemaal geen zin om deze vloer te renoveren :)
Maar goed ontopic?
pi_88262845

pi_88276767
Jammer, groningen was goed te rijden. Woonruimte in nieuwe huis is toch groter dan 33m2. Bedankt.
pi_88278855
ik ga kijken of ik vervoer kan regelen
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_88279412
let er wel even op dat er planken van 3 meter bij zitten.
pi_88302551
Vloer is verkocht. Topic kan dicht.
pi_88302723
Kheb de TR gemist denk ik ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')