Die heb ik zelf in gebruik.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:56 schreef vannelle het volgende:
Waarom zonder accu's en lader eigenlijk?
Hijs gloed nieuw, niet gebruikt door mij. (Expres niet omdat ik direct wist dat ik hem wilde verkopen.)quote:Op donderdag 22 april 2010 20:37 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Heb je er een bon bij? aangezien hij nieuw is?
Ik heb de Makita LXT600 set gekcoht, daar zat deze dus bij. Set komt uit usa maar is allemaal zelfde. Een super apparaat!quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:49 schreef mrSPLIFFY het volgende:
nee maar hij staat wel bij jou op de bon die ik dan eventueel kan zien?
of kopie van kan krijgen ivm garantie? heb heel binnenkort misschien een zaag-klus namelijk
en trouwens welke set had je gekocht eigenlijk? met die 18 V accu-tol erbij? en een zaklamp?
Als jij dat zo leest. Ik heb alleen een bon met alles erop staan geen los per artikel.quote:Op zondag 25 april 2010 21:56 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Dat is geen antwoord
Laat maar zitten als je geen bon kan laten zien....
Wat vertrouw je er niet aan? En aangezien ik de reprico niet van plan was te gebruiken heb ik deze gelijk weggelegd om aantebieden. Heb ik ook hier op het forum vermeld in een ander topic toendertijd maar dat doet er niet toe.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:34 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Er stond alleen bij of ik em kon zien... Maar goed ik blijf t vreemd vinden dat je dan die set koopt terwijl die reciprozaag zo'n beetje een van de duurdere dingen uit de set is en dus vertrouw ik het niet... Succes met de verkoop iig
Niet zeiken vriend... Sowieso heb je niks aan de bon...quote:Op woensdag 28 april 2010 18:34 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Er stond alleen bij of ik em kon zien... Maar goed ik blijf t vreemd vinden dat je dan die set koopt terwijl die reciprozaag zo'n beetje een van de duurdere dingen uit de set is en dus vertrouw ik het niet... Succes met de verkoop iig
Ik heb hem gewoon over en niet in gebruik vandaar mijn verkoop want als ik al mijn spullen los zou kopen was ik inderdaad stukken duurder uit als nu de set. Zelfs gratis weggeven ben ik goedkoper uit als los kopen!quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:38 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Niet zeiken vriend... Sowieso heb je niks aan de bon...
Ook al kan je 'm inzien en kopieren, Makita Nederland accepteerd het niet omdat het in de USA gekocht is. Ik heb onlangs een HR 2470 gekocht in Turkije, scheelde me 250 euro. Maar voor garantie mag ik wederom terug naar Turkije. Zo simpel is dat.
En de set die hij gekocht heeft is de LXT 600 serie met als ik het goed herinner de canvas tas en die set is zo goedkoop (in vergelijking met los kopen) dat het gewoon uit kan om zelfs het door jou genoemde "duurste" artikel voor een paar centen weg te doen.
Dus wat betreft TS is dit een hele goede prijs ! En mijns inziens zonder argwaan te kopen,
Offtopic: Zelfs als TS 'm weg zou geven zou het ten opzichte van losse koop nog uitkunnen ten opzichte van de setprijs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |