daar was ik al bang voor.quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:22 schreef iBenny het volgende:
tof... de hele OP en TT wordt gewoon meegenomen
Nee, ik ben ook naar wedstrijden van Helmond Sport en EIndhoven geweest. OOk ben ik 2 keer samen met Vaduz naar FC Utrecht wezen kijken. Maar van PSV alleen zullen het er wel 400 zijn hoorquote:
Dus je hoeft niet naar het veld te kijkenquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:22 schreef gomi het volgende:
[..]
daar was ik al bang voor.
zijn leuke plaatsen hoor, met tv scherm enzo en ze brengen drinken langs
allen wel 2e ring
bovenste rij, boven de stoelen met tafels zijn er 2 rijen ofzo voor andere pers. soort van extra plaatsen. die zitten echt bijna in de nok
ah k.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook naar wedstrijden van Helmond Sport en EIndhoven geweest. OOk ben ik 2 keer samen met Vaduz naar FC Utrecht wezen kijken. Maar van PSV alleen zullen het er wel 400 zijn hoor
Ja tof, je hoeft alleen de TT maar aan te passen, de OP staat er automatischquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja tof, je hoeft alleen de TT maar aan te passen, de OP staat er automatisch
lol, ms dat ze t daarom hebben ingevoerdquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Dus je hoeft niet naar het veld te kijken![]()
Gewoon op de tv, dat is beter niet naar beneden kijken
ja werkt prima.quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:22 schreef Bellatrix het volgende:
Dus wanneer komt die lay out permanent?
Nou ja en terecht ookquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:25 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, ms dat ze t daarom hebben ingevoerd
de nsp heeft actie gevoerd namens journalisten met hoogtevrees
is pas sinds afgelopen jaar geloof ik btw.
quote:
quote:
Jij hebt m alquote:
Okee, nee ik ben niet zo mobiel en andere clubs interesseren me niet zo meer. Ik twijfel ook al een tijdje over het al dan niet stopzetten van mijn SCC..quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:24 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k.
ik ook grootste deel naar ajax geweest, maar ben bij ook een hele hoop andere geweest.
When it's finished.quote:
Ik ben geen modquote:
Je bent de spindoctor.quote:
Ja. Dat ding is echt VIESSSSSSSSS patrick!quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben weer geel en oranje op mijn iPhone klopt dat?
je moest eens weten.quote:
ah k.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, nee ik ben niet zo mobiel en andere clubs interesseren me niet zo meer. Ik twijfel ook al een tijdje over het al dan niet stopzetten van mijn SCC..
Misschien een storing?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
GRrmdbdbdleleevhhhfffggg....
Mensen die midden in een gesprek offline gaan
ik heb hier weer normaalquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
Verkapt ''ik heb een lelijke layout als eerste'' post.quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
FP is het doucheputje van Fok.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zwart is ook donker
En er zijn genoeg FP-ers die zwart zijn hoor
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Verkapt ''ik heb een lelijke layout als eerste'' post.
Jaquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:28 schreef gomi het volgende:
[..]
is wel lachen. en wel makkelijk ook. mogen ze van mij bij alle clubs wel invoeren tbh
Ik ga nog steeds trouw iedere thuiswedstrijd. Maar het plezier is flink afgenomen, maar ik blijf gaan in de hoop dat het plezier weer terugkomt. Ik ga nu al meer dan 20 jaar,dus is het eigenlijk een onderdeel van mijn leven geworden.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:28 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k.
maar stopzetten?
je gaat nog steeds vaak toch?
of is dat minder geworden de afgelopen tijd?
Ik vind het een rustige lay-out, vol met handige dingen. Mijn Appeltje -R combinatie slijt niet meer zo hard.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Verkapt ''ik heb een lelijke layout als eerste'' post.
Kun je wel zeggen. Qua nieuwsberichten en reacties.quote:
feyenoord is btw net als ajax geen warme clubquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen. Qua nieuwsberichten en reacties.
Wie heeft er dan zo veel haar?quote:
Djeez.quote:
als je al meer dan 20 jaar gaat, is stopzetten niet zomaar iets.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds trouw iedere thuiswedstrijd. Maar het plezier is flink afgenomen, maar ik blijf gaan in de hoop dat het plezier weer terugkomt. Ik ga nu al meer dan 20 jaar,dus is het eigenlijk een onderdeel van mijn leven geworden.
O dat geloof ik meteenquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:31 schreef gomi het volgende:
[..]
feyenoord is btw net als ajax geen warme club
psv wel, die zijn echt aardig in alles zo een beetje
Djeez.quote:
geen probleemquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:33 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga Final Destination kijken, jullie moeten virtueel mijn handje vasthouden.
Kally.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:33 schreef Pheno het volgende:
Waarom heb ik een "chatten met alleenstaande mama's" banner aan de rechterkant?
Die reeks is juist komischquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:33 schreef Bellatrix het volgende:
Ohhh, leuk! Ik vond de eerste en tweede leuk, rest heb ik niet gezien. Met die bus! OMFG.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:33 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:33 schreef Pheno het volgende:
Waarom heb ik een "chatten met alleenstaande mama's" banner aan de rechterkant?
Hij staat hier ook aanquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:33 schreef Bellatrix het volgende:
feyenoord vind ik zelfs iets erger dan ajax tbhquote:
Welke?!quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:33 schreef Bellatrix het volgende:
WTF ik heb toch niet over zoiets gesproken?quote:
* gomi houdt virtueel bella's hand vastquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:33 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:34 schreef gomi het volgende:
[..]
feyenoord vind ik zelfs iets erger dan ajax tbh
die hebben me 1x uit amsterdam laten komen om af te bellen toen ik 5 minuten bij de kuip vandaan zat. of t de dag erop kon
dat heb ik echt nog nergens meegemaakt
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:34 schreef Kally het volgende:
[..]
WTF ik heb toch niet over zoiets gesproken?
Nee, het spel en de randzaken staan er los van. Het doet me op de een of andere manier gewoon minder. Ik denk ook wel dat mijn ziekte (welke zeg ik liever niet) er een rol in heeft gespeeldquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:32 schreef gomi het volgende:
[..]
waardoor is t plezier eigenlijk afgenomen? spel? gedoe eromheen?
Ja dat zeg jij nu wel, maar het gaat vaak wel over de onderwerpen die on topic besproken wordenquote:
Eh jawel, ik heb je gezien. Hete Mama69quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:34 schreef Kally het volgende:
[..]
WTF ik heb toch niet over zoiets gesproken?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, nu zitten we weer hier. Ik voel me net zo'n zigeuner die met zijn tandemasser Tabbert Contessa achter zijn ouwe Mercedes S-klasse van het ene naar het andere glasbakkenveldje aan de rafelrand van de stad gejaagd wordt.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat zeg jij nu wel, maar het gaat vaak wel over de onderwerpen die on topic besproken worden
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Eh jawel, ik heb je gezien. Hete Mama69
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, nu zitten we weer hier. Ik voel me net zo'n zigeuner die met zijn tandemasser Tabbert Contessa achter zijn ouwe Mercedes S-klasse van het ene naar het andere glasbakkenveldje aan de rafelrand van de stad gejaagd wordt.
Flesjequote:Op donderdag 8 juli 2010 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
ah k. dat kan he.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, het spel en de randzaken staan er los van. Het doet me op de een of andere manier gewoon minder. Ik denk ook wel dat mijn ziekte (welke zeg ik liever niet) er een rol in heeft gespeeld
He, Fles.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
OMG het zit gewoon aan mijn naam vastquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
klopt..
maar waarom die er nu is weet ik niet
Wat ben je goed.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Standje.quote:
En dan jezelf er mee fappen? Kinky.quote:
quote:
Echt mijn hele sexy imago gaat aan gort hierquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je kunt er veel meer mee, geloof me.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
net als de titel liefste mama van FOK!
lol en las net weer iets over liefste mamaquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt mijn hele sexy imago gaat aan gort hier![]()
Gisteren zei Symp weltrusten liefste mama van fok![]()
kijk eens twee posts boven jequote:Op donderdag 8 juli 2010 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Net dat plekje waar je niet bij kunt op je rug krabbenquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je kunt er veel meer mee, geloof me.
quote:
In dit geval is het echt schaven. Krabben is er niets bij.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Net dat plekje waar je niet bij kunt op je rug krabben
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Net dat plekje waar je niet bij kunt op je rug krabben
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:38 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. dat kan he.
maar als je er geen plezier meer in hebt ms idd beter om stop te zetten
als je er nog wel een beetje plezier in hebt zou ik doorzetten
maar goed dat is omdat ik denk dat als je er al meer dan 20 jaar komt, dan is stopzetten best een grote stap
Mama mag ik Samson en Gert koekje??quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik ook welquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
op mijn leeftijd is dat een compliment hoor
Uhm talentenjachten ????quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Magoed hoi dus allemaal![]()
Ik weet niks over talentenjachten maar wel een beetje over het WK
ruggenkrabbers?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:42 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ze hadden daar van de handige dingen voor die haast niet meer te krijgen zijn
crv, ben jij dat?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mama mag ik Samson en Gert koekje??![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
maakt niks uit, we schakelen van het een naar het ander, en we zijn hier heeeel flexibelquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:43 schreef gomi het volgende:
[..]
arme kally, liefste mama,
vorige keer lief en schattig
ah dach tdat je twijfelde over komend seizoenquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee,Ja ik heb nog een heel seizoen om er over na te denken dus dat komt wel goed
Ik heb toch ook geen talentquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee dit is Cee's smilie.quote:
Ik zie ze niet maar ik kan er zelf bij dat scheeltquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:43 schreef gomi het volgende:
[..]
ruggenkrabbers?
die zie je nog vaak zat toch
Dat zal die jeuk leren!quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In dit geval is het echt schaven. Krabben is er niets bij.
ik kan wel proberen iets anders te zeggen om je imago weer op de goede weg te helpen, maar dat maakt je alleen ongemakkelijkquote:
Ik zei gister ook weltrusten mamaquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg maar dat het een geile stoeipoes is, that'll do it.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:45 schreef gomi het volgende:
[..]
ik kan wel proberen iets anders te zeggen om je imago weer op de goede weg te helpen, maar dat maakt je alleen ongemakkelijk
ah ik ook. ben vrij flexibelquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zie ze niet maar ik kan er zelf bij dat scheelt
Daar ben ik te laat voor. VOlgens mij is het geld zelfs al van mijn rekening af gehaald.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:44 schreef gomi het volgende:
[..]
ah dach tdat je twijfelde over komend seizoen
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo kun je ook 'siewosie' laten graveren.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:45 schreef gomi het volgende:
[..]
ik kan wel proberen iets anders te zeggen om je imago weer op de goede weg te helpen, maar dat maakt je alleen ongemakkelijk
Dat zeg je elke avond tegen een ander.quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja maar jij bent 19quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een afstotelijk ding zeg die tietzuigsmiley
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een afstotelijk ding zeg die tietzuigsmiley
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ah dat is t nieuwe ten huwelijk vragenquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg je elke avond tegen een ander.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zeg maar dat het een geile stoeipoes is, that'll do it.
Oh, ik denk wat andersquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:47 schreef Symphonic het volgende:
Als ik nu van die jonge bloempjes zie lopen denk ik: tering je had mijn dochter kunnen zijn en dan ging je echt zo de deur niet uit en kleed je tenminste aan voor je naar school gaat.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:47 schreef Pheno het volgende:
Kally is een MILFIs ze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je hadme beloofd dat niet meer te plaatsen hequote:Op donderdag 8 juli 2010 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oh ik smul van al die studentes van rond de 20 hier hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:47 schreef Symphonic het volgende:
Als ik nu van die jonge bloempjes zie lopen denk ik: tering je had mijn dochter kunnen zijn en dan ging je echt zo de deur niet uit en kleed je tenminste aan voor je naar school gaat.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:47 schreef Pheno het volgende:
Kally is een MILFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ach, het kan bij het nieuwe koken.quote:
en jij zou die ook niet meer plaatsen hequote:Op donderdag 8 juli 2010 22:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jullie meeten is nog lastiger dan een koffiemeetquote:
nee dat lukt me niet meerquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik smul van al die studentes van rond de 20 hier hoor
Ze nueken steeds jonger.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:47 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg je elke avond tegen een ander.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
maar ik kan niet zomaar iets zeggen he.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zeg maar dat het een geile stoeipoes is, that'll do it.
dat moeten ze zelf weten, maar als ik een cursus liplezen wil ga ik wel naar het doveninstituut. Doe mij maar een milfquote:
Ze zegt dat ze het zelf weet.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:49 schreef gomi het volgende:
[..]
maar ik kan niet zomaar iets zeggen he.
en ik wil dr niet ongemakkelijk laten voelen enzo
Hoi, koken?quote:
quote:
quote:
Oh ik let alleen op tietenquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat moeten ze zelf weten, maar als ik een cursus liplezen wil ga ik wel naar het doveninstituut. Doe mij maar een milf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
"Koken" he, niet koken.quote:
quote:
Dat scheelt, daar houd ik ook van.quote:
Ja terwijl jij zo goed sushi kan maken, vraag je of ik wil kokenquote:
Niet op z'n Van den Hoogenbands he, want de start was niet z'n beste aspect!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Tombo, leg je het haar eens een keer uit?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja terwijl jij zo goed sushi kan maken, vraag je of ik wil koken
Niet te ver duiken anders lig je er weer naastquote:
Ik ook ,die groene vind ik viezzzz patrick.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Ik begin de laatste tijd gewoon spontaan te boeren van die groene smilies...
Ik doe net of ik heel blonT benquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tombo, leg je het haar eens een keer uit?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Ik begin de laatste tijd gewoon spontaan te boeren van die groene smilies...
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja terwijl jij zo goed sushi kan maken, vraag je of ik wil koken
Kally, als Pheno koken zegt bedoelt ie stomend hete seksquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tombo, leg je het haar eens een keer uit?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Kally, als Pheno koken zegt bedoelt ie stomend hete seks
Zo goed?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Iedereen heet tegenwoordig Patrick, is even wennen hoor.
was dan eerst je handen goed voor je gaat plassenquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:54 schreef Pheno het volgende:
Ik ga me weer inbalsemen met tijgerspul, dat brandt goed, hopelijk ben ik dan in het weekend van die spierpijn/kramp/whatever af.
En ze zijn ook VIEESSSSSSSquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zeg niet dat we dat moeten doen!quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Maar....dan heeft hij dat ook met jou, we zijn 1 toch?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was dan eerst je handen goed voor je gaat plassen
en ik spreek uit ervaring
I know, maar ik heb dan gelukkig ervaring met rode peper en daarna in je oog even wrijvenquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Owh gelukkigquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat we dat moeten doen!Ik leg alleen uit wat ie bedoelt
[..]
Ook voor je gaat koken trouwensquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn naam heeft ook best wel een piek in de mijn geboortejaar zag ik tijdje terugquote:
Nou, bedankt.quote:
Wij gaan heul niet koken met Phenoquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ook voor je gaat koken trouwens
So I heard
Jij bent bezetquote:
mijn naam hoor je bijna niet meer.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:56 schreef gomi het volgende:
[..]
mijn naam heeft ook best wel een piek in de mijn geboortejaar zag ik tijdje terug
mar goed heb er nog 2 en die zijn wat minder gangbaar
Ik ken iets ergers... met dank aan de chirurg die niet heel precies de catheder op zijn plaats schoof. Verdomme drie weken last van gehad, dat zoute als je moest plassenquote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wij gaan heul niet koken met Pheno![]()
Wij gaan slapen (mijn helft iig)
Adolf?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn naam hoor je bijna niet meer.
na mijn generatie is hij in het slop geraakt
Uhm ja nu kan ik iets zeggen maar ik hou het wel op dat ken ikquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken iets ergers... met dank aan de chirurg die niet heel precies de catheder op zijn plaats schoof. Verdomme drie weken last van gehad, dat zoute als je moest plassen![]()
![]()
Dat hield Yolanthe ook niet tegenquote:
mijn naam hoor je nog wel, maar in mijn geboortejaar was er echt een piek.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jan ook niet.quote:
Lolquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm ja nu kan ik iets zeggen maar ik hou het wel op dat ken ik
trusten tombolaquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wij gaan heul niet koken met Pheno![]()
Wij gaan slapen (mijn helft iig)
Ja maar ik ben Yolanthe niet, gelukkigquote:
Ik had ooit na dat ene Eurovisie songfestival ineens zes Alf Poiers in mijn MSNquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
precies.quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wie??quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had ooit na dat ene Eurovisie songfestival ineens zes Alf Poiers in mijn MSN
Ja, echtquote:
quote:
Oh mijn God dat nummer.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had ooit na dat ene Eurovisie songfestival ineens zes Alf Poiers in mijn MSN
Valt wel mee hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ok, maar woe doet dan ook hequote:Op donderdag 8 juli 2010 23:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, echt
Ik zou het ook wel toegeven als ik het zelf meegemaakt had hoorMaar dit heb ik uit betrouwbare bron
Nee, jij bent leuk.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ik ben Yolanthe niet, gelukkig
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:00 schreef Pheno het volgende:
Nou , ik sta in brand, dus ik ga maar slapen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:00 schreef Pheno het volgende:
trusten phenoquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:00 schreef Pheno het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hou helemaal niet van paling overigens.
Een oostenrijkse deelnemer met een quasi grappige naamquote:
ik hoor die naam in mijn generatie veel, maar ik hoor eigenlijk nooit meer dat een kind zo heetquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:00 schreef Pheno het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hou helemaal niet van paling overigens.
ok nu ben ik benieuwd naar de naamquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hoor die naam in mijn generatie veel, maar ik hoor eigenlijk nooit meer dat een kind zo heet
Nou ja wel minder idd maar ik ken er wel een paar die jonger zijnquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hoor die naam in mijn generatie veel, maar ik hoor eigenlijk nooit meer dat een kind zo heet
Kook zequote:Op donderdag 8 juli 2010 23:00 schreef Pheno het volgende:
jouw naam hoor ik nu ook niet vak meer tbhquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja wel minder idd maar ik ken er wel een paar die jonger zijn
Ik van visstick.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Ik ook niet... ben meer van de zalm of haring
Mag niet hotlinken.quote:
Nee goed hequote:Op donderdag 8 juli 2010 23:04 schreef gomi het volgende:
[..]
jouw naam hoor ik nu ook niet vak meer tbh
en het is zo'n mooie naamquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:04 schreef gomi het volgende:
[..]
Ja.quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:04 schreef gomi het volgende:
[..]
Echt? Ik hoor hem niet vaak meerquote:
Jij heet Alfred.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Weten jullie allemaal hoe jullie allemaal heten?
Da's te hopen, is toch wel het eerste wat je leert als kind!quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij weet ook hoe ik heetquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's te hopen, is toch wel het eerste wat je leert als kind!
Oh, bedoel je zo...
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's te hopen, is toch wel het eerste wat je leert als kind!
Oh, bedoel je zo...
petrus?quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:05 schreef Cee het volgende:
Ik zal straks de laatste op aarde zijn met mijn naam. Want de rest staat aan het voorportaal van de hemel.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:05 schreef Cee het volgende:
Ik zal straks de laatste op aarde zijn met mijn naam. Want de rest staat aan het voorportaal van de hemel.
a Kally heet Kelly, Symphonic Marco, IBenny Donald en Vaduz Carlos. Gomi weet ik niet zeker en tombo ook niet. En Cee heet trouwens Robientje.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |