Jij hebt m alquote:
Okee, nee ik ben niet zo mobiel en andere clubs interesseren me niet zo meer. Ik twijfel ook al een tijdje over het al dan niet stopzetten van mijn SCC..quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:24 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k.
ik ook grootste deel naar ajax geweest, maar ben bij ook een hele hoop andere geweest.
When it's finished.quote:
Ik ben geen modquote:
Je bent de spindoctor.quote:
Ja. Dat ding is echt VIESSSSSSSSS patrick!quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben weer geel en oranje op mijn iPhone klopt dat?
je moest eens weten.quote:
ah k.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, nee ik ben niet zo mobiel en andere clubs interesseren me niet zo meer. Ik twijfel ook al een tijdje over het al dan niet stopzetten van mijn SCC..
Misschien een storing?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
GRrmdbdbdleleevhhhfffggg....
Mensen die midden in een gesprek offline gaan
ik heb hier weer normaalquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
Verkapt ''ik heb een lelijke layout als eerste'' post.quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
FP is het doucheputje van Fok.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zwart is ook donker
En er zijn genoeg FP-ers die zwart zijn hoor
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Verkapt ''ik heb een lelijke layout als eerste'' post.
Jaquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:28 schreef gomi het volgende:
[..]
is wel lachen. en wel makkelijk ook. mogen ze van mij bij alle clubs wel invoeren tbh
Ik ga nog steeds trouw iedere thuiswedstrijd. Maar het plezier is flink afgenomen, maar ik blijf gaan in de hoop dat het plezier weer terugkomt. Ik ga nu al meer dan 20 jaar,dus is het eigenlijk een onderdeel van mijn leven geworden.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:28 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k.
maar stopzetten?
je gaat nog steeds vaak toch?
of is dat minder geworden de afgelopen tijd?
Ik vind het een rustige lay-out, vol met handige dingen. Mijn Appeltje -R combinatie slijt niet meer zo hard.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Verkapt ''ik heb een lelijke layout als eerste'' post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |