En dan jezelf er mee fappen? Kinky.quote:
quote:
Echt mijn hele sexy imago gaat aan gort hierquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je kunt er veel meer mee, geloof me.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
net als de titel liefste mama van FOK!
lol en las net weer iets over liefste mamaquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt mijn hele sexy imago gaat aan gort hier![]()
Gisteren zei Symp weltrusten liefste mama van fok![]()
kijk eens twee posts boven jequote:Op donderdag 8 juli 2010 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Net dat plekje waar je niet bij kunt op je rug krabbenquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je kunt er veel meer mee, geloof me.
quote:
In dit geval is het echt schaven. Krabben is er niets bij.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Net dat plekje waar je niet bij kunt op je rug krabben
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Net dat plekje waar je niet bij kunt op je rug krabben
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:38 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. dat kan he.
maar als je er geen plezier meer in hebt ms idd beter om stop te zetten
als je er nog wel een beetje plezier in hebt zou ik doorzetten
maar goed dat is omdat ik denk dat als je er al meer dan 20 jaar komt, dan is stopzetten best een grote stap
Mama mag ik Samson en Gert koekje??quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik ook welquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
op mijn leeftijd is dat een compliment hoor
Uhm talentenjachten ????quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Magoed hoi dus allemaal![]()
Ik weet niks over talentenjachten maar wel een beetje over het WK
ruggenkrabbers?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:42 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ze hadden daar van de handige dingen voor die haast niet meer te krijgen zijn
crv, ben jij dat?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mama mag ik Samson en Gert koekje??![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
maakt niks uit, we schakelen van het een naar het ander, en we zijn hier heeeel flexibelquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:43 schreef gomi het volgende:
[..]
arme kally, liefste mama,
vorige keer lief en schattig
ah dach tdat je twijfelde over komend seizoenquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee,Ja ik heb nog een heel seizoen om er over na te denken dus dat komt wel goed
Ik heb toch ook geen talentquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee dit is Cee's smilie.quote:
Ik zie ze niet maar ik kan er zelf bij dat scheeltquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:43 schreef gomi het volgende:
[..]
ruggenkrabbers?
die zie je nog vaak zat toch
Dat zal die jeuk leren!quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In dit geval is het echt schaven. Krabben is er niets bij.
ik kan wel proberen iets anders te zeggen om je imago weer op de goede weg te helpen, maar dat maakt je alleen ongemakkelijkquote:
Ik zei gister ook weltrusten mamaquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg maar dat het een geile stoeipoes is, that'll do it.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:45 schreef gomi het volgende:
[..]
ik kan wel proberen iets anders te zeggen om je imago weer op de goede weg te helpen, maar dat maakt je alleen ongemakkelijk
ah ik ook. ben vrij flexibelquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zie ze niet maar ik kan er zelf bij dat scheelt
Daar ben ik te laat voor. VOlgens mij is het geld zelfs al van mijn rekening af gehaald.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:44 schreef gomi het volgende:
[..]
ah dach tdat je twijfelde over komend seizoen
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo kun je ook 'siewosie' laten graveren.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:45 schreef gomi het volgende:
[..]
ik kan wel proberen iets anders te zeggen om je imago weer op de goede weg te helpen, maar dat maakt je alleen ongemakkelijk
Dat zeg je elke avond tegen een ander.quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja maar jij bent 19quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een afstotelijk ding zeg die tietzuigsmiley
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een afstotelijk ding zeg die tietzuigsmiley
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ah dat is t nieuwe ten huwelijk vragenquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg je elke avond tegen een ander.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zeg maar dat het een geile stoeipoes is, that'll do it.
Oh, ik denk wat andersquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:47 schreef Symphonic het volgende:
Als ik nu van die jonge bloempjes zie lopen denk ik: tering je had mijn dochter kunnen zijn en dan ging je echt zo de deur niet uit en kleed je tenminste aan voor je naar school gaat.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:47 schreef Pheno het volgende:
Kally is een MILFIs ze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je hadme beloofd dat niet meer te plaatsen hequote:Op donderdag 8 juli 2010 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oh ik smul van al die studentes van rond de 20 hier hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:47 schreef Symphonic het volgende:
Als ik nu van die jonge bloempjes zie lopen denk ik: tering je had mijn dochter kunnen zijn en dan ging je echt zo de deur niet uit en kleed je tenminste aan voor je naar school gaat.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:47 schreef Pheno het volgende:
Kally is een MILFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ach, het kan bij het nieuwe koken.quote:
en jij zou die ook niet meer plaatsen hequote:Op donderdag 8 juli 2010 22:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jullie meeten is nog lastiger dan een koffiemeetquote:
nee dat lukt me niet meerquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik smul van al die studentes van rond de 20 hier hoor
Ze nueken steeds jonger.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:47 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg je elke avond tegen een ander.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
maar ik kan niet zomaar iets zeggen he.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zeg maar dat het een geile stoeipoes is, that'll do it.
dat moeten ze zelf weten, maar als ik een cursus liplezen wil ga ik wel naar het doveninstituut. Doe mij maar een milfquote:
Ze zegt dat ze het zelf weet.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:49 schreef gomi het volgende:
[..]
maar ik kan niet zomaar iets zeggen he.
en ik wil dr niet ongemakkelijk laten voelen enzo
Hoi, koken?quote:
quote:
quote:
Oh ik let alleen op tietenquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat moeten ze zelf weten, maar als ik een cursus liplezen wil ga ik wel naar het doveninstituut. Doe mij maar een milf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
"Koken" he, niet koken.quote:
quote:
Dat scheelt, daar houd ik ook van.quote:
Ja terwijl jij zo goed sushi kan maken, vraag je of ik wil kokenquote:
Niet op z'n Van den Hoogenbands he, want de start was niet z'n beste aspect!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Tombo, leg je het haar eens een keer uit?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja terwijl jij zo goed sushi kan maken, vraag je of ik wil koken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |