quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een afstotelijk ding zeg die tietzuigsmiley
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mama mag ik Samson en Gert koekje??![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ah dat is t nieuwe ten huwelijk vragenquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg je elke avond tegen een ander.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zeg maar dat het een geile stoeipoes is, that'll do it.
Oh, ik denk wat andersquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:47 schreef Symphonic het volgende:
Als ik nu van die jonge bloempjes zie lopen denk ik: tering je had mijn dochter kunnen zijn en dan ging je echt zo de deur niet uit en kleed je tenminste aan voor je naar school gaat.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:47 schreef Pheno het volgende:
Kally is een MILFIs ze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je hadme beloofd dat niet meer te plaatsen hequote:Op donderdag 8 juli 2010 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oh ik smul van al die studentes van rond de 20 hier hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:47 schreef Symphonic het volgende:
Als ik nu van die jonge bloempjes zie lopen denk ik: tering je had mijn dochter kunnen zijn en dan ging je echt zo de deur niet uit en kleed je tenminste aan voor je naar school gaat.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:47 schreef Pheno het volgende:
Kally is een MILFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ach, het kan bij het nieuwe koken.quote:
en jij zou die ook niet meer plaatsen hequote:Op donderdag 8 juli 2010 22:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jullie meeten is nog lastiger dan een koffiemeetquote:
nee dat lukt me niet meerquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik smul van al die studentes van rond de 20 hier hoor
Ze nueken steeds jonger.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:47 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg je elke avond tegen een ander.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
maar ik kan niet zomaar iets zeggen he.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zeg maar dat het een geile stoeipoes is, that'll do it.
dat moeten ze zelf weten, maar als ik een cursus liplezen wil ga ik wel naar het doveninstituut. Doe mij maar een milfquote:
Ze zegt dat ze het zelf weet.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:49 schreef gomi het volgende:
[..]
maar ik kan niet zomaar iets zeggen he.
en ik wil dr niet ongemakkelijk laten voelen enzo
Hoi, koken?quote:
quote:
quote:
Oh ik let alleen op tietenquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat moeten ze zelf weten, maar als ik een cursus liplezen wil ga ik wel naar het doveninstituut. Doe mij maar een milf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
"Koken" he, niet koken.quote:
quote:
Dat scheelt, daar houd ik ook van.quote:
Ja terwijl jij zo goed sushi kan maken, vraag je of ik wil kokenquote:
Niet op z'n Van den Hoogenbands he, want de start was niet z'n beste aspect!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Tombo, leg je het haar eens een keer uit?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja terwijl jij zo goed sushi kan maken, vraag je of ik wil koken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |