Kun je wel zeggen. Qua nieuwsberichten en reacties.quote:
feyenoord is btw net als ajax geen warme clubquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen. Qua nieuwsberichten en reacties.
Wie heeft er dan zo veel haar?quote:
Djeez.quote:
als je al meer dan 20 jaar gaat, is stopzetten niet zomaar iets.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds trouw iedere thuiswedstrijd. Maar het plezier is flink afgenomen, maar ik blijf gaan in de hoop dat het plezier weer terugkomt. Ik ga nu al meer dan 20 jaar,dus is het eigenlijk een onderdeel van mijn leven geworden.
O dat geloof ik meteenquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:31 schreef gomi het volgende:
[..]
feyenoord is btw net als ajax geen warme club
psv wel, die zijn echt aardig in alles zo een beetje
Djeez.quote:
geen probleemquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:33 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga Final Destination kijken, jullie moeten virtueel mijn handje vasthouden.
Kally.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:33 schreef Pheno het volgende:
Waarom heb ik een "chatten met alleenstaande mama's" banner aan de rechterkant?
Die reeks is juist komischquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:33 schreef Bellatrix het volgende:
Ohhh, leuk! Ik vond de eerste en tweede leuk, rest heb ik niet gezien. Met die bus! OMFG.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:33 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:33 schreef Pheno het volgende:
Waarom heb ik een "chatten met alleenstaande mama's" banner aan de rechterkant?
Hij staat hier ook aanquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:33 schreef Bellatrix het volgende:
feyenoord vind ik zelfs iets erger dan ajax tbhquote:
Welke?!quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:33 schreef Bellatrix het volgende:
WTF ik heb toch niet over zoiets gesproken?quote:
* gomi houdt virtueel bella's hand vastquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:33 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:34 schreef gomi het volgende:
[..]
feyenoord vind ik zelfs iets erger dan ajax tbh
die hebben me 1x uit amsterdam laten komen om af te bellen toen ik 5 minuten bij de kuip vandaan zat. of t de dag erop kon
dat heb ik echt nog nergens meegemaakt
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:34 schreef Kally het volgende:
[..]
WTF ik heb toch niet over zoiets gesproken?
Nee, het spel en de randzaken staan er los van. Het doet me op de een of andere manier gewoon minder. Ik denk ook wel dat mijn ziekte (welke zeg ik liever niet) er een rol in heeft gespeeldquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:32 schreef gomi het volgende:
[..]
waardoor is t plezier eigenlijk afgenomen? spel? gedoe eromheen?
Ja dat zeg jij nu wel, maar het gaat vaak wel over de onderwerpen die on topic besproken wordenquote:
Eh jawel, ik heb je gezien. Hete Mama69quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:34 schreef Kally het volgende:
[..]
WTF ik heb toch niet over zoiets gesproken?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, nu zitten we weer hier. Ik voel me net zo'n zigeuner die met zijn tandemasser Tabbert Contessa achter zijn ouwe Mercedes S-klasse van het ene naar het andere glasbakkenveldje aan de rafelrand van de stad gejaagd wordt.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat zeg jij nu wel, maar het gaat vaak wel over de onderwerpen die on topic besproken worden
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Eh jawel, ik heb je gezien. Hete Mama69
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, nu zitten we weer hier. Ik voel me net zo'n zigeuner die met zijn tandemasser Tabbert Contessa achter zijn ouwe Mercedes S-klasse van het ene naar het andere glasbakkenveldje aan de rafelrand van de stad gejaagd wordt.
Flesjequote:Op donderdag 8 juli 2010 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
ah k. dat kan he.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, het spel en de randzaken staan er los van. Het doet me op de een of andere manier gewoon minder. Ik denk ook wel dat mijn ziekte (welke zeg ik liever niet) er een rol in heeft gespeeld
He, Fles.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
OMG het zit gewoon aan mijn naam vastquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
klopt..
maar waarom die er nu is weet ik niet
Wat ben je goed.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |