abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83855291
Theorie in de pocket, tenzij je moeite hebt met leren is het echt totaal onnodig om hiervoor lessen te gaan volgen bij je rijschool.

Ook leuk trouwens, 5 oefenexamens gemaakt, 5x gezakt.. echte examen:

Gestelde vragen gevaarherkenning: 25
Goed beantwoord: 20

Gestelde vragen verkeersregels en inzicht: 40
Goed beantwoord: 40

Maja, theorie halen is niets waard. Praktijk is everything
Ik wil die biertje beetje koud en die schoentje beetje mooi
pi_83855453
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 16:34 schreef honkhonk het volgende:

Maja, theorie halen is niets waard. Praktijk is everything

Heb je toch echt nodig voor je praktijk.
pi_83856689
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 16:34 schreef honkhonk het volgende:
Theorie in de pocket, tenzij je moeite hebt met leren is het echt totaal onnodig om hiervoor lessen te gaan volgen bij je rijschool.

Ik weet van mezelf dat ik zo'n boek niet open zou doen, daarom de cursus gevolgd. Die 100 euro daarvoor valt in het niets met de kosten van herexamens van de praktijk
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  vrijdag 9 juli 2010 @ 18:31:05 #84
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83859152
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Ik weet van mezelf dat ik zo'n boek niet open zou doen, daarom de cursus gevolgd. Die 100 euro daarvoor valt in het niets met de kosten van herexamens van de praktijk
House, stoppen nu.No one gives a damn hoeveel lessen/praktijkexamens iemand gehad heeft, je hebt je pasje toch? Je hebt nog niemand dood/invalide/gewond gereden dus nevermind de examens pik! Ik heb 100 rijlessen gehad (Ja,dat bestaat lieve rijles-kindertjes) maar heb zowel m'n theorie als praktijk in een keer gehaald.Uiteindelijk slaagt iedereen op een goede dag..
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_83862328
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:31 schreef Purdey het volgende:

[..]

House, stoppen nu.No one gives a damn hoeveel lessen/praktijkexamens iemand gehad heeft, je hebt je pasje toch? Je hebt nog niemand dood/invalide/gewond gereden dus nevermind de examens pik! Ik heb 100 rijlessen gehad (Ja,dat bestaat lieve rijles-kindertjes) maar heb zowel m'n theorie als praktijk in een keer gehaald.Uiteindelijk slaagt iedereen op een goede dag..
En zo is het!
pi_83864164
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:31 schreef Purdey het volgende:

[..]

Rustig Pur, ik wou alleen wat tegengas geven aan het idee van "theorielessen zijn zinloos" van hierboven!
pi_83867846
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 16:38 schreef vannelle het volgende:

[..]

Heb je toch echt nodig voor je praktijk.
Da's waar, maar ik ken genoeg mensen die hun theorie in een keer haalden en vervolgens 3x voor hun praktijk zakten ( of pas na 100 keer op mochten ) , dus daarom kan ik er niet al te blij van worden .
Ik wil die biertje beetje koud en die schoentje beetje mooi
pi_83868128
Vandaag tweede rijles gehad, twee uurtjes. Ik had na een uur al echt het gevoel dat ik een goed gevoel had voor de auto. Dus soepel optrekken, alle versnellingen vinden, terugschakelen, en scherpe en flauwe bochten sturen. Ook al gekeerd en geparkeerd en een hellingproefje gedaan en op een drempel. Tussendoor ook nog even de snelweg op. Ik moest ook al goed kijken in alle spiegels etc.

Dus heb in die twee lesjes al een hoop gedaan en geleerd en vind het erg leuk om te doen
pi_83868811
Heb volgende week nog een lesje dan mag ik 3 maanden stoppen.

Moet hellaas weer gaan werken en autorijden op de stille oceaan gaat niet hellaas
  vrijdag 9 juli 2010 @ 23:03:23 #90
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83868895
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 21:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Rustig Pur, ik wou alleen wat tegengas geven aan het idee van "theorielessen zijn zinloos" van hierboven!
Ik ben heel rustig Theorie is waardeloos, een soort noodzakelijk kwaad.En theoriecursus kan best handig zijn als je geen zin hebt om er zelf voor te gaan zitten
pi_83871495
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 22:36 schreef honkhonk het volgende:

[..]

Da's waar, maar ik ken genoeg mensen die hun theorie in een keer haalden en vervolgens 3x voor hun praktijk zakten ( of pas na 100 keer op mochten ) , dus daarom kan ik er niet al te blij van worden .
En dus verklaar je theorie maar tot onbelangrijk of hartstikke makkelijk. Naar aanleiding van horen zeggen nog wel, djeez..........hoe stom kun je zijn?
Even de basisprincipes van het mens zijn qua leren.

1. Aanvangsniveau zal meestal verschillen tov iemand anders. Kan beter of minder zijn.
2. Sommige mensen zijn heel goed in theorie en wat minder in praktijk.
3. Sommige mensen zijn een kei in praktijk terwijl theorie een drama is.
4. de 1 leert sneller of beter dan de andere

Oftewel: hou eens op met generaliseren.
pi_83871729
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 00:15 schreef vannelle het volgende:

[..]

En dus verklaar je theorie maar tot onbelangrijk of hartstikke makkelijk. Naar aanleiding van horen zeggen nog wel, djeez..........hoe stom kun je zijn?
Even de basisprincipes van het mens zijn qua leren.

1. Aanvangsniveau zal meestal verschillen tov iemand anders. Kan beter of minder zijn.
2. Sommige mensen zijn heel goed in theorie en wat minder in praktijk.
3. Sommige mensen zijn een kei in praktijk terwijl theorie een drama is.
4. de 1 leert sneller of beter dan de andere

Oftewel: hou eens op met generaliseren.
5. Sommige mensen presteren minder onder druk

Einde van het bericht
  zaterdag 10 juli 2010 @ 01:17:11 #93
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_83872970
6. Sommige mensen maken fouten, ook al weten ze wel hoe het wel moet

En ziedaar, mijn afgelopen 8 rijlessen samengevat
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_83873557
Mooie en vooral ook goede toevoegingen.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 01:54:42 #95
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_83873684
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 01:47 schreef vannelle het volgende:
Mooie en vooral ook goede toevoegingen.
Inderdaad

Net terug van mijn nachteljke ritje en ook nog geen brokken gemaakt.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 09:40:33 #96
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83875678
Ik behoor tot 2, 4, en 6
  zaterdag 10 juli 2010 @ 16:51:01 #97
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_83885778
6 sowieso , tijdens rijlessen zie je iemand van rechts aankomen en dan weet je dat je moet remmen doe je het toch niet ( in de eerste lessen)
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_83886947
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 16:51 schreef Joosterd het volgende:
6 sowieso , tijdens rijlessen zie je iemand van rechts aankomen en dan weet je dat je moet remmen doe je het toch niet ( in de eerste lessen)
Zo heb ik eens een leerling gehad die binnen bebouwde kom steeds dichter achter een fietser ging rijden.
Ik heb een paar keer op de rem getrapt om een signaal af te geven maar op een gegeven moment werd het echt gevaarlijk en heb ik een echte ingreep gedaan.

"v" weet je waarom ik nu ingrijp?
"leerling" ja, voor die fietser
"v" hoezo voor die fietser?
"leerling" zat er best wel dicht op
"v" dus je had het wel in de gaten?
"leerling" ja hoor
"v" waarom onderneem je dan geen actie?
"leerling" weet ik niet..............

Ik had echt ff moeite om dit te begrijpen, vond het echt bizar.
Maar ik denk dat het er mee te maken heeft dat autorijden nog met nadenken gebeurt en niet op gevoel zoals bij een ervaren chauffeur.
Oftewel: veel taken in korte tijd en dat lukt niet altijd en dat geeft ook niet. Automatisme komt vanzelf wel.
pi_83888268
Ik heb dat ook weleens gehad. (niet per se de bovenstaande situatie(s), maar wel andere gevallen)
Je ziet iets, maar vergeet te handelen naar de situatie (of zoiets).

[ Bericht 24% gewijzigd door Butterfly91 op 10-07-2010 18:19:03 ]
pi_83888769
Ja, herken het ook wel een beetje. Ik zie een zebrapad en een voetganger maar doe niks .
pi_83888845
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:07 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik heb dat ook weleens gehad. (niet per se de bovenstaande situatie(s), maar wel andere gevallen)
Je ziet iets, maar vergeet te handelen naar de situatie (of zoiets).
Kan gebeuren, is ook geen schande. Daarom ben je dus aan het lessen en niet zelfstandig aan het rijden.
En als iemand zijn/haar rbw eenmaal heeft zal het echt nog wel vaker gebeuren.
een rbw geeft je de bevoegdheid om te rijden, dán begint het leren pas echt.

En bedenk: foutje maken mag best, jouw auto is niet de enige met remmen.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 18:46:22 #102
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83889347
Weet je dat ik dit serieus zo'n beetje elke les heb gehad?
-Ik zie dat er een auto/vrachtwagen wil invoegen op de snelweg, maar ik bleef er naast rijden
-Ik zie een zebrapad, inclusief een voetganger die over wil steken, maar toch remde ik niet
-Ik rij in kleine straatjes, en zie een auto van rechts komen die ik voorrang moet verlenen, maar dat doe ik niet
-Ik nader een gevaarlijk kruispunt, maar bleef lekker in z'n drie rijden met een km'tje of 50.Als m'n inst. dan afremde en vroeg of alles wel oké ging, en waar ik dacht te rijden, zei ik doodleuk: 'Op een gevaarlijk kruispunt! ' 'En hoe nader je die?' 'Voorzichtig, in z'n twee en 30 km!' Ongelofelijk dat ik het dan niet gewoon dééd
pi_83890081
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:46 schreef Purdey het volgende:
Weet je dat ik dit serieus zo'n beetje elke les heb gehad?
-Ik zie dat er een auto/vrachtwagen wil invoegen op de snelweg, maar ik bleef er naast rijden
-Ik zie een zebrapad, inclusief een voetganger die over wil steken, maar toch remde ik niet
-Ik rij in kleine straatjes, en zie een auto van rechts komen die ik voorrang moet verlenen, maar dat doe ik niet
-Ik nader een gevaarlijk kruispunt, maar bleef lekker in z'n drie rijden met een km'tje of 50.Als m'n inst. dan afremde en vroeg of alles wel oké ging, en waar ik dacht te rijden, zei ik doodleuk: 'Op een gevaarlijk kruispunt! ' 'En hoe nader je die?' 'Voorzichtig, in z'n twee en 30 km!' Ongelofelijk dat ik het dan niet gewoon dééd
Ik ben er van overtuigd dat dit komt omdat je nog te veel met de bediening van het voertuig bezig bent.
Zodra autorijden min of meer automatisch gaat ben je daar van af.

Remedie: Meer rijden.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:21:25 #104
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83890285
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:13 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik ben er van overtuigd dat dit komt omdat je nog te veel met de bediening van het voertuig bezig bent.
Zodra autorijden min of meer automatisch gaat ben je daar van af.

Remedie: Meer rijden.
Dit was tijdens rijles nog En die golf had ik uiteindelijk dusdanig onder controle dat ie perfect naar mij 'luisterde'.Wij konden lezen en schrijven samen..Mocht ook wel na 100 lessen en een half jaar
Damn, ik mis m'n lesgolf En als deze dingen zijn de gebeurtenissen vanaf les 70 De rest ben ik voor het gemak vergeten
pi_83890893
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:21 schreef Purdey het volgende:

[..]

Dit was tijdens rijles nog En die golf had ik uiteindelijk dusdanig onder controle dat ie perfect naar mij 'luisterde'.Wij konden lezen en schrijven samen..Mocht ook wel na 100 lessen en een half jaar
Damn, ik mis m'n lesgolf En als deze dingen zijn de gebeurtenissen vanaf les 70 De rest ben ik voor het gemak vergeten
Geloof me: blijf rijden, doe ervaring op en alles sal reg kom.
Foutloos rijden lukt je toch niet, dat kan niemand.
pi_83893525
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:42 schreef vannelle het volgende:

[..]

Geloof me: blijf rijden, doe ervaring op en alles sal reg kom.
Foutloos rijden lukt je toch niet, dat kan niemand.
Dat zei mijn examinator ook. Hij zei: Ik verwacht niet dat je perfect rijdt. Niemand doet dat, ik doe dat niet en je instructeur ook niet. Ik wil dat je laat zien dat je veilig en verantwoord kan rijden.
pi_83893707
Mijn rij-instructeur zei ook dat ie nog nooit een perfecte rit had gereden. Maar als je 25 jaar in het vak zit, moet je toch wel een keer een ritje gemaakt hebben van 15min zonder dat je iets fout hebt gedaan . Ik snap dat eigenlijk niet echt.
pi_83894695
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 16:51 schreef Joosterd het volgende:
Dit gebeurde PRECIES bij mijn TTT , gelukkig kreeg ik toch een vrijstelling
pi_83895166
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:59 schreef BasementDweller het volgende:
Mijn rij-instructeur zei ook dat ie nog nooit een perfecte rit had gereden. Maar als je 25 jaar in het vak zit, moet je toch wel een keer een ritje gemaakt hebben van 15min zonder dat je iets fout hebt gedaan . Ik snap dat eigenlijk niet echt.
Je bent en blijft een mens.
En mensen maken nou eenmaal fouten. Iedereen. Geen uitzondering.
pi_83905715
Nog maar 10 Dagen! OoOo0o
pi_83906028
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 21:24 schreef Dubish het volgende:

[..]

Dit gebeurde PRECIES bij mijn TTT , gelukkig kreeg ik toch een vrijstelling
Vrijstelling gaat dan ook om de bijzondere verrichtingen, niet over je andere acties in je TTT. (Of je moet het helemaal verkloten? Ben geen examinator, pin me er niet op vast )
  zondag 11 juli 2010 @ 10:15:55 #112
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83908135
quote:
Op zondag 11 juli 2010 02:28 schreef Dubish het volgende:
Nog maar 10 Dagen! OoOo0o
Heb je al in de Golf 6 gereden?
  zondag 11 juli 2010 @ 10:54:58 #113
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_83909075
Instructeur werd ineens boos afgelopen vrijdag in de auto toen ik vol in de ankers ging omdat er 2 malloten op de fiets zonder kijken door rood gingen en ik er best dicht op zat, want ik had niet in me binnenspiegel gekeken, ja he he Had liever een deuk in onze jeep van de auto achter ons dan dat ik 2 fietsers omver rij

Was dus weer erg gezellig op de terugrit
Op elke fokker past een bril.
  zondag 11 juli 2010 @ 11:26:47 #114
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83909883
quote:
Op zondag 11 juli 2010 10:54 schreef Catch_me het volgende:
Instructeur werd ineens boos afgelopen vrijdag in de auto toen ik vol in de ankers ging omdat er 2 malloten op de fiets zonder kijken door rood gingen en ik er best dicht op zat, want ik had niet in me binnenspiegel gekeken, ja he he Had liever een deuk in onze jeep van de auto achter ons dan dat ik 2 fietsers omver rij

Was dus weer erg gezellig op de terugrit
Instructeurs willen graag dat je in je binnenspiegel kijkt voordat je hard remt.Dat is logisch, maar soms gaat het om seconden.Als er ineens een kind de weg op rent, dan ga je niet eerst in je binnenspiegel kijken of het wel verantwoord is om te remmen.
pi_83911214
Ja je moet je binnenspiegel regelmatig checken, maar stel dat je dat doet en er een auto achter je zit, wat dan? Gewoon maar doorrijden?
  zondag 11 juli 2010 @ 12:15:18 #116
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83911400
quote:
Op zondag 11 juli 2010 12:09 schreef BasementDweller het volgende:
Ja je moet je binnenspiegel regelmatig checken, maar stel dat je dat doet en er een auto achter je zit, wat dan? Gewoon maar doorrijden?
Ja,het is heel fijn om in je binnenspiegel te checken voor je een noodstop maakt, maar als je echt moet remmen, dan moet je dat toch wel.Auto achter je of niet..

Ik denk VanNelle daar iets meer over kan vertellen, kom er maar in!
  zondag 11 juli 2010 @ 13:51:35 #117
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_83914693
Maar even een bericht vanuit vakantiehuisje . Nero, gefeliciteerd!
pi_83915282
quote:
Op zondag 11 juli 2010 10:15 schreef Purdey het volgende:

[..]

Heb je al in de Golf 6 gereden?
Nee Moet nog de instructeur bellen, ik ga morgen denk ik bellen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Dubish op 11-07-2010 14:12:35 ]
pi_83916850
quote:
Op zondag 11 juli 2010 12:15 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ja,het is heel fijn om in je binnenspiegel te checken voor je een noodstop maakt, maar als je echt moet remmen, dan moet je dat toch wel.Auto achter je of niet..

Ik denk VanNelle daar iets meer over kan vertellen, kom er maar in!
Kee, komt ie.

Voor een noodstop is het totaal onlogisch om eerst in je binenspiegel te kijken, liever de achterkant van de auto kapot dan een kindje kapot natuurlijk. Da's de praktijk.
Maarrrrrrrrrrrrrrrr..............het is nou eenmaal een eis van het CBR, het hoort bij het toneelstukje wat je tijdens het lessen instudeert.
Al denk ik niet dat ze in geval van een noodzakelijke noodstop echt moeilijk doen als je niet eerst kijkt.
pi_83920738
* aflex wordt stiekem al een beetje zenuwachtig voor dinsdag :$
14:55 afrijden, hopelijk is het niet zo heel druk op de weg ivm huldiging in Amsterdam
  zondag 11 juli 2010 @ 18:30:43 #121
174375 bladerdeegroller
Voor al uw bladerdeeg!
pi_83924807
quote:
Op zondag 11 juli 2010 16:27 schreef aflex het volgende:
* aflex wordt stiekem al een beetje zenuwachtig voor dinsdag :$
14:55 afrijden, hopelijk is het niet zo heel druk op de weg ivm huldiging in Amsterdam
* bladerdeegroller begint ook zenuwachtig-achtig te worden voor a.s. woensdag
8:55 's ochtends though.. Ach ja, we zien wel
pi_83925391
quote:
Op zondag 11 juli 2010 18:30 schreef bladerdeegroller het volgende:

[..]

* bladerdeegroller begint ook zenuwachtig-achtig te worden voor a.s. woensdag
8:55 's ochtends though.. Ach ja, we zien wel
9u lijkt me best een drukke tijd om af te rijden. Een uur of 11 lijkt mij het chillst
pi_83925400
quote:
Op zondag 11 juli 2010 18:49 schreef aflex het volgende:

[..]

9u lijkt me best een drukke tijd om af te rijden. Een uur of 11 lijkt mij het chillst
pi_83925410
quote:

[..]

Oeps

Laat ik dan maar zeggen dat 't door de zenuwen komt :$

[ Bericht 8% gewijzigd door aflex op 11-07-2010 18:50:44 (zenuwen) ]
  zondag 11 juli 2010 @ 18:58:13 #125
174375 bladerdeegroller
Voor al uw bladerdeeg!
pi_83925695
quote:

[..]

Ik blijf positief met de gedachte dat het vakantietijd is
En daarbij ben ik gelukkig met het tijdstip, scheelt een dag er tegenaan hikken.. Gewoon 's ochtends eerst een rijles om 7:30 en dan daarna het examen..
pi_83926431
quote:

[..]

Ik moest om 10:45 rijden en het was inderdaad "errug" rustig. Ik kon bijna overal vrijwel direct doorrijden. Sja, dan is het allemaal niet zo moeilijk meer.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_83927726
Ik mag morgenvroeg op voor praktijkexamen. 8 uur is niet de meest ideale tijd maargoed.
  zondag 11 juli 2010 @ 23:14:25 #128
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_83934973
Ik moet ook om 8:00 uur, maar wel in de (school)vakantie, niet in de bouwvakantie. Ach, ik weet het niet hoor. Ik zal wat meer lef moeten hebben met invoegen en zo, maar om nou te zeggen dat het rijden essentieel anders is, dat niet. Ik moet me meer zorgen maken over hoe wakker ik ben
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
pi_83937341
Ik moet om 11:40 lijkt me een rustige tijd hier in A'dam
pi_83947137
Volgende week TTT
  maandag 12 juli 2010 @ 11:54:52 #131
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_83950484
Ik heb een deuk in m'n kenteken gereden

Was aan het parkeren toen ik ineens schrok van een loslopende hond en toen zat ik met m'n kenteken tegen de trekhaak van de auto van m'n moeder. Buh. Nu zit er een put in. Hoop dat m'n papa het kan maken..

@ Alle afrijders, onwijs veel succes!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_83950652
Ik ben net, tussen de buien door, naar het gemeentehuis gefietst om mijn rijbewijs aan te vragen. Vrijdag kan ik hem ophalen. Kan ik die avond meteen naar mijn opa en oma rijden 40 km verderop.
quote:
Op zondag 11 juli 2010 19:54 schreef Schultenpauper het volgende:
Ik mag morgenvroeg op voor praktijkexamen. 8 uur is niet de meest ideale tijd maargoed.
Hoe ging het? Had je geen last van het slechte weer?
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_83953865
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:59 schreef Nero22 het volgende:
Ik ben net, tussen de buien door, naar het gemeentehuis gefietst om mijn rijbewijs aan te vragen. Vrijdag kan ik hem ophalen. Kan ik die avond meteen naar mijn opa en oma rijden 40 km verderop.
[..]

Hoe ging het? Had je geen last van het slechte weer?
Ja ging prima, heb het gelukkig in een keer gehaald. Helaas wel tegen de 50 lessen nodig gehad.
Het weer was nog super hier in het zonnige zuiden rond die tijd, dus dat was wel gunstig.
  maandag 12 juli 2010 @ 13:54:44 #134
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_83955538
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:21 schreef Schultenpauper het volgende:

[..]

Ja ging prima, heb het gelukkig in een keer gehaald. Helaas wel tegen de 50 lessen nodig gehad.
Het weer was nog super hier in het zonnige zuiden rond die tijd, dus dat was wel gunstig.
Gefeliciteerd
pi_83956799
Ik ging denet in een rustig wijkje wat parkeren oefenen met m'n moeders auto (heb m'n rijbewijs al), kom verschillende lessers tegen. Best wel apart, zij betalen ongeveer 40 euro per uur en ik alleen benzine.

@hieronder die betaalt m'n moeder.

[ Bericht 15% gewijzigd door FastFox91 op 12-07-2010 15:41:25 ]
  maandag 12 juli 2010 @ 14:29:20 #136
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_83957145
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:21 schreef FastFox91 het volgende:
Ik ging denet in een rustig wijkje wat parkeren oefenen met m'n moeders auto (heb m'n rijbewijs al), kom verschillende lessers tegen. Best wel apart, zij betalen ongeveer 40 euro per uur en ik alleen benzine.
En belastingen / verzekeringen
  maandag 12 juli 2010 @ 14:42:17 #137
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83957809
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:21 schreef FastFox91 het volgende:
Dat had ik ook van de week, toen ik mn 'eigen' auto reed.Ik kwam zelfs een auto tegen van m'n eigen rijschool, en ook een golf.Gek gezicht ineens
pi_83957820
Zo net even de andere rijinstructeur gebeld, Zaterdag word weer rijden!! In een golf6

En het komt steeds dichterbij volgende week woensdag al afrijden !!
  maandag 12 juli 2010 @ 14:43:00 #139
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83957830
quote:

[..]

Gefeliciteerd! En 50 lessen valt reuze mee hoor, en lekker in een keer geslaagd toch! Hartstikke fijn
  maandag 12 juli 2010 @ 14:43:22 #140
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83957850
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:42 schreef Dubish het volgende:
Zo net even de andere rijinstructeur gebeld, Zaterdag word weer rijden!! In een golf6
Ik voel een bepaalde jaloezie..
pi_83958016
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:43 schreef Purdey het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! En 50 lessen valt reuze mee hoor, en lekker in een keer geslaagd toch! Hartstikke fijn
Ja ben ook bijzonder blij ermee.
Nu snel mijn auto afmaken.
Rijbewijs kostte mij overigens 45 euro, belachelijke prijzen.
pi_83958049
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:43 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik voel een bepaalde jaloezie..
Mwa, ik ga er maar 2keer in rijden. Deze week 1,5uur en volgende week 1,5uur voor het examen

*EDIT, tenminste dat hoop ik
  maandag 12 juli 2010 @ 14:48:29 #143
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83958129
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:46 schreef Schultenpauper het volgende:

[..]

Ja ben ook bijzonder blij ermee.
Nu snel mijn auto afmaken.
Rijbewijs kostte mij overigens 45 euro, belachelijke prijzen.
Ik was ook 47,75 kwijt..het is krankzinnig, ik weet het.
Succes!
  maandag 12 juli 2010 @ 14:49:13 #144
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83958152
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:46 schreef Dubish het volgende:

[..]

Mwa, ik ga er maar 2keer in rijden. Deze week 1,5uur en volgende week 1,5uur voor het examen

*EDIT, tenminste dat hoop ik
Het schiet al aardig op Ga je ook examen doen in die 6?
pi_83958400
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:49 schreef Purdey het volgende:

[..]

Het schiet al aardig op Ga je ook examen doen in die 6?
Yep, examen in de 6, moet er nog even aan wennen, ik heb nooit de auto laten afslagen tijdens mijn lessen, eens kijken of dat ook bij de 6 zo blijft
pi_83963399
Rijles ging echt heel goed! Als het morgen zo gaat ga ik dus zekerrrr slagen!
pi_83965148
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:40 schreef aflex het volgende:
Ik hoop echt dat je me de moeite gaat bezorgen om de OP en de wiki aan te passen.
Succes!
  maandag 12 juli 2010 @ 18:22:43 #148
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83967280
quote:
Op maandag 12 juli 2010 17:23 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat je me de moeite gaat bezorgen om de OP en de wiki aan te passen.
Succes!
Nu heeft VanNelle er zin in hoor jongens Zal ik anders nog een keer een examen plannen, gewoon voor de leuk?
pi_83969046
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:22 schreef Purdey het volgende:

[..]

Nu heeft VanNelle er zin in hoor jongens Zal ik anders nog een keer een examen plannen, gewoon voor de leuk?
Als ik de OP en de wiki aan moet passen dan is dat om een hele leuke reden dus graag!!!! Hoe meer hoe beter!

En plan jij nog maar een examen in, maar bedenk wel dat als je weer slaagt ik je dan vet neer ga zetten en ik weet niet of je vet wilt zijn.
pi_83969075
Gefeliciteerd geslaagden, en succes mensen die op mogen morgen
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:48 schreef Purdey het volgende:

[..]

Succes!
Ik dacht dat dat landelijk al veranderd was naar 32 euro (of iets in die buurt?) of is dat pas per 1 januari volgend jaar?
pi_83969555
Ik had me zondag voor het theorie-examen op dinsdag ingeschreven, want het is dan of pas weer over 3 weken. Dus heb vandaag alle theorie erin gestampt en moet het morgen eventjes waarmaken . Wel een hoop saaie droge feitjes moet je leren trouwens
pi_83970810
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:15 schreef Butterfly91 het volgende:
Gefeliciteerd geslaagden, en succes mensen die op mogen morgen
[..]

Ik dacht dat dat landelijk al veranderd was naar 32 euro (of iets in die buurt?) of is dat pas per 1 januari volgend jaar?
1 Juli 2011 zelfs
http://www.nieuwsbladdeka(...)ijbewijs.557371.news
pi_83970812
Succes man!
pi_83979270
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:40 schreef aflex het volgende:
Succes!
  maandag 12 juli 2010 @ 23:05:20 #155
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83980059
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:14 schreef vannelle het volgende:

[..]

Als ik de OP en de wiki aan moet passen dan is dat om een hele leuke reden dus graag!!!! Hoe meer hoe beter!

En plan jij nog maar een examen in, maar bedenk wel dat als je weer slaagt ik je dan vet neer ga zetten en ik weet niet of je vet wilt zijn.
Haha, wat een eer dan Toch pas ik even, ik vond een examen meer dan genoeg
pi_83981301
Als beginnend bestuurder erger ik me toch erg aan het rijgedrag van "ervaren" bestuurders.

Bijvoorbeeld als ik inhaal op de snelweg (125 kmh op de teller, dus waarschijnlijk 115-120 werkelijke snelheid). Dan wacht ik tot ik beide koplampen van de auto die ik aan het inhalen was kan zien en dan ga ik weer naar rechts, maar voordat ik die kan zien is er al een of andere malloot die mij rechts gaat inhalen...

Of ook hoe files ontstaan, als ik een hele rits auto's op de invoegstrook (of daarvoor zie) dan ga ik naar links als het kan, maar iedereen blijft lekker rechts rijden en uiteindeiljk gaat die voorste die al op de snelweg rijdt maar ff remmen zodat de invoegers ervoor kunnen. En aangezien iedereen lekker aan het bumperkleven is moet iedereen daarachter ook op de rem, iedereen natuurlijk een stukje harder aan het remmen en uiteindelijk is de achterste van de staart afgeremd tot 50 km/h... Als we nou allemaal een beetje sociaal rijden dan zouden er toch echt veel minder files zijn.
lama
  maandag 12 juli 2010 @ 23:32:01 #157
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_83981475
Dan heb ik slecht nieuws voor je, de mens is egoistisch. Daarbij leven we nu ook nog eens in de IK-generatie. Je had in de pauzes van het WK moeten rijden joh, optijd thuis zijn voor de 2e helft is vééééél belangrijker dan mensenlevens.
pi_83981975
quote:

[..]

Gefeliciteerd!
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:48 schreef Purdey het volgende:

[..]

Succes!
Ik was... ¤39.70 kwijt (Tiel, Gelderland).
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:27 schreef BasementDweller het volgende:
Ik had me zondag voor het theorie-examen op dinsdag ingeschreven, want het is dan of pas weer over 3 weken. Dus heb vandaag alle theorie erin gestampt en moet het morgen eventjes waarmaken . Wel een hoop saaie droge feitjes moet je leren trouwens
Succes ermee. Ik moest op het examen kunnen vertellen wat het algemene alarmnummer is.
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 12 juli 2010 @ 23:44:32 #159
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_83982094
quote:
Op maandag 12 juli 2010 23:42 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!
[..]

Ik was... ¤39.70 kwijt (Tiel, Gelderland).
[..]

Succes ermee. Ik moest op het examen kunnen vertellen wat het algemene alarmnummer is.
Moet je net bij dat alarmnummer een black-out krijgen
pi_83982382
quote:
Op maandag 12 juli 2010 23:42 schreef Nero22 het volgende:
Ja, goed, maar dan zijn er nog 64 andere vragen

(maar ik heb er op zich wel vertrouwen in, ik hoop alleen dat ik het kan vinden )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')