quote:Op zondag 11 juli 2010 18:49 schreef aflex het volgende:
[..]
9u lijkt me best een drukke tijd om af te rijden. Een uur of 11 lijkt mij het chillst
Hoe ging het? Had je geen last van het slechte weer?quote:Op zondag 11 juli 2010 19:54 schreef Schultenpauper het volgende:
Ik mag morgenvroeg op voor praktijkexamen. 8 uur is niet de meest ideale tijd maargoed.
Ja ging prima, heb het gelukkig in een keer gehaald. Helaas wel tegen de 50 lessen nodig gehad.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:59 schreef Nero22 het volgende:
Ik ben net, tussen de buien door, naar het gemeentehuis gefietst om mijn rijbewijs aan te vragen. Vrijdag kan ik hem ophalen. Kan ik die avond meteen naar mijn opa en oma rijden 40 km verderop.
[..]
Hoe ging het? Had je geen last van het slechte weer?
Gefeliciteerdquote:Op maandag 12 juli 2010 13:21 schreef Schultenpauper het volgende:
[..]
Ja ging prima, heb het gelukkig in een keer gehaald. Helaas wel tegen de 50 lessen nodig gehad.
Het weer was nog super hier in het zonnige zuiden rond die tijd, dus dat was wel gunstig.
En belastingen / verzekeringenquote:Op maandag 12 juli 2010 14:21 schreef FastFox91 het volgende:
Ik ging denet in een rustig wijkje wat parkeren oefenen met m'n moeders auto (heb m'n rijbewijs al), kom verschillende lessers tegen.Best wel apart, zij betalen ongeveer 40 euro per uur en ik alleen benzine.
Dat had ik ook van de week, toen ik mn 'eigen' auto reed.Ik kwam zelfs een auto tegen van m'n eigen rijschool, en ook een golf.Gek gezicht ineensquote:Op maandag 12 juli 2010 14:21 schreef FastFox91 het volgende:
Ik ging denet in een rustig wijkje wat parkeren oefenen met m'n moeders auto (heb m'n rijbewijs al), kom verschillende lessers tegen.Best wel apart, zij betalen ongeveer 40 euro per uur en ik alleen benzine.
Gefeliciteerd! En 50 lessen valt reuze mee hoor, en lekker in een keer geslaagd toch! Hartstikke fijnquote:Op maandag 12 juli 2010 13:21 schreef Schultenpauper het volgende:
[..]
Ja ging prima, heb het gelukkig in een keer gehaald. Helaas wel tegen de 50 lessen nodig gehad.
Het weer was nog super hier in het zonnige zuiden rond die tijd, dus dat was wel gunstig.
Ik voel een bepaalde jaloezie..quote:Op maandag 12 juli 2010 14:42 schreef Dubish het volgende:
Zo net even de andere rijinstructeur gebeld, Zaterdag word weer rijden!! In een golf6
Ja ben ook bijzonder blij ermee.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:43 schreef Purdey het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! En 50 lessen valt reuze mee hoor, en lekker in een keer geslaagd toch! Hartstikke fijn
Mwa, ik ga er maar 2keer in rijden. Deze week 1,5uur en volgende week 1,5uur voor het examenquote:
Ik was ook 47,75 kwijt..het is krankzinnig, ik weet het.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:46 schreef Schultenpauper het volgende:
[..]
Ja ben ook bijzonder blij ermee.
Nu snel mijn auto afmaken.
Rijbewijs kostte mij overigens 45 euro, belachelijke prijzen.
Het schiet al aardig opquote:Op maandag 12 juli 2010 14:46 schreef Dubish het volgende:
[..]
Mwa, ik ga er maar 2keer in rijden. Deze week 1,5uur en volgende week 1,5uur voor het examen
*EDIT, tenminste dat hoop ik![]()
Yep, examen in de 6, moet er nog even aan wennen, ik heb nooit de auto laten afslagen tijdens mijn lessen, eens kijken of dat ook bij de 6 zo blijftquote:Op maandag 12 juli 2010 14:49 schreef Purdey het volgende:
[..]
Het schiet al aardig opGa je ook examen doen in die 6?
Ik hoop echt dat je me de moeite gaat bezorgen om de OP en de wiki aan te passen.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:40 schreef aflex het volgende:
Rijles ging echt heel goed! Als het morgen zo gaat ga ik dus zekerrrr slagen!
Nu heeft VanNelle er zin in hoor jongensquote:Op maandag 12 juli 2010 17:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je me de moeite gaat bezorgen om de OP en de wiki aan te passen.
Succes!
Als ik de OP en de wiki aan moet passen dan is dat om een hele leuke reden dus graag!!!! Hoe meer hoe beter!quote:Op maandag 12 juli 2010 18:22 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nu heeft VanNelle er zin in hoor jongensZal ik anders nog een keer een examen plannen, gewoon voor de leuk?
Ik dacht dat dat landelijk al veranderd was naar 32 euro (of iets in die buurt?) of is dat pas per 1 januari volgend jaar?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:48 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik was ook 47,75 kwijt..het is krankzinnig, ik weet het.
Succes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |