abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83969555
Ik had me zondag voor het theorie-examen op dinsdag ingeschreven, want het is dan of pas weer over 3 weken. Dus heb vandaag alle theorie erin gestampt en moet het morgen eventjes waarmaken . Wel een hoop saaie droge feitjes moet je leren trouwens
pi_83970810
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:15 schreef Butterfly91 het volgende:
Gefeliciteerd geslaagden, en succes mensen die op mogen morgen
[..]

Ik dacht dat dat landelijk al veranderd was naar 32 euro (of iets in die buurt?) of is dat pas per 1 januari volgend jaar?
1 Juli 2011 zelfs
http://www.nieuwsbladdeka(...)ijbewijs.557371.news
pi_83970812
Succes man!
pi_83979270
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:40 schreef aflex het volgende:
Rijles ging echt heel goed! Als het morgen zo gaat ga ik dus zekerrrr slagen!
Succes!
  maandag 12 juli 2010 @ 23:05:20 #155
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83980059
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:14 schreef vannelle het volgende:

[..]

Als ik de OP en de wiki aan moet passen dan is dat om een hele leuke reden dus graag!!!! Hoe meer hoe beter!

En plan jij nog maar een examen in, maar bedenk wel dat als je weer slaagt ik je dan vet neer ga zetten en ik weet niet of je vet wilt zijn.
Haha, wat een eer dan Toch pas ik even, ik vond een examen meer dan genoeg
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_83981301
Als beginnend bestuurder erger ik me toch erg aan het rijgedrag van "ervaren" bestuurders.

Bijvoorbeeld als ik inhaal op de snelweg (125 kmh op de teller, dus waarschijnlijk 115-120 werkelijke snelheid). Dan wacht ik tot ik beide koplampen van de auto die ik aan het inhalen was kan zien en dan ga ik weer naar rechts, maar voordat ik die kan zien is er al een of andere malloot die mij rechts gaat inhalen...

Of ook hoe files ontstaan, als ik een hele rits auto's op de invoegstrook (of daarvoor zie) dan ga ik naar links als het kan, maar iedereen blijft lekker rechts rijden en uiteindeiljk gaat die voorste die al op de snelweg rijdt maar ff remmen zodat de invoegers ervoor kunnen. En aangezien iedereen lekker aan het bumperkleven is moet iedereen daarachter ook op de rem, iedereen natuurlijk een stukje harder aan het remmen en uiteindelijk is de achterste van de staart afgeremd tot 50 km/h... Als we nou allemaal een beetje sociaal rijden dan zouden er toch echt veel minder files zijn.
lama
  maandag 12 juli 2010 @ 23:32:01 #157
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_83981475
Dan heb ik slecht nieuws voor je, de mens is egoistisch. Daarbij leven we nu ook nog eens in de IK-generatie. Je had in de pauzes van het WK moeten rijden joh, optijd thuis zijn voor de 2e helft is vééééél belangrijker dan mensenlevens.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_83981975
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:21 schreef Schultenpauper het volgende:

[..]

Ja ging prima, heb het gelukkig in een keer gehaald. Helaas wel tegen de 50 lessen nodig gehad.
Het weer was nog super hier in het zonnige zuiden rond die tijd, dus dat was wel gunstig.
Gefeliciteerd!
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:48 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik was ook 47,75 kwijt..het is krankzinnig, ik weet het.
Succes!
Ik was... ¤39.70 kwijt (Tiel, Gelderland).
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:27 schreef BasementDweller het volgende:
Ik had me zondag voor het theorie-examen op dinsdag ingeschreven, want het is dan of pas weer over 3 weken. Dus heb vandaag alle theorie erin gestampt en moet het morgen eventjes waarmaken . Wel een hoop saaie droge feitjes moet je leren trouwens
Succes ermee. Ik moest op het examen kunnen vertellen wat het algemene alarmnummer is.
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 12 juli 2010 @ 23:44:32 #159
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_83982094
quote:
Op maandag 12 juli 2010 23:42 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!
[..]

Ik was... ¤39.70 kwijt (Tiel, Gelderland).
[..]

Succes ermee. Ik moest op het examen kunnen vertellen wat het algemene alarmnummer is.
Moet je net bij dat alarmnummer een black-out krijgen
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_83982382
quote:
Op maandag 12 juli 2010 23:42 schreef Nero22 het volgende:
Ja, goed, maar dan zijn er nog 64 andere vragen

(maar ik heb er op zich wel vertrouwen in, ik hoop alleen dat ik het kan vinden )
pi_83988218
Bah wat ben ik dom! Ik les in Zwolle maar woon tijdelijk nog 50km verderop.. dacht vandaag om 9:00 te moeten lessen, dus netjes de trein van 8:15 gepakt en om 8:40 aanwezig... Ben ik een uur te vroeg, het begint pas om 9:45.... zucht :p
  dinsdag 13 juli 2010 @ 09:33:56 #162
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83988298
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 09:29 schreef Hitomi het volgende:
Bah wat ben ik dom! Ik les in Zwolle maar woon tijdelijk nog 50km verderop.. dacht vandaag om 9:00 te moeten lessen, dus netjes de trein van 8:15 gepakt en om 8:40 aanwezig... Ben ik een uur te vroeg, het begint pas om 9:45.... zucht :p
Ben je weer terug in Nederland? Leuk gehad in Indonesië?
pi_83996050
quote:
Op maandag 12 juli 2010 23:32 schreef twiFight het volgende:
Dan heb ik slecht nieuws voor je, de mens is egoistisch. Daarbij leven we nu ook nog eens in de IK-generatie. Je had in de pauzes van het WK moeten rijden joh, optijd thuis zijn voor de 2e helft is vééééél belangrijker dan mensenlevens.
Ja echt, m'n leven flitste een paar keer aan me voorbij toen ik vlak voor een wedstrijd naar huis fietste .
Tap tap tap
pi_84007709
Ik deed dus net praktijkexamen.

Zat bij een chagrijnige man, heel gezellig en werkt lekker voor je zenuwen natuurlijk. De eerste 200 meter hebben we over algemene dingen gepraat, daarna zei hij alleen: Linksaf, tweede rechts etc etc.

Het rijden op zich ging lekker, moest invoegen op een snelweg waar een brug was, die brug stond lekker open dus hoefde mooi niet in te voegen!

Toen we terugkeerden bij het CBR stapten we uit, maar ik was m'n portemonnee vergeten dus pakte die nog even snel, maar die man was al bij de ingang.

Toen begon ie kritisch te kijken, en zei ie: Ik vond het een lekker ritje, dus je bent geslaagd. Dat deed ie heel enthousiast......................

MAAR FUCK IT, ik ben gewoon geslaagd na 3 maandjes lessen
pi_84009034
Gefeliciteerd aflex!

Ik heb je in de wiki gezet maar openingspost kan ik niet meer aanpassen, volgende topic sta je er wel bij.
pi_84009480
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 17:30 schreef aflex het volgende:
Ik deed dus net praktijkexamen.

Zat bij een chagrijnige man, heel gezellig en werkt lekker voor je zenuwen natuurlijk. De eerste 200 meter hebben we over algemene dingen gepraat, daarna zei hij alleen: Linksaf, tweede rechts etc etc.

Het rijden op zich ging lekker, moest invoegen op een snelweg waar een brug was, die brug stond lekker open dus hoefde mooi niet in te voegen!

Toen we terugkeerden bij het CBR stapten we uit, maar ik was m'n portemonnee vergeten dus pakte die nog even snel, maar die man was al bij de ingang.

Toen begon ie kritisch te kijken, en zei ie: Ik vond het een lekker ritje, dus je bent geslaagd. Dat deed ie heel enthousiast......................

MAAR FUCK IT, ik ben gewoon geslaagd na 3 maandjes lessen
Gefeliciteerd
  dinsdag 13 juli 2010 @ 18:29:02 #167
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84010027
Gefeliciteerd! En lekker snel gedaan
Examinatoren zijn nooit echt vrolijk..Was bij mij blij dat m'n instructeur erbij was en hem goed kende, want ik vrees dat ik geen stom woord met 'm gewisseld had Ook het feliciteren was niet je-van-het.Hij stak alleen z'n hand uit Heb hem niet eens 'Je bent geslaagd' horen zeggen.
pi_84010685
Theorie-examen gehaald

Gevaarherkenning: 23/25
Theorie: 37/40

Er waren trouwens ongelooflijk veel mensen gezakt, denk zo rond de 3/4. Is dat normaal?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 18:51:49 #169
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84010897
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:46 schreef BasementDweller het volgende:
Theorie-examen gehaald

Gevaarherkenning: 23/25
Theorie: 37/40

Er waren trouwens ongelooflijk veel mensen gezakt, denk zo rond de 3/4. Is dat normaal?
Ook jij gefeliciteerd! De gezakten zijn normaal ja.Wist je niet dat er mensen komen die minstens een keer of 6 gaan? Bij mij zat er een achter me die er voor de tiende keer was, droeftoeter
pi_84011398
Ja, ik hoorde van een hoop mensen daar dat ze al 4x gezakt waren en zo, maar dat had ik niet verwacht nee .
10x is wel episch, zonde van het geld , en als je het gewoon leert is dat echt niet nodig.
pi_84012249
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:51 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ook jij gefeliciteerd! De gezakten zijn normaal ja.Wist je niet dat er mensen komen die minstens een keer of 6 gaan? Bij mij zat er een achter me die er voor de tiende keer was, droeftoeter

10

Viel me zo erg mee heel dat theorie examen, VEKABest oefenexamens zijn stukken moeilijker. Ook prima te doen in een dagje of 2 een paar uurtjes leren.

Morgen weer rijles, alweer een week geleden
Ik wil die biertje beetje koud en die schoentje beetje mooi
  dinsdag 13 juli 2010 @ 20:57:06 #172
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_84016359
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:51 schreef Purdey het volgende:

[..]

10 x dat is wel heel erg

Ik vond theorie dan wel weer heel makkelijk en allles was eigenlijk best duidelijk en logisch.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_84018804
Oef wat post ik hier weinig de laatste tijd Komt ook omdat ik al 2 weken niet meer gelest heb. Alleen maar werken laatste paar dagen. Toch maar weer even een lesje proberen in te plannen!
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  dinsdag 13 juli 2010 @ 22:05:09 #174
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_84020148
Ik ga morgen in het noodweer lessen Heb er eigenlijk wel zin in.
Afgelopen zaterdag zijn we geevacueerd van een feestterrein vanwege het weer Tevens moest de BOB flink slalommen om al die takken op de weg te ontwijken.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_84025864
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:26 schreef honkhonk het volgende:

[..]

10

Viel me zo erg mee heel dat theorie examen, VEKABest oefenexamens zijn stukken moeilijker. Ook prima te doen in een dagje of 2 een paar uurtjes leren.

Morgen weer rijles, alweer een week geleden
Ja, die oefenexamens van vekabest haalde ik heel vaak niet, maar ik heb m'n theorie wel in één keer gehaald
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')