1 Juli 2011 zelfsquote:Op maandag 12 juli 2010 19:15 schreef Butterfly91 het volgende:
Gefeliciteerd geslaagden, en succes mensen die op mogen morgen![]()
![]()
[..]
Ik dacht dat dat landelijk al veranderd was naar 32 euro (of iets in die buurt?) of is dat pas per 1 januari volgend jaar?
Succes!quote:Op maandag 12 juli 2010 16:40 schreef aflex het volgende:
Rijles ging echt heel goed! Als het morgen zo gaat ga ik dus zekerrrr slagen!
Haha, wat een eer danquote:Op maandag 12 juli 2010 19:14 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als ik de OP en de wiki aan moet passen dan is dat om een hele leuke reden dus graag!!!! Hoe meer hoe beter!
En plan jij nog maar een examen in, maar bedenk wel dat als je weer slaagt ik je dan vet neer ga zetten en ik weet niet of je vet wilt zijn.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 12 juli 2010 13:21 schreef Schultenpauper het volgende:
[..]
Ja ging prima, heb het gelukkig in een keer gehaald. Helaas wel tegen de 50 lessen nodig gehad.
Het weer was nog super hier in het zonnige zuiden rond die tijd, dus dat was wel gunstig.
Ik was... ¤39.70 kwijt (Tiel, Gelderland).quote:Op maandag 12 juli 2010 14:48 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik was ook 47,75 kwijt..het is krankzinnig, ik weet het.
Succes!
Succes ermee. Ik moest op het examen kunnen vertellen wat het algemene alarmnummer is.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:27 schreef BasementDweller het volgende:
Ik had me zondag voor het theorie-examen op dinsdag ingeschreven, want het is dan of pas weer over 3 weken. Dus heb vandaag alle theorie erin gestampt en moet het morgen eventjes waarmaken. Wel een hoop saaie droge feitjes moet je leren trouwens
![]()
Moet je net bij dat alarmnummer een black-out krijgenquote:Op maandag 12 juli 2010 23:42 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
[..]
Ik was... ¤39.70 kwijt (Tiel, Gelderland).
[..]
Succes ermee. Ik moest op het examen kunnen vertellen wat het algemene alarmnummer is.
Ja, goed, maar dan zijn er nog 64 andere vragenquote:Op maandag 12 juli 2010 23:42 schreef Nero22 het volgende:
Succes ermee. Ik moest op het examen kunnen vertellen wat het algemene alarmnummer is.
Ben je weer terug in Nederland? Leuk gehad in Indonesië?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:29 schreef Hitomi het volgende:
Bah wat ben ik dom! Ik les in Zwolle maar woon tijdelijk nog 50km verderop.. dacht vandaag om 9:00 te moeten lessen, dus netjes de trein van 8:15 gepakt en om 8:40 aanwezig... Ben ik een uur te vroeg, het begint pas om 9:45.... zucht :p
Ja echt, m'n leven flitste een paar keer aan me voorbij toen ik vlak voor een wedstrijd naar huis fietstequote:Op maandag 12 juli 2010 23:32 schreef twiFight het volgende:
Dan heb ik slecht nieuws voor je, de mens is egoistisch. Daarbij leven we nu ook nog eens in de IK-generatie. Je had in de pauzes van het WK moeten rijden joh, optijd thuis zijn voor de 2e helft is vééééél belangrijker dan mensenlevens.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:30 schreef aflex het volgende:
Ik deed dus net praktijkexamen.
Zat bij een chagrijnige man, heel gezellig en werkt lekker voor je zenuwen natuurlijk. De eerste 200 meter hebben we over algemene dingen gepraat, daarna zei hij alleen: Linksaf, tweede rechts etc etc.
Het rijden op zich ging lekker, moest invoegen op een snelweg waar een brug was, die brug stond lekker open dus hoefde mooi niet in te voegen!
Toen we terugkeerden bij het CBR stapten we uit, maar ik was m'n portemonnee vergeten dus pakte die nog even snel, maar die man was al bij de ingang.
Toen begon ie kritisch te kijken, en zei ie: Ik vond het een lekker ritje, dus je bent geslaagd. Dat deed ie heel enthousiast......................
MAAR FUCK IT, ik ben gewoon geslaagd na 3 maandjes lessen
Ook jij gefeliciteerd! De gezakten zijn normaal ja.Wist je niet dat er mensen komen die minstens een keer of 6 gaan? Bij mij zat er een achter me die er voor de tiende keer was, droeftoeterquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:46 schreef BasementDweller het volgende:
Theorie-examen gehaald![]()
Gevaarherkenning: 23/25
Theorie: 37/40
Er waren trouwens ongelooflijk veel mensen gezakt, denk zo rond de 3/4. Is dat normaal?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:51 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ook jij gefeliciteerd! De gezakten zijn normaal ja.Wist je niet dat er mensen komen die minstens een keer of 6 gaan? Bij mij zat er een achter me die er voor de tiende keer was, droeftoeter
10 x dat is wel heel ergquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:51 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ook jij gefeliciteerd! De gezakten zijn normaal ja.Wist je niet dat er mensen komen die minstens een keer of 6 gaan? Bij mij zat er een achter me die er voor de tiende keer was, droeftoeter
Ja, die oefenexamens van vekabest haalde ik heel vaak niet, maar ik heb m'n theorie wel in één keer gehaaldquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:26 schreef honkhonk het volgende:
[..]
10
Viel me zo erg mee heel dat theorie examen, VEKABest oefenexamens zijn stukken moeilijker. Ook prima te doen in een dagje of 2 een paar uurtjes leren.
Morgen weer rijles, alweer een week geleden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |