Ik had het enerzijds wel verwacht maar anderzijds had ik gedacht dat ze toch wel iets uitgebreider stil zouden staan bij de geschiedenis, een beetje heropvoeding van het publiek van tegenwoordig enzoquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:31 schreef StM het volgende:
Tja dat het zo'n TT zou worden kon ik je van te voren wel vertellen. Ik hoop alleen dat Qlass Elite ook nog veel wat oudere nummertjes draaien; 2004 - 2008 zegmaar....
ik wil er 1quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:18 schreef T-Force het volgende:
Hier nog iemand die toevallig dit AVIO-shirt wil?
[ afbeelding ]
Gemaakt door onze eigen Boy25 euro exclusief verzendkosten
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:23 schreef StM het volgende:
Dat ik op defqon bekenden op ging zoeken buiten de groep waar ik mee was werd niet helemaal gewardeerd
Ik misschien, moet je voor een bpaalde tijd weten? of kun je laterna eventueel nog bijbestellen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:18 schreef T-Force het volgende:
Wil je toch een 2e trauma a la 'XQ NL trots' voorkomen?quote:
Dat is idd soms klote aan grote feestenquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:54 schreef StM het volgende:
dat + ze konden me niet meer terug vinden :p Maar ze vonden het al niet echt leuk dat ik van ze weg ging
Daar ben ik ook bang voor bij een meet in de Arenaquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:54 schreef T_Killer het volgende:
Wil je toch een 2e trauma a la 'XQ NL trots' voorkomen?
Ik betwijfel een beetje of het een mooi feestje gaat worden, ik verwacht dat ze misschien teveel willen proppen in 1 feest en het een beetje gaat tegenvallen zoals sommige Battles op hard-bass ook tegenvallen omdat het soms gewoon niet werkt > 4 DJ's achter de draaitafels!quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:01 schreef Grrommit het volgende:
Gewoon doen maneen mooi feestje is nooit mis
Dat is nou ook mijn verwachting: Een hele goeie sfeer o.a. door Oranje, een mooie show en een mooie locatie. De muziek is dan ondergeschikt, maar ik verwacht dat er voor iedereen wel wat aan bod zal komen, in meer of mindere mate.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:17 schreef kollie het volgende:
Ik ga er vanuit dat het moddervet wordt. Een feest in de Arena is erg indrukwekkend! ik verwacht een prachtige show, een heerlijke QT-parade en een lekker oranje-sfeertje!
Denk inderdaad dat het qua muziek toch wel gevarieerd gaat worden. Tot en gedeeltelijk met de Top 25 oude kneiters. En van de show heb ik erg hoge verwachtingen. Q kennende gaat dit een zeer dik feestje worden.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:27 schreef Grrommit het volgende:
[..]
Dat is nou ook mijn verwachting: Een hele goeie sfeer o.a. door Oranje, een mooie show en een mooie locatie. De muziek is dan ondergeschikt, maar ik verwacht dat er voor iedereen wel wat aan bod zal komen, in meer of mindere mate.
Ik hoop dat zo hard hèquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Thrilogy is officieel aangekondigd, nu hopen dat Zatox een zaal heeft
Als ik daar rekening mee ga houden kom ik nergens.quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:39 schreef ReMcOrE het volgende:
voor mij Thrillogy meestal geen optie i.v.m. de reisafstand
kleine uitbreiding: reisafstand i.c.m. kameraden die er toch niet heengaan = geen Thrillogyquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:53 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Als ik daar rekening mee ga houden kom ik nergens.
Hallo ReMcOrE, wij zijn je kameradenquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:54 schreef ReMcOrE het volgende:
kleine uitbreiding: reisafstand i.c.m. kameraden die er toch niet heengaan = geen Thrillogy
owja, bijna vergetenquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:55 schreef T-Force het volgende:
[..]
Hallo ReMcOrE, wij zijn je kameraden![]()
Die hebben dat toch al gedaan? of was dat DBSTF die Deepack uitgenodigd hadden....weet het ff niet..quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:04 schreef InGebruik het volgende:
Heb me nooit heel erg verdiept in de Thrillogy edities, maar zou het zo kunnen zijn dat Deepack een stage mag hosten? Zou mij niet verbazen.
Ja, heb er ook niet echt in verdiept. Vorig jaar stonden ze in ieder geval op de editie van DBSTF toen ze de Dee-Block & S-te-Pack liveact deden. Of ze ook al een eigen stage gehost hebben weet ik niet.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Die hebben dat toch al gedaan? of was dat DBSTF die Deepack uitgenodigd hadden....weet het ff niet..
Zatox zaal zou wel heel vet zijn, maar daar komen toch alleen maar "Gangstah" fans op af, vraag is of je dat wiltquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
D&S hebben een zaal gehost en ze uitgenodigd en ook Charly lownoise (het jaar daarvoor) heeft een zaal gehost en ze toen uitgenodigd...
Ik denk dat Stm met BH of TBY wel eens gelijk zou kunnen hebben, al is frontliner een gevaarlijke outsider, evenals wildstylez.
Ik hoop op: ZATOX,Acti, tatanka, Alpha twins. Maar die koppen trekken geen volle zalen, dus waarsch helaas..![]()
Wel grappig dat ik dat nu pas lees.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:01 schreef NLS04 het volgende:
Mijn track van vandaag:
Wat klapt deze er toch hard op![]()
Wel grappig dat ik er net pas achter kwam dat tha bazz pimpz gewoon een alias van Deepack was
quote:Vamper is Busy with So High Rmx ... I love it!!! Also Tanz Electrik rmx is almost finish ! I will Put both rmx in my album!
Deze kerel blijft verassen!quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:09 schreef mstx het volgende:
http://twitter.com/DJZatox/statuses/18029520757
[..]
![]()
![]()
Die still-image met de Q-Dance sinterklaasmijter ben ikquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:01 schreef NLS04 het volgende:
en dit weekend gewoon
2 dagen lang (en misschien wel 3 of 4)![]()
weinig bijzondersquote:
oudje, maar wel tofquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:01 schreef NLS04 het volgende:
Mijn track van vandaag:
Wat klapt deze er toch hard op![]()
Wel grappig dat ik er net pas achter kwam dat tha bazz pimpz gewoon een alias van Deepack was
is al een paar weken bekend, heb hem laatst al gedownloadquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wist niet dat de anthem van Decibel gratis is...
Vet hoe ook die tonen worden aangepast door een simpel schuifje op 3:40
Whaha, zwaar vet!! Ik wil er ook wel 1!quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:18 schreef T-Force het volgende:
ik wil big-ass-meeting op Feestfabriek.
Iemand enig idee waar en wanneer we fatsoenlijk kunnen afspreken?
[ afbeelding ]
Gemaakt door onze eigen Boy25 euro exclusief verzendkosten
Ben blij met de leuke reacties op mijn ideequote:Op donderdag 8 juli 2010 20:28 schreef Levitas het volgende:
Whaha, zwaar vet!! Ik wil er ook wel 1!
Hoe lang is de verzendtijd ongeveer?
quote:Aanstaande zaterdag wordt De Q-dance Feestfabriek niet alleen LIVE uitgezonden op Q-dance Radio, maar ook via Q-dance Video!
Voor iedereen die er niet bij kan zijn, stem vanaf 22:30 uur af op Q-dance.nl en kijk mee naar de LIVE beelden van de Q-dance Feestfabriek in de Amsterdam ArenA.
De video broadcast is afgelopen om 2:00 uur, maar de radio uitzending gaat natuurlijk tot het einde door.
Gewoon Lowpass cutoff filtertje, niets boeiendsquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wist niet dat de anthem van Decibel gratis is...
Vet hoe ook die tonen worden aangepast door een simpel schuifje op 3:40
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:12 schreef mstx het volgende:
Geen idee hoe ik die OP kan aanpassen in die wiki.Maar ik heb dus verplicht een nieuwe usericon.
![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Komt het door de nieuwe layout die net 5 minuten in de lucht is?
Ik had net zo'n leuke .gif
Thera staat trouwens wel als een mongool achter de draaitafels.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:49 schreef HeLLuM het volgende:
Heavyweight original knalde er ook heerlijk op, bij Thera @ Ground Zero, afgelopen weekend.
Vond 'm live en gepitched een stuk vetter klinken, maar da's ook de bedoeling met dance-music, lijkt me..
Toneshifterz - Can't failquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:22 schreef Baronpilsener het volgende:
http://www.twitvid.com/81AA1
Was deze nou al ergens HQ? Ben de naam ook helemaal vergeten
Tanz Elektricquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:49 schreef Baronpilsener het volgende:
Vanaf 0.44, ben ik de enige die hierbij aan een bepaalde zatox plaat denk?(Toevallig die van de sig van degene boven mij
)
haha, Tanz Elektricquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:49 schreef Baronpilsener het volgende:
Vanaf 0.44, ben ik de enige die hierbij aan een bepaalde zatox plaat denk?(Toevallig die van de sig van degene boven mij
)
So far, not impressed. Al zegt dat voor mij niet direct heel veel aangezien ik alles vaak een aantal keer moet horen om een goede impressie te krijgen. We zullen hem in de Fabriek wel te horen krijgen en dan kan ik er meteen een goed oordeel over vellen.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
intro begon aardig.. maar de typische melodie vermoord het nummer weer eens.. nee, geen fan
Nu weten we in ieder geval waar de vocals van Josh & Wesz - Drumz vandaan komen.quote:
Hebben ze ook al niet in een zany nummer gezeten? FEEEEEEL THE DRUMS!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:53 schreef mstx het volgende:
[..]
Nu weten we in ieder geval waar de vocals van Josh & Wesz - Drumz vandaan komen.
zeker welquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:53 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Hebben ze ook al niet in een zany nummer gezeten? FEEEEEEL THE DRUMS!
Ik vind hem weer totaal niksquote:
Ook wel interesse inquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:45 schreef Baronpilsener het volgende:
Over drumz gesproken, heeft iemand die "josh en wesz funpack" (of zoiets was het) nog?
Heb ik ook altijdquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:33 schreef eQuaL het volgende:
Nog niet echt zin in morgen eigenlijk
Moet altijd even inkomen met dat soort feesten
Zeker in de trein ernaar toe (2 uur reizen) begin je te denken, tja, waarom ga ik eigenlijk niet gewoon naar bed![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:53 schreef Bab00n het volgende:
Zegh, Josh & Wesz op een Q-Dance event? Is dat nieuw? Wil graag meer van die twee horen en als Q-Dance ze voortaan boekt, komen ze in ieder geval meer in the picture.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:02 schreef StM het volgende:
Hebben ze toch het wurgcontract getekend, respect dat ze het zolang vol gehouden hebben. Alphaverb staat ook geboekt zag ikZatox ook eindelijk weer eens. QBase is gewoon een super feest
Omdat je hier nooit komt?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:33 schreef Dalando het volgende:
heeeej... waarom sta ik er nog niet bij als hardstyler?
Idem.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:06 schreef Gezicht het volgende:
Zou fijn zijn als er gewoon een simpel lijstje met de line-up voor Q-Base kan worden gepost. Die site doet het bij mij namelijk voor geen meter.
Ha, ik vind het wel vet eigenlijk. ^^quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:37 schreef Baronpilsener het volgende:
Eh oke, er gaat straks dus gewoon serieus een kind van 12 op q-dance radio draaien
Edit: nu dus
Ik weet niet of hij dat deed, of dat de eq in de studio gewoon slecht was ingesteld (waardoor het signaal tegen de compressor dus goed verneukt word). Ik zei het ze net op msn (even als het panningprobleem) en het was binnen een paar minuten gefixtquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:14 schreef Bab00n het volgende:
[..]
Ha, ik vind het wel vet eigenlijk. ^^
Foto van hem: http://twitpic.com/2417jy
Edit: Hoewel hij soms wel de bass iets teveel opvoert.
Nu de Stampuh remix..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:36 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij dat deed, of dat de eq in de studio gewoon slecht was ingesteld (waardoor het signaal tegen de compressor dus goed verneukt word). Ik zei het ze net op msn (even als het panningprobleem) en het was binnen een paar minuten gefixt
Hebben jullie zin om een beetje harder te gaan hier! One time...hehehe.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:47 schreef InGebruik het volgende:
Nu de Stampuh remix..![]()
Nu moet ik hem vandaag 2x aanhoren. Tijdens de top 25 ook al.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:43 schreef kollie het volgende:
Vanavond sta ik weer net zo hard mee te blerren op dat nummer
hele dikke shitquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Q-Base Site / Line-up:
http://events.q-dance.nl/2010-09_11-september_q-base/
* ReMcOrE denkt aan Wreck Thiz Place, Hardhouz Generation en Showtimequote:
ik gok dat ik op 11 september met name hier te vinden zal zijnquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:15 schreef Bab00n het volgende:
Area 1: Daylight
Area 1: Darkness
Area 2: Daylight
Area 2: Darkness
Area 4: Dirty Workz
Area 4: Scantraxx
iddquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik gok dat ik op 11 september met name hier te vinden zal zijn
00.30 naast de rij van het reuzenradquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:07 schreef Sethje het volgende:
gingen we nou nog meeten en zoja waar en wanneer?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:35 schreef T-Force het volgende:
[..]
00.30 naast de rij van het reuzenradIk zal er zijn, en verder zie ik wel wie er komen
Wie weet, of misschien Sietse (Mouth of Madness)quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:55 schreef StM het volgende:
http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=137376552948965&id=25251478380
DV8 is er vanavond niet, zou ruffian het misschien overnemen? Hij is er sowieso voor de qlubtempo parade...
Lijkt me een logische keuze, was denet ook nog op Q radio.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:58 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Wie weet, of misschien Sietse (Mouth of Madness)
* StM meld zichquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:32 schreef 16meter het volgende:
Wie gaan er eigenlijk allemaal naar de feestfabriek?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:38 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Me 2, je herkent me wel aan mijn oranje shirt![]()
em-dee-em-aaquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:32 schreef 16meter het volgende:
Wie gaan er eigenlijk allemaal naar de feestfabriek?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:43 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
em-dee-em-aa
16meter
T-Force
Kollie
InGebruik
Sethje
eQual
Benniesnugger
T_Killer
Blaxje
Noxa
mstx
NLS04
StM
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:05 schreef InGebruik het volgende:
Hoe staat het met de meet? Ik kom waarschijnlijk ook nog langs. Als er geen concrete plek kan worden afgesproken kan ik ook m'n nummer wel even pm'en als dat helpt.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:35 schreef T-Force het volgende:
[..]
00.30 naast de rij van het reuzenradIk zal er zijn, en verder zie ik wel wie er komen
[10.07.10] De Feestfabriek (Q-Dance 10 jarig jubileum)quote:Op zondag 11 juli 2010 01:40 schreef Baronpilsener het volgende:
Deepack vs dr doet het goed!HARDstyle. Beter dan die goedkope editjes van intents van deepack (met de afsluit set).
dat is 16meterquote:Op zondag 11 juli 2010 01:32 schreef Koepert het volgende:
Hrdstl en revbass =1 toch?..... ah whatever.. Feli iig.. (K)
Eensch.quote:Op zondag 11 juli 2010 09:27 schreef Tha_Bartman het volgende:
De Qlubtempo parade ziet er goed uit (maar dat was te verwachten) en van de overige sets zijn het alleen Zany vs Donkey rollers & Deepack, die me zo op het eerste gezicht geven wat ik zo graag heel de avond had gezien, een prima mix van oud en nieuw spul
de top 25..ik las dat prophet de hhz mix van her voice heeft gedraaid ipv de supa bass mix waar iedereen op had gestemd..
typisch denk ik dan..:N (Ik zou eigenlijk de set moeten luisteren om dit te kunnen bevestigen maar aangezien die top 25
is heb ik dat er niet voor over.)
Goede kwaliteit filmpjesquote:
Thanks!quote:Op zondag 11 juli 2010 13:18 schreef mstx het volgende:
[..]
Goede kwaliteit filmpjes
Oja 16meter gefeliciteerd.Maar wat was die voicemail nou? Ik hoorde 5 minuten lang alleen maar bass en gekraak.
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
he psst:
http://q-dance.nl/q/event(...)/list_messages/11204
Ik weet niet waar jij stond maar vrijwel overal was er een vast tarief van ¤12.quote:
quote:PARKEREN
Parkeertarieven voor Amsterdam ArenA en de ArenA boulevard
P-1 24/7 Gereserveerd
P-2 ¤ 12,00 per auto vanaf 4 uur voor de start van het evenement
P-3 ¤ 12,00 per auto 24/7
P-4 ¤ 12,00 per auto 24/7
P-5 ¤ 12,00 per auto 24/7
P-6 ¤ 12,00 per auto 24/7
P-10 ¤ 12,00 per auto 24/7
P-11 ¤ 12,00 per auto vanaf 4 uur voor de start van het evenement
P-12 ¤ 12,00 per auto vanaf 4 uur voor de start van het evenement
P-19 ¤ 12,00 per auto 24/7
Om tijd te besparen als het feest afgelopen is, raden we je aan direct een uitrijkaart kopen als je geparkeerd hebt. Druk op de evenementen knop op de kaartautomaat om een parkeerkaart aan te schaffen. Het evenemententarief gaat in vanaf 4 uur voor het evenement.
Hmm... telefoon niet op de toetsenblokkering gedaan blijkbaar.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:18 schreef mstx het volgende:
[..]
Goede kwaliteit filmpjes
Oja 16meter gefeliciteerd.Maar wat was die voicemail nou? Ik hoorde 5 minuten lang alleen maar bass en gekraak.
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
De top 25 was ook wel grappig. Had het vermoeden dat de scantraxx platen meer 'zendtijd' kregen tijdens de top 25. Bedoel ctrl alt del werd wel heel snel uitgemixt.....
Je moet mij echt eens even uitleggen wat jou taak/werk voor die avond was want ik ben erg benieuwd. Na wat te hebben teruggelezen ben je ook constant op fok geweest. Of sla ik hier ergens de plank goed mis?quote:Op zondag 11 juli 2010 18:05 schreef Qunix het volgende:
Ik had geen cent uit gegeven.... Zelfs niet voor de parkeer plaats.
Ik woon vlakbij de ArenA. Inderdaad... Tussen 3 uur en laat was ik daar geweest. Ik ben niet iemand die danst, ik kijk vanaf de tribune toe. Filmpje gemaakt van de zijlijn.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:40 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Je moet mij echt eens even uitleggen wat jou taak/werk voor die avond was want ik ben erg benieuwd. Na wat te hebben teruggelezen ben je ook constant op fok geweest. Of sla ik hier ergens de plank goed mis?
Mijn verslag komt er later vandaag aan.
Okee, ik ben dan weer een persoon die dan moet bewegen. Van de tribune af kijken kan ik alleen als ik er echt helemaal doorheen zit. Ieder zo zijn eigen ding.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij de ArenA. Inderdaad... Tussen 3 uur en laat was ik daar geweest. Ik ben niet iemand die danst, ik kijk vanaf de tribune toe. Filmpje gemaakt van de zijlijn.
Wat ik daar deed?Hghegheghe....
Hier kwamen ze wel samen het podium op maar vrijwel allemaal draaiden ze alsnog gewoon ieder een half uur na elkaar.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:49 schreef T_Killer het volgende:
De Party Lab draaide wel oke maar kon me ook niet helemaal bekoren. Dat hele concept van 'DJ teams' lijkt na 2 Hardbass edities en dit feest gewoonweg niet te werken.
nice!!quote:Op zondag 11 juli 2010 13:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
he psst:
http://q-dance.nl/q/event(...)/list_messages/11204
XQ fusion
Club Bizarre remix is niet echt aan mij besteed, Muzic Or Noize remix welquote:
leuke aftermoviequote:Op maandag 12 juli 2010 13:51 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
is er geen versie waar dat stukje van 4:05 in zit? dat is zoo vet.
Hoe vaak zouden ze niet al die mix hebben gedaan, van Sound of the Thunder naar Shiverz, vroegen wij ons af op de tribunequote:Op maandag 12 juli 2010 16:33 schreef 16meter het volgende:
DBSTF was weer te slecht voor woorden.
sound of the thunder blijven draaien op elk feest
Nee.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:28 schreef StM het volgende:
Ik vermoed dat je 1 van de ontwerpers bent bij Q dan wel 1 van hun partners? (Omdat je het GLA hebt gedaan en vlakbij de arena woont waar natuurlijk ook het Q / ID&T HQ is)
Ik wil hem ook!quote:Op maandag 12 juli 2010 17:18 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Hoe was de Live-TV stream? Niemand die opgenomen ben wel benieuwd
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:48 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik gok dat je voor het vuurwerk zorgde?
BIJNAquote:
Rest van het hak-op-de-tak-verslag staat in het feestfabriektopic.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:31 schreef NLS04 het volgende:
Kortom ik heb een prima weekend gehad maar zowel de zaterdag als de zondag miste toch net dat kleine beetje magie..
Eens met je quote. Ik miste het ook. Enige moment waar ik ook echt los ging was tijdens deepack en donkeys. Daarna ook meteen een twitter naar BH gestuurd:quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:34 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Rest van het hak-op-de-tak-verslag staat in het feestfabriektopic.
en DFSTFquote:@djbrennanheart je snapte het niet he. Ga je nieuwe platen draaien terwijl je klassiekers hebt. Heb je nou geleerd van deepack en donkeys?
Zo dwars zat het me.quote:@DBSTF wat dachten jullie; "The sound of the thunder hebben ze vast niet genoeg gehoord, dus laten we 'm voor de 1489563e keer draaien?"
Ik kan het zo snel niet meer terugvinden, maar ik weet bijna zeker dat er afgelopen weekend een vacature op de q-dance site stond voor verslaggever voor q-dance radio. Mss dat ze daar die Jeff ook zat zijnquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:07 schreef Sc0tTy het volgende:
tvp
[rant]
ik word echt zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo moe van die mongole presentatoren bij q-dance gvd echt hea.... ffs.. denk je klein setje van a2 te kunnen luisteren , lullen ze 1/6e vol :/ en ook bij de andere sets ffs en al was et nog interesant zou et nie erg zijn maar dis dom gelul met ze 'ja ik ga nog ff een baco halen' jesus
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[/rant]
Kan best zijn dat je dat zelf vindt, maar die respectloze tweets naar artiesten vind ik getuigen van weinig stijl...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Eens met je quote. Ik miste het ook. Enige moment waar ik ook echt los ging was tijdens deepack en donkeys. Daarna ook meteen een twitter naar BH gestuurd:
[..]
en DFSTF
[..]
Zo dwars zat het me.![]()
Had gewoon meer klassiekers verwacht die avond. Misschien moet ik toch mijn verwachtingen per feest bijstellen.
Sorry, maar dit klinkt werkelijkwaar helemaal nergens naarquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://www.twitvid.com/TCGG9
Deze neger is echt on fire... hopelijk snel vaker te bewonderen in de hardere area's op feesten
Precies en die Tweets worden weer door de artiesten geretweet....quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ach verder worden diezelfde artiesten alleen maar de hemel ingeprezen op Twitter dus een kritisch berichtje hier en daar moet best kunnen.. Nog reactie gehad?
Dat dus... je had meer kans gehad als je het op een normale manier had gevraagd, ipv gefrustreerd, nu lezen ze het niet eensquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:15 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Tuurlijk reageren ze niet, zou ik ook niet doen als ik hun was. Beste stuurlui en de wal enzo..
quote:
zoals de comment eronder: @ Q presents Fusion?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
Deze neger is echt on fire... hopelijk snel vaker te bewonderen in de hardere area's op feesten
ik zag inderdaad al bekenden voorbij komenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:51 schreef Da_Ripper het volgende:
Heb 't groepje FOK!kers ook alweer gespot ...
dat is: Dark Symphony van Digital punk & Profylerquote:. en die track even later @ 1:50 welke welke welke ook alweer?
Ik hoop het jaquote:zoals de comment eronder: @ Q presents Fusion?
tyquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
dat is: Dark Symphony van Digital punk & Profyler
Altijd leuk om jezelf zo terug te zien met een biertje in je hand en even niet wetend waar die te laten want je wil snoeihard hakken op Penetrationquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:51 schreef Da_Ripper het volgende:
Heb 't groepje FOK!kers ook alweer gespot
Net als die flut cd van Brennan Heart. Vandaag geluisterd, maar kreeg het gevoel dat het elke keer hetzelfde nummer wasquote:djheadhunterz
HQ Preview of the Club Bizarre remix will be online tonight at my youtube channel!
Ik kwam niet verder de nummers stuk voor stuk snel door te skippen, wat een bagger zegquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Net als die flut cd van Brennan Heart. Vandaag geluisterd, maar kreeg het gevoel dat het elke keer hetzelfde nummer was
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Waarom denken Hardstyle producers dat ze X2X kunnen evenaren?
HHZ heeft dus ook een Brooklyn Bounce nummer geremixt. Helaas slaan ze weer de plank mis bij Scantraxx
Dat is dus dezequote:
ik vind er 2-3 aardige platen op staan ofzo, ook geen platen die ik vaak zal luisteren maar die ik nog wel mee vind vallen.. de rest is ultieme baggerquote:Net als die flut cd van Brennan Heart. Vandaag geluisterd, maar kreeg het gevoel dat het elke keer hetzelfde nummer was
Ik vind hem eerlijk gezegt nog best geslaagdquote:
Ik vind de kick tegenvallenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:28 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik vind hem eerlijk gezegt nog best geslaagd![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:53 schreef Spaulding het volgende:
Oeh zaterdag Free Festival. Toch een erg lekkere lineup voor een gratis feestje, ben benieuwd. Kijk erg uit naar 2-Sidez en Crypsis, ben toch wel een grote fan van hun style. Ik las ergens op PF dat 2-Sidez ermee stoppen samen klopt dat??
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:55 schreef Da_Ripper het volgende:
Wat lees ik nu ... 2-Sidez stopt ermee?
Zaterdag @ FreeFestival laatste gig?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:53 schreef Spaulding het volgende:
Ik las ergens op PF dat 2-Sidez ermee stoppen samen klopt dat??
WTF!!!quote:
Nee, Decibel pas weer m'n eerste feestje. Eerst nog even het beest uithangen op vakantie.quote:
Vond het niks.quote:
Deze daarentegen vond ik wel erg leuk. Ben altijd al een fan geweest van het origineel, daar kan deze versie uiteraard niet tegenop maar vind het geen mislukte remix.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:55 schreef Da_Ripper het volgende:
Wat lees ik nu ... 2-Sidez stopt ermee?
Zaterdag @ FreeFestival laatste gig?
Heb het album ook één keer aangehad maar verwacht niet dat deze snel nog een keer aan zal staan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Net als die flut cd van Brennan Heart. Vandaag geluisterd, maar kreeg het gevoel dat het elke keer hetzelfde nummer was
en God natuurlijk!! of gewoon alle nummers als free-release op internet gooienquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:24 schreef InGebruik het volgende:
[..]
![]()
Hopelijk gaan ze wel nog Nomansland releasen!
ik schrok toen ik zag dat BH dat nummer niet alleen heeft gemaakt... maar dat A-lusion er ook aan mee heeft gewerktquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:24 schreef InGebruik het volgende:
Don't speak (sorry, kan er niks aan doen)
Hoe kon ik die nou verdomme vergeten.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en God natuurlijk!! of gewoon alle nummers als free-release op internet gooien
Dat wist ik al wel. Zoals ik al zei ik kan er niks aan doen en schaam me er ook wel een beetje voor maar ik vind het nummer gewoon wel wat hebben. Dat setje van BH op IQ 2008 toen hij hem voor de eerste (en enige?) keer draaide heb ik helemaal grijs gedraaid. Misschien dat het daarmee te maken heeft.quote:[..]
ik schrok toen ik zag dat BH dat nummer niet alleen heeft gemaakt... maar dat A-lusion er ook aan mee heeft gewerkt![]()
heb nog 10-15 cd's liggen, al wel gedownload maar nog niks van geluisterdquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:31 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Hoe kon ik die nou verdomme vergeten.
Erg vet nummer, al moet ik zeggen dat ik Nomansland zo mogelijk nog leuker vind.
[..]
Dat wist ik al wel. Zoals ik al zei ik kan er niks aan doen en schaam me er ook wel een beetje voor maar ik vind het nummer gewoon wel wat hebben. Dat setje van BH op IQ 2008 toen hij hem voor de eerste (en enige?) keer draaide heb ik helemaal grijs gedraaid. Misschien dat het daarmee te maken heeft.
quote:
Ik kan niet kiezenquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:58 schreef ReMcOrE het volgende:
woensdag hakkûhdag bij 3FM, vandaag de keuze uit:
Human Resource - Dominator
Speedy J - Speed Up
L.A. Style - James Brown Is Dead
heb maar voor Human Resource gekozen
dat is echt zwaar kut, vond het altijd geniale (live-)optredens!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:59 schreef Sethje het volgende:
[..]
vertrouwensbreuk tussen jaimy en bob, beste oplossing voor beiden dit
En reken er maar niet op dat er nog tracks gereleased worden
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is echt zwaar kut, vond het altijd geniale (live-)optredens!!
blijven ze de tracks (heel) af en toe nog wel draaien dan, of gaan ze echt diep in het archief?
QFFTquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:40 schreef Da_Ripper het volgende:
Maar when one door closes another door opens, dus laat dit de weg opensperren naar mooi-hard-raggende projecten/platen voor de toekomst.
Bij deze hef ik mijn biertje op die'n Rooie en die'n gekke uut Kuuk en zeg:
Dank, heren, Dank!
Proost!
Brok in mijn keelquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:40 schreef Da_Ripper het volgende:
2-Sidez ... idd een mooie live-act. Hoewel ze in het begin een leuk duo waren, heb ik toch nooit echt de synergie tussen die 2 gesnapt.
En zeker nu, nu Bob ongelooflijk hard aan het groeien is, vond ik ze niet meer gelijkwaardig aan elkaar en had meer het gevoel dat Jaimy Bob remde middels dat 2-zijden-'dingetje'.
Maar when one door closes another door opens, dus laat dit de weg opensperren naar mooi-hard-raggende projecten/platen voor de toekomst.
Dank, heren, Dank!
Proost!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:40 schreef Da_Ripper het volgende:
2-Sidez ... idd een mooie live-act. Hoewel ze in het begin een leuk duo waren, heb ik toch nooit echt de synergie tussen die 2 gesnapt.
En zeker nu, nu Bob ongelooflijk hard aan het groeien is, vond ik ze niet meer gelijkwaardig aan elkaar en had meer het gevoel dat Jaimy Bob remde middels dat 2-zijden-'dingetje'.
Dank, heren, Dank!
Proost!
Hear,Hearquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:40 schreef Da_Ripper het volgende:
Dank, heren, Dank!
Proost!
Titan & B-front collabje of project zou niet verkeerd zijn..quote:Maar when one door closes another door opens, dus laat dit de weg opensperren naar mooi-hard-raggende projecten/platen voor de toekomst.
Ik ook.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:27 schreef ReMcOrE het volgende:
ik schrok toen ik zag dat BH dat nummer niet alleen heeft gemaakt... maar dat A-lusion er ook aan mee heeft gewerkt![]()
quote:Showtek definitely owned the main stage at Coloursfest, Scottish biggest festival! The people went nuts when our boys dropped their 'Human' remix of the Killers.The guys were also interviewed and answered questions about dj's to join them, beautiful people and haggis.. Click on the link below to see what kind of crazy answers the two brothers gave
Click HERE for the Showtek version of
The Killers - Human!
Wat een helden zijn het ook zeg die Showtek gozertsquote:
Eigenlijk moet je alsnog een baksteen door de ruit gooien..quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:53 schreef haakon het volgende:
Maat van me en ik hadden een gast opgebeld die kaarten voor Decibel op marktplaats had gezet.
We zeiden: we komen ze wel ophalen.
Gast: Nee hoeft niet, ik stuur ze wel.
Wij: Nee man, we wonen vlak in de buurt.
Gast: Nee ik stuur ze wel !
Wij: Nee, als ze nep zijn weten we waar je woont.
Gast hing op.. klootzak.
Altijd ophalen!quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:53 schreef haakon het volgende:
Maat van me en ik hadden een gast opgebeld die kaarten voor Decibel op marktplaats had gezet.
Gast hing op.. klootzak.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:15 schreef Koepert het volgende:
Arme Schotten... Als dat t beste is wat ze te zien krijgen...
wel scherp dat je er niet ingetrapt bentquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:09 schreef haakon het volgende:
We wisten dat ie in Hengelo woonde, meer niet.
Even op alle fora zijn marktplaats advertentie + naam zetten zodat niemand erin traptquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:53 schreef haakon het volgende:
Gast hing op.. klootzak.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:11 schreef Sethje het volgende:
http://frontpage.fok.nl/review/395520/1/1/50/evenement-de-q-dance-feestfabriek.html
quote:Op woensdag 14 juli 2010 @ 21:47 schreef sveno1990 het volgende:
volgens mij kwam D-block and S-te-fan pas na Headhunterz, Wildstylez, Frontliner en Noisecontrollers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dj Thera & Ruff J @ Screamer Hardstyle meets Theracords Fear FmHeeerlijke tracks, heerlijk gemixt
Oohja en leuk verslagje weer, Seth![]()
The hell man....wil je speakers slopen ofzo?quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:32 schreef Tha_Bartman het volgende:
Titan & B-front collabje of project zou niet verkeerd zijn..![]()
Sloooooooooooooop die speakerssssssssssssssquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:08 schreef RiKe het volgende:
The hell man....wil je speakers slopen ofzo?
(retorische vraag)
Precies, dat zei ik dus ook alquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:42 schreef ReMcOrE het volgende:
zie het wel gebeuren dat B-Frontliner nu uitgebreid gaat worden
Ben benieuwd welke tracks volgens jou dan onder die 5% vallen. Ik ken eigenlijk geen enkel hardstyle nummer waarbij ik denk aanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
Maar angst is niet de eerste emotie die opkomt bij 95% van de hardstyle van tegenwoordig, ik zie eerder regenbogen,my little pony, en wollige knuffelbeesten ipv zwart, dood,verderf en marteling
Daarbij denk ik eerder aan terror, industrial, speedcore, darkcore enz. Hardstyle zal nooit zo "hard" worden.quote:zwart, dood,verderf en marteling
True, maar er staat dan ook niet voor niets eenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:09 schreef mstx het volgende:
Daarbij denk ik eerder aan terror, industrial, speedcore, darkcore enz. Hardstyle zal nooit zo "hard" worden.
Magic vind ik eerlijkgezegd juist een blije kutplaat (net als godzz powequote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
Maar met "dood en verderf" tracks bedoel ik dingen als Magic, Nightmare,Poltergeist,Trauma,Samara
Dan luister je imo toch echt naar het verkeerde genre, probeer industrial eensquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Maar angst is niet de eerste emotie die opkomt bij 95% van de hardstyle van tegenwoordig, ik zie eerder regenbogen,my little pony, en wollige knuffelbeesten ipv zwart, dood,verderf en marteling
Het komt wel eens voorbij in mijn playlist maar ik kan er toch net te weinig mee om me er echt in te gaan verdiepenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:48 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dan luister je imo toch echt naar het verkeerde genre, probeer industrial eens.
inderdaad, wut wut?quote:Magic een blije kutplaat wut wut?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Precies, dat zei ik dus ook al![]()
@Rike: ik hou van hard, zo hard mogelijk binnen de grenzen van het genre, het heet toch niet voor niets HARDstyle.![]()
Ik wil dat mensen weer bang van me worden als ik ze laat horen waar ik naar luister (en dat lukt nog wel met sommige artiesten zoals die neger en die ginger maar ook de man met de pet kan er iets van![]()
Maar angst is niet de eerste emotie die opkomt bij 95% van de hardstyle van tegenwoordig, ik zie eerder regenbogen, my little pony, en wollige knuffelbeesten ipv zwart, dood, verderf en marteling
1 2 3 4 | When we’re in this house, we wreck the discothèque Throw your hands up in the air, don’t ever disrespect Ha! We’ve got you under attack |
Juist, The Outside Agency en Ophidian as Meander of Raziel kan ik erg aanradenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Het komt wel eens voorbij in mijn playlist maar ik kan er toch net te weinig mee om me er echt in te gaan verdiepenIk luister af en toe wel Outside Agency, wat op zijn tijd ook flink duister kan zijn
[..]
inderdaad, wut wut?
Maar een aantal crypsis platen vallen voor mij ook wel onder het kopje duister, bijv: transmission of idd torture,
Ja ik dus ookquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:19 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Bij Magic zie ik altijd wel lijken rondvliegen eigenlijk(als we toch met beeldspraak bezig zijn
).
Magic een blije kutplaat... wut?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:31 schreef mstx het volgende:
[..]
Magic vind ik eerlijkgezegd juist een blije kutplaat (net als godzz powerr).
![]()
Maar dingen als Crypsis & Luna - Torture kan ik wel waarderen en zijn ook nog wel aardig "hard" ja.
Black Was... Always My Colourquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Brainkicker is al zijn releases aan het uploaden... toch wel lekker om terug te horen
eens met e-d-m-aquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:32 schreef em-dee-em-aa het volgende:
De Bioweapon remix van Gold:
Origineel is vetter maar ook deze remix vind ik prima te doen
http://tinyurl.com/2vwlyduquote:
http://twitter.com/djbfront/statuses/18704213296quote:Track done with @Dj_Digital_Punk!! Great track!!
Ach man, vlieg toch heenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:52 schreef mstx het volgende:
[..]
http://tinyurl.com/2vwlydu
Dit stuk dus, dom melodietje.![]()
Meest overgewaardeerde plaat van dit jaar.
QFT!quote:Iedereen kijkt dat anders maar vergelijkbaar tegenaan.. dat is de smaaknuance bij liefhebbers van 1 stijl muziek.. So be it.. Doe mij maar hard ragge! en een zomerse bier in je hand zon op je pan plaat zo af en toe tussendoor bij het betere weer.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |