Hee knijntjequote:
Veel plezier alvast vanavondquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Veel plezier alvast vanavondIk duim ook voor ESP maar vermoed DUI die gaat winnen
quote:
Ja, dan beseffen ze pas dat ze beter als Nederlander geboren hadden kunnen worden.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:35 schreef Bellatrix het volgende:
Wat zou het heerlijk zijn, om Duitsland te verslaan in de finale. Eindelijk gerechtigheid.
Dat wel maar ik acht de kansen tegen Spanje hoger in dat wij kunnen winnen dan tegen de Duitsers, die zijn toch een tikkie gevaarlijker in hun spel imhoquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:35 schreef Bellatrix het volgende:
Wat zou het heerlijk zijn, om Duitsland te verslaan in de finale. Eindelijk gerechtigheid.
Voor wat?quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:35 schreef Bellatrix het volgende:
ontzettend veel lol gehad onderweg naar huis en tijdens boodschappen doen in DE. MAar toen ik kllaar was en terug naar huis reed kreeg ik een mail dat een oud-kennis plots is overledenquote:
Dan heb je juist meer te verliezen, gevoelsmatig.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:37 schreef j95 het volgende:
Het nadeel is, als je tegen Duitsland speelt dan kun je niet verliezen.
Wat een klap in het gezicht is dat ineens dan.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:38 schreef crv het volgende:
Nee heb
[..]
ontzettend veel lol gehad onderweg naar huis en tijdens boodschappen doen in DE. MAar toen ik kllaar was en terug naar huis reed kreeg ik een mail dat een oud-kennis plots is overleden
Mijn oma's fiets Nee gerechtigheid is verkeerd woord, ik wil gewoon Duitsland inmaken op zo'n groot toernooit, dat zou echt dik zijn.quote:
quote:
Kut zeg, sterkte.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:38 schreef crv het volgende:
Nee heb
[..]
ontzettend veel lol gehad onderweg naar huis en tijdens boodschappen doen in DE. MAar toen ik kllaar was en terug naar huis reed kreeg ik een mail dat een oud-kennis plots is overleden
Nogal ja, hij was net gepensioneerd en vol levenslust en lekker met zijn hobbies bezig. Hij was voor zover we weten niet eens ziek.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat een klap in het gezicht is dat ineens dan.Sterkte, het is moeilijk om het een plek te gaan geven...
Even aandacht voor deze creativiteit.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:40 schreef Bellatrix het volgende:
toernooit
zo ligt die weer in de prullenbakquote:
Nieuwe smat in je UI, is dat een geweune fan?quote:
Doen! En dan denken aan de mooie momenten samen met hem.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:42 schreef crv het volgende:
Ik weet wel. Ik drink er eentje uit respect op hem. Weet dat ie ook een liefhebber was
Dank je Bella.quote:
Ik zag het toen ik op de knop drukte, ik vond hem zo mooi dat ik hem liet staan.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Even aandacht voor deze creativiteit.
We kunnen dit toernooit verliezen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zag het toen ik op de knop drukte, ik vond hem zo mooi dat ik hem liet staan.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Even aandacht voor deze creativiteit.
gewoon een fanquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nieuwe smat in je UI, is dat een geweune fan?
Verkapte ''ik heb een mobiel'' post.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, ben nu VIA mijn mobiel aan het posten
Wat prachtig eigenlijk.quote:
ah, Bella is weer terugquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Verkapte ''ik heb een mobiel'' post.![]()
![]()
Geen PI'squote:Op woensdag 7 juli 2010 18:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoi Kally dank je,quote:
Hoi Pheno dank je.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:52 schreef Pheno het volgende:
Sterkte Crv, ik lees altijd terug, dus van onder naar boven.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Verkapte ''ik heb een mobiel'' post.![]()
![]()
kun je der nu ook mee bellen ?quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik was de PI vergeten.quote:
Nou ja niet mijn ding, maar he ik klaag niet we hebben gewonnenquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:52 schreef crv het volgende:
[..]
Hoi Kally dank je,
LAs dat de efteling geweldig is geweest![]()
Hoe was het om de wedstrijd daar te beleven ?
wutquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja niet mijn ding, maar he ik klaag niet we hebben gewonnen![]()
Alleen hadden we discussie over wie in de finale, zegt iemand van de bediening, ja maar dat kunnen we makkelijk winnen, we komen nu ook terug van een 1-0 achterstand????
Ik heb maar gevraagd welke wedstrijd zij keek
quote:
Ik loop hier alleen in een te stille stadquote:
Guuusjequote:Op woensdag 7 juli 2010 19:03 schreef gomi het volgende:
[..]
Ik loop hier alleen in een te stille stad
ik heb eigenlijk nooit last van heimwee gehad
maar de mensen ze slapen, de wereld gaat dicht
en dan denk ik aan brabant, want daar brand nog licht
De peel, en de kempen en de meijerij
maar 't mooiste aan brabant ben jij , dat ben jij
Nee bij die post over je mobiel wilde ik eenquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:03 schreef gomi het volgende:
[..]
Ik loop hier alleen in een te stille stad
ik heb eigenlijk nooit last van heimwee gehad
maar de mensen ze slapen, de wereld gaat dicht
en dan denk ik aan brabant, want daar brand nog licht
De peel, en de kempen en de meijerij
maar 't mooiste aan brabant ben jij , dat ben jij
Sterktequote:Op woensdag 7 juli 2010 18:38 schreef crv het volgende:
Nee heb
[..]
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee bij die post over je mobiel wilde ik eenals PI plaatsen om te laten zien dat ik het niet meen, maar dat weet je toch al bij mij.
Hoi c_a dank jequote:
Ik niet denk ikquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
Wie gaat naar de eventuele huldiging dinsdag?
ik ws welquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
Wie gaat naar de eventuele huldiging dinsdag?
nee dat zijn we ook niet.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:19 schreef Kally het volgende:
Kahn over Nederland, ze zijn goed maar niet onverslaanbaar
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:19 schreef Kally het volgende:
Kahn over Nederland, ze zijn goed maar niet onverslaanbaar
Misschien kunnen we samen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil ook wel, maar ik wil niet alleen. Het idee dat het in Amsterdam is moet ik maar even van me afzetten
tijdens de huldiging is t gewoon ff oranjestad ofzoquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil ook wel, maar ik wil niet alleen. Het idee dat het in Amsterdam is moet ik maar even van me afzetten
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
Meetquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die laatste zin
Zit dat Rotterdam - Amsterdam je zo diep dan?
Ik wil best met je mee hoor
Toen kon ik niet, nu welquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is goed
dan bel ik morgen in ieder geval ff me werk kijken of ik vrij kan
hehe same herequote:
Jaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is goed
dan bel ik morgen in ieder geval ff me werk kijken of ik vrij kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:24 schreef iBenny het volgende:
Spanje dus
Ik weet niet of we daarvan winnen...AahhhhhhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Spanje dus
Ik weet niet of we daarvan winnen...Weet je onze weddenschap nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spanje dus
Ik weet niet of we daarvan winnen...Ik zei het toch!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spanje dus
Ik weet niet of we daarvan winnen...]jij koene ridder, belooft dat wij spanje zullen slachten zondag. speciaal voor haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:22 schreef Marlalala het volgende:
Hahaha de OP is fantastisch! Ik mis alleen Joooo-pi
die is allang terug manquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jooooo-pi is in Azie
Dus we hebben nog niks ontvangen
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:24 schreef gomi het volgende:
[..]
die is allang terug man
heb hem al op fok gezien
Nee hij was terug maar geniet nog na denk ik, die komt binnenkort wel in TAL opduiken hoor vrijdag begint hetquote:
Ja preciesquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee hij was terug maar geniet nog na denk ik, die komt binnenkort wel in TAL opduiken hoor vrijdag begint het
Er is pm naar hem gestuurd dacht ik hoorquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Er is pm naar hem gestuurd dacht ik hoor
Om zo'n poppeke te maken
Heee knijn jij ook hierquote:
Mogge Kallyquote:
Mogge Lovelessquote:
Straks Lunch zonder cursusquote:
quote:
quote:
c-Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:59 schreef Kally het volgende:
Ik ga douchen en naar Laysa, ik zal ze de groeten doen van jullie en sterkte wensen
doe datquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:59 schreef Kally het volgende:
Ik ga douchen en naar Laysa, ik zal ze de groeten doen van jullie en sterkte wensen
Wens haar iig maar sterkte danquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:18 schreef Kally het volgende:
Het is in principe nu niet ernstig, eerder eng en vervelend, ik weet niet of ze wil dat ik het vertel
quote:
Dat is dinsdag gebeurd, de medicijnen zijn nu ook anders dus het ene wordt afgebouwd en het andere opgebouwdquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:31 schreef tombolafan het volgende:
Oeh heftig!
En is dat kastje nu al in haar borst geplaatst, of gaat dat nog gebeuren?voor Laysa!
Oh bahquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is dinsdag gebeurd, de medicijnen zijn nu ook anders dus het ene wordt afgebouwd en het andere opgebouwd![]()
Dat gaat allemaal goed, alleen zo'n kastje wordt niet zachtzinnig geplaatst dus ze is helemaal beurs
Ja haha hij snapte het toen ik zei dat rijden al een uur wasquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:37 schreef Laysa het volgende:
tis een soort van drain/lijn diein mn borstkast is geplaats....die loopt dan de grote slagader van mn hart in zodat ik daar direct de medicatie krijg![]()
Je hebt J toch wel gezegd dat lopen iets te ver is?![]()
Dank jullie allemaal
aww wat vervelendquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is dinsdag gebeurd, de medicijnen zijn nu ook anders dus het ene wordt afgebouwd en het andere opgebouwd![]()
Dat gaat allemaal goed, alleen zo'n kastje wordt niet zachtzinnig geplaatst dus ze is helemaal beurs
tot strakkiesquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja haha hij snapte het toen ik zei dat rijden al een uur was![]()
Ga zo rijden![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:37 schreef Laysa het volgende:
tis een soort van drain/lijn diein mn borstkast is geplaats....die loopt dan de grote slagader van mn hart in zodat ik daar direct de medicatie krijg![]()
Dank jullie allemaal
Laysaquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:37 schreef Laysa het volgende:
Dank jullie allemaal
Ik ookquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hahaha nee dat niet
Ik ben brak en ken geen zoetigheid meer zien
Maaruh ik heb dinsdag vrij
Ik welquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus jullie gaan ook naar de eventuele huldiging?
Ik weet ookniet met wiequote:Op donderdag 8 juli 2010 11:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wel
Weet nog niet met wie, maar ken genoeg mensen die heen willen/gaan. Ll was ook wel de bedoeling dacht ik
Sowieso komt er een huldiging toch? Of ze nou winnen of 2e worden?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet ookniet met wieal mijn vrienden zijn feyenoordfans.... En komen niet liever naar die stad.....
hahahahaha, mijn zwager is Ajax-fanquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet ookniet met wieal mijn vrienden zijn feyenoordfans.... En komen niet liever naar die stad.....
Waarom in godsnaamquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet hoor
Maar dinsdag is het Oranjestad
Echt? Omdat het Amsterdam is kom je er niet graag?quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet hoor
Maar dinsdag is het Oranjestad
EN niet naar Rotterdam omdat Feyenoordquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
EN niet naar Rotterdam omdat Feyenoord
Vind ik ookquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar is maar 1 reactie op mogelijk en dat is....: ""
Nou, dat zou lekker rustig zijn als al die fanatiekelingen in hun eigen stad blevenquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
En dan niet naar Den Haag omdat ADO
en niet naar Utrecht omdat FC Utrecht
Niet naar Arnhem omdat Vitesse
Niet naar Breda omdat NAC
Nou dan kom je buiten Rotterdam nergens meer
Ik kom niet in Almere omdat iBennyquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kom niet in Almere omdat iBenny
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
En dan niet naar Den Haag omdat ADO
en niet naar Utrecht omdat FC Utrecht
Niet naar Arnhem omdat Vitesse
Niet naar Breda omdat NAC
Nou dan kom je buiten Rotterdam nergens meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:53 schreef crv het volgende:
[..]
Zie je wel dus naar neutraal terrein en dat is .....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet naar Basel omdat FC Basel
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jan smit
Jullie kennen de FCB helemaal niet dus niet zeurenquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:57 schreef crv het volgende:
[..]
Hoe kom je der op
Ow en je spreekt jezelf tegen
Dat was omdat Nick & Simon![]()
Hebben we in juni 2008 helemaal niets van gemerktquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
Basel neutraal? Moet je een echte die-hard Feyenoorder maar eens vragen wanneer ze weer gaan Baselen
ow daaromquote:
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:58 schreef crv het volgende:
[..]
Jullie kennen de FCB helemaal niet dus niet zeuren
mooi das 1 who's nextquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mijn tweelingneef is anders een groot fan van FC Basel...
Dat was de enige fanquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben niet zo moeilijk hoor
Mn zusje woont ook in Almere
En ik kom ook wel eens in Rotterdam
EN Amsterdamquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Jij komt in Rotterdam én in Almere?!![]()
Rellenquote:
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
Heeft C_A een kloontje?
Huldiging NL Elftal
quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
Heeft C_A een kloontje?
Huldiging NL Elftal
eetsquote:
doeiquote:
Hoiquote:
heeeeeeeeeerlijk!quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
Het begint nu echt flink warm te worden ja
quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ga naar buiten en je weet waarom
zit hier heel stilquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
Het begint nu echt flink warm te worden ja
quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:28 schreef crv het volgende:
Waar is die Symp ?
Beetje mijn inktvistopic sluiten
Ja want de mijne ging over een totaal andere dan die okkie van die duitsersquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:32 schreef crv het volgende:
[..]
Ja want de mijne ging over een totaal andere dan die okkie van die duitsers
Die met die grote snikkel?quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:28 schreef crv het volgende:
Waar is die Symp ?
Beetje mijn inktvistopic sluiten
quote:
Mooi, fijn dat het de goede kant op gaatquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:37 schreef Kally het volgende:
C_A ik kan dinsdag ook, gaan wij iig toch?
O Laysa zag er goed uit, wel een beetje suf hier en daar van de medicijnen maar komt goed
quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:37 schreef Kally het volgende:
O Laysa zag er goed uit, wel een beetje suf hier en daar van de medicijnen maar komt goed
Die zet je toch alleen niet in WKquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:37 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
![]()
Toch werd er genoeg op geklikt ondanks dat het erg rustig is
Het was ook lekker in haar kamer, damn heerlijk koelquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mooi, fijn dat het de goede kant op gaat
ik werd zo onpasselijk van die tig okkie topics dat ik bewust die geopend hebquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:41 schreef crv het volgende:
[..]
ik werd zo onpasselijk van die tig okkie topics dat ik bewust die geopend heb
Lijkt me ook fijn ja. Maar vooral ook voor haar, helemaal smerig als je in het ziekenhuis ligt en je voelt je al niet 100% en dan ook nog die vieze plakwarmte erbijquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Het was ook lekker in haar kamer, damn heerlijk koel
quote:
whehehe dus een beetje trollen hequote:Op donderdag 8 juli 2010 14:41 schreef crv het volgende:
[..]
ik werd zo onpasselijk van die tig okkie topics dat ik bewust die geopend heb
goed om te horenquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:37 schreef Kally het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe dus een beetje trollen he
Idd! Ik vond dat topic van die vrouw van CNN wel heul goed.quote:
Soms zijn we er even niet en dan loopt een topiclijst zomaar vol. Maar we hebben goede bezems gekregen van de baas. Maar ik weet wat ik vanavond eetquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:11 schreef crv het volgende:
[..]
nou het was meer een verborgen signaal afgeven
quote:SBS 6 heeft haar programmering voor de komende dagen aangepast, nu Oranje zich geplaatst heeft voor de finale van het WK Voetbal. Het station trapt donderdag af met 'Hart van Oranje' om 20.00 uur en 'Harry van Oranje' met Harry Vermeegen om 23.15 uur.
Op vrijdag verloot SBS 6 kaarten voor de WK-finale tijdens de tv-show Popstars. Later op de avond, om 23.15 uur, zijn vervolgens 'De Meest Onvergetelijke Oranjemomenten Aller Tijden' te zien.
De WK-finale Nederland - Spanje is zondag te zien op Nederland 1.
ja een beetje opruimen.quote:
ik zal vragen of ONZ hem wil hebbenquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Idd! Ik vond dat topic van die vrouw van CNN wel heul goed.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja een beetje opruimen.
De topiclijst die je ziet is slechts van 48 uur.
Het was maar een grapje hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja een beetje opruimen.
De topiclijst die je ziet is slechts van 48 uur.
We proberen het voor onszelf een klein beetje overzichtelijk te houden, voor zover het mogeljik is...
En soms sneuvelt er dan wel eens een topic die misschien best leuk was, en soms zien we een echt baggertopic over het hoofd.
Dat is het nadeel van deze extreme druktwe op het forum, shit happens..
Kalemares somsquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Soms zijn we er even niet en dan loopt een topiclijst zomaar vol. Maar we hebben goede bezems gekregen van de baas. Maar ik weet wat ik vanavond eet
soms is het ook niet bij te houdenquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het was maar een grapje hoor![]()
Prima slotje op dat topic van mij, had dat centrale topic gewoon ff gemist
wutquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
soms is het ook niet bij te houden
Nu al ruim 3000 topics en ruim 200.000 posts
quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:37 schreef Kally het volgende:
Als ze winnen lijkt het me wel dik ja.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ik wil dinsdag wel mee hoor
gaan er nog meer??? Mini meer
Wie mee wil kan mee tochquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ik wil dinsdag wel mee hoor
gaan er nog meer??? Mini meer
Ja leuk eindelijk Bella IRLquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als ze winnen lijkt het me wel dik ja.
Een oranje natuurlijkquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lijkt mij wel gezellig, ben benieuwd wat voor emmer, Benny op zijn hoofd zet
Rij voorzichtigquote:
quote:
quote:
Hier is het ook lekkerquote:
Yep en zo weinig mogelijk aanquote:
quote:
Neuh is goed zoquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:06 schreef Loveless85 het volgende:
Oh, nou dan trek ik de rest wel weer aan
quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
Ja ik loop toch alleen thuis. Dan ga ik niet met dit weer met een spijkerbroek aan lopen![]()
Najah misschien dat de kat een trauma oploopt.
Een frisse wind door de kruis heeft nog nooit iemand slechter gemaakt.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
Ja ik loop toch alleen thuis. Dan ga ik niet met dit weer met een spijkerbroek aan lopen![]()
quote:
precies, heb ook niet veel aan nuquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
Dat ook jaquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een frisse wind door de kruis heeft nog nooit iemand slechter gemaakt.
die van mij willen alleen koeltequote:Op donderdag 8 juli 2010 17:15 schreef Kally het volgende:
Pffff mijn kat wil maar op schoot![]()
Normaal gezellig maar nu te warm
Die ene wel die andere word er kroelerig vanquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:17 schreef gomi het volgende:
[..]
die van mij willen alleen koelte
ze zoeken steeds een plekje, en de keukenvloer is geloof ik nu favoriet
Hier ook, het koude laminaat van de woonkamer, en dan lekker in de luchtstroom van de ventilator.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:17 schreef gomi het volgende:
[..]
die van mij willen alleen koelte
ze zoeken steeds een plekje, en de keukenvloer is geloof ik nu favoriet
quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:34 schreef Bellatrix het volgende:
Mijne zitten in de heg en op het tuinhuisje.
hehe, kroelen krengquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:40 schreef Kally het volgende:
Haha en oudste pakt nu juist degene die niet wil kroelen en die kijkt echt met zo'n blik naar me van Help
Poesje word aangerandquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:40 schreef Kally het volgende:
Haha en oudste pakt nu juist degene die niet wil kroelen en die kijkt echt met zo'n blik naar me van Help
Ik gewoon thuis, omdat ik dan dinsdag naar Amsterdam wil, en ik kan niet mijn moeder maar laten blijven oppassenquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Poesje word aangerand![]()
Waar gaan jullie kijken zondag?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:40 schreef Kally het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:48 schreef Loveless85 het volgende:
Nee das ook zo, en je neemt je kids niet mee dinsdag?
Ja het is wel echt idioot druk natuurlijk, dan loop je continu om je heen te kijken en kan je niet genieten van de huldiging. En ze zien wss toch niksquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:49 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nee, zou me totaal niet op mijn gemak voelen, bang dat ik ze kwijtraak in de menigte
mijn broer neemt mijn neefje dus wel mee. althans dat is de planning nu nogquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:49 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nee, zou me totaal niet op mijn gemak voelen, bang dat ik ze kwijtraak in de menigte
Nee en ze hebben niet veel met voetbal dus vinden er niks aan, en gaan dan lopen zeuren dat het te druk is en dat ze dorst hebben en warmquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het is wel echt idioot druk natuurlijk, dan loop je continu om je heen te kijken en kan je niet genieten van de huldiging. En ze zien wss toch niks
Touwtjes aan ze binden whehequote:Op donderdag 8 juli 2010 17:49 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ja dat zit er dik in jaquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee en ze hebben niet veel met voetbal dus vinden er niks aan, en gaan dan lopen zeuren dat het te druk is en dat ze dorst hebben en warm
Ja maar 1 kind is makkelijker dan 2quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:51 schreef gomi het volgende:
[..]
mijn broer neemt mijn neefje dus wel mee. althans dat is de planning nu nog
quote:
nou op koninginnedag is hij hem dus ff kwijtgeraaktquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar 1 kind is makkelijker dan 2![]()
Oudste zou ik nog wel meenemen maar die jongste echt niet
Ja ik snap het niet, hun vader is gek op voetbal en ik ookquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat zit er dik in ja![]()
Ik ging er van uit dat ze het wel graag zouden willen zien, maar als het ze niks boeit moet je ze zeker niet mee gaan slepen nee
Had ik 2 jaar geleden in een pretpark, was hij net 4, ik werd gekquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:53 schreef gomi het volgende:
[..]
nou op koninginnedag is hij hem dus ff kwijtgeraakt
stond hij 5 meter verderop maar toch ff paniek
quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee en ze hebben niet veel met voetbal dus vinden er niks aan, en gaan dan lopen zeuren dat het te druk is en dat ze dorst hebben en warm
quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Had ik 2 jaar geleden in een pretpark, was hij net 4, ik werd gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |