quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is goed
dan bel ik morgen in ieder geval ff me werk kijken of ik vrij kan
hehe same herequote:
Jaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is goed
dan bel ik morgen in ieder geval ff me werk kijken of ik vrij kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:24 schreef iBenny het volgende:
Spanje dus
Ik weet niet of we daarvan winnen...AahhhhhhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Spanje dus
Ik weet niet of we daarvan winnen...Weet je onze weddenschap nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spanje dus
Ik weet niet of we daarvan winnen...Ik zei het toch!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spanje dus
Ik weet niet of we daarvan winnen...]jij koene ridder, belooft dat wij spanje zullen slachten zondag. speciaal voor haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:22 schreef Marlalala het volgende:
Hahaha de OP is fantastisch! Ik mis alleen Joooo-pi
die is allang terug manquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jooooo-pi is in Azie
Dus we hebben nog niks ontvangen
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:24 schreef gomi het volgende:
[..]
die is allang terug man
heb hem al op fok gezien
Nee hij was terug maar geniet nog na denk ik, die komt binnenkort wel in TAL opduiken hoor vrijdag begint hetquote:
Ja preciesquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee hij was terug maar geniet nog na denk ik, die komt binnenkort wel in TAL opduiken hoor vrijdag begint het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |