doeiquote:
Hoiquote:
heeeeeeeeeerlijk!quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
Het begint nu echt flink warm te worden ja
quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ga naar buiten en je weet waarom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zit hier heel stilquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
Het begint nu echt flink warm te worden ja
quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:28 schreef crv het volgende:
Waar is die Symp ?
Beetje mijn inktvistopic sluiten
Ja want de mijne ging over een totaal andere dan die okkie van die duitsersquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:32 schreef crv het volgende:
[..]
Ja want de mijne ging over een totaal andere dan die okkie van die duitsers
Die met die grote snikkel?quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:28 schreef crv het volgende:
Waar is die Symp ?
Beetje mijn inktvistopic sluiten
quote:
Mooi, fijn dat het de goede kant op gaatquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:37 schreef Kally het volgende:
C_A ik kan dinsdag ook, gaan wij iig toch?
O Laysa zag er goed uit, wel een beetje suf hier en daar van de medicijnen maar komt goed
quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:37 schreef Kally het volgende:
O Laysa zag er goed uit, wel een beetje suf hier en daar van de medicijnen maar komt goed
Die zet je toch alleen niet in WKquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:37 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
![]()
Toch werd er genoeg op geklikt ondanks dat het erg rustig is
Het was ook lekker in haar kamer, damn heerlijk koelquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mooi, fijn dat het de goede kant op gaat
ik werd zo onpasselijk van die tig okkie topics dat ik bewust die geopend hebquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:41 schreef crv het volgende:
[..]
ik werd zo onpasselijk van die tig okkie topics dat ik bewust die geopend heb
Lijkt me ook fijn ja. Maar vooral ook voor haar, helemaal smerig als je in het ziekenhuis ligt en je voelt je al niet 100% en dan ook nog die vieze plakwarmte erbijquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Het was ook lekker in haar kamer, damn heerlijk koel
quote:
whehehe dus een beetje trollen hequote:Op donderdag 8 juli 2010 14:41 schreef crv het volgende:
[..]
ik werd zo onpasselijk van die tig okkie topics dat ik bewust die geopend heb
goed om te horenquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:37 schreef Kally het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe dus een beetje trollen he
Idd! Ik vond dat topic van die vrouw van CNN wel heul goed.quote:
Soms zijn we er even niet en dan loopt een topiclijst zomaar vol. Maar we hebben goede bezems gekregen van de baas. Maar ik weet wat ik vanavond eetquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:11 schreef crv het volgende:
[..]
nou het was meer een verborgen signaal afgeven
quote:SBS 6 heeft haar programmering voor de komende dagen aangepast, nu Oranje zich geplaatst heeft voor de finale van het WK Voetbal. Het station trapt donderdag af met 'Hart van Oranje' om 20.00 uur en 'Harry van Oranje' met Harry Vermeegen om 23.15 uur.
Op vrijdag verloot SBS 6 kaarten voor de WK-finale tijdens de tv-show Popstars. Later op de avond, om 23.15 uur, zijn vervolgens 'De Meest Onvergetelijke Oranjemomenten Aller Tijden' te zien.
De WK-finale Nederland - Spanje is zondag te zien op Nederland 1.
ja een beetje opruimen.quote:
ik zal vragen of ONZ hem wil hebbenquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Idd! Ik vond dat topic van die vrouw van CNN wel heul goed.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja een beetje opruimen.
De topiclijst die je ziet is slechts van 48 uur.
Het was maar een grapje hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja een beetje opruimen.
De topiclijst die je ziet is slechts van 48 uur.
We proberen het voor onszelf een klein beetje overzichtelijk te houden, voor zover het mogeljik is...
En soms sneuvelt er dan wel eens een topic die misschien best leuk was, en soms zien we een echt baggertopic over het hoofd.
Dat is het nadeel van deze extreme druktwe op het forum, shit happens..
Kalemares somsquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Soms zijn we er even niet en dan loopt een topiclijst zomaar vol. Maar we hebben goede bezems gekregen van de baas. Maar ik weet wat ik vanavond eet
soms is het ook niet bij te houdenquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het was maar een grapje hoor![]()
Prima slotje op dat topic van mij, had dat centrale topic gewoon ff gemist
wutquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
soms is het ook niet bij te houden
Nu al ruim 3000 topics en ruim 200.000 posts
quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:37 schreef Kally het volgende:
Als ze winnen lijkt het me wel dik ja.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ik wil dinsdag wel mee hoor
gaan er nog meer??? Mini meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |