zo ligt die weer in de prullenbakquote:
Nieuwe smat in je UI, is dat een geweune fan?quote:
Doen! En dan denken aan de mooie momenten samen met hem.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:42 schreef crv het volgende:
Ik weet wel. Ik drink er eentje uit respect op hem. Weet dat ie ook een liefhebber was
Dank je Bella.quote:
Ik zag het toen ik op de knop drukte, ik vond hem zo mooi dat ik hem liet staan.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Even aandacht voor deze creativiteit.
We kunnen dit toernooit verliezen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zag het toen ik op de knop drukte, ik vond hem zo mooi dat ik hem liet staan.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Even aandacht voor deze creativiteit.
gewoon een fanquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nieuwe smat in je UI, is dat een geweune fan?
Verkapte ''ik heb een mobiel'' post.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, ben nu VIA mijn mobiel aan het posten
Wat prachtig eigenlijk.quote:
ah, Bella is weer terugquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Verkapte ''ik heb een mobiel'' post.![]()
![]()
Geen PI'squote:Op woensdag 7 juli 2010 18:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoi Kally dank je,quote:
Hoi Pheno dank je.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:52 schreef Pheno het volgende:
Sterkte Crv, ik lees altijd terug, dus van onder naar boven.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Verkapte ''ik heb een mobiel'' post.![]()
![]()
kun je der nu ook mee bellen ?quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik was de PI vergeten.quote:
Nou ja niet mijn ding, maar he ik klaag niet we hebben gewonnenquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:52 schreef crv het volgende:
[..]
Hoi Kally dank je,
LAs dat de efteling geweldig is geweest![]()
Hoe was het om de wedstrijd daar te beleven ?
wutquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja niet mijn ding, maar he ik klaag niet we hebben gewonnen![]()
Alleen hadden we discussie over wie in de finale, zegt iemand van de bediening, ja maar dat kunnen we makkelijk winnen, we komen nu ook terug van een 1-0 achterstand????
Ik heb maar gevraagd welke wedstrijd zij keek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |