Dat ook jaquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een frisse wind door de kruis heeft nog nooit iemand slechter gemaakt.
die van mij willen alleen koeltequote:Op donderdag 8 juli 2010 17:15 schreef Kally het volgende:
Pffff mijn kat wil maar op schoot![]()
Normaal gezellig maar nu te warm
Die ene wel die andere word er kroelerig vanquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:17 schreef gomi het volgende:
[..]
die van mij willen alleen koelte
ze zoeken steeds een plekje, en de keukenvloer is geloof ik nu favoriet
Hier ook, het koude laminaat van de woonkamer, en dan lekker in de luchtstroom van de ventilator.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:17 schreef gomi het volgende:
[..]
die van mij willen alleen koelte
ze zoeken steeds een plekje, en de keukenvloer is geloof ik nu favoriet
quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:34 schreef Bellatrix het volgende:
Mijne zitten in de heg en op het tuinhuisje.
hehe, kroelen krengquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:40 schreef Kally het volgende:
Haha en oudste pakt nu juist degene die niet wil kroelen en die kijkt echt met zo'n blik naar me van Help
Poesje word aangerandquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:40 schreef Kally het volgende:
Haha en oudste pakt nu juist degene die niet wil kroelen en die kijkt echt met zo'n blik naar me van Help
Ik gewoon thuis, omdat ik dan dinsdag naar Amsterdam wil, en ik kan niet mijn moeder maar laten blijven oppassenquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Poesje word aangerand![]()
Waar gaan jullie kijken zondag?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:40 schreef Kally het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:48 schreef Loveless85 het volgende:
Nee das ook zo, en je neemt je kids niet mee dinsdag?
Ja het is wel echt idioot druk natuurlijk, dan loop je continu om je heen te kijken en kan je niet genieten van de huldiging. En ze zien wss toch niksquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:49 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nee, zou me totaal niet op mijn gemak voelen, bang dat ik ze kwijtraak in de menigte
mijn broer neemt mijn neefje dus wel mee. althans dat is de planning nu nogquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:49 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nee, zou me totaal niet op mijn gemak voelen, bang dat ik ze kwijtraak in de menigte
Nee en ze hebben niet veel met voetbal dus vinden er niks aan, en gaan dan lopen zeuren dat het te druk is en dat ze dorst hebben en warmquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het is wel echt idioot druk natuurlijk, dan loop je continu om je heen te kijken en kan je niet genieten van de huldiging. En ze zien wss toch niks
Touwtjes aan ze binden whehequote:Op donderdag 8 juli 2010 17:49 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ja dat zit er dik in jaquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee en ze hebben niet veel met voetbal dus vinden er niks aan, en gaan dan lopen zeuren dat het te druk is en dat ze dorst hebben en warm
Ja maar 1 kind is makkelijker dan 2quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:51 schreef gomi het volgende:
[..]
mijn broer neemt mijn neefje dus wel mee. althans dat is de planning nu nog
quote:
nou op koninginnedag is hij hem dus ff kwijtgeraaktquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar 1 kind is makkelijker dan 2![]()
Oudste zou ik nog wel meenemen maar die jongste echt niet
Ja ik snap het niet, hun vader is gek op voetbal en ik ookquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat zit er dik in ja![]()
Ik ging er van uit dat ze het wel graag zouden willen zien, maar als het ze niks boeit moet je ze zeker niet mee gaan slepen nee
Had ik 2 jaar geleden in een pretpark, was hij net 4, ik werd gekquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:53 schreef gomi het volgende:
[..]
nou op koninginnedag is hij hem dus ff kwijtgeraakt
stond hij 5 meter verderop maar toch ff paniek
quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee en ze hebben niet veel met voetbal dus vinden er niks aan, en gaan dan lopen zeuren dat het te druk is en dat ze dorst hebben en warm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |