onafhankelijk!?! hahahahahaha!! Man wat weet jij nou.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:17 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Neehoor, daar zit een onafhankelijke stichting achter, en een geaccrediteerd lab wat de producten onderzoekt. Verder is er een onafhankelijke raad van wetenschappers die de richtlijnen etc vast stellen, en zo te zien werkt daar niemand van bij Unilver.
Omdat een afbraakproduct van Stevia in de mens, Steviol, wat mogelijk mutageen is, bij ratten is aangetoont in klinische tests. En nu geeft dhr Lambiekje altijd maar af op de EU dat ze van alles goedkeuren om Bigpharma/Monsanto/ weet ik wie maar blij te maken, maar ik hoor hem niet nu ze een zekere voorzichtigheid tonen, om de burgers te beschermen. Hij maakt de FDA uit voor alles wat mooi en lelijk is als het om Aspartaam gaat, en verklaarde regelmatig dat de EU bij hen in de broekzak zat, maar nu is het ook weer niet goed?quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:13 schreef BertV het volgende:
[..]
Ja, of onder de toonbank. Het mag verkocht worden als huidverzorgingsproduct.
De voedselindustrie mag het niet gebruiken.
Het logo is een initiatief van de Stichting Ik Kies Bewust. Deze is opgericht door de levensmiddelenproducenten Campina, Friesland Foods en Unilever.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:17 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Neehoor, daar zit een onafhankelijke stichting achter, en een geaccrediteerd lab wat de producten onderzoekt. Verder is er een onafhankelijke raad van wetenschappers die de richtlijnen etc vast stellen, en zo te zien werkt daar niemand van bij Unilver.
Met mijn levenmiddelen & milieutechnologie opleiding vermoedelijk meer dan jij over dit soort onderwerpen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
onafhankelijk!?! hahahahahaha!! Man wat weet jij nou.![]()
![]()
Dan zijn het corrupte belangenverstrengelde klootzakken die geen verstand, ik herhaal geen verstand, hebben van gezonde producten. Hoe in vredesnaam durft men aspartaam aan te kaarten als gezond. Een dergelijk product met die sticker is een product dat zonder enig twijfel in de vuilnis kan. Het dient dan ook vermeden te worden.
Een cosmetische producten wat we op onze gezichten smeren is 95% gewoon pure rommel. Waar je eerder cellulitis en rimpels door krijgt. Maar smeer gerust Russische miskramen op je gezicht.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:18 schreef mr.happy het volgende:
[..]
op een bepaalde manier vind ik de manier van Lambkieje wel knap: hij pakt brokjes uit verschillende bronnen en tijden en breit daar een vreemd verhaal van wat zo onsamenhangend is dat je nauwelijks kunt beginnen met het aanpakken van de absurditeiten. Hij heeft in zijn hersens een wereldbeeld gesynthetiseerd wat zo verwrongen is dat je er eigenlijk niets meer mee kunt.
en wanneer je inhoudelijk probeert te discussieren, volgt er gescheld.
[met een editje erbij]
en dit heb ik geschreven voor ik zijn reactie boven mij las. die me alleen een "godallejezus" kon ontlokken. Wat moet je nou met een opmerking als "als het goed is voor uitwendig gebruik kun je het ook inslikken" ???
OK, lambiekje, vreet dan een tube algenmasker voor de huid leeg.
Ik kan ook googelen:quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:23 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Omdat een afbraakproduct van Stevia in de mens, Steviol, wat mogelijk mutageen is, bij ratten is aangetoont in klinische tests.
tsss je weet echt niet waar je over praat.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:23 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Omdat een afbraakproduct van Stevia in de mens, Steviol, wat mogelijk mutageen is, bij ratten is aangetoont in klinische tests. En nu geeft dhr Lambiekje altijd maar af op de EU dat ze van alles goedkeuren om Bigpharma/Monsanto/ weet ik wie maar blij te maken, maar ik hoor hem niet nu ze een zekere voorzichtigheid tonen, om de burgers te beschermen. Hij maakt de FDA uit voor alles wat mooi en lelijk is als het om Aspartaam gaat, en verklaarde regelmatig dat de EU bij hen in de broekzak zat, maar nu is het ook weer niet goed?
Je bedoelt Unilever-opleiding.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:26 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Met mijn levenmiddelen & milieutechnologie opleiding vermoedelijk meer dan jij over dit soort onderwerpen.
noem eens een titel.quote:Die personen die de criteria opstellen, en dat lab zijn onafhankelijk, en de paar namen die ik heb gegoogled leveren geen enkele hit op als het om wat voor bedrijf dan ook gaat, maar wel een aantal zeer interessante onderzoeken, en ook kritische boeken over onze hedendaagse voeding etc.
En de voorzitter is onafhankelijk, net als die adviesraad, en het lab wat de onderzoeken doet. Het enige is dat bedrijven zelf producten aan dienen te melden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:23 schreef BertV het volgende:
[..]
Het logo is een initiatief van de Stichting Ik Kies Bewust. Deze is opgericht door de levensmiddelenproducenten Campina, Friesland Foods en Unilever.
Dus zuivelboeren en Unilever, die bijten elkaar niet.
of weer een lang deflectieverhaal over iets anders...quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:18 schreef mr.happy het volgende:
en wanneer je inhoudelijk probeert te discussieren, volgt er gescheld.
Hoe dom zijn ze om aspartaam goed te keuren. Hebben ze een cheque van Rumsfeld gehad?quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:31 schreef fruityloop het volgende:
[..]
En de voorzitter is onafhankelijk, net als die adviesraad, en het lab wat de onderzoeken doet. Het enige is dat bedrijven zelf producten aan dienen te melden.
Waarom denk jij te weten dat deze personen 100% onafhankelijk zijn. Omdat er nergens een verbinding op papier staat? Ik zie al op kleine schaal in mijn bedrijfsleven dat bijna iederen bij een board of directors wel graag wat centjes bij wil verdienen om hier en daar wat dingen te besluiten die positief uitpakken voor diegene die hun betaald. Waarom denk je dat dit hier never nooit het geval kan zijn?quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:31 schreef fruityloop het volgende:
[..]
En de voorzitter is onafhankelijk, net als die adviesraad.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:32 schreef Re het volgende:
[..]
of weer een lang deflectieverhaal over iets anders...
zullen we het over H1N1 hebben lambiekjequote:Op donderdag 22 juli 2010 09:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hoe dom zijn ze om aspartaam goed te keuren. Hebben ze een cheque van Rumsfeld gehad?
Hun expertise is daarmee meteen in de cloaca.
Net zo onafhankelijk als Ab Osterhaus
Sodemieter toch op man, wat weet jij als IT-er van mijn opleiding? Fyi, we hebben nooit 1 producht van unilver gezien, behandeld of wat dan ook, en mijn stages en afstuderen waren ook niet bij dat soort bedrijven.quote:
Zoek dat maar fijn eens zelf op, dat laat je anderen ook altjid doen naar aanleiding van je linkdumps en youtube filmpjes.quote:noem eens een titel.
Oh dus als het één van jou stokpaardjes betreft is het mogelijk kankerverwekkend zijn ineens niet belangrijk? Lijkt wederom verdacht veel op waar jij de voedingsmiddelen industrie regelmatig van beticht, je bent net zo hypocriet als zij.quote:Feit is en blijft dat aspartaam is goed gekeurd. De sickbastards.
Doe ik wel voor je, ik heb een week geleden nog eens opgezocht wat dat voor goedje was nadat ze met dat in Oekraine voor een euro hadden aangesmeerd:quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:42 schreef Jungpionier het volgende:
fruityloop, kan je wat bronnen vermelden waar ze aantonen dat Stevia kanker verwekt? Ik heb me jaren geleden ermee bezig gehouden toen ik in Japan woonde en ik heb toen geen bewijs kunnen vinden. Ik wil dit wel graag weten want ik gebruik Stevia al jaren.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
tsss je weet echt niet waar je over praat.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:17 schreef Ducktails het volgende:
Ik studeer Levensmiddelentechnologie, dus ik vind dit een geweldig topic om door te lezen. Maar allejezus zeg, sommige mensen moeten echt zichzelf iets meer inlezen voor dat ze posten. Zoveel onzin in dit topic, echt niet te filmen. Een van de meest schrijnende voorbeelden vind ik deze wel:
[..]
Niet-natuurlijk zegt hij? Zou hij weten dat ascobinezuur (vit C) E-300 is? En zuurstof E-948? (zo zijn er nog honderden voorbeelden) Ik weet niet hoe die niet-natuurlijk zijn.
Omdat dit getoetst is, zie dit rapport (pdf) om te beginnen. Maar goed, jij hebt dus een algemeen wantrouwen richting de hele voedingsindustrie, en ziet dit logo niet voor wat het is, een stap(je) in de richting van gezondere voeding? Oa hierdoor zijn de chemische kleurstoffen uit de producten gehaald binnen de EU, en wordt er steeds minder gebruik gemaakt van niet-natuurlijk smaak- en hulpstoffen. Een mooi geval waar bedrijfsbelang en consumentenbelang hand in hand gaan, de bedrijven hebben goede PR en kunnen hun maatschappelijke betrokkenheid uitmelken voor meer winst (voor onze pensioenfondsen, hun aandeelhouders) En de consument wordt langzaamaan wat wijzer gemaakt over hun eigen voeding, en krijgt wat minder additieven binnen. Niet iedereen kan biologisch eten betalen/krijgen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:36 schreef Jungpionier het volgende:
[..]
Waarom denk jij te weten dat deze personen 100% onafhankelijk zijn. Omdat er nergens een verbinding op papier staat? Ik zie al op kleine schaal in mijn bedrijfsleven dat bijna iederen bij een board of directors wel graag wat centjes bij wil verdienen om hier en daar wat dingen te besluiten die positief uitpakken voor diegene die hun betaald. Waarom denk je dat dit hier never nooit het geval kan zijn?
Ik zeg niet dat ze wel onder de invloed van unilever en co staan, maar het is wel mogelijk en het gebeurd in de bedrijfswereld wel heel erg vaak.
Hangt er vanaf wat je gebruikt. Gewone zeep is wel in orde hoor, maar veel douchegels gebruiken hetzelfde goedje als wordt gebruikt voor industriele schoonmaakmiddelen, en bij mensen die gevoelig aangelegd zijn voor dingen kan dat tot roos, eczeem en gewoon jeuk leiden. Toen hadden ze daar een alternatief voor bedacht, alleen oops, dat bleek kankerverwekkend. Nu hebben ze Sodium Coca Sulfate, dat schijnt dan weer wel in orde te zijn, maar zat douchegels en shampoos die nog gewoon sodium laureth en laurel sufate gebruiken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:26 schreef Lambiekje het volgende:
Shampoos en douchegellen wat we op onze huid smeren is eigenlijk ook helemaal niet goed. Niet in de frequentie zoals we ze gebruiken...
DES was destijds ook goedgekeurd in Europa (niet in Amerika, daar wilden ze aanvullend onderzoek en hadden ze dus ook geen DES-baby's), evenals asbest. Gevolgen van sommige dingen zijn niet meteen duidelijk, en stoffen worden af en toe dan ook om die redenen van de markt gehaald. Ik denk dat we over een jaartje of 10 gaan zien dat veel zoetstoffen langzaam aan niet meer mogen worden toegevoegd eigenlijk.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hoe dom zijn ze om aspartaam goed te keuren. Hebben ze een cheque van Rumsfeld gehad?
Hun expertise is daarmee meteen in de cloaca.
Dankjewel. Ja de in vitro studies ken ik wel. Ik bedoel onderzoeken waar ook echt kanker is verwekt zoals bij aspartaam.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:46 schreef Sessy het volgende:
[..]
Doe ik wel voor je, ik heb een week geleden nog eens opgezocht wat dat voor goedje was nadat ze met dat in Oekraine voor een euro hadden aangesmeerd:
http://ec.europa.eu/food/fs/sc/scf/out34_en.pdf
http://www.cspinet.org/new/200808281.html
Ff voor de duidelijkheid, schijnt in Europa dus verboden zijn om dat toe te voegen aan voedsel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je wat ook goed is voor de huid, parrafineolie. Ga je dat nu ook innemen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als het goed voor de huid is dan is het ook goed voor inname. Neem nu bv kokusolie.
2 druppels stevia in de pastasaus .. picobello.
Ik post een (volgens mij) interessant weetje dat weinig mensen weten, namelijk dat extra antioxidanten slikken in de vorm van pillen of drankjes de kans op kanker juist toe doet nemen terwijl de algemene opvatting bij de meeste mensen is dat extra antioxidanten gezond zou moeten zijn en het ook nog vaak zo gepropageerd wordt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 07:06 schreef Sessy het volgende:
[..]
Geen borstvoeding geven ook... En nog heel veel andere dingen. Als je normale kans 10 op 1000 000 is om kanker te krijgen bijvoorbeeld (ik zeg maar wat hoor) en dat wordt verhoogd met 10%, is je kans dus 11 op 1000 000. Nou, schokkend (en daarbij is een significante toename van een kans vaak niet eens 10% maar eerder 2% of zo) Ondertussen kunnen antioxidanten bij chronische ontstekingsreacties (welke overigens ook al tot kanker kunnen leiden) wel een gunstig effect hebben. Als je gezond bent verder heb je eigenlijk gewoon geen zooi uit potjes te slikken, weet je. IMHO anyway. Zie ook niet waarom je dat zou willen doen verder.
Waarom worden datzelfde soort onderzoeken hier dan wel frequent aangehaald om aspartaam onderuit te schoppen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:02 schreef Jungpionier het volgende:
Waar het mij eigenlijk om gaat is niet zo zeer dat ze stevia in voedsel nou legaal moeten maken. Het is meer het contrast tussen aspartaam en hoe snel en met hoe weinig tests dat is toegelaten ondanks prostesten, zelfs toendertijd, en hoe moelijk zij nu over Stevia doen.
Trouwens lijkt me Japan een erg mooi voorbeeld voor tests. De mensen daar gebruiken stevia al beijna 60 jaar. Daar heb je volgens mij veel meer aan dan aan een overdosis steviol aan een paar ratten geven.
Schoonmaakmiddelen dragen wel bij tot allergie, maar vaccinaties? En welke vaccinaties zou je willen afschaffen dan? Even voor de duidelijkheid, rodehond leidt tot onvruchtbaarheid en vervormde baby's, difterie kan iemand binnen een paar uur doen stikken, kinkhoest leidt tot enorme uitputting van de zieke met onbehandeld veelal de dood tot gevolg, pokken leiden tot misvormingen en eveneens soms dodelijke afloop, tetanus leidt zelfs bij behandeling met antibiotica met regelmaat tot de dood en om het op te lopen kan je aan een roestige spijker snijden al genoeg zijn, wat heb ik zoal gemist... Over polio ga ik niet eens beginnen, dat leidt gewoon tot gehandicapte mensen. De enige reden dat wij daar geen epidemieen van hebben IS dat we vaccineren. Sterker nog, de pokkenvaccinatieprogramma van US + USSR bij elkaar heeft tot de wereldwijde uitroeiing van pokken geleid, waardoor er nu niet meer voor gevacinneerd wordt of hoeft te worden (ik heb zo'n vaccinatie overigens nog wel gekregen, in 't buitenland)quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:59 schreef Lambiekje het volgende:
Dat klopt maar was dat nog maar zo. Daar hebben die onzinnige vaccinaties wel voor gezorgd dat we allergischer en allergischer worden.
Die onderzoeken over het mogelijk kankerverwekkend zijn van aspartaam staan op de bekende anti-asprtaam sites. En hun xx onderzoeken voor, en xx onafhankelijke onderzoeken tegen redenaties, laten ook nogal wat steken vallen, en besodemieteren mensen gewoon met die aantallen. Ze tellen elke indiviuele conclusie die ze goed uitkomt als 1 onderzoek, terwijl een aantal gewoon aantoonbaar uit 1 onderzoek komen. Zie mijn post hier in het begin van het topic.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:58 schreef Jungpionier het volgende:
[..]
Dankjewel. Ja de in vitro studies ken ik wel. Ik bedoel onderzoeken waar ook echt kanker is verwekt zoals bij aspartaam.
Trouwens heb je die links wel gelezen, er staat nergens dat het kankerverwekkend is. Alleen dat de mogelijkheid bestaat dat het mischien in hoge dosering toxisch zou kunnen zijn (maar daar moeten zij veel meer tests doen) en dat er bij tests de mannelijke muisjes problemen hadden met hun vruchtbaarheid.(lol)
trouwens hier de EU stevia association: http://www.eustas.org/engl/faqs_engl.htm
overigens:quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik post een (volgens mij) interessant weetje dat weinig mensen weten, namelijk dat extra antioxidanten slikken in de vorm van pillen of drankjes de kans op kanker juist toe doet nemen terwijl de algemene opvatting bij de meeste mensen is dat extra antioxidanten gezond zou moeten zijn en het ook nog vaak zo gepropageerd wordt.
Dan kun je idd "nee hoor" roepen en gaan draaien, aanpassen, voorwaarden en getallen verzinnen of gewoon denken "oh dat wist ik niet, weer wat geleerd".
Watermeloen voor 2 euro per stuk deze week bij AH.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:09 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Vanaf 22-07, bananen voor 79ct/kilo bij de Lidl.Het kan dus nog goedkoper dan die 99ct/kilo.
Ja ok, maar wat heeft dat te maken met tests die aantonen dat Stevia kankerverwekkend is?quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:08 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Die onderzoeken over het mogelijk kankerverwekkend zijn van aspartaam staan op de bekende anti-asprtaam sites. En hun xx onderzoeken voor, en xx onafhankelijke onderzoeken tegen redenaties, laten ook nogal wat steken vallen, en besodemieteren mensen gewoon met die aantallen. Ze tellen elke indiviuele conclusie die ze goed uitkomt als 1 onderzoek, terwijl een aantal gewoon aantoonbaar uit 1 onderzoek komen. Zie mijn post hier in het begin van het topic.
Stevia is ook een antioxidantquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik post een (volgens mij) interessant weetje dat weinig mensen weten, namelijk dat extra antioxidanten slikken in de vorm van pillen of drankjes de kans op kanker juist toe doet nemen terwijl de algemene opvatting bij de meeste mensen is dat extra antioxidanten gezond zou moeten zijn en het ook nog vaak zo gepropageerd wordt.
Dan kun je idd "nee hoor" roepen en gaan draaien, aanpassen, voorwaarden en getallen verzinnen of gewoon denken "oh dat wist ik niet, weer wat geleerd".
Ik doelde meer op de wat rabide tegenstanders van aspartaam hier, en hoe die in gelijke mate weer wel pro-stevia zijn. Dit terwijl ze schermen diverse anit-aspartaam websites die allerlei rare getallen over onafhankelijke studies bij elkaar goochelen, en afgeven op de EU als zijnde een stel poppen waar de voedingsmiddelen industrie aan de touwtjes trekt, maar een onderzoek over het mogelijk kankerverwekkend zijn van afbraakproducten van stevia aan de kant schuiven.quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:16 schreef Jungpionier het volgende:
[..]
Ja ok, maar wat heeft dat te maken met tests die aantonen dat Stevia kankerverwekkend is?![]()
Ik ben niet op een anti-aspartaam kruistocht ofzo. Ik post daar geen "studies" over, dat doen anderen mischien. Maar ik heb me wel in gelezen in de studies over stevia en ik vind het tot nu toe ok. het is ook niet zo dat ik stevia massal gebruik. Het is meer dat het in veel voedsel in Asië zit.
Alles. Ultracorrupte bigpharma moet acuut ontbonden worden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:05 schreef Sessy het volgende:
[..]
Schoonmaakmiddelen dragen wel bij tot allergie, maar vaccinaties? En welke vaccinaties zou je willen afschaffen dan?
Er klopt echt totaal niets maar dan ook helemaal niets aan je betoog. Duidelijk dat je niet hebt verdiept in de materie maar gewoon dom de BigPharma quatsch napraat.quote:Even voor de duidelijkheid, rodehond leidt tot onvruchtbaarheid en vervormde baby's, difterie kan iemand binnen een paar uur doen stikken, kinkhoest leidt tot enorme uitputting van de zieke met onbehandeld veelal de dood tot gevolg, pokken leiden tot misvormingen en eveneens soms dodelijke afloop, tetanus leidt zelfs bij behandeling met antibiotica met regelmaat tot de dood en om het op te lopen kan je aan een roestige spijker snijden al genoeg zijn, wat heb ik zoal gemist... Over polio ga ik niet eens beginnen, dat leidt gewoon tot gehandicapte mensen. De enige reden dat wij daar geen epidemieen van hebben IS dat we vaccineren. Sterker nog, de pokkenvaccinatieprogramma van US + USSR bij elkaar heeft tot de wereldwijde uitroeiing van pokken geleid, waardoor er nu niet meer voor gevacinneerd wordt of hoeft te worden (ik heb zo'n vaccinatie overigens nog wel gekregen, in 't buitenland)
Alleen al om het feit dat Rumsfeld betrokken is bij het foute goedje, met de corrupte wijze hoe het toch door de goedkeuring is gekomen en dat het eerst als biologische wapen is gepatenteerd kun je met goed verstand niet oke vinden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:41 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de wat rabide tegenstanders van aspartaam hier, en hoe die in gelijke mate weer wel pro-stevia zijn. Dit terwijl ze schermen diverse anit-aspartaam websites die allerlei rare getallen over onafhankelijke studies bij elkaar goochelen, en afgeven op de EU als zijnde een stel poppen waar de voedingsmiddelen industrie aan de touwtjes trekt, maar een onderzoek over het mogelijk kankerverwekkend zijn van afbraakproducten van stevia aan de kant schuiven.
Als je het principe van gelijke monniken gelijke kappen hanteerd voor aspartaam en stevia, zouden ze dus beide even schadelijk/niet schadelijk zijn, aangezien er onderzoeken zijn die beide producten promoten dan wel afraden.
Ik vind beiden ok om het zo te noemen, en dan gaat mijn voorkeur uit naar stevia, aangezien dat een meer natuurlijke origine heeft dan aspartaam, alhoewel het productieproces van de geconcentreerde vorm door bedrijven als Cargill vast ook wel weer groepen mensen zal laten steigeren.
Kom maar op met je bewijzen, aspartaam als biologisch wapen, hoe verzin je het....quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Alleen al om het feit dat Rumsfeld betrokken is bij het foute goedje, met de corrupte wijze hoe het toch door de goedkeuring is gekomen en dat het eerst als biologische wapen is gepatenteerd kun je met goed verstand niet oke vinden.
Je moet goed ziek zijn in het hoofd om uberhaupt dat rattegif (want dat is het gewoon) goed te keuren voor consumptie.
Dat je pro-aspartaam bent is te verklaren vanwege je BigFood-studie. Het is zo duidelijk dat je studie geinfecteerd is met bullshit van de industrie. Tsssk dat je de belangenverstrengeling al niet eens ziet.
Wat een leuke grafiekjes, als je de rode lijn negeert en kijkt naar de absolute aantallen zie je zowel dat de vaccinaties werken, als de stijgen in aantal slachtoffers toen de anti-vacinatie horror verhalen in het nieuws in GB waren (en mensen stopten met vaccineren)quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Alles. Ultracorrupte bigpharma moet acuut ontbonden worden.
[..]
Er klopt echt totaal niets maar dan ook helemaal niets aan je betoog. Duidelijk dat je niet hebt verdiept in de materie maar gewoon dom de BigPharma quatsch napraat.
Je weet dat alle aangehaalde ziektes allen nagenoeg uitgestorven waren voordat de corrupte BigPharma met hun vaccin rommel kwamen aanzetten.?
http://childhealthsafety.wordpress.com/graphs/
Polio is de meest walgelijke vaccins van alle hem kan de schuld gegeven waarom er nu zo bespottelijk veel kanker gevallen zijn. Het staat zelfs op wiki dat die vaccin vervuild is.
Echt elke vaccin heeft de ziekte waarvoor het zou moeten beschermen erger gemaakt. Kans dat je zieker wordt van kinkhoestvaccin dan kinkhoest zelf is 1000.
Kortom een vaccin is volstrekt onzinnig en doet meer kwaad dan goed.
idd, het patent gaat over sweeteners:quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:16 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Kom maar op met je bewijzen, aspartaam als biologisch wapen, hoe verzin je het....![]()
Doe je dit nou expres? Hoe vaak moet nou nog herhaald worden dat die grafiek over MORTALITEIT gaat en niet hoe vaak het voor komt? Dat maakt nml een behoorlijk verschil.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Alles. Ultracorrupte bigpharma moet acuut ontbonden worden.
[..]
Er klopt echt totaal niets maar dan ook helemaal niets aan je betoog. Duidelijk dat je niet hebt verdiept in de materie maar gewoon dom de BigPharma quatsch napraat.
Je weet dat alle aangehaalde ziektes allen nagenoeg uitgestorven waren voordat de corrupte BigPharma met hun vaccin rommel kwamen aanzetten.?
http://childhealthsafety.wordpress.com/graphs/
Polio is de meest walgelijke vaccins van alle hem kan de schuld gegeven waarom er nu zo bespottelijk veel kanker gevallen zijn. Het staat zelfs op wiki dat die vaccin vervuild is.
Echt elke vaccin heeft de ziekte waarvoor het zou moeten beschermen erger gemaakt. Kans dat je zieker wordt van kinkhoestvaccin dan kinkhoest zelf is 1000.
Kortom een vaccin is volstrekt onzinnig en doet meer kwaad dan goed.
OPNE JE OGEN LAMBIEKJEquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Doe je dit nou expres? Hoe vaak moet nou nog herhaald worden dat die grafiek over MORTALITEIT gaat en niet hoe vaak het voor komt? Dat maakt nml een behoorlijk verschil.
Nog even los van het feit dat die hele grafiek je standpunt tegenspreektDat blijft een mooi stukje ironie.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is idd het probleem met Lambiekje. Jammer.
Waar wil je precies dat op in gegaan wordt / wat is de vraag?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:50 schreef Odysseuzzz het volgende:
Lijkt mij ook interessanter als mensen hier bijvoorbeeld ingaan op de geschiedenis van meneer Pusztai. Iets dat ook naar voren werd gebracht in de lezing die Lambiekje in de OP heeft gepost.
Jij ziet niets raars met betrekking op voedsel, politiek, industrie en wetenschap op die pagina?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:58 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Waar wil je precies dat op in gegaan wordt / wat is de vraag?
Kan namelijk zo cntrl-f-end door de thread aleen een eerdere post van jou vinden met die naam erin, zie niet iets extreem vreemds op zn wiki-pagina
ehh.. Rumsfeld was van Defensie.. wat heeft dat dan wer met bigpharm te maken ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Alleen al om het feit dat Rumsfeld betrokken is bij het foute goedje, met de corrupte wijze hoe het toch door
..(en verder een tyypische labiekje-die-zijn-medicatie-niet gehad-heeft rant)
god lambiekje2, jij wilt graag dat er iemand op in gaat maar weigert een discussiepunt te posten...quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:16 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Jij ziet niets raars met betrekking op voedsel, politiek, industrie en wetenschap op die pagina?
Nou, laat dan maar zitten he?
Haha.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:21 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
god lambiekje2, jij wilt graag dat er iemand op in gaat maar weigert een discussiepunt te posten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |