quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:16 schreef patty het volgende:
Ik ook aangevraagd vorige week. Kreeg ik gister een brief met dank voor de aanvraag, maar dat ze wegens de grote belangstelling een tegemoetkoming van 4,95 euro op prijs zouden stellen wegens productie en verzendkosten
Iemand anders dit ook gehad?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:47 schreef Cahir het volgende:
Overigens staat er heel duidelijk op: no child labour
Ze zijn er zelf ook door overweldigd, ze vragen inmiddels niet voor niets een bijdrage van 4,95...quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:18 schreef Dynd het volgende:
Ik vraag me inderdaad af wat dit allemaal zal kosten, het gaat over de hele wereld. Maar goed initiatief.
Lijkt me vrij sterk dat die ballen bij de briefpost zitten als ik de gemiddelde brievenbus bekijk.quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:40 schreef GSMboy het volgende:
Als de postbode morgen niks heeft dan wacht ik hem op, en dan schop ik hem wel blauwe ballen.![]()
heb je ze alle 6 gehad of maar 1tje?quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:07 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik heb hem vandaag ook binnen gehad.
Trouwens top OP.
Ik post zo wel wat fotos.
ik hoop dat hij zsm mogelijk komt aangezien iedereen hem al heeft die ront die tijd had besteldquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:07 schreef koenie95 het volgende:
ik 6 juni, hoop dat hij zsm mogelijk komt aangezien iedereen hem al heeft die ront die tijd had besteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
Dat was ik, ik heb er 2 gekregen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:08 schreef koenie95 het volgende:
[..]
heb je ze alle 6 gehad of maar 1tje?
of was het iemand anders die er 6 had besteld
Ninja edit faal.quote:
Ja ik wist ook niet wat ik er nog meer in moest zettenquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:07 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Trouwens top OP.
Ik post zo wel wat fotos.
Die foto's van 3000000MB hoeven niet in de OP hoor.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:16 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja ik wist ook niet wat ik er nog meer in moest zettenFoto's van anderen kopieren uit het vorige topic doe ik ook niet uit mezelf
Maar ik wil je foto's wel in de OP zetten?
Het lijkt erop dat je er zoveel kunt bestellen als je wilt en de bal is nog steeds gratis, maar iemand anders meldde dat hij/zij een brief had ontvangen met de vraag een bijdrage van 4,95 te leveren.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:33 schreef 5688 het volgende:
Jammer dat ik dit nu pas zie. Net besteld. Zal wel lang gaan duren als ik de verhalen hier hoor.
Moet je nou 5 euro betalen?
Mag je 1 bal bestellen per adres of per persoon op één adres?
Je bent de eerste die klaagt, de reacties van anderen waren behoorlijk lovend.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:44 schreef Stickvis het volgende:
net binnen
matige kwaliteit mja gratis dus altijd meegenomen..
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:41 schreef HerbertThePervert het volgende:
Ik heb mijne 4 weken geleden besteld en hij is er nog steeds niet
Ik had er 2, en eentje was niet helemaal goed opgepompt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:16 schreef Luco het volgende:
1 keer op de bal geleund, ding is nu al niet meer mooi rond
Okequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
vetzakquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:16 schreef Luco het volgende:
1 keer op de bal geleund, ding is nu al niet meer mooi rond
quote:
Als je er niets mee doet, waarom bestel je het dan?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:04 schreef jopiede het volgende:
ik snap niet hoezo ze niet 1000000 van zulke ballen naar afrika sturen en aan instellingen geven? En ja dan wordt er 30% verkocht door de opzichter. Maar dat vind ik toch beter dan in nederland verdelen, ik doe er toch niks mee
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:39 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik begrijp niet dat mensen hier meerdere ballen bestellen, behoorlijk egoïstisch!
Ik heb hem ook binnen2de gratis bal in paar weken had ook al een gratis oranje bal van de sponsor bingo loterij
Ik had twee lekke, 1tje uit een sloot en de andere zoals hierboven beschrevenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:52 schreef 300000 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen die bal bestellen, terwijl ze al een bal hebben![]()
(Heb dr zelf een maand geleden een besteld, nog niet binnen.)
Tja voetbal normaal met een officiële Europa league bal dus ben betere kwaliteit gewendquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:49 schreef Sosha het volgende:
Je bent de eerste die klaagt, de reacties van anderen waren behoorlijk lovend.
agree, ach voor op t strand gaat et nogquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:35 schreef Stickvis het volgende:
[..]
Tja voetbal normaal met een officiële Europa league bal dus ben betere kwaliteit gewend
Pakketpost is ook post. Dus een pakketpostbezorger kan ook een postbode zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:42 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Lijkt me vrij sterk dat die ballen bij de briefpost zitten als ik de gemiddelde brievenbus bekijk.
Dat zegt hij ook niet, hij zegt dat het niet bij de briefpost zal zitten, en daar heeft hij gelijk inquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:08 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Pakketpost is ook post. Dus een pakketpostbezorger kan ook een postbode zijn.
Zeiken op iets wat je gratis krijgtquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:12 schreef Puntdak het volgende:
Wat een dikke kut bal is het ook, die van mij is niet eens rond het is gewoon een ei.
Past goed bij je puntdakquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:12 schreef Puntdak het volgende:
Wat een dikke kut bal is het ook, die van mij is niet eens rond het is gewoon een ei.
De mensen die hem vandaag of gisteren hebben ontvangen, hebben hem ongeveer een maand geleden besteld, volgens mij.quote:
Heb jij dan een brievenbus waar een voetbal in past..?quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:34 schreef Refurb het volgende:
Door de brievenbus of komt zo'n gekke fluit van TNT aanbellen?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:34 schreef Refurb het volgende:
Door de brievenbus of komt zo'n gekke fluit van TNT aanbellen?
Gratis bal wordt dus dokken voor een nieuwe lampquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:43 schreef GSMboy het volgende:
Ik heb hem opgehaald bij de buren, waar hij bezorgd is...
Goed opgepompt, heb hem in de keuken thuis uitgepakt, en even uitgetest. Hij is zo goed opgepompt dat de lamp aan het plafond in de keuken er af kan zetten toen ik hem liet stuiteren met een vaart![]()
Straks maar even naar de Praxis dan maar
quote:Dankjewel dat je de blauwe bal van verbinding hebt aangevaagd.
Onze boodschap van verbinding slaat enorm aan. In de eerste drie dagen hebben we al 10.000 ballen verstuurd. Na vijf dagen zijn er al 30.000 ballen aangevraagd.
Dit succes overtreft onze stoutste verwachtingen. Het betekent wel dat wij wat meer tijd nodig hebben om ballen te versturen... en nieuwe te laten maken! De blauwe bal van verbinding komt dus ook jouw kant op maar we verwachten dat dit een aantal weken kan duren. We hopen op je begrip.
Je kunt niet een dagje van hun huis weg zijn..?quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:46 schreef Aalbers het volgende:
Ik ben nu in mijn ouders' huis omdat zij op vakantie zijn.. Nu kan ik mijn bal niet in ontvangst nemen
jawel, maar hoe moet ik nu weten wanneer die bal komt?quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:47 schreef Sosha het volgende:
[..]
Je kunt niet een dagje van hun huis weg zijn..?
Nou ja, als je ff langs gaat en er ligt een briefje van de postbode, dan kun je er de volgende dag voor thuisblijven..? Hoe lang geleden heb je de bal besteld?quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:04 schreef Aalbers het volgende:
[..]
jawel, maar hoe moet ik nu weten wanneer die bal komt?
Precies, daarom ga ik zo'n ding ook niet bestellen, maar ja Hollanders en Gratisquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:04 schreef jopiede het volgende:
ik snap niet hoezo ze niet 1000000 van zulke ballen naar afrika sturen en aan instellingen geven? En ja dan wordt er 30% verkocht door de opzichter. Maar dat vind ik toch beter dan in nederland verdelen, ik doe er toch niks mee
Voc mentaliteitquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Precies, daarom ga ik zo'n ding ook niet bestellen, maar ja Hollanders en Gratis
Wow, krijg je de lucht ook nog gratis.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij zit al opgepompt in een vierkant doosje, en nee dat past niet door de brievenbus.
OOK GRATIS LUCHT!!! IK GA UM BESTUELELNE~~!!~ENZWEI POLIZAEI!!@$!@#!@~!~~!quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:05 schreef Refurb het volgende:
[..]
Wow, krijg je de lucht ook nog gratis.
Het kon toch zijn dat hij leeg in een klein doosje zat.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:06 schreef Gijs-H het volgende:
[..]
OOK GRATIS LUCHT!!! IK GA UM BESTUELELNE~~!!~ENZWEI POLIZAEI!!@$!@#!@~!~~!
IS HET GRATIS, IS HET NOG NIET GOED!quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:58 schreef Blocko het volgende:
OMFG.
Ik denk, laat ik die bal eens proberen. Lag namelijk nog in de doos in de woonkamer. Dus, ik naar buiten. Trap er 1x tegen aan, het resultaat:
[ afbeelding ]
Volgens mij is mijn bal al in handen geweest van een kind in Afrika. Op mijn bal zit namelijk modder en je kan zien dat hij is gebruikt. Bij Sam huppeldepup hebben ze dus eerst die bal aan zo'n kindje gegeven en een filmpje gemaakt en later weer afgepakt met de mededeling: "Hier met dat ding, deze is voor 300000". Dat is dus nog veel wreder dan kinderarbeid.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:04 schreef jopiede het volgende:
Hier ook!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:01 schreef De-Hamster het volgende:
Heb de bal gister gekregen, leuk balletje (A)
Dat is pas een mooi gebaar!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:08 schreef 300000 het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn bal al in handen geweest van een kind in Afrika. Op mijn bal zit namelijk modder en je kan zien dat hij is gebruikt. Bij Sam huppeldepup hebben ze dus eerst die bal aan zo'n kindje gegeven en een filmpje gemaakt en later weer afgepakt met de mededeling: "Hier met dat ding, deze is voor 300000". Dat is dus nog veel wreder dan kinderarbeid.![]()
Want, omdat hij gratis is moet het kunnen dat hij gelijk kapot gaat?quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:05 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
IS HET GRATIS, IS HET NOG NIET GOED!
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:04 schreef Dynd het volgende:
Nederlanders, er is echt altijd wat te klagen he.![]()
Die gast besteedt hier een frikkin kapitaal aan, en hij krijgt alleen gezeik dat de levertijd voor 45000 ballen zo traag is.
Lees: 4 tot 6 wekenquote:Op zondag 11 juli 2010 14:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
Het bestellen van uw bal van verbinding is gelukt! U ontvangt binnen enkele dagen een exemplaar op het opgegeven adres.
Enkele dagen al? Nice.
Ah, ik trap er ook zo mooi in. Het gaat weken duren. Hopelijk voordat ik op vakantie ga, want ik heb geen enkele goede bal meer.
Die bal is alleen ''goed'' op het strand. Voor de rest prut..quote:Op zondag 11 juli 2010 14:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
Het bestellen van uw bal van verbinding is gelukt! U ontvangt binnen enkele dagen een exemplaar op het opgegeven adres.
Enkele dagen al? Nice.
Ah, ik trap er ook zo mooi in. Het gaat weken duren. Hopelijk voordat ik op vakantie ga, want ik heb geen enkele goede bal meer.
Eens zien... Over 4 weken ga ik weg, dus ik hoop niet dat de buren hem krijgen. Die rotkinderen schieten hem zo kapot.quote:
Er zit nu vogelpoep op?quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:58 schreef Blocko het volgende:
OMFG.
Ik denk, laat ik die bal eens proberen. Lag namelijk nog in de doos in de woonkamer. Dus, ik naar buiten. Trap er 1x tegen aan, het resultaat:
[ afbeelding ]
7/8 duurde het hierquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:49 schreef 08gnoT. het volgende:
Hoe lang is de wachttijd nu?Ik heb hem 5 weken geleden besteld en nog niks, als het nog steeds rond de 6 weken is verwacht ik hem in de loop van volgende week.
Uit de voorwaarden met betrekking tot privacy:quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:46 schreef Skonk het volgende:
En die eigenaar van die site lacht zich rot nu hij al jullie gegevens kan verkopen aan spambedrijven
quote:&Samhoud slaat in beperkte mate gegevens van bezoekers aan onze website op. Het gaat hier om de gegevens die een bezoeker zelf invult in één van de formulieren (bij bijvoorbeeld contact of aanmeldingen voor de nieuwsbrief) en gegevens die ons inzicht geven in het gebruik van de website.
Jouw privacy is ook in ons belang. Daarom zal &Samhoud deze gegevens nooit zonder jouw toestemming delen met derden. Ook zullen we deze gegevens alleen gebruiken om de service aan jou te verbeteren. Natuurlijk, na een aanmelding voor de nieuwsbrief zul je deze ontvangen, maar geen berichten van derden.
Wij maken ons sterk tegen spam en andere inbreuken op de privacy en vragen je dan ook om bij enige twijfel contact met ons op te nemen via info@samhoud.nl. Bijvoorbeeld als je van ons twijfelachtige E-mail ontvangt.
Hoe maken ze dan winst?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:48 schreef Sosha het volgende:
[..]
Uit de voorwaarden met betrekking tot privacy:
[..]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:06 schreef Oceanview het volgende:
ik kreeg gister een e-mail dat ik hem binnen 5 werkdagen krijg
Ik op 8 Juli.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:22 schreef Sosha het volgende:
Even voor mezelf als reminder hier, ik heb 'm op 5 juli besteld.
Extra batterijen bij de hand?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:34 schreef muzas het volgende:
Ik heb hem zojuist besteld....
*stopwatch aan*
Dat is 'mquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:20 schreef Lastpost het volgende:
Ik had vandaag een briefje in de bus van de pakketdienst met als afzender, World Wide Wear ... lijkt me sterk dat dat het is, maar ik zou bij god niet weten wat men anders zou moeten afleveren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:17 schreef rickyszz het volgende:
Ja, vandaag binnen!![]()
Eentje voor Rick en Henk
Op hetzelfde adres?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fredo woont in een grotquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:28 schreef Fredo55 het volgende:
Ik heb hem ook nog niet binnen, grote kans dat de postbode mij niet kan vinden aangezien je met TomTom mij nooit kan vinden.
Precies het zelfde hierquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:46 schreef revpolen het volgende:
Hij is binnen!!!postbode ( die hier dagelijk is
)
vroeg gelijk WTF zit er in!
hij is superlicht en heb der heel me bus mee vol liggen...
Dit is toch triest jongen. Helemaal als je zelf al het woord uitgezogen al gebruikt... acht ballen, echt? Heb je uberhaupt gelezen waar de hele actie om draait?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:05 schreef MijnMannelijkeKloon het volgende:
Net de pakketjes bij mn buren opgehaald omdat ik op vakantie was, 8 blauwe balletjesZe keek me wel een beetje raar aan, misschien omdat ze zelfs op naam van mijn hond stonden.. (
) Mijn dag is in ieder geval weer goed, een gratis actie uitgezogen en misschien geef ik er een paar 'weg' aan de buurtkinders..
8 en geen minder. En ik zei toch dat ik de kleine buurtkinders met mij ga verbinden?!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:15 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Dit is toch triest jongen. Helemaal als je zelf al het woord uitgezogen al gebruikt... acht ballen, echt? Heb je uberhaupt gelezen waar de hele actie om draait?
En dat ze straks tegen de auto schoppen met die balquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:50 schreef MijnMannelijkeKloon het volgende:
[..]
8 en geen minder. En ik zei toch dat ik de kleine buurtkinders met mij ga verbinden?!
Auto'squote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:09 schreef Timmetjuhs het volgende:
[..]
En dat ze straks tegen de auto schoppen met die bal
Ja, mijn broertje heeft er net ook nog 6 besteldquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:53 schreef MijnMannelijkeKloon het volgende:
[..]
Lekker dan! Beter maken wij ze op! EHHEHE
Haha ik had hem vanochtend ook binnen gekregen! Na een aantal maanden! Wist niet eens meer dat ik hem had besteld eigenlijk, maar een prima balquote:
Ik ook echt een tijd geleden!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:54 schreef tmffirework het volgende:
[..]
Haha ik had hem vanochtend ook binnen gekregen! Na een aantal maanden! Wist niet eens meer dat ik hem had besteld eigenlijk, maar een prima bal
Lauw main Jeweetzz.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:41 schreef Ascarona het volgende:
Oh weet je hoe lauw? Wordt vandaag 16 en juist vandaag komt die bal binnen, 5 weken geleden bestelt ofzo maar toch. Goede bal trouwens.
Geef de hoop niet op, ik heb bijna 2 maanden gewacht!!!quote:
Waarom eigenlijk 7?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:10 schreef Scarface150993 het volgende:
Ik heb hem vandaag ook binnen. Goed bal alleen ik had er een stuk of 7 besteld?
Postbodee![]()
Afwachten dus.quote:Dit succes overtreft onze stoutste verwachtingen. Het betekent wel dat wij wat meer tijd nodig hebben om ballen te versturen... en nieuwe te laten maken! De blauwe bal van verbinding komt dus ook jouw kant op maar we verwachten dat dit een aantal weken kan duren. We hopen op je begrip.
Je wordt bedankt door me vrienden en door mij ookquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:23 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Toch leuk dat best veel mensen een bal dankzij mij hebbenWat ben ik toch ook goed.
heb er al veel lol mee gehad, bedankt!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:23 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Toch leuk dat best veel mensen een bal dankzij mij hebbenWat ben ik toch ook goed.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:44 schreef Stevennn het volgende:
Haha ik was 'm alweer vergeten. Maar hij is binnen inmiddels. Lekker balletje hoor.
Ik moet nog zien :pquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:23 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
16 dagen en 30 minuten... still niksquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:34 schreef muzas het volgende:
Ik heb hem zojuist besteld....
*stopwatch aan*
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:19 schreef Drinky het volgende:
Waarom doen ze trouwens zo moeilijk en sturen ze een opgepompte bal op?
Maak daar maar enkele weken van.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:50 schreef Pizzahut het volgende:
Net ook maar even ingevuld. Zou hem binnen een paar dagen moeten ontvangen.
Ben benieuwd, altijd leuk om zo'n bal te hebben.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 05:07 schreef joppie_saus het volgende:
Ik was em ook vergeten maar ik heb hem nog niet binnen
Geen standaard ventiel? Wat dan wel? Kun je hem wel oppompen als ie zachter wordt dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:22 schreef GSMboy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe wou je hem anders zelf oppompen, gezien dit niet een standaard ventiel heeft?
Ik vind dit juist makkelijker dan een niet opgepompte bal sturen....
Anyway, ik heb nu twee blauwe ballen
ja zal bestquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:17 schreef Drinky het volgende:
voor zover ik kan zien is het gewoon een normaal ventiel.
@FANN
Op die bal staat: "no child labor"
Boeiend zo zit de wereld nou eenmaal in elkaar..quote:
Hebben zij ook weer werk zodat ze een paar cent verdienen. Ah, wat ben ik toch een goed mens door die kindjes in Azie en Afrika van werk te voorzien.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:04 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal gefeliciteerd met jullie gratis bal !
Zo is dat !quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:09 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Hebben zij ook weer werk zodat ze een paar cent verdienen. Ah, wat ben ik toch een goed mens door die kindjes in Azie en Afrika van werk te voorzien.
Ik wacht vandaag precies een maand. En nog niks ontvangen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:41 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Maak daar maar enkele weken van.
De meesten hier hebben volgens mij 6 tot 8 weken moeten wachten.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wacht vandaag precies een maand. En nog niks ontvangen.
4 weken preciesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:03 schreef Sosha het volgende:
[..]
De meesten hier hebben volgens mij 6 tot 8 weken moeten wachten.
Ik heb volgens mij op pagina 8 nog een foto daarvan gepost.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:17 schreef Drinky het volgende:
voor zover ik kan zien is het gewoon een normaal ventiel.
@FANN
Op die bal staat: "no child labor"
quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:41 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
heb er al veel lol mee gehad, bedankt!
Bedankt!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:33 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Je wordt bedankt door me vrienden en door mij ook
Alsnog bedankt dankzij jou achievement.quote:
En nu bestelt hij een nieuwe?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:03 schreef porsche1 het volgende:
Ik heb die van een maat alweer lek gemaakt.Ik trape hem in een stekel bosje.
Dan mogen ze wel opschietenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:18 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik ook zoiets, een maand en 2 dagen, maar ik verhuis over 2 weken
Ja, want zo'n pakketje valt niet onder verhuisservicequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |