quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:16 schreef patty het volgende:
Ik ook aangevraagd vorige week. Kreeg ik gister een brief met dank voor de aanvraag, maar dat ze wegens de grote belangstelling een tegemoetkoming van 4,95 euro op prijs zouden stellen wegens productie en verzendkosten
Iemand anders dit ook gehad?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:47 schreef Cahir het volgende:
Overigens staat er heel duidelijk op: no child labour
Ze zijn er zelf ook door overweldigd, ze vragen inmiddels niet voor niets een bijdrage van 4,95...quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:18 schreef Dynd het volgende:
Ik vraag me inderdaad af wat dit allemaal zal kosten, het gaat over de hele wereld. Maar goed initiatief.
Lijkt me vrij sterk dat die ballen bij de briefpost zitten als ik de gemiddelde brievenbus bekijk.quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:40 schreef GSMboy het volgende:
Als de postbode morgen niks heeft dan wacht ik hem op, en dan schop ik hem wel blauwe ballen.![]()
heb je ze alle 6 gehad of maar 1tje?quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:07 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik heb hem vandaag ook binnen gehad.
Trouwens top OP.
Ik post zo wel wat fotos.
ik hoop dat hij zsm mogelijk komt aangezien iedereen hem al heeft die ront die tijd had besteldquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:07 schreef koenie95 het volgende:
ik 6 juni, hoop dat hij zsm mogelijk komt aangezien iedereen hem al heeft die ront die tijd had besteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
Dat was ik, ik heb er 2 gekregen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:08 schreef koenie95 het volgende:
[..]
heb je ze alle 6 gehad of maar 1tje?
of was het iemand anders die er 6 had besteld
Ninja edit faal.quote:
Ja ik wist ook niet wat ik er nog meer in moest zettenquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:07 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Trouwens top OP.
Ik post zo wel wat fotos.
Die foto's van 3000000MB hoeven niet in de OP hoor.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:16 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja ik wist ook niet wat ik er nog meer in moest zettenFoto's van anderen kopieren uit het vorige topic doe ik ook niet uit mezelf
Maar ik wil je foto's wel in de OP zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |