quote:Op woensdag 7 juli 2010 03:52 schreef CR9 het volgende:
Hey mensen,
Ik zou heel graag de info de volgende beats te weten willen komen.
Hier zijn de links:
http://www.dailymotion.com/video/x9usdm_mtv-cribs-ray-j
Het gaat om het gedeelte waar Ray J zijn gele Lamborghini toont. Dus vanaf 1:12
vanaf 0:22
Vanaf 1:10
Alsjeblieft zeg het me als je het weet, ik wil het zo graag weten!!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik zoek de titel van het dance nummer wat de laatste tijd veelvuldig wordt gedraaid. Nummer heeft een dikke beat en lyrics "I'm party, I'm party.." of zoiets.
dan moet je deze bedoelenquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Neen, dat is hem niet.. het is echt zo'n stampnummer meer.
Inderdaad eens tijd voor wat anders, Guetta heeft er al een handje van om elk nummer 'zijn' sound te geven wat dus veel platen op elkaar doet lijken en dan ook de vocals steeds dezelfde maakt het niet echt vernieuwend.quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:02 schreef stijn_ het volgende:
Die Chris willis zingt ook op bijna al Guetta's tracks. Begint aardig te irriteren imo
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:33 schreef Razor21 het volgende:
Ik zoek de titel van de muziek van dit nummer.
Heb het nummer vaker gehoord zonder tekst erdoor.
Thnx dat is hem toen ik de clip zag dacht ik wat is dit voor oud nummer , maar het is hem wel.quote:
?quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:35 schreef deepart het volgende:
..................cause i aaahaammmm
..................cause i aaaahaaaammm
Het is een beetje een rock achtig nummer, op de plaats van de puntjes staat iets van "feared" ofzo. Ik kan het mij niet meer herinnerenOja en "aaaaaahaaaam" is "am" maar ik type het fonetisch haha.
Het heeft wel iets weg kwa style van dit nummer
Maar dan met rustige stukken ertussen en niet zo heel hard
wild guess, Skunk Anansie - Weakquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:35 schreef deepart het volgende:
..................cause i aaahaammmm
..................cause i aaaahaaaammm
Het is een beetje een rock achtig nummer, op de plaats van de puntjes staat iets van "feared" ofzo. Ik kan het mij niet meer herinnerenOja en "aaaaaahaaaam" is "am" maar ik type het fonetisch haha.
Het heeft wel iets weg kwa style van dit nummer
Maar dan met rustige stukken ertussen en niet zo heel hard
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:48 schreef kvd het volgende:
[..]
wild guess, Skunk Anansie - Weak
edit --> net te laat, maar wel dezelfde gedachte
quote:
is ook niet de orginele clipquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:39 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Thnx dat is hem toen ik de clip zag dacht ik wat is dit voor oud nummer , maar het is hem wel.
Kan je het stukje audio knippen en uploaden misschien?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:54 schreef Chen het volgende:
Dag lieve fokkers,
ik ga jullie wellicht voor een onmogelijk opgave zetten. In de serie ''Blue Mountain State'' komt in aflevering 12, genaamd ''Piss test'' een liedje voorbij. Het begint een beetje met raar vervormde stemmen en een leuk melodietje en mond uit in een vet rap nummer... kan iemand mij bij mijn zoektocht helpen??
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:54 schreef Chen het volgende:
Dag lieve fokkers,
ik ga jullie wellicht voor een onmogelijk opgave zetten. In de serie ''Blue Mountain State'' komt in aflevering 12, genaamd ''Piss test'' een liedje voorbij. Het begint een beetje met raar vervormde stemmen en een leuk melodietje en mond uit in een vet rap nummer... kan iemand mij bij mijn zoektocht helpen??
Ik ken de serie niet, maar het deed me denken aan:quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:54 schreef Chen het volgende:
Dag lieve fokkers,
sorry, heb geen goeie pc nu, vandaar dat ik ook zo'n nood oproep deed maar bedankt!quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan je het stukje audio knippen en uploaden misschien?
perfectquote:
nee, jammerquote:
Zoek nog ff verder danquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:44 schreef vosss het volgende:
Geen probleem. Ik help graag andere mensen. Daar sta ik ook om bekend op Fok
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:42 schreef Cactus1 het volgende:
Ik weet welke je bedoelt denk ik. Weet alleen niet hoe die heet. Maar dan zit er een vent in de auto en rijdt door de straten met ondergaande zon. Die zijn een beetje verlaten en echt zo'n mega relaxt nummer. Beetje in de stijl van Tiesto's In Search of Sunrise...
Fuck hoe heet dat nummer nou? Summer in the streets, of end of the summer, ofzoiets...
Gokjequote:Op donderdag 8 juli 2010 00:36 schreef pongping het volgende:
Keywords: Amerikaanse Cabrio, Miami, Summer, Relaxed
En het is niet the underdog project met summerjam![]()
Help![]()
Deze?quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:18 schreef LB06 het volgende:
Weet iemand waar dat deuntje van is dat ze op 3FM regelmatig draaien? Het is een rustig, instrumenteel stukje met alleen een viool (denk ik). Het is een half uur geleden nog gedraaid.
3fm heeft een playlist op zn site staanquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:13 schreef LB06 het volgende:
Nee helaas. Die is van SkyRadio van heel vroeger volgens mij. Met die 'dichter'.
Dit is een beetje een romantisch liedje, die ik bedoel heeft een droevige ondertoon.
Met Jan van Veen, epicquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:13 schreef LB06 het volgende:
Nee helaas. Die is van SkyRadio van heel vroeger volgens mij. Met die 'dichter'.
Dit is een beetje een romantisch liedje, die ik bedoel heeft een droevige ondertoon.
tief eens op met je, inmiddels ongeveer 10 dezelfde, verzoeken.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:44 schreef CR9 het volgende:
Hey mensen,
Hier zijn de links:
Birdman & Lil Wayne [ MTV CRIBS:CAR EDITION ]
Waarvoor reageert niemand op mijn verzoek ?!!
Omdat ik nog steeds aan het zoeken ben... Zo gemakkelijk is deze niet. Ik ben meer van de 'ouwe school' hip-hop, en ik herken het hoge geluidje wel, maar het wil niet vlotten. Ik ben btw al aan het zoeken sinds je eerste post, dus die 9 daarna zijn idd niet echt nodig...quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:44 schreef CR9 het volgende:
Hey mensen,
Hier zijn de links:
Birdman & Lil Wayne [ MTV CRIBS:CAR EDITION ]
Waarvoor reageert niemand op mijn verzoek ?!!
Ik typte je vraag in Google en de 3e link was al goed...quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:11 schreef _Joy_ het volgende:
Hallo
Hopelijk kunnen jullie me helpen. Ik zoek het liedje van de reclame voor de Citroen C4 Picasso. Ik ben zelf al aan het zoeken geweest maar kan het filmpje nergens vinden![]()
Het is een rustig liedje en ik weet 1 deel van de tekst:
I walk along (of zoiets?) Oooo, what you do to me, what you do to me, ooo
Haha had ik ook met de 1e hit van googlequote:Op donderdag 8 juli 2010 16:28 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Ik typte je vraag in Google en de 3e link was al goed...
http://www.muziekinderecl(...)o_reclame_liedje.php
The Plain White T's - Hey There Delilah
quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:38 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Omdat ik nog steeds aan het zoeken ben... Zo gemakkelijk is deze niet. Ik ben meer van de 'ouwe school' hip-hop, en ik herken het hoge geluidje wel, maar het wil niet vlotten. Ik ben btw al aan het zoeken sinds je eerste post, dus die 9 daarna zijn idd niet echt nodig...
Ik heb nog even verder gezocht en het is waarschijnlijk toch een stuk uit het nummer Spybreak! van de groep Propellerheads uit 1997. Erg bekend vanwege The Matrix, maar deze film was later uitgebracht (1999). Nog even geluisterd via Youtube naar het filmfragment, maar hier is het geluidsfragment met het hoge alarm niet te horen.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:52 schreef Ach3r0n het volgende:
Ik ben op zoek naar een wat ouder nummer. Redelijk bombastische muziek uit waarschijnlijk het laatste seizoen van de show van Now or Never van Rolf Wouters. Bij het verlaten van de villa stapt Rolf in zijn Now or Never mobiel, meestal een luxe Aston Martin of Jaguar, waarbij verschillende shots van de dichtslaande autodeur te zien zijn. Waarschijnlijk is dit nummer uit een James Bond of andere actiefilm afkomstig.
Volgens wikipedia werd de laatste uitzending in 1998 uitgezonden, dus de muziek is waarschijnlijk ook in die periode uitgebracht.
Kan nog steeds van alles zijn, maar gokje op deze.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik zoek een nummer in de richting van Enigma, dat soort muziek.
Het klinkt alleen iets meer inheems ipv. Romaans. Je hoort vrouwelijk gezang steeds en volgens mij wordt het ook ergens in NL of België gebruikt in een attractie van een attractiepark.
Voor het genre is het een vrij bekend nummer.
Het is inderdaad die richting, maar dan langzamer en zonder beat. Alleen melodie en zang.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:13 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Kan nog steeds van alles zijn, maar gokje op deze.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:16 schreef anouk-d-1994 het volgende:
heey mensen!
ik zoek de naam van een nederlandse band die engelstalige muziek maakt met een blonde zangeres. in een van hun clips loopt de zangeres al zingend in een trouwjurk door de straten van een stadje. daar doorheen komen ook beelden van haar en haar band al muziek makend en lopend door heel hoog gras. op het eind van de clip loopt de zangeres in haar trouwjurk weer teerug naar de zaal waar ze haar bruiloft had en waar haar man ligt te slapen. ze gaat dan weer bij hem liggen en gaan samen verder slapen. hoe heet dit nummer en hoe heet deze band? weet iemand wat ik bedoel?
quote:
hmmm ik dacht deze maar dat zijn mannen!quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Het klinkt alleen iets meer inheems ipv. Romaans. Je hoort vrouwelijk gezang steeds en volgens mij wordt het ook ergens in NL of België gebruikt in een attractie van een attractiepark.
Nee dat is 'm niet. Duidelijk vrouwen stem.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:08 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
hmmm ik dacht deze maar dat zijn mannen!
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:21 schreef Op-zicH het volgende:
Weet iemand de titel van het nummer onder de compilatie ned - uruguay? Begint op 12.45:
http://nos.nl/wk2010/onde(...)o-sportzomer-7-juli/
quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Lol, jij bent goedquote:
Wahhah (quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Lol, jij bent goed
HeldThanks
Niet gedacht dan men 'm zou vinden.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:24 schreef Tamashii het volgende:
Het nummer wat er telkens tussendoor komt bij het nummer untitled van eminem!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe heet de one-hit-wonder ex van Madonna ook alweer?
Was in de categorie Rick Astley....
Ze had bij die Patrick Hernandez alleen in het achtergrondkoor gezongen schijnbaar.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:07 schreef Frollo het volgende:
[..]
Hernandez, Benitez, what's the difference?
Hé geinig, dat wist ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:08 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ze had bij die Patrick Hernandez alleen in het achtergrondkoor gezongen schijnbaar.
Nope, dat is em niet. Ze zingt ook niet mee ofzo.quote:
Gokje dan:quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Volgens mij heeft ie een spaansachtige naam.
Yes. Bedankt heerlijk.Trip down memorylane inclusief Jason Donovan..quote:
Niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Medeiros heeft toch ook wat met Madonna gehad?
Hmm, Spaansachtige naam, one hit wonder, liefdesliedje, geen idee of het een ex van Madonna is, maar voor dat gegeven komt de gehele mannelijke helft van de wereldbevolking in aanmerking.quote:
Allemaal VAUT!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe heet de one-hit-wonder ex van Madonna ook alweer?
Was in de categorie Rick Astley....
quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:16 schreef anouk-d-1994 het volgende:
heey mensen!
ik zoek de naam van een nederlandse band die engelstalige muziek maakt met een blonde zangeres. in een van hun clips loopt de zangeres al zingend in een trouwjurk door de straten van een stadje. daar doorheen komen ook beelden van haar en haar band al muziek makend en lopend door heel hoog gras. op het eind van de clip loopt de zangeres in haar trouwjurk weer teerug naar de zaal waar ze haar bruiloft had en waar haar man ligt te slapen. ze gaat dan weer bij hem liggen en gaan samen verder slapen. hoe heet dit nummer en hoe heet deze band? weet iemand wat ik bedoel?
quote:
Ik denk dat niemand het weet, don't call us, we call you. Vraag het anders even in het Hiphoptopic. Eenmaal vragen volstaat trouwens, ook daar.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:04 schreef siekman het volgende:
een cryptische omschrijving
Nu al 2 x gehoord bij stenders eetvermaak op 3fm , en niet terug gevonden op nummergemist of de playlist .
Ik was direct naar hun site gegaan maar hun [ speelt nu list ] was niet bij gewerkt
het is een dame die aan het eind tweet tweet tweet zingt .
Wie o wie gaat me helpen , bijna radeloos . alvast bedankt
'quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:21 schreef siekman het volgende:
nee helaasch
er komt na ieder couplet / refrein even ( ja hoe noem je het ) een schorre bleuszanger doorheen
ik zoek me de klere
lekker nummertjequote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:43 schreef siekman het volgende:
Ik heb hem gevonden . de uitzending van stenders minuut voor minuut .
nu kan ik slapen hehe
en tweet tweet op het eind
Leuk nummerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:49 schreef siekman het volgende:
inderdaad , normaal niet helemaal mijn stijl maar deze had wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |