quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:13 schreef Socios het volgende:
help mij! ik zoek een bepaalde nederlandse band !!!
Maak anders nog een topic aan als mensen niet goed genoeg op je reageren. Hilariteit gegarandeerd.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:18 schreef anouk-d-1994 het volgende:
my god, ik zoek gewoon een nederlandse band
als je weet welke ik bedoel, dan antwoord je en als je niks zinnigs hebt te melden, doe dat dan ook niet:S
Inderdaad. Laat je niet gek maken door die solarfobische broekpoepers hier.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:18 schreef anouk-d-1994 het volgende:
my god, ik zoek gewoon een nederlandse band
als je weet welke ik bedoel, dan antwoord je en als je niks zinnigs hebt te melden, doe dat dan ook niet:S
WITHIN TEMPTATION?quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:23 schreef anouk-d-1994 het volgende:
het is idd een beetje in de stijl van miss montreal, alleen de muziek is niet zo heel vrolijk
Geen zin uit de tekst die je nog weet?quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:23 schreef anouk-d-1994 het volgende:
het is idd een beetje in de stijl van miss montreal, alleen de muziek is niet zo heel vrolijk
Juist ja.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:26 schreef anouk-d-1994 het volgende:
nee, sorry
ik kan dus alleen het clipje herinneren
Niet erg zinvol aangezien het al de 7de maand van het jaar is. Hoe zag de zangeres eruit?quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:29 schreef anouk-d-1994 het volgende:
tis van dit jaar, dat sws
en het is geen smartlap
maar pop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |