quote:Op woensdag 7 juli 2010 03:52 schreef CR9 het volgende:
Hey mensen,
Ik zou heel graag de info de volgende beats te weten willen komen.
Hier zijn de links:
http://www.dailymotion.com/video/x9usdm_mtv-cribs-ray-j
Het gaat om het gedeelte waar Ray J zijn gele Lamborghini toont. Dus vanaf 1:12
vanaf 0:22
Vanaf 1:10
Alsjeblieft zeg het me als je het weet, ik wil het zo graag weten!!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik zoek de titel van het dance nummer wat de laatste tijd veelvuldig wordt gedraaid. Nummer heeft een dikke beat en lyrics "I'm party, I'm party.." of zoiets.
dan moet je deze bedoelenquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Neen, dat is hem niet.. het is echt zo'n stampnummer meer.
Inderdaad eens tijd voor wat anders, Guetta heeft er al een handje van om elk nummer 'zijn' sound te geven wat dus veel platen op elkaar doet lijken en dan ook de vocals steeds dezelfde maakt het niet echt vernieuwend.quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:02 schreef stijn_ het volgende:
Die Chris willis zingt ook op bijna al Guetta's tracks. Begint aardig te irriteren imo
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:33 schreef Razor21 het volgende:
Ik zoek de titel van de muziek van dit nummer.
Heb het nummer vaker gehoord zonder tekst erdoor.
Thnx dat is hem toen ik de clip zag dacht ik wat is dit voor oud nummer , maar het is hem wel.quote:
?quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:35 schreef deepart het volgende:
..................cause i aaahaammmm
..................cause i aaaahaaaammm
Het is een beetje een rock achtig nummer, op de plaats van de puntjes staat iets van "feared" ofzo. Ik kan het mij niet meer herinnerenOja en "aaaaaahaaaam" is "am" maar ik type het fonetisch haha.
Het heeft wel iets weg kwa style van dit nummer
Maar dan met rustige stukken ertussen en niet zo heel hard
wild guess, Skunk Anansie - Weakquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:35 schreef deepart het volgende:
..................cause i aaahaammmm
..................cause i aaaahaaaammm
Het is een beetje een rock achtig nummer, op de plaats van de puntjes staat iets van "feared" ofzo. Ik kan het mij niet meer herinnerenOja en "aaaaaahaaaam" is "am" maar ik type het fonetisch haha.
Het heeft wel iets weg kwa style van dit nummer
Maar dan met rustige stukken ertussen en niet zo heel hard
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:48 schreef kvd het volgende:
[..]
wild guess, Skunk Anansie - Weak
edit --> net te laat, maar wel dezelfde gedachte
quote:
is ook niet de orginele clipquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:39 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Thnx dat is hem toen ik de clip zag dacht ik wat is dit voor oud nummer , maar het is hem wel.
Kan je het stukje audio knippen en uploaden misschien?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:54 schreef Chen het volgende:
Dag lieve fokkers,
ik ga jullie wellicht voor een onmogelijk opgave zetten. In de serie ''Blue Mountain State'' komt in aflevering 12, genaamd ''Piss test'' een liedje voorbij. Het begint een beetje met raar vervormde stemmen en een leuk melodietje en mond uit in een vet rap nummer... kan iemand mij bij mijn zoektocht helpen??
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:54 schreef Chen het volgende:
Dag lieve fokkers,
ik ga jullie wellicht voor een onmogelijk opgave zetten. In de serie ''Blue Mountain State'' komt in aflevering 12, genaamd ''Piss test'' een liedje voorbij. Het begint een beetje met raar vervormde stemmen en een leuk melodietje en mond uit in een vet rap nummer... kan iemand mij bij mijn zoektocht helpen??
Ik ken de serie niet, maar het deed me denken aan:quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:54 schreef Chen het volgende:
Dag lieve fokkers,
sorry, heb geen goeie pc nu, vandaar dat ik ook zo'n nood oproep deed maar bedankt!quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan je het stukje audio knippen en uploaden misschien?
perfectquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |