Ik heb die eventueel ook wel voor je liggen. Ik heb 'em geloof ik 1x op gehad, maar het is niet echt mijn ding.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:17 schreef DeltaCephei het volgende:
Gosh Purple Heart, zit die nog in het assortiment? Weet iemand dat? Ik heb bij een aantal KV's gekeken en Nailoholic ook voor me maar steeds geen geluk
in amsterdam was hij er nog, die holo die je wou ookquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:17 schreef DeltaCephei het volgende:
Gosh Purple Heart, zit die nog in het assortiment? Weet iemand dat? Ik heb bij een aantal KV's gekeken en Nailoholic ook voor me maar steeds geen geluk
Die holo heb ik gevonden inmiddelsquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
in amsterdam was hij er nog, die holo die je wou ook![]()
Heb je een DM gestuurdquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:25 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb die eventueel ook wel voor je liggen. Ik heb 'em geloof ik 1x op gehad, maar het is niet echt mijn ding.
oke dan schiet het niet heel erg op als ik die 2 halen 1 betalen voor je haalquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:43 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Die holo heb ik gevonden inmiddels
[..]
Die reactie kreeg ik ook terug. Die van mij van de 20e is er namelijk ook nog niet, terwijl die van de 30e wel al binnen is. Heel raar.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:07 schreef milka82 het volgende:
Okee, TD gemaild over mijn pakketje wat verstuurd was op 21 juni...
Hi,
Usually it takes 5-10 days, but sometime it takes a little longer due to custom.
Don’t be so worry, please wait for it to arrive.
Thank you,
Van
![]()
Ik moet dus ' don't be so worry'
Ik word ook gek van TD. Ik zou dus geld terug krijgen voor een lakje dat er niet bij zat. Dat is nu ruim een week geleden en op mail van 2 dagen geleden ook nog geen reactie gehad.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Die reactie kreeg ik ook terug. Die van mij van de 20e is er namelijk ook nog niet, terwijl die van de 30e wel al binnen is. Heel raar.
Mooi!! En wat heb je toch een mooie nagels...quote:
Toffe combi!!quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:01 schreef samsuus het volgende:
[ afbeelding ]
Catrice Sold Out Forever met groene glitters van Claire's gesponst.
En mn nagelriemen hebben gelijk hierna een lik creme gekregen
Hmm... ik heb wel eens betere creaties van je gezien inderdaad..quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn gefaalde ruffian met ChGl awaken en H&M fashionista
Vind het niet zo geslaagd
Mooi is die hequote:
Leuke combi!quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:01 schreef samsuus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het wel mooi gelukt eigenlijk! En fashonista is zo'n mooie kleur, ik vind hem altijd lijken alsof ie nog nat is, zo'n mooie glansquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, onze reactiesquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mooi!! En wat heb je toch een mooie nagels...![]()
[..]
Toffe combi!!![]()
[..]
Hmm... ik heb wel eens betere creaties van je gezien inderdaad..
Die willik nog... Heb nu nakende nagels en geen idee wat ik straks eens zou gaan lakken. En ik vind centrale topics stomquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
in amsterdam was hij er nog, die holo die je wou ook![]()
Oh LEUKquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:01 schreef samsuus het volgende:
[ afbeelding ]
tof!!!quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:01 schreef samsuus het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt denk ik wel gelijk met die kleurencombo!quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:12 schreef Miss_V het volgende:
@ Holyme: wat een mooie kleur! En je nagels....![]()
@ Samsuus: wat gaaf die groene combi![]()
@ Spaceinvadors: sorry, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet écht geslaagd vind. Ik vind dat je het wel netjes gelakt hebt en het boogje van de 2e lak is ook wel goed gelukt, maar misschien is het de kleuren combie ik weet 't niet
Ik ben blij jou ook een keer te zien falen...quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Echt heul heul heul leuk!!!quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:01 schreef samsuus het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is tof!quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:16 schreef Skaai het volgende:
Catrice Spiced Bronze
[ afbeelding ]
Ultieme finale lak!
quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:08 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb weer geluk hoor, bestel ik met Sharana mee, krijg ik hem gisteren thuis.. staat hij ee paar uur bij de pc, kijk ik s'avonds:
[ afbeelding ]
Sharana kan er ook niets aan doen hoor, ze heeft het niet gezien maar nu doet die webshop alsof ze geen halflege hebben gestuurd![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:43 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Sollicitatiegesprek waardig.
Het ging goed! Ik ben al gebeld of ik dinsdag voor het 2e gesprek wil komen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:27 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Haha ja!Succes met je soll!
Dan wordt het holo effect minder..quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kan ik topcoat over CC worth the risque doen of wordt het holo effect dan minder?
Heeft sharana met paypal betaald?quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:54 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dan wordt het holo effect minder..
Antwoord van de shop, ze geeft Sharana de schuld.
'De lak heeft dus zeker een aantal dagen bij de ontvanger gestaan, hiervoor zijn wij niet aansprakelijk/verantwoordelijk.
Als het flesje daadwerkelijk half leeg zou zijn was dit weldegelijk opgemerkt door de ontvanger. '
![]()
Nu heb ik dus en geen geld, én een half potje lak.
Ik weet het niet, ze is niet onlinequote:Op donderdag 8 juli 2010 18:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heeft sharana met paypal betaald?
Niet echt een klantvriendelijke reactie. Ik zou als die webshop zijnde zeker voor die paar euro's niet moeilijk doen en de klant tegemoet komen. Dom van zequote:Op donderdag 8 juli 2010 18:54 schreef DeltaCephei het volgende:
'De lak heeft dus zeker een aantal dagen bij de ontvanger gestaan, hiervoor zijn wij niet aansprakelijk/verantwoordelijk.
Als het flesje daadwerkelijk half leeg zou zijn was dit weldegelijk opgemerkt door de ontvanger. '
![]()
wat de fuck... dat is echt schandalig!quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:54 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
![]()
Whoaquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Color Club volt of light, met verscholen wijsvinger i.v.m. megachip
Ik heb de flitser gepakt zodat je de neonheid en de groenblauwe waas beter ziet
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
CC worth the risk
[ afbeelding ]
In de schaduw
[ afbeelding ]
In de zon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
CC worth the risk
[ afbeelding ]
In de schaduw
[ afbeelding ]
In de zon
Mijn collega van 50-something was er helemaal lyrisch overquote:
CC worth the risk
[ afbeelding ]
In de schaduw
[ afbeelding ]
In de zon
DIE MOET IK HEBBENquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow! Die is op de nagel nog mooier dan ik dachtquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:52 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
Deze verbaast me echt, de naam past precies Glow![]()
Lijkt meer oranje op de foto, maar de kleur is meer koper/goud/bruin en lijkt echt te gloeien, zelfs in de schaduw.
Toch jammer dat niet alle shops snappen dat je met kantvriendelijkheid ook klantbinding bereikt...quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:54 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
![]()
FEL!!! Maar leukquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice!!quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
CC worth the risk
[ afbeelding ]
In de schaduw
[ afbeelding ]
In de zon
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:24 schreef mirannie het volgende:
Toch jammer dat niet alle shops snappen dat je met kantvriendelijkheid ook klantbinding bereikt...
[..]
Ik heb ze nog eens gemaild. Eikels.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:51 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Wat een stelletje sukkels. Alsof jij heel graag fraudeert en dat probeert met ene half flesje nagellak. (Of Sharana moet erg van de frankenlakjes zijn
)
En je hebt niet eens even mij gelakt! tssssquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben er al! Was net even boodschappen doen, koken en eten
Ik ga die mensen ook mailen![]()
Sorry DC, ik heb het potje half leeg gemaakt in een uur, ik heb mijzelf gelakt, mijn tenen, de postbode die het kan brengen, mijn vriend zijn nagels en tenen, die pootjes van mijn kittens, zit ik al op een half potje?
AAAAAAH
dan had je maar binnen het uur ... nee nog wel korter zelfs ... hier moeten zijnquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
En je hebt niet eens even mij gelakt! tssss
De zon zit in jouw lakjequote:Op donderdag 8 juli 2010 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Sorry DC, ik heb het potje half leeg gemaakt in een uur, ik heb mijzelf gelakt, mijn tenen, de postbode die het kan brengen, mijn vriend zijn nagels en tenen, die pootjes van mijn kittens, zit ik al op een half potje?
Elke dag een nieuw laagje en op de 5de dag haal je het erafquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:27 schreef Brighteyes het volgende:
Nu Agent Lavender op mijn nagels en ik kreeg net een mailtje dat mijn Enchantra bestelling verzonden is!
Gisteren Sally Hansen gehaald, dus laten we hopen dat het snel weer goed komt met mijn arme nageltjes.
Er staat trouwens '1 tot 2 lagen' op je nagels. Maar hoe vaak moet je dat herhalen?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:38 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Elke dag een nieuw laagje en op de 5de dag haal je het eraf
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:16 schreef Skaai het volgende:
Catrice Spiced Bronze
[ afbeelding ]
Ultieme finale lak!
we mailen er allebei heen, dit gaat zeker wel goedkomenquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:06 schreef Mirjam het volgende:
schandalig zeg, die reactie van die webshop
Mens weet niet wat d'r overkomtquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
we mailen er allebei heen, dit gaat zeker wel goedkomen
Net goed voor d'r. Rare manier van zakendoen is het.quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:54 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
![]()
Mooi kleurtje en ben jaloers op je nagelsquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:27 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn nagels:
[ afbeelding ]
en met topcoat:
[ afbeelding ]
Wauw, jouw nagels worden ook steeds mooier!!quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:27 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn nagels:
[ afbeelding ]
en met topcoat:
[ afbeelding ]
Hoi, welkom!! Toffe mani's heb je al gemaakt, gaat je goed af!quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:16 schreef keepwalking het volgende:
Na een aantal maanden van wat lurken en zich ontwikkelende nagellak verslaving wilde ik toch wat fotootjes plaatsen.![]()
Half mei, nog lieve korte nageltjes die eindelijk steviger zijn en willen groeien door verharder van catrice die wél voor mij werkt, itt eerdere pogingen met andere cheapass verharders.![]()
[ afbeelding ]
Toen eind mei uit een van mijn eerste nagellak pakketjes, china glaze - kaleidoscope him out![]()
[ afbeelding ]
Half juni mijn eerste konad pogingen, trouwens met stempel van essence en de schraper vervangen voor een oude pinpas.
[ afbeelding ]
H&M - material girl gestempeld met H&M - sinful señorita
[ afbeelding ]
H&M - my favourite jeans (over catrice - london's weather forecast) gestempeld met china glaze - millenium
En vandaag, een poging tot een ruffian manicure (toch?) met dezelfde kleuren als de zebra-nageltjes van hierboven. Helaas toch een paar keer nagels gescheurd, maar mijn pink en ringvinger werken nog steeds goed mee.![]()
[ afbeelding ]
Zo.
Oh, wat gaaf!! Die heb ik ook nog op mijn wishlist staan!! Heb wel Rimmel Zeitgeist en die is inderdaad ook wat dikkig. Weet verder geen dupes ofzoquote:Op vrijdag 9 juli 2010 04:55 schreef Dzjonka het volgende:
Weet iemand een dupe voor Mania van Rimmel?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een oud flesje wat ik al een paar dagen voorzichtig probeer te verdunnen, maar het wordt niet echt lekker hanteerbare lak lijkt het.En ik vind het zo'n mooi duochrome lakje, blauw/groen met goudgele shimmer enzo.........
welkom, en je nagels hebben juist een mooie lengtequote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:30 schreef Draadjes het volgende:
Ik lees hier sinds kort mee en kreeg gisteren mijn eerste bestelling binnen (van Bubseltje).
Dus bij deze mijn eerste nagelfotoFactory Girl van Color Club:
[ afbeelding ]
Ik ben mijn nagels nog aan het laten groeien (schiet niet op)
Mooi zeg!quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh hai, ik post ook weer eens m'n nagels. Beyu 381, gekregen van m'n zus in ruil voor wat andere lakjes. Liefde
[ afbeelding ]
IRL meer blurple dan blauw. Met duochrome
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:16 schreef Skaai het volgende:
Catrice Spiced Bronze
[ afbeelding ]
Ultieme finale lak!
quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:08 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb weer geluk hoor, bestel ik met Sharana mee, krijg ik hem gisteren thuis.. staat hij ee paar uur bij de pc, kijk ik s'avonds:
[ afbeelding ]
Sharana kan er ook niets aan doen hoor, ze heeft het niet gezien maar nu doet die webshop alsof ze geen halflege hebben gestuurd![]()
![]()
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
CC worth the risk
[ afbeelding ]
In de schaduw
[ afbeelding ]
In de zon
quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:16 schreef keepwalking het volgende:
Na een aantal maanden van wat lurken en zich ontwikkelende nagellak verslaving wilde ik toch wat fotootjes plaatsen.![]()
Half mei, nog lieve korte nageltjes die eindelijk steviger zijn en willen groeien door verharder van catrice die wél voor mij werkt, itt eerdere pogingen met andere cheapass verharders.![]()
[ afbeelding ]
Toen eind mei uit een van mijn eerste nagellak pakketjes, china glaze - kaleidoscope him out![]()
[ afbeelding ]
Half juni mijn eerste konad pogingen, trouwens met stempel van essence en de schraper vervangen voor een oude pinpas.
[ afbeelding ]
H&M - material girl gestempeld met H&M - sinful señorita
[ afbeelding ]
H&M - my favourite jeans (over catrice - london's weather forecast) gestempeld met china glaze - millenium
En vandaag, een poging tot een ruffian manicure (toch?) met dezelfde kleuren als de zebra-nageltjes van hierboven. Helaas toch een paar keer nagels gescheurd, maar mijn pink en ringvinger werken nog steeds goed mee.![]()
[ afbeelding ]
Zo.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:27 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn nagels:
[ afbeelding ]
en met topcoat:
[ afbeelding ]
Toffe kleurquote:Op vrijdag 9 juli 2010 04:55 schreef Dzjonka het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een oud flesje wat ik al een paar dagen voorzichtig probeer te verdunnen, maar het wordt niet echt lekker hanteerbare lak lijkt het.En ik vind het zo'n mooi duochrome lakje, blauw/groen met goudgele shimmer enzo.........
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:30 schreef Draadjes het volgende:
Ik lees hier sinds kort mee en kreeg gisteren mijn eerste bestelling binnen (van Bubseltje).
[ afbeelding ]
Mooi lengte, mooie kleur maar vooral ook netjes gelakt! Welkomquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:30 schreef Draadjes het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 04:55 schreef Dzjonka het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wauwie! Mooi kleurtjequote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
China Glaze - Rodeo Fantastic. Wel ietsje donkerder.
Ja eenmaal hieraan begonnen is er geen weg meer terug.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:58 schreef Draadjes het volgende:
Dank voor de complimentjesMoet zeggen dat het wel een verslavingsgevoelige hobby is
(heb de tweede bestelling lakjes OTW)
Mooi kleurtjequote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:00 schreef Miss_V het volgende:
[..]
Ja eenmaal hieraan begonnen is er geen weg meer terug.
Dat zei ik ook al (ik heb geen overeenkomst met de shop) maar Sharana wilde dat ik contact opnamquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:28 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Tip voor een volgende keer: Niet zelf mailen, want jij bent in feite geen klant van de webshop, dat is namelijk Sharana. Sharana had moeten mailen over het verzenden van een lakje als verjaardagskadootje en bij aankomst bleek de lak half leeg.
Voordeel: ontloop je gelijk allerlei beschuldigen, want wie stuur half flesje als kado. Een ander heel erg groot voordeel de shop heeft met de klant te maken en niet iemand, die ze niet kennen, die niks gekocht heeft etc.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:26 schreef Holyme het volgende:
keepwalking, welkom!Mooie mani's heb je gepost
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:25 schreef Franneh het volgende:
@keepwalking: erg leuk die h&m met millennium CG!
Bedankt allemaal.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 03:16 schreef Lindytje het volgende:
Hoi, welkom!! Toffe mani's heb je al gemaakt, gaat je goed af!
Dankje, en tsja het ging niet zo soepel met die essence scraper, en vlak voor mijn neus lag mijn internet-bestellingen-creditcard maar dat leek me niet zo'n strak plan, dus na mijn portemonnee omgekieperd te hebben stuitte ik op mijn oude pinpas, en dat gaat perfect.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:40 schreef Miss_V het volgende:
Ja gaaf allemaal! Ik moest wel lachen om 'heb de scraper omgeruild voor een oude pinpas'. Hoe kom je erop zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |