ik vind het ideaal, soms weet ik niet wat ik op wil doen en dan ga ik lekker met die dingen op mijn nagels kiezenquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:27 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Geinig! Maar mij te veel geklieder en volgensmij ook nallak verspilling?
Coole nagels @ Loqi!
Nagelwielen, ben ik de enige die daar het nut niet van inzie?
wtf?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:36 schreef lion2005 het volgende:
Stormqueen zou je a.j.b. je privé bericht willen lezen?
Ja op die manier klinkt het wel handig ja. Ik zit gewoon stom naar mijn flesjes te staren!quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind het ideaal, soms weet ik niet wat ik op wil doen en dan ga ik lekker met die dingen op mijn nagels kiezenplus dat ik zo mijn nieuwe lakjes die ik nog niet op kan doen wel alvast kan zien
Verspilling? Heb jij al een potje gehad dat leeg was?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:27 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Geinig! Maar mij te veel geklieder en volgensmij ook nallak verspilling?
Coole nagels @ Loqi!
Nagelwielen, ben ik de enige die daar het nut niet van inzie?
Lief kleurtjequote:Op woensdag 7 juli 2010 19:16 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Zon
[ afbeelding ]
Geen zon
Eyeko Tea Rose (Volgens mij)
Best mooi. In geel licht is het een beetje een vies kleurtje, maar in de zon lekker subtiel.
Jammer, maar je hebt er wel de handen voor hoor, soms krijgen mensen door korte nagels worstenvingers, maar dat is bij jou totaal niet. Het staat gewoon netjesquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:22 schreef Lindytje het volgende:
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I don't want a jobz anymore....
Da's liefquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:47 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Lief kleurtje![]()
[..]
Jammer, maar je hebt er wel de handen voor hoor, soms krijgen mensen door korte nagels worstenvingers, maar dat is bij jou totaal niet. Het staat gewoon netjes
mooiquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:06 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
OPI DS Coronation baby'tje op babynagels
Uhh ja ik wel.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Verspilling? Heb jij al een potje gehad dat leeg was?
Juist fijn, nu hoef je niet meer te zoeken maar staat alles onder een kopjequote:Op woensdag 7 juli 2010 21:17 schreef zoeperzazke het volgende:
Waarom staat dit topic ineens op zo'n onlogische plek?
Vind er niks aan! Scrol me sufquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Juist fijn, nu hoef je niet meer te zoeken maar staat alles onder een kopje
Haha!quote:
Ik koop ook niet voor de heb, maar ik wil ze wel allemaal gebruiken, dus dan duurt het wel evenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:31 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Haha!Tsja bij mij gaan potjes gewoon op. Koop om te gebruiken en niet alleen voor de heb, maar ben wel zuinig in gebruik!
![]()
Enne prima als je alleen koopt voor de heb. Iedereen zo zijn hebbedingetjes he!
Inderdaad heel mooiquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:06 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Het is niet zo moeilijk hoorquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat is dus freehand, en dat wil ik niet eens proberen, lol
Ik heb t toch geprobeerd, viel mee voor een eerste keer. Nog niet perfect, maargoedquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk hoorZolang je er de tijd voor neemt lukt het prima!
Zie? Valt best meequote:Op woensdag 7 juli 2010 22:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb t toch geprobeerd, viel mee voor een eerste keer. Nog niet perfect, maargoed
Mooiquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:06 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
In de zon istie nog mooier denk ik! Zal morgen even een foto maken in het zonnetjequote:Op woensdag 7 juli 2010 22:45 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
MooiDie komt gelukkig ook mijn kant op, de grote versie dan
Ik heb ook kleurwielen besteld, hopelijk komen ze deze week nog binnen.
Mooi!quote:
Netjes!quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:43 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Sollicitatiegesprek waardig.
Tof! Die ene wk-nagel er ook tussenquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:13 schreef Miss_V het volgende:
[ afbeelding ]
oh wat heb ik een 'oude handjes'
Gaaf!!! Ben benieuwd naar de foto's als je m binnen hebt!quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:48 schreef Loqi het volgende:
Ik vind nagelwielen ook tof! Het ziet er zo mooi uit, en je weet in een oogopslag wat je hebt.. en.. en..het zijn gewoon hebben dingen![]()
En ik heb een lakrek besteld bij enchantraHopelijk komt ie deze week nog. Ik heb er op het moment maar net plaats voor
maar het is een leuke investering voor als ik samen ga wonen (hopelijk binnenkort, maargoed
)
Dan uiteraard stash update foto's met rek
Echt, die mailtjes van die gasten daar....quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:07 schreef milka82 het volgende:
Okee, TD gemaild over mijn pakketje wat verstuurd was op 21 juni...
Hi,
Usually it takes 5-10 days, but sometime it takes a little longer due to custom.
Don’t be so worry, please wait for it to arrive.
Thank you,
Van
![]()
Ik moet dus ' don't be so worry'
stalkersquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:36 schreef lion2005 het volgende:
Stormqueen zou je a.j.b. je privé bericht willen lezen?
jaa heel mooi! En nu maar hopen dat je die baan krijgt!quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:43 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Sollicitatiegesprek waardig.
Jaa ik zie de holo! Heel mooi!quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:22 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
OPI DS Coronation in het zonnetje, let vooral even op mijn ringvinger, ik kreeg de holo niet o goed vastgelegd, alleen op die vinger blijkbaar...
Da's heerlijk! Zet je nog een foto van je aanwinsten hier neer?quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:45 schreef Tammymara het volgende:
Ik was gisteren in Duitsland![]()
En toen kwam ik een DM winkel tegen en ik dacht, waar ken ik die naam van![]()
En toen ging ik naar binnen![]()
En kwam ik met zeven P2 lakjes en twee keer essence nagelverharder weer naar buiten
Hihi ja ik dacht al... huh oh ze vind het leuk dat mijn pink ook gestempeld is...quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mooi!
Prachtrig subtiel ook je pink! ringvinger
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:45 schreef Tammymara het volgende:
En kwam ik met zeven P2 lakjes en twee keer essence nagelverharder weer naar buiten
Whiej!!!!quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:45 schreef Tammymara het volgende:
Leuke kleurtjes (degene waar ik de naam zo van weet iigquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:53 schreef Tammymara het volgende:
Mijn camera is hartstikke leeg (De accu) maar misschien later vanavond.
Het zijn in elk geval
Rebel
Dangerous (De verkeerde,ik had lijstje welke ik wilde en daar zat die helemaal niet bij)
Charismatic
gorgeous
Stylish
So cool
Elegant
dank je! En wat een leuke creatiequote:Op donderdag 8 juli 2010 08:13 schreef Miss_V het volgende:
@ Loqi wat een gave kleur! En wat heb jij mooie nagels zeg! Ben er wel een beetje jaloers op
[ afbeelding ]
oh wat heb ik een 'oude handjes'
Wowquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:22 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
OPI DS Coronation in het zonnetje, let vooral even op mijn ringvinger, ik kreeg de holo niet o goed vastgelegd, alleen op die vinger blijkbaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |