Ik heb die eventueel ook wel voor je liggen. Ik heb 'em geloof ik 1x op gehad, maar het is niet echt mijn ding.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:17 schreef DeltaCephei het volgende:
Gosh Purple Heart, zit die nog in het assortiment? Weet iemand dat? Ik heb bij een aantal KV's gekeken en Nailoholic ook voor me maar steeds geen geluk
in amsterdam was hij er nog, die holo die je wou ookquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:17 schreef DeltaCephei het volgende:
Gosh Purple Heart, zit die nog in het assortiment? Weet iemand dat? Ik heb bij een aantal KV's gekeken en Nailoholic ook voor me maar steeds geen geluk
Die holo heb ik gevonden inmiddelsquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
in amsterdam was hij er nog, die holo die je wou ook![]()
Heb je een DM gestuurdquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:25 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb die eventueel ook wel voor je liggen. Ik heb 'em geloof ik 1x op gehad, maar het is niet echt mijn ding.
oke dan schiet het niet heel erg op als ik die 2 halen 1 betalen voor je haalquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:43 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Die holo heb ik gevonden inmiddels
[..]
Die reactie kreeg ik ook terug. Die van mij van de 20e is er namelijk ook nog niet, terwijl die van de 30e wel al binnen is. Heel raar.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:07 schreef milka82 het volgende:
Okee, TD gemaild over mijn pakketje wat verstuurd was op 21 juni...
Hi,
Usually it takes 5-10 days, but sometime it takes a little longer due to custom.
Don’t be so worry, please wait for it to arrive.
Thank you,
Van
![]()
Ik moet dus ' don't be so worry'
Ik word ook gek van TD. Ik zou dus geld terug krijgen voor een lakje dat er niet bij zat. Dat is nu ruim een week geleden en op mail van 2 dagen geleden ook nog geen reactie gehad.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Die reactie kreeg ik ook terug. Die van mij van de 20e is er namelijk ook nog niet, terwijl die van de 30e wel al binnen is. Heel raar.
Mooi!! En wat heb je toch een mooie nagels...quote:
Toffe combi!!quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:01 schreef samsuus het volgende:
[ afbeelding ]
Catrice Sold Out Forever met groene glitters van Claire's gesponst.
En mn nagelriemen hebben gelijk hierna een lik creme gekregen
Hmm... ik heb wel eens betere creaties van je gezien inderdaad..quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn gefaalde ruffian met ChGl awaken en H&M fashionista
Vind het niet zo geslaagd
Mooi is die hequote:
Leuke combi!quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:01 schreef samsuus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het wel mooi gelukt eigenlijk! En fashonista is zo'n mooie kleur, ik vind hem altijd lijken alsof ie nog nat is, zo'n mooie glansquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, onze reactiesquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mooi!! En wat heb je toch een mooie nagels...![]()
[..]
Toffe combi!!![]()
[..]
Hmm... ik heb wel eens betere creaties van je gezien inderdaad..
Die willik nog... Heb nu nakende nagels en geen idee wat ik straks eens zou gaan lakken. En ik vind centrale topics stomquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
in amsterdam was hij er nog, die holo die je wou ook![]()
Oh LEUKquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:01 schreef samsuus het volgende:
[ afbeelding ]
tof!!!quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:01 schreef samsuus het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt denk ik wel gelijk met die kleurencombo!quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:12 schreef Miss_V het volgende:
@ Holyme: wat een mooie kleur! En je nagels....![]()
@ Samsuus: wat gaaf die groene combi![]()
@ Spaceinvadors: sorry, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet écht geslaagd vind. Ik vind dat je het wel netjes gelakt hebt en het boogje van de 2e lak is ook wel goed gelukt, maar misschien is het de kleuren combie ik weet 't niet
Ik ben blij jou ook een keer te zien falen...quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Echt heul heul heul leuk!!!quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:01 schreef samsuus het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is tof!quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:16 schreef Skaai het volgende:
Catrice Spiced Bronze
[ afbeelding ]
Ultieme finale lak!
quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:08 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb weer geluk hoor, bestel ik met Sharana mee, krijg ik hem gisteren thuis.. staat hij ee paar uur bij de pc, kijk ik s'avonds:
[ afbeelding ]
Sharana kan er ook niets aan doen hoor, ze heeft het niet gezien maar nu doet die webshop alsof ze geen halflege hebben gestuurd![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:43 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Sollicitatiegesprek waardig.
Het ging goed! Ik ben al gebeld of ik dinsdag voor het 2e gesprek wil komen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:27 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Haha ja!Succes met je soll!
Dan wordt het holo effect minder..quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kan ik topcoat over CC worth the risque doen of wordt het holo effect dan minder?
Heeft sharana met paypal betaald?quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:54 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dan wordt het holo effect minder..
Antwoord van de shop, ze geeft Sharana de schuld.
'De lak heeft dus zeker een aantal dagen bij de ontvanger gestaan, hiervoor zijn wij niet aansprakelijk/verantwoordelijk.
Als het flesje daadwerkelijk half leeg zou zijn was dit weldegelijk opgemerkt door de ontvanger. '
![]()
Nu heb ik dus en geen geld, én een half potje lak.
Ik weet het niet, ze is niet onlinequote:Op donderdag 8 juli 2010 18:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heeft sharana met paypal betaald?
Niet echt een klantvriendelijke reactie. Ik zou als die webshop zijnde zeker voor die paar euro's niet moeilijk doen en de klant tegemoet komen. Dom van zequote:Op donderdag 8 juli 2010 18:54 schreef DeltaCephei het volgende:
'De lak heeft dus zeker een aantal dagen bij de ontvanger gestaan, hiervoor zijn wij niet aansprakelijk/verantwoordelijk.
Als het flesje daadwerkelijk half leeg zou zijn was dit weldegelijk opgemerkt door de ontvanger. '
![]()
wat de fuck... dat is echt schandalig!quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:54 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dan wordt het holo effect minder..
![]()
Whoaquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Color Club volt of light, met verscholen wijsvinger i.v.m. megachip
Ik heb de flitser gepakt zodat je de neonheid en de groenblauwe waas beter ziet
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Color Club volt of light, met verscholen wijsvinger i.v.m. megachip
Ik heb de flitser gepakt zodat je de neonheid en de groenblauwe waas beter ziet
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
CC worth the risk