Ik ben blij jou ook een keer te zien falen...quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn gefaalde ruffian met ChGl awaken en H&M fashionista
Vind het niet zo geslaagd
Echt heul heul heul leuk!!!quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:01 schreef samsuus het volgende:
[ afbeelding ]
Catrice Sold Out Forever met groene glitters van Claire's gesponst.
En mn nagelriemen hebben gelijk hierna een lik creme gekregen
Hij is tof!quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:16 schreef Skaai het volgende:
Catrice Spiced Bronze
[ afbeelding ]
Ultieme finale lak!
quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:08 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb weer geluk hoor, bestel ik met Sharana mee, krijg ik hem gisteren thuis.. staat hij ee paar uur bij de pc, kijk ik s'avonds:
[ afbeelding ]
Sharana kan er ook niets aan doen hoor, ze heeft het niet gezien maar nu doet die webshop alsof ze geen halflege hebben gestuurd![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:43 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Sollicitatiegesprek waardig.
Het ging goed! Ik ben al gebeld of ik dinsdag voor het 2e gesprek wil komen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:27 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Haha ja!Succes met je soll!
Dan wordt het holo effect minder..quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kan ik topcoat over CC worth the risque doen of wordt het holo effect dan minder?
Heeft sharana met paypal betaald?quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:54 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dan wordt het holo effect minder..
Antwoord van de shop, ze geeft Sharana de schuld.
'De lak heeft dus zeker een aantal dagen bij de ontvanger gestaan, hiervoor zijn wij niet aansprakelijk/verantwoordelijk.
Als het flesje daadwerkelijk half leeg zou zijn was dit weldegelijk opgemerkt door de ontvanger. '
![]()
Nu heb ik dus en geen geld, én een half potje lak.
Ik weet het niet, ze is niet onlinequote:Op donderdag 8 juli 2010 18:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heeft sharana met paypal betaald?
Niet echt een klantvriendelijke reactie. Ik zou als die webshop zijnde zeker voor die paar euro's niet moeilijk doen en de klant tegemoet komen. Dom van zequote:Op donderdag 8 juli 2010 18:54 schreef DeltaCephei het volgende:
'De lak heeft dus zeker een aantal dagen bij de ontvanger gestaan, hiervoor zijn wij niet aansprakelijk/verantwoordelijk.
Als het flesje daadwerkelijk half leeg zou zijn was dit weldegelijk opgemerkt door de ontvanger. '
![]()
wat de fuck... dat is echt schandalig!quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:54 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dan wordt het holo effect minder..
![]()
Whoaquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Color Club volt of light, met verscholen wijsvinger i.v.m. megachip
Ik heb de flitser gepakt zodat je de neonheid en de groenblauwe waas beter ziet
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Color Club volt of light, met verscholen wijsvinger i.v.m. megachip
Ik heb de flitser gepakt zodat je de neonheid en de groenblauwe waas beter ziet
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
CC worth the risk