quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Color Club volt of light, met verscholen wijsvinger i.v.m. megachip
Ik heb de flitser gepakt zodat je de neonheid en de groenblauwe waas beter ziet
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
CC worth the risk
[ afbeelding ]
In de schaduw
[ afbeelding ]
In de zon
Mijn collega van 50-something was er helemaal lyrisch overquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
CC worth the risk
[ afbeelding ]
In de schaduw
[ afbeelding ]
In de zon
DIE MOET IK HEBBENquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow! Die is op de nagel nog mooier dan ik dachtquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:52 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
Deze verbaast me echt, de naam past precies Glow![]()
Lijkt meer oranje op de foto, maar de kleur is meer koper/goud/bruin en lijkt echt te gloeien, zelfs in de schaduw.
Toch jammer dat niet alle shops snappen dat je met kantvriendelijkheid ook klantbinding bereikt...quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:54 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dan wordt het holo effect minder..
Antwoord van de shop, ze geeft Sharana de schuld.
'De lak heeft dus zeker een aantal dagen bij de ontvanger gestaan, hiervoor zijn wij niet aansprakelijk/verantwoordelijk.
Als het flesje daadwerkelijk half leeg zou zijn was dit weldegelijk opgemerkt door de ontvanger. '
![]()
Nu heb ik dus en geen geld, én een half potje lak.
FEL!!! Maar leukquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice!!quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
CC worth the risk
[ afbeelding ]
In de schaduw
[ afbeelding ]
In de zon
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:24 schreef mirannie het volgende:
Toch jammer dat niet alle shops snappen dat je met kantvriendelijkheid ook klantbinding bereikt...
[..]
Ik heb ze nog eens gemaild. Eikels.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:51 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Wat een stelletje sukkels. Alsof jij heel graag fraudeert en dat probeert met ene half flesje nagellak. (Of Sharana moet erg van de frankenlakjes zijn
)
En je hebt niet eens even mij gelakt! tssssquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben er al! Was net even boodschappen doen, koken en eten
Ik ga die mensen ook mailen![]()
Sorry DC, ik heb het potje half leeg gemaakt in een uur, ik heb mijzelf gelakt, mijn tenen, de postbode die het kan brengen, mijn vriend zijn nagels en tenen, die pootjes van mijn kittens, zit ik al op een half potje?
AAAAAAH
dan had je maar binnen het uur ... nee nog wel korter zelfs ... hier moeten zijnquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
En je hebt niet eens even mij gelakt! tssss
De zon zit in jouw lakjequote:Op donderdag 8 juli 2010 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Sorry DC, ik heb het potje half leeg gemaakt in een uur, ik heb mijzelf gelakt, mijn tenen, de postbode die het kan brengen, mijn vriend zijn nagels en tenen, die pootjes van mijn kittens, zit ik al op een half potje?
Elke dag een nieuw laagje en op de 5de dag haal je het erafquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:27 schreef Brighteyes het volgende:
Nu Agent Lavender op mijn nagels en ik kreeg net een mailtje dat mijn Enchantra bestelling verzonden is!
Gisteren Sally Hansen gehaald, dus laten we hopen dat het snel weer goed komt met mijn arme nageltjes.
Er staat trouwens '1 tot 2 lagen' op je nagels. Maar hoe vaak moet je dat herhalen?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:38 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Elke dag een nieuw laagje en op de 5de dag haal je het eraf
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:16 schreef Skaai het volgende:
Catrice Spiced Bronze
[ afbeelding ]
Ultieme finale lak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |