Jawel, maar het was een meisje van tijdens carnavalquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:02 schreef Rituals het volgende:
[..]
De '' doet vermoeden dat het geen compliment is?
Dat komt doordat je woestaantrekkelijk bent Swine!quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:05 schreef Swine het volgende:
[..]
Jawel, maar het was een meisje van tijdens carnaval
Ik werd gefotograveerd door twee 18 jarige meisjes vandaag terwijl ik gewoon rustig mijn biertje stond te drinken
Sowiesoquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:06 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dat komt doordat je woestaantrekkelijk bent Swine!Dat weet je toch!
Als vrouw mag je alleen je eigen tetten posten!quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:07 schreef Rituals het volgende:
Zal ik dan maar tieten posten?
[ afbeelding ]
Zal ik hem dan maar weghalen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als vrouw mag je alleen je eigen tetten posten!
Nee, dat gaat een eigen tetto pico worden!quote:
Ging jij niet naar bed?quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, dat gaat een eigen tetto pico worden!
Ja nu!quote:
Duurde lang dan, heb d'r echt een tijd staan kijken en geen politie of ME gezienquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:42 schreef Zihuatanejo het volgende:
Het was druk op Keizer Karelplein. Een enorme verkeersopstopping. Er waren ook wat idioten die op de bussen en auto's sprongen. Dus op een gegeven moment kwam de ME eraan.
zijn er hells angels in nijmegenquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:38 schreef Merel1808 het volgende:
De Hells Angels hier hadden ook een mooie vuurwerkshow, ze waren al begonnen voordat de wedstrijd officieel voorbij was
Zo'n nachtdienst hier is dus echt fokking saai
quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:42 schreef gers het volgende:
[..]
zijn er hells angels in nijmegen![]()
nooit geweten
ja weet ik veel ik woon ook maar in een dorpje naast nijmegenquote:
En Merel in Amsterdamquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:45 schreef gers het volgende:
[..]
ja weet ik veel ik woon ook maar in een dorpje naast nijmegen
waarom post ze de dan in de sc van nijmegenquote:
Lang verhaal, had je bij moeten zijnquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:49 schreef gers het volgende:
[..]
waarom post ze de dan in de sc van nijmegen
owokequote:
Zeg dat welquote:
Ik mezelf voorgenomen om tijdens mijn coschap gyn niks te zeggen over die vrouwen, totdat ik ooit zelf een kind eruit heb geperstquote:Op woensdag 7 juli 2010 03:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Zeg dat wel
Net eem bevalling gehad van een onwijs luie vrouw, die zelf voor geen meter meeperste, had binnen 10minuten klaar kunnen zijn, was het dus niet
jij vindt mensen die auto's slopen stoer? tokkie...quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:30 schreef gers het volgende:
hoe ze die duitse auto sloopten![]()
was inderdaad gezellig op het kkp jammer dat de me het feestje afbrak
Inderdaadquote:Op woensdag 7 juli 2010 07:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij vindt mensen die auto's slopen stoer? tokkie...
True, maar dit was gewoon sneu. Het was ook niet haar eerste kind, het ging allemaal compleet vlekkeloos, behalve dan dat ze het zelf zo lang liet durenquote:Op woensdag 7 juli 2010 07:32 schreef June. het volgende:
[..]
Ik mezelf voorgenomen om tijdens mijn coschap gyn niks te zeggen over die vrouwen, totdat ik ooit zelf een kind eruit heb geperst
Dat zuigtquote:Op woensdag 7 juli 2010 02:57 schreef Mikkie het volgende:
Met een kapotte dynamo langs de Duitse snelweg staan is niet tof.
Voetbal in Duitsland moeten kijken
Veel tijd verspild
Veel geld kwijt voor een nieuwe dynamo + montage
Nog wat andere mankementen aan de auto gevonden
Bekeuring binnen
Maar we staan wel in de finale
quote:Op woensdag 7 juli 2010 02:57 schreef Mikkie het volgende:
Veel tijd verspild
Bekeuring binnen
Mooi klotenquote:Op woensdag 7 juli 2010 02:57 schreef Mikkie het volgende:
Veel tijd verspild
Bekeuring binnen
Waar zit je? Ik in het VU momenteel!quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:38 schreef Merel1808 het volgende:
De Hells Angels hier hadden ook een mooie vuurwerkshow, ze waren al begonnen voordat de wedstrijd officieel voorbij was
Zo'n nachtdienst hier is dus echt fokking saai
Ik mag hopen in bed op dit momentquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar zit je? Ik in het VU momenteel!
Ik ben het een keertje niet die in het ziekenhuis ligt!quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:58 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik mag hopen in bed op dit moment![]()
Succes daar vandaag DK
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:41 schreef Mikkie het volgende:
Môgguh.
Lees ik het nou goed dat er een Duitse auto gesloopt is in de stad gisteren? Hoe kansloos. Dat soort mensen mogen ze een enorme straf geven en tijdens de finale Duitse politieauto's laten schoonmaken zonder dat ze de finale kunnen zien. En oja, compleet de schade laten betalen.
Dat was inderdaad jammer , stond rond 12 uur ook flink aantal ME opgesteld in vol ornaat naast de kijkshop , was even gespannen sfeertje.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:41 schreef Mikkie het volgende:
Môgguh.
Lees ik het nou goed dat er een Duitse auto gesloopt is in de stad gisteren? Hoe kansloos. Dat soort mensen mogen ze een enorme straf geven en tijdens de finale Duitse politieauto's laten schoonmaken zonder dat ze de finale kunnen zien. En oja, compleet de schade laten betalen.
Ik lag toen gelukkig lekker te slapen, maar vannacht was ik in het BovenIJ-ziekenhuis. In de VU kom ik niet, bah VUquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben het een keertje niet die in het ziekenhuis ligt!
Niet zoals jijquote:
Feestende oranjesupporters die de boel blokkeerden.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wat was er gisteravond aan de hand op het KK plein? Zag aantal politiebusjes en sirene en iedereen zei dat we er niet door mochten maar had niet echt verder gekeken..
dat dusquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:21 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Feestende oranjesupporters die de boel blokkeerden.
Daar doen ze hier niet moeilijk over hoor! Tetten posten mag altijd!quote:
Gaarne met aangespannen buikspieren!quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:06 schreef Rituals het volgende:
[..]
Pics van ontbloot bovenlichaam is ook geen probleem hoor?
zie fb?quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:10 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Gaarne met aangespannen buikspieren!
Dat is ook wel verdomd zuur zeg. Ik zou ze dat festival in hun kont laten stoppenquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:26 schreef morgane het volgende:
Ik kan de finale niet eens zien...volgens mij zit ik dan ergens op de Duitse snelwegDit weekend sambafestival in Coburg (Duitsland) en het is een uur of 8 rijden en kunnen pas 's middags weer terug. Na de wedstrijd pas gaan rijden wordt ook krap aangezien er maandag weer gewerkt moet worden
Goed bezig mobli! Ik heb zojuist gesprek gehad en een scriptie voor volgend jaar gehosseld. Hoef dus mooi niet mee te loten en bitchfighten voor de bestaande scriptieonderwerpen, geen schraal onderzoek doen op de uniquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:26 schreef motorbloempje het volgende:
ben nog 1 cijfer verwijderd van mijn P: alleen OCS (pronunciation) nog terugkrijgen. De rest allemaal gehaald, dus sowieso in augustus geen herkansingen!
Hoe ging dat slopen dan? Auto's die voorbij kwamen waar tegenaan geduwd of geschopt werd en slaan op de spiegels ofzo... of auto's waarvan de ruiten aan diggelen lagen? Dat heb ik ook al vaker meegemaakt namelijk. Dat schijnt dan 'leuk' te zijn... Leve groepsdynamiek op zo'n moment.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:44 schreef LastRequest het volgende:
KKP vannacht... ik was wat later dus het was alweer een stuk rustiger, maar het stond echt helemaal vol.
Hier een bus die probeerde eroverheen te rijden... waar mensen uiteindelijk op gingen springen en alles:
[ afbeelding ]
En hier toen de M.E. aan kwam rijden, die vervolgens met z'n allen op de crowd inrenden, best eng..
[ afbeelding ]
Overigens was dat slopen wel achterlijk ja, maar het was niet alleen bij de Duitse auto. Ergens ook wel enigszins stom dat die op zo'n moment probeert over het KKP te rijden.. maar goed dat betekent niet dat slopen toegestaan is
Waaromquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:44 schreef LastRequest het volgende:
Ergens ook wel enigszins stom dat die op zo'n moment probeert over het KKP te rijden..
Tsja het is het grootste sambafestival op die van Brazilië na, dus we kijken er al het hele jaar naar uitquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is ook wel verdomd zuur zeg. Ik zou ze dat festival in hun kont laten stoppen.
Maar Coburg is iets meer dan 500km. Als je een beetje doorrijdt is dat hendig in een goede vijf uur te doen. Dus als jullie tegen drie uur vertrekken, kun je op tijd zijn.
zelfde gevoel hierquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:22 schreef Rituals het volgende:
Is het heel stom als ik een finale tegen Duitsland leuk had gevonden?zolang Nederland maar wint natuurlijk!
Ik had tegen Duitsland ook leuker gevonden..quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:22 schreef Rituals het volgende:
Is het heel stom als ik een finale tegen Duitsland leuk had gevonden?zolang Nederland maar wint natuurlijk!
Ik ben blij dat ik tegen die tijd weg ben, de (eventuele) huldiging zal ook wel een hel wordenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:31 schreef Swindler het volgende:
[..]
zelfde gevoel hier, zondag denk ik toch mar Amsterdam ipv Molenstraat
Hoe gaat het daar?quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben dan nog in Amsterdam. Maar ik ga nergens heen eigenlijk.
So far, so good! Dus nog even afwachten!quote:
Klinkt vrij positief! Gelukkig!quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
So far, so good! Dus nog even afwachten!
De volgende keer is het weer mijn beurt. We wisselen elkaar af!quote:
Evenwichtige relatie, zoals het hoort!quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De volgende keer is het weer mijn beurt. We wisselen elkaar af!
Zoals wij worden ze zelden nog gemaakt dus dat vergt veel onderhoudquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:38 schreef Rituals het volgende:
[..]
Evenwichtige relatie, zoals het hoort!![]()
Klote!
Jullie zijn duidelijk voor elkaar gemaakt!quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zoals wij worden ze zelden nog gemaakt dus dat vergt veel onderhoud
Ik had Duitsland ook veel toffer gevonden, maar alleen als we winnenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:22 schreef Rituals het volgende:
Molenstraatquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:31 schreef Swindler het volgende:
[..]
zelfde gevoel hier, zondag denk ik toch mar Amsterdam ipv Molenstraat
Als NL het haalt, ga ik op zeker naar de huldiging.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:24 schreef Merel1808 het volgende:
Ik ben blij dat ik tegen die tijd weg ben, de (eventuele) huldiging zal ook wel een hel worden
Van mij wel! Je kan de sleutel wel ophalen bij mn overbuurmeisjequote:Op donderdag 8 juli 2010 00:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik had Duitsland ook veel toffer gevonden, maar alleen als we winnen. Mochten we verliezen, dan baal ik enorm, maar tegen Spanje baal ik in verhouding iets minder dan tegen Duitsland
.
[..]
Molenstraat. Ik ga bij Samson kijken of ik ga naar kennissen in Beek. Daar komt misschien een enorme tent met voor 25 euro onbeperkt bier, da's geheid voordelig
.
[..]
Als NL het haalt, ga ik op zeker naar de huldiging.. Mag ik dan jouw kamer gebruiken?
Mooi op tijdquote:Op donderdag 8 juli 2010 07:15 schreef Swine het volgende:
Hee! Ik ben ook thuis![]()
Om 11.45u afspraak met de fysio, ik blijf maar wakker denk ik
Als je er op tijd in lag misschien, maar dan eigenlijk nog nietquote:
Tof man! Krijgen we wat fotootjes?quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:07 schreef royjn het volgende:
Uitslapen is heerlijk.
Vandaag de sleutel van mijn app.
gelijk even klussen
Wat is er mis met de Molenstraat? Hou je niet van bier over je heenquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik had Duitsland ook veel toffer gevonden, maar alleen als we winnen. Mochten we verliezen, dan baal ik enorm, maar tegen Spanje baal ik in verhouding iets minder dan tegen Duitsland
.
[..]
Molenstraat. Ik ga bij Samson kijken of ik ga naar
kennissen in Beek. Daar komt misschien een enorme tent
met voor 25 euro onbeperkt bier, da's geheid voordelig.
[..]
Als NL het haalt, ga ik op zeker naar de huldiging.. Mag ik dan jouw kamer gebruiken?
Zal er vandaag een paar schieten. veel valt er nog niet te zienquote:
Sfeer daar bij die cafe's daar in de Grotestraat was iig ook zeer goed, en geen bier gegooi.Stukje beter dan die molenstraat puberzooiquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:29 schreef Swindler het volgende:
[..]
Wat is er mis met de Molenstraat? Hou je niet van bier over je heen
Hmmm ik blijf liever anoniem. Mag dat?quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:29 schreef royjn het volgende:
Nieuwe namen
Ik ken ze iig ook niet. Stel jullie jezelf eens voor.
Vrouwelijke fokkers met pics graag
Nee dat mag niet, wat nu?quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:15 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Hmmm ik blijf liever anoniem. Mag dat?
Jij vind the shawshank redemption vast een leuke filmquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:15 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Hmmm ik blijf liever anoniem. Mag dat?
Scherp van je.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij vind the shawshank redemption vast een leuke film
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:31 schreef Rituals het volgende:
Goedemorgen!Vandaag op tijd opgestaan! Nu douchen, even wakker worden, want ik ben nog heel moe
.
Gisteren was het half 2, eergisteren half 12, dus ik ga vooruit?quote:
Hoe vreemd het ook klinkt misschien, maar dat is inderdaad geen hobby van mequote:Op donderdag 8 juli 2010 08:29 schreef Swindler het volgende:
[..]
Wat is er mis met de Molenstraat? Hou je niet van bier over je heen
Pics.quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:07 schreef royjn het volgende:
Uitslapen is heerlijk.
Vandaag de sleutel van mijn app.
gelijk even klussen
Ik denk ook dat het een schuin dak is inderdaad. Die 'lichtplekken' zullen wellicht dakramen zijn? (die in de badkamer + tweede kamer). Waar willen jullie graag wonen qua locatie?quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:35 schreef IrishBastard het volgende:
Zijn inderdaad hele rare maatdingenZal misschien een schuin dak zijn?
Op zich verder wel een mooi groot appartement. Verder vind ik de locatie nou ook niet echt je-van-het
quote:
Wil je dat ook even tegen mij zeggen?quote:
Jeutje!quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:04 schreef LastRequest het volgende:
Moet je voor de gein een tijdje dit filmpje kijken, dan zie je hoe de auto's probeerden het KKP over te komen haha
Srslyquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:04 schreef LastRequest het volgende:
Moet je voor de gein een tijdje dit filmpje kijken, dan zie je hoe de auto's probeerden het KKP over te komen haha
Hahaha, lijkt nogal veel op mijn aantekeningenquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:09 schreef Rituals het volgende:
Ik ben een samenvatting van iemand aan het doornemen waar soms wat commentaar van hem/haar bij staat:
'Of hoe zat dat ook alweer?'
'Ja ik weet het ook niet meer, ik wil in een hoekje gaan zitten huilen'
'Boh gek!'
'Wat nier shizzle'.
Vet tochquote:
http://wonen.sshn.nl/rtiv/Web/Dww/Dww_objectsViewPage.jsp?rosid=1400&chksm=3526&searchcriteria=Appartementquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:19 schreef Rituals het volgende:
Yasha & IB, er staat nu een 2-kamerappartement op de SSHN-site op de Arksteestraat (stadspand). Had deze woning nog nooit gezien, maar misschien is het iets voor jullie? Ik snap de plattegrond alleen niet helemaal (rare lijnen en kleine ramen?)
Dit gaat echt te verquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:04 schreef LastRequest het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hahaha, lijkt nogal veel op mijn aantekeningen![]()
Ooit een keer een stukje over B-cellen ofzo, had je HK-cellen (Hunter-Killer) en er is een metalgroep die heeft een nummer dat zo heet dus die hele pagina stond vol met Metal referentiesKansloos
Had ik gezien, maar daar komen zij niet voor in aanmerking denk ikquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://wonen.sshn.nl/rtiv/Web/Dww/Dww_objectsViewPage.jsp?rosid=1400&chksm=3526&searchcriteria=Appartement
Of die!
Die huurprijs (incl. huursubsidie) trouwens!quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://wonen.sshn.nl/rtiv/Web/Dww/Dww_objectsViewPage.jsp?rosid=1400&chksm=3526&searchcriteria=Appartement
Of die!
Laysa en ik komen niet in aanmerking voor huursubsidie.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:34 schreef Rituals het volgende:
[..]
Die huurprijs (incl. huursubsidie) trouwens!Relaxt!
Zou wel heel mooi zijn, maar inderdaad, we komen niet uit een SSHN pand, dus gaat het al niet doorquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of die!
Nou ja, op zich een goed teken toch, dat jullie niet in aanmerking komen voor huursubsidie!quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laysa en ik komen niet in aanmerking voor huursubsidie.![]()
Wij worden ook een beetje te oud voor een studentencomplex!
hee, daar heb ik ook 5 jaar rondgewandeldquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:45 schreef vogelkooi het volgende:
Ingeschreven bij studielink voor HBO laboratorium techniek bij de HAN.
Nu nog papieren ontvangen en intake gesprek, en dan ben ik weer 3 jaar onder de pannen wat betreft studie.
Maar eerst nog stage afronden, die eindigt eind augustus en HBO start begin september. Lekkere vakantie heb je dan.
Ik zie het probleem niet echt. Het duurt lang voor je er overheen bent, maar feitelijk wordt er niks gesloopt. Van een auto heen en weer bewegen gaat ie niet kapot ofzo. Alleen die Duitse Ford Ka krijgt een paar trappen te verwerken, da's niet chique. Maar verder vind ik het allemaal niet zo schokkend...quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:49 schreef Rituals het volgende:
Oh my, uit de samenvatting:
Lijst met afkortingen: (als je weet waar de afkortingen voor staan, holla at me):
Wat heb ik daar nou aan.
Dat leek mij ook al. Alles leuk en aardig dat het relatief goedkoop is, maar of je het nou zoekt om nog tussen al die lijpe studenten te zitten...?quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laysa en ik komen niet in aanmerking voor huursubsidie.![]()
Wij worden ook een beetje te oud voor een studentencomplex!
Balkonquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:44 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wil je dat ook even tegen mij zeggen?Ik ga weer even leren! Op het balkon, in de zon
.
Omdat je er amper door komt, ze als een stel mongolen op je auto staan te timmeren (wat bedoeld of niet zo voor krassen zorgt), en dan nog gewoon het principe dat je met je poten van andermans spullen afblijft.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet echt. Het duurt lang voor je er overheen bent, maar feitelijk wordt er niks gesloopt. Van een auto heen en weer bewegen gaat ie niet kapot ofzo. Alleen die Duitse Ford Ka krijgt een paar trappen te verwerken, da's niet chique. Maar verder vind ik het allemaal niet zo schokkend...
[..]!
[..]
Dat leek mij ook al. Alles leuk en aardig dat het relatief goedkoop is, maar of je het nou zoekt om nog tussen al die lijpe studenten te zitten...?
Nou ja, we zoeken toch wat. Ik kets er gewoon een woonbon tegen aan. Als ik het word dan weigeren ik het mooi als ze bezwaar maken dat er eventueel veranderingen plaatsvinden qua WMO voorzieningen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:46 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nou ja, op zich een goed teken toch, dat jullie niet in aanmerking komen voor huursubsidie!Ik bedoelde ook niet dit pand, maar een dergelijke ruimte (qua grootte/indeling/locatie etc.).
quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:01 schreef HostiMeister het volgende:
Ik hou wel van feestvierende mensen, ik hou ook van ijsjes en I like turtles![]()
Stel je anders ff aan ofzoquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:00 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Omdat je er amper door komt, ze als een stel mongolen op je auto staan te timmeren (wat bedoeld of niet zo voor krassen zorgt), en dan nog gewoon het principe dat je met je poten van andermans spullen afblijft.
Iemand die hierdoor schade heeft kan dus mooi fluiten naar z'n schadevergoeding. Daarbij doe je er ook nog eens helemaal niets aan
Ga lekker ergens een feestje vieren zonder dat anderen daar op deze manier last van hebben. Je kunt toch ook gewoon in het midden van het KKP staan, en feesten? Wat is de toegevoegde waarde van heel het plein dichtzetten, duwen en trekken, slaan op auto's?
Of rij gewoon niet over het KK plein als nederland in de Finale komt? Beetje vragen om problemen natuurlijk.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:03 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, 't gaat me niet om het feit dat ze feesten hoor, das prima, maar je blijft toch met je tengels van andermans spul af?
omgekeerde argumentenquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Of rij gewoon niet over het KK plein als nederland in de Finale komt? Beetje vragen om problemen natuurlijk.
Ja, want dat gebeurd ook eens in de 20 jaar, net als in de finale staan. Jeetje wat een stelletje burgerkutjes kunnen jullie hier zijn zegquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
omgekeerde argumenten![]()
als ik een vrouw in een steegje verkracht omdat zij er zo bloot bij loopt, ga ik toch ook niet vrijuit?![]()
Ik zou daar ook niet blij van worden hoor als iemand met mijn auto zo leip gaat doen.
Zeg, ouwe zuurpruimquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:00 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Omdat je er amper door komt, ze als een stel mongolen op je auto staan te timmeren (wat bedoeld of niet zo voor krassen zorgt), en dan nog gewoon het principe dat je met je poten van andermans spullen afblijft.
Iemand die hierdoor schade heeft kan dus mooi fluiten naar z'n schadevergoeding. Daarbij doe je er ook nog eens helemaal niets aan
Ga lekker ergens een feestje vieren zonder dat anderen daar op deze manier last van hebben. Je kunt toch ook gewoon in het midden van het KKP staan, en feesten? Wat is de toegevoegde waarde van heel het plein dichtzetten, duwen en trekken, slaan op auto's?
Ik ben het hier wel met IB eens, is gewoon een principe ding. Jij blijft gewoon van andermans spullen af.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, want dat gebeurd ook eens in de 20 jaar, net als in de finale staan. Jeetje wat een stelletje burgerkutjes kunnen jullie hier zijn zeg
Ik ook niet, maar zo lang het netjes blijft zou ik er ook geen groot probleem van maken.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
omgekeerde argumenten![]()
als ik een vrouw in een steegje verkracht omdat zij er zo bloot bij loopt, ga ik toch ook niet vrijuit?![]()
Ik zou daar ook niet blij van worden hoor als iemand met mijn auto zo leip gaat doen.
Goed geregeld! Lekker hoor! Geniet ervanquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Balkon
Ik ben blij met mn huisgenoot. Die is een weekje op vakantie en ik heb z'n sleutel gebietst. Moet af en toe z'n diertjes verzorgen en de rest van de tijd kan ik dan mooi z'n balkon bezetten.
Mwhehe. Tevens: ijsjesquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:01 schreef HostiMeister het volgende:
Ik hou wel van feestvierende mensen, ik hou ook van ijsjes en I like turtles![]()
Ze beuken die auto's ook echt helemaal de kanker in ja, heb je helemaal gelijk in. Stel je de fuck aan joh.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nee dan gaan we bij een volgende meet wel met jou auto staan schudden en overal op lopen rammen? Je hebt niet eens een auto geloof ik...
Jij zou het toch ook niet waarderen als ik lukraak op je laptop / tv whatever van enige waarde zit te kutten omdat ik er zin in heb?
Blijkbaar heb je nog nooit een WK viering meegemaakt?quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:11 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, op mijn auto zou het ook inderdaad minder erg zijn (alhoewel ik er alsnog van zou balen). Het gaat gewoon om het hele principe, maar kennelijk ben ik een van de weinigen die zich daar druk over maakt
Wat in dit filmpje dus niet gebeurd, maar klaarblijkelijk wel gebeurd ís. Maar ieder mens z'n eigen meningquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ze beuken die auto's ook echt helemaal de kanker in ja, heb je helemaal gelijk in. Stel je de fuck aan joh.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:17 schreef swarmahoer het volgende:
wie gaat er mee waterbalonnetjes op mikkie zn hoofd gooien?
Welk appartement/huis?quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo net een woonbon er tegenaan gesmeten!
quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:17 schreef swarmahoer het volgende:
Voor welke hut?quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo net een woonbon er tegenaan gesmeten!
Wie gaat er mee swarma aftuigen?quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:17 schreef swarmahoer het volgende:
Misschien ligt het aan mij hoor, maar hoe lang heb je al je rijbewijs?quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben net voor het eerst alleen met de auto naar mijn ouders op en neer geweest, en alles is goed gegaan, de auto rijdt echt heel erg fijn, ik heb alleen precies een dode hoek bij het tussenstuk van de deuren, en dat ging net met een auto maar precies goedgelukkig bleef ik er dit keer rustig onder.. Ik moet gewoon echt vaker in dat ding gaan rijden.. Het nadeel is alleen om de koppeling fatsoenlijk in te trappen moet ik mijn been helemaal strekken
en in mijn rechterbeen kreeg ik net ook een beetje kramp omdat ik gewoon niet goed zat ofzo, dus moet nog even de juiste houding vinden..
Kijk maar uit hè, jij hebt ook een balkonquote:
Aan de achterkant van het huis, dus je zult aardig ver moeten gooienquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kijk maar uit hè, jij hebt ook een balkon
Ik ben bang dat we niet met z'n allen op dit balkon passen!quote:
Ik snap het niet, ik dacht dat je dat niet wilde? Hoewel het daar wel zal meevallen met 'lijpe studenten' denk ik.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die op de SSHN staat. Dat appartementje uit mijn eigen link ergens!
je hebt een tv op t balkon gezetquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Voor welke hut?
[..]
Wie gaat er mee swarma aftuigen?Als je trouwens met je ballonnen de tv die naast me staat sloopt, heb je een probleem hè
.
[..]
Misschien ligt het aan mij hoor, maar hoe lang heb je al je rijbewijs?Het valt me op dat je soms naar mijn idee best angstig bent om een stuk te rijden, terwijl je dat toch wel vaker doet
.
[..]
Kijk maar uit hè, jij hebt ook een balkon
Gadverdamme, studentenquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:30 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik snap het niet, ik dacht dat je dat niet wilde? Hoewel het daar wel zal meevallen met 'lijpe studenten' denk ik.
Het is meer de vraag of de voorwaarden die gesteld zijn voor Laysa om in aanmerking te komen ook gelden als je via de SSHN een woning krijgt. Zij heeft voorrang op entree et cetera en ik reageer via mijn meettijd. Ik ga er niet vanuit dat ik het ga worden, maar zo ja van wel dan vertel ik het wel even hoe het zit en dan zie ik wel wat ze ervan zeggen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:30 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik snap het niet, ik dacht dat je dat niet wilde? Hoewel het daar wel zal meevallen met 'lijpe studenten' denk ik.
Als jij en de waterballonnen er maar op passenquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:26 schreef Rituals het volgende:
[..]
Aan de achterkant van het huis, dus je zult aardig ver moeten gooien.
[..]
Ik ben bang dat we niet met z'n allen op dit balkon passen!
Tv staat in de deuropeningquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je hebt een tv op t balkon gezet? nice! ook n koelkast?
Ik had niet verwacht dat jij moeilijk zou doen over een stel jonge studentes!quote:
Nah, veel te jong allemaal joh, denken dat ze overal goed in zijn enzoquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:32 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat jij moeilijk zou doen over een stel jonge studentes!
Jij zult inmiddels ook een aardige wachttijd hebben? Hoewel, je woont nu op Sterrenbosch of niet? Dus ben je ook weer een deel van je wachttijd kwijt?quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is meer de vraag of de voorwaarden die gesteld zijn voor Laysa om in aanmerking te komen ook gelden als je via de SSHN een woning krijgt. Zij heeft voorrang op entree et cetera en ik reageer via mijn meettijd. Ik ga er niet vanuit dat ik het ga worden, maar zo ja van wel dan vertel ik het wel even hoe het zit en dan zie ik wel wat ze ervan zeggen.
Vast een enorme bedreiging voor je!quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nah, veel te jong allemaal joh, denken dat ze overal goed in zijn enzo
Nah, veel hete lucht, en daar hebben we nu al genoeg van in deze tijd.quote:
Je kunt ze gewoon niet aan en verzint smoesje, dat is het!quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nah, veel hete lucht, en daar hebben we nu al genoeg van in deze tijd.
Ik weet niet waar jij het over hebt, maar ik kan iedereen aan. Maar het ging over jonge blagen dacht ik, voel je je soms aangesproken?quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:40 schreef Rituals het volgende:
[..]
Je kunt ze gewoon niet aan en verzint smoesje, dat is het!
Die appartementen gaan via de meettijd van entree en niet via die van de SSHN.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:35 schreef Rituals het volgende:
[..]
Jij zult inmiddels ook een aardige wachttijd hebben? Hoewel, je woont nu op Sterrenbosch of niet? Dus ben je ook weer een deel van je wachttijd kwijt?
En als jij die woning zou krijgen, dan hebben die voorwaarde van entree wat betreft Laysa er toch weinig mee te maken? Dan mogen jullie er toch gewoon in?
Over jonge studentes ja!quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij het over hebt, maar ik kan iedereen aan. Maar het ging over jonge blagen dacht ik, voel je je soms aangesproken?
Ah kijk, dat eerste wist ik al niet! Inderdaad even rustig afwachten. Komen er verder veel appartementen bij entree vrij waarvoor jullie in aanmerking komen?quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die appartementen gaan via de meettijd van entree en niet via die van de SSHN.
Laysa heeft voorwaarden van de gemeente gekregen waar haar woning aan moet voldoen en die moet geschikt zijn voor eventuele aanpassingen en dat gaat normaal via de woningbouwcorporatie. De sshn telt niet als een volledige woningbouwcorporatie en dat is een beetje het punt. Ik zie wel, ik maak me er pas druk over als ze bellen dat ik het geworden ben.
"What happens when an irresistible force meets an immovable object?"quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:46 schreef Rituals het volgende:
[..]
Over jonge studentes ja!En ik kan jou best aan. Kan iedereen aan. Win altijd. Met alles
.
Deze vorm van SOG is nog erger dan nagels oranje lakken.
Nee. Het is of geschikt en voor senioren of 55+ of niet geschikt. Woningen waar we wel op kunnen reageren zijn er niet eens elke editie van entree.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:48 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ah kijk, dat eerste wist ik al niet! Inderdaad even rustig afwachten. Komen er verder veel appartementen bij entree vrij waarvoor jullie in aanmerking komen?
Diep hoor!quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
"What happens when an irresistible force meets an immovable object?"
Moeilijk dit
Balen! Stiekem dus toch hopen dat dit jij dit appartement krijgt en dat jullie in aanmerking komen!quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee. Het is of geschikt en voor senioren of 55+ of niet geschikt. Woningen waar we wel op kunnen reageren zijn er niet eens elke editie van entree.
Jij bent duidelijk een immovable object, koppig als je bentquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:06 schreef Rituals het volgende:
[..]
Diep hoor!Maar wie zegt dat jij één van beide 'bent'?
![]()
Die studie van jou wordt 'm zo niet hè?quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:21 schreef Rituals het volgende:
Ik kijk sinds lange tijd weer eens op de site van Doornroosje en wat zie ik daar, Xavier Rudd. Misschien wil ik daar wel naartoe! Staan nog wel meer leuke dingen tussen. (Ja, ik ben nog steeds aan het SOGgen
)
Even een flink stuk doorspoelen
Ik heb nog 1,5 week! Ik moet iets meer druk gaan voelen! Komt goedquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die studie van jou wordt 'm zo niet hè?
Vrij soepel? Zoals ik het nu zie heb je een planning van spaghetti!quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:30 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb nog 1,5 week! Ik moet iets meer druk gaan voelen! Komt goed. Heb een (vrij soepele) planning gemaakt t/m zondag en daar kan ik me wel aan houden.
Planning vandaag: samenvatting helemaal lezenquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vrij soepel? Zoals ik het nu zie heb je een planning van spaghetti!
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:45 schreef Mikkie het volgende:
Een sfincter heeft ook behoeftes, jeweettoch.
Oh werkelijk?! Dus dáárom heb ik een hertentamen, ik ben niet goed op de hoogte van behoeften van sfinctersquote:
Heb het nummer nog nooit gehoord, maar inderdaad mooi!quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hoorde pas dit nummer op de radio, blijft erg mooi. Is vroeger gedraaid op de begrafenis van een vriend van men ouders. Hij heeft er zelf een eind aan gemaakt, vraag me nog steeds wel eens af hoe... Niet dat dat er toe doet eigenlijk. Was nog erg jong, 8 geloof ik. Raar als iemand er dan ineens niet meer is, op zo'n manier.
Is tot nu toe ook de enige zelfmoord geweest die dichtbij is geweest.
Mooi nummer idd!quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hoorde pas dit nummer op de radio, blijft erg mooi. Is vroeger gedraaid op de begrafenis van een vriend van men ouders. Hij heeft er zelf een eind aan gemaakt, vraag me nog steeds wel eens af hoe... Niet dat dat er toe doet eigenlijk. Was nog erg jong, 8 geloof ik. Raar als iemand er dan ineens niet meer is, op zo'n manier.
Is tot nu toe ook de enige zelfmoord geweest die dichtbij is geweest.
quote:Hijo de la Luna (Spaans: zoon van de maan) is een Spaanstalig lied dat gaat over een legende die verhaalt over een zigeunervrouw, die de maan smeekte om een zigeunerman te kunnen trouwen. De maan antwoordde, dat zij de man zou krijgen, als haar eerstgeboren zoon de maan zou toebehoren.
De vrouw kreeg een albino kind, en de zigeunerman wilde niet geloven dat het zijn zoon kon zijn, want de huid was zo blank, zo anders dan dat van een zigeuner, en dacht dat de vrouw hem bedrogen had. De man verwondde de vrouw dodelijk, en bracht het kind naar een plek in de natuur waar hij het achterliet. Vervolgens ontfermde de maan zich over haar albino kind.
Gefeliquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:37 schreef royjn het volgende:
Jeuh, een appartementje rijker
Gelijk maar de verwarmingen eraf gesloopt
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:37 schreef royjn het volgende:
Jeuh, een appartementje rijker
Gelijk maar de verwarmingen eraf gesloopt
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd royjn!quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:02 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
(je host is trouwens wel rete traag, of ligt dat aan mij?)
Is het zo erg ja?quote:
Ik had een 4, herren op de 21equote:
Ik had de eerste keer niet eens een 3! Komt goed!quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:07 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik had een 4, herren op de 21e![]()
Trauma heli met skills net hier. Normaal gaan de lifeliners redelijk voorzichtig naar beneden en weer omhoog. Dit was een andere (donor heli of buitenlandse trauma) en die ging met een sjieke strakke bocht vlak over alle gebouwen en flats heen hier, gaaf man
Nu is het weer normaal toch?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:10 schreef Swine het volgende:
Wow, alles veranderd opeens!
En ik ben niet eens aan het spacen![]()
Ja.quote:
Ik heb hem gezien! Moet wel even wennen hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:23 schreef Swine het volgende:
[..]
Ja.Was de nieuwe layout, had hem al bij Swarma gezien maar nu was ie blijkbaar heel even voor iedereen beschikbaar
(er zit een auto-refresh functie in![]()
![]()
)
Iedereen krijgt de nieuwe layout...quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:26 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb hem gezien! Moet wel even wennen hoor. Zag er wel mooi uit! En inderdaad, die refresh-functie! Relaxt.
Wanneer krijgt iedereen hem echt?
Voortaan eerst even kijken voordat ik dingen vraagquote:
Welquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:55 schreef Rituals het volgende:
[..]
Daar blijft het nooit bij, één biertje.
Delft is een dorp!quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:45 schreef Swine het volgende:
Wat aan we doen...wel of niet de stad in?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:55 schreef Rituals het volgende:
[..]
Daar blijft het nooit bij, één biertje.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wel, moet je even op die smiley drukken
Lijkt het nou maar zo, of is er vaak gezeik daar?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:04 schreef Swine het volgende:
In ieder geval één van de zes tyfuskindjes die herrie aan het maken waren op het perron (bierflesjes kapotslaan, spoor oversteken) is opgepakt
Heb je tegen hem wel iets gezegd?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:03 schreef swarmahoer het volgende:
ik bn wel al gewend aan de nieuwe layout, werkt prima!
ik zag hosti net over de spoorbrug fietsen :p
Viel eigenlijk wel, alleen de afgleopen drie weken aantal keren. Waren van die blanke kindjes (begonnen net bijna te janken wat ik ervan meekreeg) die dan nu vakantie hebben en niet de stad in mogen/kunnen dus maar bij het spoor gaan hangenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:06 schreef Rituals het volgende:
[..]
Lijkt het nou maar zo, of is er vaak gezeik daar?
Altijd lekker met 30+ gradenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:13 schreef SLP_ het volgende:
jeuh, ik mag morgen mn tijd verdoen door van 8 tot 2 brugpiepers te begeleiden bij de sportdag
Ja iddquote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:20 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja iddMaar daarna werken en daar is lekker koel
![]()
EN OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
IK BEN OVER NAAR 6V![]()
Heb een 3.7 voor bio terug en sta nu een 4.6, en het werkstuk cijfer dat ik terug krijg kan noooit lager zijn dan een 4.5. Dus al krijg ik voor duits een onv terug en sta ik dan een 5 dan heb ik 3 tekorten 3 compensatiepunten en dus heb ik dit jaar gewoon gehaaaaldomg im so happy
Is dit een housewarming/meetvoorstel?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:24 schreef swarmahoer het volgende:
wie kunnen er morgen bbqen bij mij? en swine ga je mee naar de wit? wel benzine deln, ik heb mn tantes auto :p
Moet morgen even afspraak regelen met iemand van kantoor om te babbelen over ARBO dingen. Daarna Arbo arts bellen. Door dat grapje met mijn duim kan ik niet werken en laat ik me die 20 uur per week niet door mijn neus boren. Die wil ik wel gewoon binnenkrijgen, zoveelste klote-ongeval op het werk. Mocht ik toch wel gaan werken kan niet bbq'en, anders welquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:24 schreef swarmahoer het volgende:
wie kunnen er morgen bbqen bij mij? en swine ga je mee naar de wit? wel benzine deln, ik heb mn tantes auto :p
Als je op papier kunt aantonen dat je regelmatig hebt gewerkt de afgelopen paar maanden, kun je gewoon het gemiddelde van die uren uitbetaald krijgen. Ziektewet enzo, daarvoor betaal je premies.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:47 schreef Swine het volgende:
[..]
Moet morgen even afspraak regelen met iemand van kantoor om te babbelen over ARBO dingen. Daarna Arbo arts bellen. Door dat grapje met mijn duim kan ik niet werken en laat ik me die 20 uur per week niet door mijn neus boren. Die wil ik wel gewoon binnenkrijgen, zoveelste klote-ongeval op het werk. Mocht ik toch wel gaan werken kan niet bbq'en, anders wel
jup, heb je tijd? yas kan ook hoor ik net en ib om 9quote:
Dat kan ik. Was ook mijn bedoeling inderdaad, maar moet het nog wel even geregeld krijgen. ZIjn ze niet zo makkelijk in heb ik het gevoel. Ben nu even mooi mailtje typen naar iemand van kantoor. Bel er morgen gelijk even achteraan om het snel te regelen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je op papier kunt aantonen dat je regelmatig hebt gewerkt de afgelopen paar maanden, kun je gewoon het gemiddelde van die uren uitbetaald krijgen. Ziektewet enzo, daarvoor betaal je premies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |