Jawel, maar het was een meisje van tijdens carnavalquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:02 schreef Rituals het volgende:
[..]
De '' doet vermoeden dat het geen compliment is?
Dat komt doordat je woestaantrekkelijk bent Swine!quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:05 schreef Swine het volgende:
[..]
Jawel, maar het was een meisje van tijdens carnaval
Ik werd gefotograveerd door twee 18 jarige meisjes vandaag terwijl ik gewoon rustig mijn biertje stond te drinken
Sowiesoquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:06 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dat komt doordat je woestaantrekkelijk bent Swine!Dat weet je toch!
Als vrouw mag je alleen je eigen tetten posten!quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:07 schreef Rituals het volgende:
Zal ik dan maar tieten posten?
[ afbeelding ]
Zal ik hem dan maar weghalen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als vrouw mag je alleen je eigen tetten posten!
Nee, dat gaat een eigen tetto pico worden!quote:
Ging jij niet naar bed?quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, dat gaat een eigen tetto pico worden!
Ja nu!quote:
Duurde lang dan, heb d'r echt een tijd staan kijken en geen politie of ME gezienquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:42 schreef Zihuatanejo het volgende:
Het was druk op Keizer Karelplein. Een enorme verkeersopstopping. Er waren ook wat idioten die op de bussen en auto's sprongen. Dus op een gegeven moment kwam de ME eraan.
zijn er hells angels in nijmegenquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:38 schreef Merel1808 het volgende:
De Hells Angels hier hadden ook een mooie vuurwerkshow, ze waren al begonnen voordat de wedstrijd officieel voorbij was
Zo'n nachtdienst hier is dus echt fokking saai
quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:42 schreef gers het volgende:
[..]
zijn er hells angels in nijmegen![]()
nooit geweten
ja weet ik veel ik woon ook maar in een dorpje naast nijmegenquote:
En Merel in Amsterdamquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:45 schreef gers het volgende:
[..]
ja weet ik veel ik woon ook maar in een dorpje naast nijmegen
waarom post ze de dan in de sc van nijmegenquote:
Lang verhaal, had je bij moeten zijnquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:49 schreef gers het volgende:
[..]
waarom post ze de dan in de sc van nijmegen
owokequote:
Zeg dat welquote:
Ik mezelf voorgenomen om tijdens mijn coschap gyn niks te zeggen over die vrouwen, totdat ik ooit zelf een kind eruit heb geperstquote:Op woensdag 7 juli 2010 03:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Zeg dat wel
Net eem bevalling gehad van een onwijs luie vrouw, die zelf voor geen meter meeperste, had binnen 10minuten klaar kunnen zijn, was het dus niet
jij vindt mensen die auto's slopen stoer? tokkie...quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:30 schreef gers het volgende:
hoe ze die duitse auto sloopten![]()
was inderdaad gezellig op het kkp jammer dat de me het feestje afbrak
Inderdaadquote:Op woensdag 7 juli 2010 07:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij vindt mensen die auto's slopen stoer? tokkie...
True, maar dit was gewoon sneu. Het was ook niet haar eerste kind, het ging allemaal compleet vlekkeloos, behalve dan dat ze het zelf zo lang liet durenquote:Op woensdag 7 juli 2010 07:32 schreef June. het volgende:
[..]
Ik mezelf voorgenomen om tijdens mijn coschap gyn niks te zeggen over die vrouwen, totdat ik ooit zelf een kind eruit heb geperst
Dat zuigtquote:Op woensdag 7 juli 2010 02:57 schreef Mikkie het volgende:
Met een kapotte dynamo langs de Duitse snelweg staan is niet tof.
Voetbal in Duitsland moeten kijken
Veel tijd verspild
Veel geld kwijt voor een nieuwe dynamo + montage
Nog wat andere mankementen aan de auto gevonden
Bekeuring binnen
Maar we staan wel in de finale
quote:Op woensdag 7 juli 2010 02:57 schreef Mikkie het volgende:
Veel tijd verspild
Bekeuring binnen
Mooi klotenquote:Op woensdag 7 juli 2010 02:57 schreef Mikkie het volgende:
Veel tijd verspild
Bekeuring binnen
Waar zit je? Ik in het VU momenteel!quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:38 schreef Merel1808 het volgende:
De Hells Angels hier hadden ook een mooie vuurwerkshow, ze waren al begonnen voordat de wedstrijd officieel voorbij was
Zo'n nachtdienst hier is dus echt fokking saai
Ik mag hopen in bed op dit momentquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar zit je? Ik in het VU momenteel!
Ik ben het een keertje niet die in het ziekenhuis ligt!quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:58 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik mag hopen in bed op dit moment![]()
Succes daar vandaag DK
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:41 schreef Mikkie het volgende:
Môgguh.
Lees ik het nou goed dat er een Duitse auto gesloopt is in de stad gisteren? Hoe kansloos. Dat soort mensen mogen ze een enorme straf geven en tijdens de finale Duitse politieauto's laten schoonmaken zonder dat ze de finale kunnen zien. En oja, compleet de schade laten betalen.
Dat was inderdaad jammer , stond rond 12 uur ook flink aantal ME opgesteld in vol ornaat naast de kijkshop , was even gespannen sfeertje.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:41 schreef Mikkie het volgende:
Môgguh.
Lees ik het nou goed dat er een Duitse auto gesloopt is in de stad gisteren? Hoe kansloos. Dat soort mensen mogen ze een enorme straf geven en tijdens de finale Duitse politieauto's laten schoonmaken zonder dat ze de finale kunnen zien. En oja, compleet de schade laten betalen.
Ik lag toen gelukkig lekker te slapen, maar vannacht was ik in het BovenIJ-ziekenhuis. In de VU kom ik niet, bah VUquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben het een keertje niet die in het ziekenhuis ligt!
Niet zoals jijquote:
Feestende oranjesupporters die de boel blokkeerden.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wat was er gisteravond aan de hand op het KK plein? Zag aantal politiebusjes en sirene en iedereen zei dat we er niet door mochten maar had niet echt verder gekeken..
dat dusquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:21 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Feestende oranjesupporters die de boel blokkeerden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |