heb 't gezien, maar iemand anders mag van mij oordelen.quote:
Dat vertalen heeft niets met FOK!/KLB te maken hoor, en is ook niet van FOK!/KLB afkomstig.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:23 schreef Nikmans het volgende:
Verder vind ik de ver-4channing van KLB best wel vervelend. Leuk als je allemaal grappen en woorden rechtstreeks naar het Nederlands gaat liggen vertalen (miems, nieuwflikker etc) maar heeft KLB en FOK! niet genoeg eigen grappen?
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:55 schreef zquing het volgende:
[..]
heb 't gezien, maar iemand anders mag van mij oordelen.
[edit] hoewel, heb de ergste dingen weggehaald
vergassen en ongefundeerd bashen zijn weg en de laatste bevat een tip dus mag blijvenquote:Op zondag 11 juli 2010 19:01 schreef gelly het volgende:
[..]
Het zijn gewoon strafbare uitingen, wat valt er precies te oordelen en door wie ?
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:03 schreef zquing het volgende:
[..]
vergassen en ongefundeerd bashen zijn weg en de laatste bevat een tip dus mag blijven
Voor zover ik weet is alleen racisme in de praktijk strafbaar. Anders was half VKZ nu wel opgepakt.quote:Op zondag 11 juli 2010 19:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik denk dat justitie daar anders over denkt. Vraag het anders even aan wat mensen achter de schermen die er meer verstand van hebben.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:26 schreef CantFazeMe het volgende:
Het slotje is niet duidelijk in myAT. Je kunt het niet of nauwelijks zien of er een slot op zit. [ afbeelding ]
Mijn suggestie: maak een enkele slot, lieft zo licht grijs mogelijk.
Anders was ik al zo vaak opgevat doordat ik het 1 en het ander op internet zei.quote:Op zondag 11 juli 2010 19:06 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is alleen racisme in de praktijk strafbaar. Anders was half VKZ nu wel opgepakt.
quote:
Serieus, wat een trollquote:Op zondag 11 juli 2010 23:33 schreef First het volgende:
Haha spanje heeft jullie kankerhard geowned!!!11!!!1!!1
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:09 schreef Mopst3r het volgende:
ok ik meende het niet sorry echt waar jullie zijn alles wat ik nog heb
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:16 schreef Ritmo het volgende:
Een beetje spijt hebben na het boeken van je vakantie...
Waarom is deze dicht?![]()
![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Piep niet, ben even de teringbende eruit aan het halen.
Kap met dieanders gaat ie helemaal niet meer open.
dat kun je rustig stellen jaquote:
Ok sorry, dacht dat ie zomaar dicht gegooid was.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Piep niet, ben even de teringbende eruit aan het halen.
Kap met dieanders gaat ie helemaal niet meer open.
quote:Op maandag 12 juli 2010 03:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Andres Iniesta
Waar zijn die andere topics over deze speler dan Of speel je weer op de user ?
quote:Op maandag 12 juli 2010 03:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Die gaat niet over de finale maar over 1 speler. en als er vooral rond dit tijdstip veel reactie's zijn dan is het gewoon een terrechte klacht.
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:33 schreef zquing het volgende:
De SC is perongeluk gedelete ipv centraal gezet
ik moet lachen , wat een bazenactiequote:Op maandag 12 juli 2010 10:33 schreef zquing het volgende:
quote:
Wat een faalquote:Op maandag 12 juli 2010 10:33 schreef zquing het volgende:
nope, moet een FA doen.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat een faal
Zijn die dingen niet meer terug te halen? Want mods kunnen ze toch wel nog steeds bekijken?
ff een serieuze vraag dus jullie kunnen wel topics verwijderen , maar ze niet meer terugzetten als ik het begrijp?quote:
We kunnen topics zelfs niet meer zien nadat we ze gedelete hebben.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:45 schreef postmortum het volgende:
[..]
ff een serieuze vraag dus jullie kunnen wel topics verwijderen , maar ze niet meer terugzetten als ik het begrijp?
dat is op zich niet heel handigquote:Op maandag 12 juli 2010 10:46 schreef zquing het volgende:
[..]
We kunnen topics zelfs niet meer zien nadat we ze gedelete hebben.
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:18 schreef Jahr00n het volgende:
Losers die nu niet de stad in willen
Waarom zit ie dicht? Aan het opschonen?
't is nu wel over tochquote:Op maandag 12 juli 2010 11:18 schreef Jahr00n het volgende:
Losers die nu niet de stad in willen
Waarom zit ie dicht? Aan het opschonen?
ligt achterquote:Op maandag 12 juli 2010 16:25 schreef 9611Niels het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/264910
Deze gast loopt overal wehkamp-topics te kicken met deze link tussen IMG tags:
http://www.dutchpage.nl/wehkam http://forum.fok.nl/p.html
en vervolgens een nietszeggende post
Dat heeft meer met nieuwe KLB users te maken dan de oude garde.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:23 schreef Nikmans het volgende:
Verder vind ik de ver-4channing van KLB best wel vervelend. Leuk als je allemaal grappen en woorden rechtstreeks naar het Nederlands gaat liggen vertalen (miems, nieuwflikker etc) maar heeft KLB en FOK! niet genoeg eigen grappen?
zelfs de topics van Bo_Wa gaan achteruitquote:Op maandag 12 juli 2010 16:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat heeft meer met nieuwe KLB users te maken dan de oude garde.
We hebben gewoon geen Baajguardians / boomlaarzen of brauns meer die geniale topics maken, en dat is al een poos zo, dus die nieuwe sjappen kopiëren elkaar allemaal waardoor KLB een beetje steeds meer eenheidsworst wordt.
Da's toch gaarquote:Op maandag 12 juli 2010 16:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat heeft meer met nieuwe KLB users te maken dan de oude garde.
We hebben gewoon geen Baajguardians / boomlaarzen of brauns meer die geniale topics maken, en dat is al een poos zo, dus die nieuwe sjappen kopiëren elkaar allemaal waardoor KLB een beetje steeds meer eenheidsworst wordt.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
Huh, net zag ik een topic "heeft de politie niets beters te doen" Nu vind ik hem nergens meer, ook niet in MyAT
is opgeschoond en naar WGRquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
Huh, net zag ik een topic "heeft de politie niets beters te doen" Nu vind ik hem nergens meer, ook niet in MyAT
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:13 schreef zovty het volgende:
Geen batterijen meer en vib leeg
Dit is toch geen bagger??
Dagboektopic vervallend in slowchat misschien, maar toch geen bagger?
Eerst stond zijn account toch op mannelijk?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:22 schreef yvonne het volgende:
Zeg, gozers kunnen ook een vib gebruiken heur...
voor het opkloppen van de melk?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:22 schreef yvonne het volgende:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:22 schreef yvonne het volgende:
Nee. Om in hun KONT te stoppen zodat de prostaat wordt gestimuleerd.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:26 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee. Om in hun KONT te stoppen zodat de prostaat wordt gestimuleerd.
Lekker hoor. Probeer het eens.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:57 schreef CantFazeMe het volgende:
Mijn huisgenoot is een l*l...
Knal deze maar dicht, gaat al geheel off-topic.
Een zeldzaam goed topic in KLB, en nu is het dichtquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:25 schreef Mopst3r het volgende:
Waarom is het RCT topic dicht?
Er werd niet in gescheld of wat dan ook, gewoon serieuze klachten
alles wordt per geval bekeken, bedankt voor je bezorgdheidquote:
Zou je dat voor ons willen doen lieve o.us?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:31 schreef tho_Omas het volgende:
Overigens dat O.us nog eenmaal over zijn klb-hart strijkt, en een volgend deel in klb toestaat. Dit is de bakermat van het levenslied.
Tssk Cooper klikspaanquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:28 schreef Rectum het volgende:
[..]
Zou je dat voor ons willen doen lieve o.us?
Moet die OP echt?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:49 schreef Rectum het volgende:
[..]
Bijna vol. Maar dan kan er aan een nieuwe OP worden gewerkt.
Dat is om het geheel een beetje vorm te geven. Dat geeft vaak een mooie basis voor het plaatsen van nieuwe topnummers van Nederlandse makelij.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet die OP echt?
Er zijn al meerdere topics geweest hierover hè, met andere "artiesten"
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:03 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dat is om het geheel een beetje vorm te geven. Dat geeft vaak een mooie basis voor het plaatsen van nieuwe topnummers van Nederlandse makelij.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:42 schreef dagdag het volgende:
Yvonne, een paar dagen geleden heb ik een topic geopend over de verkochte abonnementen
De minimale duur van 6 maanden voor een abbo
Is het geen goed idee, om een maandabbo te verkopen? (lees het topic even door)
Ik wilde je pm sturen, maar mijn pm is nog onbereikbaar
Stefano
Mensen die Zanger Petro het licht niet in de ogen gunnenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kan, alleen: geen reeks, geen nummering.
Houdt zelf de boel een beetje in bedwang qua slowchat.
En als het doodgebloed is is het klaar en worden er geen nieuwe topics meer geopend.
Even kijken of het wel KLB materiaal is, misschien beter voor ONZ.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:59 schreef Rectum het volgende:
[..]
Mensen die Zanger Petro het licht niet in de ogen gunnen
Indien niet meer gewenst in KLB, liever een schopje naar MUZ dan naar ONZ.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:59 schreef Rectum het volgende:
[..]
Mensen die Zanger Petro het licht niet in de ogen gunnen
Indien niet meer gewenst in KLB, liever een schopje naar MUZ dan naar ONZ.
uit dat zelfde topicquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:04 schreef FrituurPanneke het volgende:
[..]
zat jij maar in deze situatie
quote:
Nee hoor. Die is er juist. Alleen moet je degene die zitten te kutten in jouw topic aanpakken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:01 schreef Electro-Worm het volgende:
Sluit dat topic maar. Dat achterlijke gezeik, de essentie van KLB is weggevaagd zo zie je maar.
nee dat moet juist niet..quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:01 schreef Electro-Worm het volgende:
Sluit dat topic maar. Dat achterlijke gezeik, de essentie van KLB is weggevaagd zo zie je maar.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:19 schreef Adelante het volgende:
Verwijdt?
Inderdaad, zo'n topic moet ook kunnen in KLB en de kindertjes die daar niet mee om kunnen gaan, gaan maar weer lekker in de andere topics posten.
vindt jij niet dan?quote:
Nee, het is een R&P topic...quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:39 schreef Olle. het volgende:
vindt jij niet dan?
en mensen mogen doen wat ze willen
Hoeft niet hoor, de moraalriddertjes zijn het toch niet met me eensquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:42 schreef Electro-Worm het volgende:
Hij mag best verplaatst worden naar R&P hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |