heb 't gezien, maar iemand anders mag van mij oordelen.quote:
Dat vertalen heeft niets met FOK!/KLB te maken hoor, en is ook niet van FOK!/KLB afkomstig.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:23 schreef Nikmans het volgende:
Verder vind ik de ver-4channing van KLB best wel vervelend. Leuk als je allemaal grappen en woorden rechtstreeks naar het Nederlands gaat liggen vertalen (miems, nieuwflikker etc) maar heeft KLB en FOK! niet genoeg eigen grappen?
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:55 schreef zquing het volgende:
[..]
heb 't gezien, maar iemand anders mag van mij oordelen.
[edit] hoewel, heb de ergste dingen weggehaald
vergassen en ongefundeerd bashen zijn weg en de laatste bevat een tip dus mag blijvenquote:Op zondag 11 juli 2010 19:01 schreef gelly het volgende:
[..]
Het zijn gewoon strafbare uitingen, wat valt er precies te oordelen en door wie ?
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:03 schreef zquing het volgende:
[..]
vergassen en ongefundeerd bashen zijn weg en de laatste bevat een tip dus mag blijven
Voor zover ik weet is alleen racisme in de praktijk strafbaar. Anders was half VKZ nu wel opgepakt.quote:Op zondag 11 juli 2010 19:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik denk dat justitie daar anders over denkt. Vraag het anders even aan wat mensen achter de schermen die er meer verstand van hebben.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:26 schreef CantFazeMe het volgende:
Het slotje is niet duidelijk in myAT. Je kunt het niet of nauwelijks zien of er een slot op zit. [ afbeelding ]
Mijn suggestie: maak een enkele slot, lieft zo licht grijs mogelijk.
Anders was ik al zo vaak opgevat doordat ik het 1 en het ander op internet zei.quote:Op zondag 11 juli 2010 19:06 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is alleen racisme in de praktijk strafbaar. Anders was half VKZ nu wel opgepakt.
quote:
Serieus, wat een trollquote:Op zondag 11 juli 2010 23:33 schreef First het volgende:
Haha spanje heeft jullie kankerhard geowned!!!11!!!1!!1
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:09 schreef Mopst3r het volgende:
ok ik meende het niet sorry echt waar jullie zijn alles wat ik nog heb
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:16 schreef Ritmo het volgende:
Een beetje spijt hebben na het boeken van je vakantie...
Waarom is deze dicht?![]()
![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Piep niet, ben even de teringbende eruit aan het halen.
Kap met dieanders gaat ie helemaal niet meer open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |