quote:
Nah dat snap ik, en ik weet dat het wereldwijd veel gebeurt. Maar het komt toch wel iets harder aan als het in je omgeving gebeurtquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:30 schreef Roflpantoffel het volgende:
Oké, ben ik even een dooddoener. Helaas kan gebeuren, ongeacht je leeftijd.
Toch sterkte ts
Verschrikkelijk inderdaad.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:24 schreef Electro-Worm het volgende:
En ik zit aan de andere kant van het land i.v.m opleiding terwijl ik nu gewoon het liefst naar mijn hometown wil gaan om haar en mijn vrienden te steunen.
Ben ik wel mee eensquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:36 schreef LePoo het volgende:
[..]
Verschrikkelijk inderdaad.
Maar kom op, je bent aan de andere kant van het land ivm opleiding.
Mits je toetsen hebt, oke... maar van het Zuiden naar het Noorden is mak-ke-lijk te overbruggen voor zo een goede vriendin.
Ik bel haar zo. En dan ben ik daar zsm.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:36 schreef LePoo het volgende:
[..]
Verschrikkelijk inderdaad.
Maar kom op, je bent aan de andere kant van het land ivm opleiding.
Mits je toetsen hebt, oke... maar van het Zuiden naar het Noorden is mak-ke-lijk te overbruggen voor zo een goede vriendin.
moet men zelf weten ik zou zoiets niet delen met klb of fok...quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Lijkt me wel klachtwaardig dit.
TS wel dus, en KLB is daar een prima plek voor.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:42 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
moet men zelf weten ik zou zoiets niet delen met klb of fok...
dat wel, maar heeft meer kans in r&pquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Lijkt me wel klachtwaardig dit.
"tegenwoordig"quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS wel dus, en KLB is daar een prima plek voor.
Beter dan al die lollige topics tegenwoordig.
dat dus!quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
TS klaagt toch alleen eventjes? Voor medelijden hoef je toch niet per se in R&P te zijn.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:13 schreef Olle. het volgende:
Sterkte!
beetje meer respect in dit topic mag wel volgens mij.
Pubers weten niet beter... en tegenwoordig kun je toch alles afdoen als grapje. Behalve het grapje wat de vriendin van TS heeft. Dat doe je niet even af. Soms zou je wensen dat alle pubers eens goed kanker zouden krijgen. Dat zet de potentiele mislukkelingen voor de toekomst weer even met beide benen op de grond. De verpaupering... het blijft maar doorgaan, we blijven maar afglijden... sneller en sneller. Zelfs een terecht klaagbaak topic kan niet eens serieus behandeld worden... en dat moet in de toekomst dit land gaan trekken....quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:14 schreef Olle. het volgende:
[..]
dat dus!
mensen verzieken KLB dan gewoon op dat moment met hun eigen stompzinnige opmerkingen.
KLB is zeker niet per definitie een op elkaar zeik forum!
sorrie maar kanker wens je gewoon niemand toe in mijn ogen...quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:20 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Pubers weten niet beter... en tegenwoordig kun je toch alles afdoen als grapje. Behalve het grapje wat de vriendin van TS heeft. Dat doe je niet even af. Soms zou je wensen dat alle pubers eens goed kanker zouden krijgen. Dat zet de potentiele mislukkelingen voor de toekomst weer even met beide benen op de grond. De verpaupering... het blijft maar doorgaan, we blijven maar afglijden... sneller en sneller. Zelfs een terecht klaagbaak topic kan niet eens serieus behandeld worden... en dat moet in de toekomst dit land gaan trekken....
Dat maakt het voor TS niet minder erg toch?quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:47 schreef Pakspul het volgende:
Ga een keer naar een kinderziekenhuis dan kom je terminale patiënten tegen die nog maar drie jaar zijn.
Ja want dit is minder erg dan dat je je kleine teen hebt gestoten aan een deur.quote:
Klopt, behalve als iemand denkt dat het een grap is... en er ook zo op reageert...quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:26 schreef Olle. het volgende:
[..]
sorrie maar kanker wens je gewoon niemand toe in mijn ogen...
1ste klas sukkel dat je er bent.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:47 schreef L3IPO het volgende:
Jezus wat een moraalridders weer hier die massaal open deuren intrappen
Tuurlijk is kanker een erge ziekte, daar kunnen veel mensen over meepraten. Maar wat voor emotionele band heb jij met het vriendinnetje van TS? Precies, niet...dat betekend dat de steunbetuigingen zo hypocriet zijn als het maar kan, want het kan je geen fuck schelen.
Wil TS echte steunbetuigingen, moet ie geen topic openen op FOK, maar met familie en vrienden praten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |