quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:26 schreef Biogarde het volgende:
Zijn we klaar? Want we stoppen met het geven van FB als we steeds moeten graven en opschonen. Niet echt werkbaar vinden we niet? Dit topic is nu al meer dan 5 keer opgeschoond, en ik ben er klaar mee.
Dus wil je FB in de toekomst, kap dan met dat slowchatten/baggeren en richt een theekrans op.
Succes en laat KLB leuk.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:57 schreef yvonne het volgende:
De afgelopen week is er gewoon zonder iets te zeggen een hoop bagger gewoon gesloten of naar een beter forum getrapt.
KLB-ers hoeven dus niet alles voorgekauwd te krijgen, je weet donders goed wat kan en wat niet kan.
Kom hier dan ook niet miepen naar de bekende weg.
Nu beginnen we het een beetje zat te worden dat de eerste stap, het sluiten niet hielp,
en gaan we over tot de tweede stap:
bij constant moderatie uitlokken ( lekker breed) ben je je account een poos kwijt.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:15 schreef apij4125 het volgende:
Het gaat volgens mij hier nergens meer over met 42 km/h van je sokken gereden worden
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:29 schreef phpmystyle het volgende:
Ik erger mij aan het toenemende aantal FOK! baggeraars!
Wtf wordt dit topic gesloten?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:32 schreef Beach het volgende:
Kan niet elke keer dat 'Teregte klacht' of in welke spellingsvorm dan ook verwijderd worden?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:26 schreef dagdag het volgende:
Kun er geen centraal wk topic komen, Italie ligt eruit en ik wil niks meer met het wk te maken hebben
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:19 schreef CantFazeMe het volgende:
Zeg lieve modjes, je hoeft niet elk topic te gaan sluiten die je niet aanstaat of bagger is. In klaagbaak wordt de laatste dagen wel erg veel slotjes geplaatst op een topic waarvan niet altijd bagger is.
Laat er ook een paar open 1 á 2.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, eigenlijkquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:50 schreef j95 het volgende:
Wat hebben jullie liever? Een TR of een post hier?
Heb ik per ongeluk aan mij voorbij laten gaan. Beide mag, alle hulp is zeer waardevol.quote:Op woensdag 7 juli 2010 02:54 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, eigenlijk
quote:Op woensdag 7 juli 2010 03:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Heb ik per ongeluk aan mij voorbij laten gaan. Beide mag, alle hulp is zeer waardevol.
tot op zekere hoogte, 't moet natuurlijk wel leuk voor iedereen blijvenquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:20 schreef Maanvis het volgende:
Vraag: Is TS afzeiken toegestaan in KLB of niet?
mag je ook linkjes erbij zetten met wat je zegt zquing (nee geen prive gegevens weet ik )quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:23 schreef zquing het volgende:
[..]
tot op zekere hoogte, 't moet natuurlijk wel leuk voor iedereen blijven
je mag kwoten uit de publieke fora, doe maar geen RP en dingen die niet bedoeld zijn om door 't KLB publiek gelezen te wordenquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:27 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
mag je ook linkjes erbij zetten met wat je zegt zquing (nee geen prive gegevens weet ik )
Vaak zie je dat een topique geheel wordt bevolkt door mensen die de TS afzeiken. Dus daarom vraag ik hetquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:23 schreef zquing het volgende:
[..]
tot op zekere hoogte, 't moet natuurlijk wel leuk voor iedereen blijven
ok dus wikepedia enz is goed dus en hoe zit dat met die plaatjes wat ik las mogen die nu wel of niet ?quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:39 schreef zquing het volgende:
[..]
je mag kwoten uit de publieke fora, doe maar geen RP en dingen die niet bedoeld zijn om door 't KLB publiek gelezen te worden
geen plaatjes posten om 't plaatjes posten.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:41 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
ok dus wikepedia enz is goed dus en hoe zit dat met die plaatjes wat ik las mogen die nu wel of niet ?
huhquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:42 schreef zquing het volgende:
[..]
geen plaatjes posten om 't plaatjes posten.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:44 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
huh![]()
ik bedoel in een topic als ik reeageer en dan een plaatje post mag dat nu wel of niet ?
't moet wel toegevoegde waarde hebben natuurlijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:42 schreef zquing het volgende:
[..]
geen plaatjes posten om 't plaatjes posten.
ok nu snap ik het dankjewelquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:45 schreef zquing het volgende:
[..]
[..]
't moet wel toegevoegde waarde hebben natuurlijk
Waarom niet.quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:00 schreef Fapperdefap het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/309744
Mag de kliko uit de schuur gehaald worden? Ahh, toe?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:26 schreef Maanvis het volgende:
De KLB bazen zijn te dom om dit topique te begrijpen:
Mensen die klagen over recursieve klachten. :r
Mag het weer open en een schopje naar #49?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:37 schreef dagdag het volgende:
Ik had vanochtend al topic hierover gemaakt
dus deze is dubbel
Nieuwe UI-regels
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Gratis tip: spendeer eens wat meer tijd aan je OP, bestudeer eens een paar topics van mij..
nee.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:26 schreef Maanvis het volgende:
De KLB bazen zijn te dom om dit topique te begrijpen:
Mensen die klagen over recursieve klachten. :r
Mag het weer open en een schopje naar #49?
Jammer. Ik zal er een traan over laten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |