We kunnen nergens meer terechtquote:Op maandag 5 juli 2010 22:52 schreef Adelante het volgende:
Het is wel rustig geworden op KLB, sinds ik weg ben
Misschien moet jij ook eens in ONZ gaan kijken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:24 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
We kunnen nergens meer terecht
In het babes-forum mag niet worden gesproken over babes, daar mogen alleen plaatjes gepost worden. In KLB mag juist alleen geklaagd worden, maar mogen weer geen plaatjes gepost worden, behoudens een situatieschets in paint.
Ik zal eens kijken of ik mijn kwaliteit daar kwijt kan, alleen moet ik de klacht wel herschrijven tot een verhaal.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien moet jij ook eens in ONZ gaan kijken.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:27 schreef ViaRegnum het volgende:
[KLB SC #3016] Oké.
Moet 3016 zijn, sorry. Wil iemand het aanpassen svp?
Meh.quote:
Nee dat klopte ook nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:27 schreef ViaRegnum het volgende:
[KLB SC #3016] Oké.
Moet 3016 zijn, sorry. Wil iemand het aanpassen svp?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:20 schreef zovty het volgende:
Mensen die internetafkortingen in het echt gebruiken
Waarom nou dicht?
Discussie?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:22 schreef o.us het volgende:
[..]
Klagen over iemand die buiten het internet "lol" of "rofl" zegt. Watvoor een discussie zie je hier uit ontstaan dan?
Discussieren op een forumquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Je zit op een forum om te discussiëren, neem ik aan?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:42 schreef Hyundai het volgende:
Kan een of andere moderator deze kut user niet in de gaten houden? : Mensen die fappen op koikarpers
Hij plaatst overal zo'n vreselijk overduidelijke spoiler afbeelding wat toch wel irritant is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |