steroiden schijnen ook goed te zijn,quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:53 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Ik had haar tot mijn bh voor de knipbeurt, maar nu komt het amper onder mijn schouder. Omdat ik een rechte pony heb en het een lengte was( wat zo hip was), zie ik er nu uit als Cleopatra!!! De kapster heeft veel te veel weggeknipt omdat ze eerst scheef knipte en het toen steeds probeerde te verbeteren... Inmiddels ben ik bij een andere kapster geweest en zij vond dat ik er veel laagjes in moest nemen , of gewoon in een staartje moest uirgroeien en dan lange lagen moet nemen. Omdat ik mijn haar nu echt te kort vind los heb ik het nu in een staartje, maar ik vind dat er een beetje kinderachtig uitzien, een staartje en een rechte pony. ook heb ik het idee dat het lijkt alsof mijn hele haar zo kort is als ik van voren kijk, omdat je dan bijna alleen de pony ziet en maar een klein beetje de zijkant van mijn hoofd.
ik heb ongeveer 6 cm groei nodig voor het goed valt, en mijn haar groeit iets van 1.5 cm per maand. ik slik nu vitamine b pillen en ik ga aan de visolie. Heeft iemand anders nog tips voor snellere haargroei? Of iemand iets soortgelijks aan het meemaken?
Afhankelijk van gezicht vind ik het zekers leuk.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:51 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Wat vinden mannen van pony+ staartje? Ik vond mijn rechte pony leuk met lang haar maar nu ziet het er ongeveer zo uit: http://www.hairstylingtoo(...)nesmarch_06_2009.jpg maar met een kleinere dunnere staart
Gewoon een kwestie van wennen. Als de omgeving heel positief is, kun je het nog een tijdje laten staan.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:58 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Ja ik hoorde dat mijn pony mijn jukbeenderen mooi naar buiten bracht, maar heb nu het idee dat ik een soort lollyhoofd heb. Je kent het misschien wel, dat je hoofd opeens ENORM lijkt nu het niet wordt bedekt met haar aan de zijkanten.
maar het voelt ook als een soort amputatie soms. Je mist je haar, als je het kamt is er opeens zo'n stuk af en dan wil je meer kammen maar je kan niet. Volgens mij is er zelfs nog meer dan 6 cm af gegaan, als ik naar oude foto's kijk. Maar ik ga nu maar tot mijn oksel groeien en dan zie ik wel. Gelukkig heb ik een snelle haargroei want mijn pony was in 2 weken alweer 1 cm aangegroeid:O
Wat zit je te mauwen joh.. Ik dacht dat kort was net tot bij je oren. Als ik het op die foto zie vind ik echt dat je je aansteld.quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:10 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Mijn vriend vindt het erg leuk en mijn zusje vindt ook dat het er niet gek uit ziet. Sommige mensen vonden dat cleopatrakapsel zelfs leuk, maar ikzelf vind het niks en heb het liever langs.
zo is het nu los, ongv: http://www.hairstyles-hai(...)ngs-hair-520x783.jpg zoals je ziet is dat gewoon een te korte lengte.
Klopt,mijn haren groeien als een malle momenteelquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:51 schreef Qarinx het volgende:
Het is zomer, dus dan groeit het geloof ik sowieso sneller..
Bull. Denk eerder aan prijzen rond de 175,- euro en niet rond de 900,- .quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:00 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Ja ik dacht aan extensions, maar die zijn inderdaad extreem duur. Ik moet er dan 175, en dat komt soms wel tegen de 900 euro heb ik gehoord:s Krultang en permanent wil ik niet. Heb van mezelf slag en nu lijkt het al extreem kort. Ik moet het zelfs stijlen om het iets langer te doen lijken.
Mijn haar was te kort geknipt en toen heb ik 2 of 3 weaves laten zetten. En ja, dat verlengt je hele haar.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:39 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Ja maar verleng je dan je hele haar? Of deed je alleen plukjes. Ik had vandaag een afspraak maar heb afgezegd. Ben bang dat ik het straks ook niks vind. Heb jij dan je HELE haar laten verlengen?
Ik hoorde dat vitamine b je haargroei op zijn maximaal zet. Als jij dus genetisch aanleg hebt voor 1,5-2 cm in de maand, zoals ik schijnt e hebben, dan groeit dat door die vitamine pillen harder dan normaal omdat het de hele aanleg benut.
Tien cm onder de schouders? Dat is toch wel ongeveer op je bh? Ik snap er echt niks meer van.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:26 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Heeft iemand leuke ideen nog voor rechte pony n haar dat zo'n 10 cm van de schouders valt?
Vind ik altijd heel lief staanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:51 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Wat vinden mannen van pony+ staartje? Ik vond mijn rechte pony leuk met lang haar maar nu ziet het er ongeveer zo uit: http://www.hairstylingtoo(...)nesmarch_06_2009.jpg maar met een kleinere dunnere staart
Hoeveel kosten die van jou? Ik twijfel nog steeds maar ik weet dat ik weer ga balen als er in geknipt wordt.. bij mijn kapper hebben ze Great Lengths, iemand ervaring mee?quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:15 schreef electronique het volgende:
extensions!
mijn haar was ook kort, en na 2 maanden ben ik gestopt met wachten en heb ik gewoon extensions genomen
Na 2 jaar is het ondertussen wel op de gewenste lengte
Dat doet ze niet hoor, misschien een paar bijpunten maar niet extensions van de paar 100 euro...quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:57 schreef CecilBDemented het volgende:
de kapper verknipt jouw, zij betaald het!!
Ik heb ook eens een pony laten knippen en vond het niet mooi. Heb toen een haarbandje gebruikt om het naar achteren te krijgen of het met een speldje naar achteren gezet.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:27 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Mja, maar heb het idee dat ik er zo stom uitzie nu met die pony en een staart. Ik ben die pony nu al zat omdat hij zo opvalt in die staart. Maar een pony uitgroeien duurt nog veel langer dan de rest van mn haar.
Die lange lagen vallen pas goed na een paar cm, het zit er nu echt nog tussenin... De kapper zei heel veel lagen maar dan lijk ik net een leeuw. Misschien dat het over 2 maanden al beter valt, na 3 cm.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:23 schreef Tinkepink het volgende:
Plaats eens een foto van jezelf? Volgens mij is je haar best leuk nu. Misschien dat je het een beetje moet laten bijknippen om het minder massief te laten vallen, lange lagen dus.
ja, en het zit waarschijnlijk nog steeds prima, maar in plaats van gewoon te wennen aan een nieuwe look ga je er zo 1000 euro in investerenquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:26 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
[..]
Wel hetgene wat het meest in het zicht is.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:26 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
[..]
Die lange lagen vallen pas goed na een paar cm, het zit er nu echt nog tussenin... De kapper zei heel veel lagen maar dan lijk ik net een leeuw. Misschien dat het over 2 maanden al beter valt, na 3 cm.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:12 schreef moussy het volgende:
[..]
Als zo'n kapsel nu niet zit, zit het over 3 cm ook niet en over 6 cm ook niet.. en voor nu, opsteken, en probeer dan eens wat met die pony te doen, knippie er in, schuin wegplakken met lak of wat dan ook, gewoon proberen
quote:
Ligt er aan hoe kort je de lange kant wil hebbenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:04 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Ik wil mijn rechte pony ook schuin gaan knippen, hoelang moet ik daarop wachten?
Ja ik vind het leuker dan dit eerlijk gezegd. Ik kom wel na 3 weken weer terug dan.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:05 schreef moussy het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe kort je de lange kant wil hebben
Probeer voor je laat knippen je pony zo te vouwen dat ie schuin is, dan weet je of je het leuk vind of niet.
een schuine lok is meestal gewoon een lange lok die schuin over je voorhoofd geplakt zit. Een schuine pony is schuin geknipt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:18 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Is er trouwens een verschil tussen een schuine lok en en schuine pony?
http://www.girlscene.nl/i(...)boblijn1_resized.jpg zoiets?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:26 schreef moussy het volgende:
[..]
een schuine lok is meestal gewoon een lange lok die schuin over je voorhoofd geplakt zit. Een schuine pony is schuin geknipt.
Tja, als je een bijbaantje had, had je die extenions wel kunnen betalen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:50 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Ik hoef geen werk te zoeken, ik studeer nog;)
Ik heb TS anders niet horen zeggen dat ze t niet kan betalenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Tja, als je een bijbaantje had, had je die extenions wel kunnen betalen.
Dus dan ook niet mekkeren hier.
Ik heb een eigen pand in amsterdam man.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:35 schreef Gibeon het volgende:
[..]
Ik heb TS anders niet horen zeggen dat ze t niet kan betalen
Ik werk niet omdat ik alles toegestopt krijg van mijn ouders, en lui ben. Iig heb ik die 700 euro niet en vind het ook zonde, zoveel geld.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:32 schreef Fortitudo het volgende:
alle tijd kwijt aan studie??? hoe dom ben jij?
Dat ligt eraan of oranje morgen wint. Indien ze winnen, gelijk maandag gaan. En anders wachten tot ze wél wereldkampioen zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:04 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Ik wil mijn rechte pony ook schuin gaan knippen, hoelang moet ik daarop wachten?
We zijn al een weekje verder, en ze jengelt rustig door. Hier zijn we voorlopig nog niet vanaf.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:24 schreef RenRen- het volgende:
Ik lees dat je je haar zo stom vindt in een staartje.
Tip: Doe het niet in een staartje.
Maar los zit het ook zo kut
Probeer er dan wat van te maken, los haar kun je heel veel mee, ik vind dat je je een beetje aanstelt. Je kunt ook je pony naar achteren doen met een clipje, dan heb je minder het cleopatra-effect.
Dat is best snel zeg.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:00 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Nou er is al een cm bij hoor.
Als je het niet mee hebt gemaakt weet je niet hoe kut het is. En als je het wel hebt meegemaakt en het boeide je niet: goed voor je, ben je geestelijk sterker dan ik.quote:
haarlak!quote:Op maandag 19 juli 2010 22:09 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Lukt beter met een schuine denk ik, mijn rechtehaartjes gaan er uit.:(
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:51 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Ja voor hun doen we dat toch, ons opmaken, leuk haar enzo. Anders liep ik wel in mijn luie kloffie de hele dag met kort haarquote:Op maandag 19 juli 2010 22:41 schreef seasushi het volgende:
[..]
Wat heeft het er nou mee te maken wat mannen er van vinden?
Echt? Ik heb lang haar, draag leuke kleding en make-up en zorg dat ik een strak lijf heb omdat ik iets leuks wil zien al ik in de spiegel kijk. Mannen vinden het al snel goed hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 22:42 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
[..]
Ja voor hun doen we dat toch, ons opmaken, leuk haar enzo. Anders liep ik wel in mijn luie kloffie de hele dag met kort haar
Wat voor iets raars heb je dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:34 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Misschien, maar als je er héél vreemd uitziet...
Heel raar zie je er toch niet uit.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:34 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
een cleo kapsel?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat voor iets raars heb je dan?
Dat zit vooral in je eigen hoofd. Ik denk dat het de gemiddelde man niet eens opvalt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:34 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Als je er zo als haar uit ziet, mag je vanavond wel even langs komen hoor.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:51 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Haha helaas;)quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:28 schreef LePoo het volgende:
[..]
Als je er zo als haar uit ziet, mag je vanavond wel even langs komen hoor.
Mja, da's veel erger natuurlijk... maar als de bob haar staat?quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:43 schreef Marouska het volgende:
Een vriendinnetje van mij heeft onlangs model gestaan voor een haarmerk (ik vermeld maar niet welke, maar eigenlijk best wel een huge merk, snap echt niet dat zoiets daar kan gebeuren... ). Hebben helemaal d'r haar verneukt, op een manier die echt wel verder gaat dan jouw zielige paar centimeter te kort.
Resultaat: door het blondeer + opnieuw kleuren is d'r haar nu te beschadigd(/afgebroken?) geraakt om er nog iets mee te kunnen, en moest ze opeens naar een superkort boblijntje. Van schouderlang haar. En van donkerbruin naar honingblond gegaan (het idee was eigenlijk dat ze het na de opdracht gewoon weer terug zou kleuren, maar om d'r haar even met rust te laten laat ze 't maar even zo). Dan heb je pas reden om te zeuren. Deed ze echter niet, want ze is een volwassen vrouw, die er bovendien prachtig uitziet met wat voor kapsel dan ook, en d'r eigenwaarde simpelweg niet af laat hangen van d'r kapsel. Zou je ook eens moeten proberen.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:43 schreef Marouska het volgende:
...... Dan heb je pas reden om te zeuren. Deed ze echter niet, want ze is een volwassen vrouw, die er bovendien prachtig uitziet met wat voor kapsel dan ook, en d'r eigenwaarde simpelweg niet af laat hangen van d'r kapsel. Zou je ook eens moeten proberen.
Zucht....quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:32 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
[..]
Mja, da's veel erger natuurlijk... maar als de bob haar staat?
Natuurlijk voel je je klote als je kapsel niet naar je zin is geknipt, maar om daar weken later nog zo mee bezig te zijn....quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:03 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Nee, vertel eens. Zijn alleen zwaar verminkte mensen zielig?Mogen die zich alleen kut voelen?
Nu ja, volgens mij meen jij onder 'zwaar verminkte' mensen te vallen alleen al omdat je haar een beetje te kort is geknipt, zo zielig vind je jezelf.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:03 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Nee, vertel eens. Zijn alleen zwaar verminkte mensen zielig?Mogen die zich alleen kut voelen?
Ik vind het ook niet bepaald van (sociale) intelligentie getuigen dat je als volwassen vrouw een meisje van een jaar of achttien gaat uitschelden omdat ze zich zo druk maakt om d'r kapsel en een ietwat simpele indruk maakt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:11 schreef seasushi het volgende:
Misschien is het wel verstandig om zo veel mogelijk haar te laten groeien idd. wellicht kun je daar je leeghoofdigheid onder verbergen, want nu is het levensgroot zichtbaar.
TS maakt zich tenminste nog druk om haar eigen haar. Jij zit je hier op te winden over de waarde die één of ander anoniem meisje aan haar kapsel hecht. Dat op zich is al oliedom, maar als je dan ook nog eens gaat eisen dat ze zich niet meer zo druk maakt om dat soort kleine problemen, dan ben je nog hypocriet ook. Geef eerst zelf maar eens het goede voorbeeld en laat TS lekker klagen over haar kapsel.quote:
Dat schuine is nu wel geweest hoor...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:04 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Daar draait het hier toch ook wel om, je gewoon lekker ergeren aan mensen. En ja, als iemand een account maakt om te klagen over 5 cm haar en daar vervolgens ook weken over door blijft blaten, dan mag je best wel even zeggen dat het een zeurdoos is.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:20 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet bepaald van (sociale) intelligentie getuigen dat je als volwassen vrouw een meisje van een jaar of achttien gaat uitschelden omdat ze zich zo druk maakt om d'r kapsel en een ietwat simpele indruk maakt.
[..]
TS maakt zich tenminste nog druk om haar eigen haar. Jij zit je hier op te winden over de waarde die één of ander anoniem meisje aan haar kapsel hecht. Dat op zich is al oliedom, maar als je dan ook nog eens gaat eisen dat ze zich niet meer zo druk maakt om dat soort kleine problemen, dan ben je nog hypocriet ook. Geef eerst zelf maar eens het goede voorbeeld en laat TS lekker klagen over haar kapsel.
Dat is nog tot daar aan toe, maar de drang die sommige mensen voelen om dat wicht hun mening op te dringen is gewoon lachwekkend.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar draait het hier toch ook wel om, je gewoon lekker ergeren aan mensen. En ja, als iemand een account maakt om te klagen over 5 cm haar en daar vervolgens ook weken over door blijft blaten, dan mag je best wel even zeggen dat het een zeurdoos is.
Maar loop jij je nu niet 'druk te maken' over mijn druk maken...? En dring jij niet jouw mening van dat ik mijn mening niet op moet dringen nu niet op dan...?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:18 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat is nog tot daar aan toe, maar de drang die sommige mensen voelen om dat wicht hun mening op te dringen is gewoon lachwekkend.Dan vraag ik me af of ze nu zelf niet doorhebben hoe idioot ze bezig zijn. Je een beetje druk gaan zitten maken om de heisa die zo'n meisje maakt om haar kapsel, alsjeblieft zeg. Dan denk ik: laat gááán joh, wat maakt 't uit.
wie zegt dat ik het niet wil horen? Ik heb wat dingen geprobeerd, en nu draag ik het gewoon los en wacht ik tot het groeit. Ik post alleen heel af en toe hier, het is niet dat ik 1000en topics maak over dit onderwerp.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:43 schreef seasushi het volgende:
Ach, druk maken is een groot woord. niet bepaald, maar als iemand haar haar heeft laten knippen en alle goedbedoelde adviezen tips al weken niet wil horen en maar door blijft gaan over hoe erg het is dat haar haar verpest is...........
En inderdaad dit is Fok. Je lekker ergeren aan anderen en ongezouten kritiek geven. Hoewel als ik iemand in mijn naaste omgeving had die al weken zo zeurde over haar haar, was ik serieus geirriteertd geweest.
Dat is dan wel weer rot, als je haar mislukt is en je uiterlijk is echt het enige wat je te bieden hebt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:03 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Misschien hé,moeten sommigen van ons het van uiterlijk hebben.
Hoe moet dat als je ouder wordt???quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer rot, als je haar mislukt is en je uiterlijk is echt het enige wat je te bieden hebt.
Ik heb veel meer te bieden, maar een goede eerste indruk is meer waard dan mijn MA diploma.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer rot, als je haar mislukt is en je uiterlijk is echt het enige wat je te bieden hebt.
Wow, ben je nou daadwerkelijk een volwassen vrouw, met een afgeronde master (Master Arts = master geesteswetenschappen, toch...?), en meen je het serieus als je zegt dat een good hair day meer waard is dan (de jaren werk die in) je academische opleiding (zijn gegaan)? Wow...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:41 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
[..]
Ik heb veel meer te bieden, maar een goede eerste indruk is meer waard dan mijn MA diploma.
Ik ben op weg naar de MA ja. Maar in deze wereld is het niet zo dat je voorrang krijgt in winkels, mannen een stuk vriendelijker zijn, mensen sneller op je afstappen als je wappert met je diploma. Je krijgt een goede baan en een goed salaris, maar er is ook nog een sociale kant. En natuurlijk blijven mensen voor je karakter. Jehumor, je intelligentie, hoe je tegen mensen doet is het belangrijkst. Maar de eerste indruk is het belangrijkstquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:04 schreef Marouska het volgende:
[..]
Wow, ben je nou daadwerkelijk een volwassen vrouw, met een afgeronde master (Master Arts = master geesteswetenschappen, toch...?), en meen je het serieus als je zegt dat een good hair day meer waard is dan (de jaren werk die in) je academische opleiding (zijn gegaan)? Wow...
Nieuwe impuls in dit topic.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:41 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
[..]
Ik heb veel meer te bieden, maar een goede eerste indruk is meer waard dan mijn MA diploma.
Ze geven die vodjes ook maar aan iedereen tegenwoordig, als je er een beetje goed uitziet kan je er zo een gratis ophalen.quote:
Denk je dat een gemiddelde man het verschil ziet tussen de lengte nu en zoals je het normaal hebt? Het is maar 5 cm.. Stijl het hetzelfde en verschil zie je weinig in eerste instantie. So relax.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:00 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
[..]
Ik ben op weg naar de MA ja. Maar in deze wereld is het niet zo dat je voorrang krijgt in winkels, mannen een stuk vriendelijker zijn, mensen sneller op je afstappen als je wappert met je diploma. Je krijgt een goede baan en een goed salaris, maar er is ook nog een sociale kant. En natuurlijk blijven mensen voor je karakter. Jehumor, je intelligentie, hoe je tegen mensen doet is het belangrijkst. Maar de eerste indruk is het belangrijkst
Gekkiequote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:08 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Denk je dat een gemiddelde man het verschil ziet tussen de lengte nu en zoals je het normaal hebt? Het is maar 5 cm.. Stijl het hetzelfde en verschil zie je weinig in eerste instantie. So relax.
Euhm.... ok....quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:15 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Ja ik relax ook, maar ik vind het vreemd dat mensen doen alsof uiterlijk minder belanrijk is dan opleiding terwijl uiterlijk 9/10 keermeerdeuren opent dan zo'n briefje.
Ik zeg niet dat het onbelangrijk is, maar jij doet alsof er een deel van je geamputeerd is terwijl het maar een paar cm is en de meeste mensen het verschil toch niet zien. Je wordt er echt niet in 1x lelijker op met een factor van 10 hoor. Nu heb je eventueel de mogelijkheid om wat anders met je haar te doen. Waarom moet het altijd hetzelfde zijn? Omdat je het gewend bent en eig. geen verandering wilt? Probeer gewoon een keer wat anders zo nu en dan. Bevalt het niet, dan groeit het wel terug. Lot's of people are doing it.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:15 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Ja ik relax ook, maar ik vind het vreemd dat mensen doen alsof uiterlijk minder belanrijk is dan opleiding terwijl uiterlijk 9/10 keermeerdeuren opent dan zo'n briefje.
Je moet jezelf omringen met normalere mensen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:37 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Ja, als mensen het niet zagen boeide het niet, maar als ik dan opmerkingen krijg over niet kloppende verhoudingen en dat ik geen hoofd heb voor kort haar (lol, kort? het is ver onder mijn schouders....) dan g ik eht meer aan mezelf en mijn haar twijfelen. Mijn reactie is ergens op gebaseerd, ik beeld het me niet in.
Met wat voor nare mensen ga jij om in godsnaam?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:37 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Ja, als mensen het niet zagen boeide het niet, maar als ik dan opmerkingen krijg over niet kloppende verhoudingen en dat ik geen hoofd heb voor kort haar (lol, kort? het is ver onder mijn schouders....) dan g ik eht meer aan mezelf en mijn haar twijfelen. Mijn reactie is ergens op gebaseerd, ik beeld het me niet in.
Zeker waar.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze geven die vodjes ook maar aan iedereen tegenwoordig, als je er een beetje goed uitziet kan je er zo een gratis ophalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |