Ligt er aan hoe kort je de lange kant wil hebbenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:04 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Ik wil mijn rechte pony ook schuin gaan knippen, hoelang moet ik daarop wachten?
Ja ik vind het leuker dan dit eerlijk gezegd. Ik kom wel na 3 weken weer terug dan.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:05 schreef moussy het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe kort je de lange kant wil hebben
Probeer voor je laat knippen je pony zo te vouwen dat ie schuin is, dan weet je of je het leuk vind of niet.
een schuine lok is meestal gewoon een lange lok die schuin over je voorhoofd geplakt zit. Een schuine pony is schuin geknipt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:18 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Is er trouwens een verschil tussen een schuine lok en en schuine pony?
http://www.girlscene.nl/i(...)boblijn1_resized.jpg zoiets?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:26 schreef moussy het volgende:
[..]
een schuine lok is meestal gewoon een lange lok die schuin over je voorhoofd geplakt zit. Een schuine pony is schuin geknipt.
Tja, als je een bijbaantje had, had je die extenions wel kunnen betalen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:50 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Ik hoef geen werk te zoeken, ik studeer nog;)
Ik heb TS anders niet horen zeggen dat ze t niet kan betalenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Tja, als je een bijbaantje had, had je die extenions wel kunnen betalen.
Dus dan ook niet mekkeren hier.
Ik heb een eigen pand in amsterdam man.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:35 schreef Gibeon het volgende:
[..]
Ik heb TS anders niet horen zeggen dat ze t niet kan betalen
Ik werk niet omdat ik alles toegestopt krijg van mijn ouders, en lui ben. Iig heb ik die 700 euro niet en vind het ook zonde, zoveel geld.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:32 schreef Fortitudo het volgende:
alle tijd kwijt aan studie??? hoe dom ben jij?
Dat ligt eraan of oranje morgen wint. Indien ze winnen, gelijk maandag gaan. En anders wachten tot ze wél wereldkampioen zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:04 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Ik wil mijn rechte pony ook schuin gaan knippen, hoelang moet ik daarop wachten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |