abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 juli 2010 @ 17:22:18 #151
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_84404986
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 17:15 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Ja ik relax ook, maar ik vind het vreemd dat mensen doen alsof uiterlijk minder belanrijk is dan opleiding terwijl uiterlijk 9/10 keermeerdeuren opent dan zo'n briefje.
Ik zeg niet dat het onbelangrijk is, maar jij doet alsof er een deel van je geamputeerd is terwijl het maar een paar cm is en de meeste mensen het verschil toch niet zien. Je wordt er echt niet in 1x lelijker op met een factor van 10 hoor. Nu heb je eventueel de mogelijkheid om wat anders met je haar te doen. Waarom moet het altijd hetzelfde zijn? Omdat je het gewend bent en eig. geen verandering wilt? Probeer gewoon een keer wat anders zo nu en dan. Bevalt het niet, dan groeit het wel terug. Lot's of people are doing it.
Love will tear us apart (Joy Division)
  vrijdag 23 juli 2010 @ 17:37:54 #152
309684 thegirlwhosoldtheworld
Meanwhile in Bel-Air
pi_84405539
Ja, als mensen het niet zagen boeide het niet, maar als ik dan opmerkingen krijg over niet kloppende verhoudingen en dat ik geen hoofd heb voor kort haar (lol, kort? het is ver onder mijn schouders....) dan g ik eht meer aan mezelf en mijn haar twijfelen. Mijn reactie is ergens op gebaseerd, ik beeld het me niet in.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 17:40:06 #153
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_84405628
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 17:37 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Ja, als mensen het niet zagen boeide het niet, maar als ik dan opmerkingen krijg over niet kloppende verhoudingen en dat ik geen hoofd heb voor kort haar (lol, kort? het is ver onder mijn schouders....) dan g ik eht meer aan mezelf en mijn haar twijfelen. Mijn reactie is ergens op gebaseerd, ik beeld het me niet in.
Je moet jezelf omringen met normalere mensen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  vrijdag 23 juli 2010 @ 18:57:20 #154
270727 Marouska
DON"T PANIC!!!!
pi_84408333
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 17:37 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Met wat voor nare mensen ga jij om in godsnaam?

Of vraag je d'r soms zelf om middels constant gezeur...? Dat je de hele tijd bevestiging vraagt van de mensen om je heen middels dramatische opmerkingen als 'owwww het is zo koooort jeeeetje ik lijk wel een poohooooot...', waarop je verwacht dat iedereen in shock uitroept dat je d'r nog ge-wel-dig uitziet meid, om zo je wankele zelfbeeld weer te herstellen? Een beetje zoals de eeuwige 'lijk ik in deze jurk dik?'-vraag, die ook nooit positief mag worden beantwoord? Want als iemand continu zou jammeren over vijf centimeter lengteverschil, zou ik op een bepaald moment ook gewoon bevestigend ingaan op d'r treurzang ja.
"Frei sein, high sein, ein bisschen Terror must dabei sein..."
pi_84408500
Nou, misschien zeurt ze alleen hier en niet in haar omgeving. Eerst vond ik het geen zeuren maar nu draaf je door..
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 23 juli 2010 @ 19:05:26 #156
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_84408647
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 17:08 schreef mootie het volgende:

[..]

Ze geven die vodjes ook maar aan iedereen tegenwoordig, als je er een beetje goed uitziet kan je er zo een gratis ophalen.
Zeker waar.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')