abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84365139
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 18:03 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Nee, vertel eens. Zijn alleen zwaar verminkte mensen zielig?Mogen die zich alleen kut voelen?
Natuurlijk voel je je klote als je kapsel niet naar je zin is geknipt, maar om daar weken later nog zo mee bezig te zijn....
Het is niet voor eeuwig, het groeit weer aan.

Wordt nog wat als je eeste grijze haar of rimpel komt zeg.
  donderdag 22 juli 2010 @ 18:21:00 #127
270727 Marouska
DON"T PANIC!!!!
pi_84365573
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 18:03 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Nee, vertel eens. Zijn alleen zwaar verminkte mensen zielig?Mogen die zich alleen kut voelen?
Nu ja, volgens mij meen jij onder 'zwaar verminkte' mensen te vallen alleen al omdat je haar een beetje te kort is geknipt, zo zielig vind je jezelf.

Het is maar haar. Get over it. Als je al lelijk was, word je d'r zonder die vijf centimeter haar niet lelijker op. Als je al een mooie meid bent, kan het niemand ook maar een seconde boeien wat voor kapsel je hebt. Als je echter in het dagelijkse leven al zo snel en lang over zulke onbenulligheden durft te klagen, denk ik dat dát eerder een reden zou zijn om de mannen van je weg te jagen dan de lengte van je pony.
"Frei sein, high sein, ein bisschen Terror must dabei sein..."
pi_84372099
Misschien is het wel verstandig om zo veel mogelijk haar te laten groeien idd. wellicht kun je daar je leeghoofdigheid onder verbergen, want nu is het levensgroot zichtbaar.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  donderdag 22 juli 2010 @ 22:20:01 #129
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_84375548
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 21:11 schreef seasushi het volgende:
Misschien is het wel verstandig om zo veel mogelijk haar te laten groeien idd. wellicht kun je daar je leeghoofdigheid onder verbergen, want nu is het levensgroot zichtbaar.
Ik vind het ook niet bepaald van (sociale) intelligentie getuigen dat je als volwassen vrouw een meisje van een jaar of achttien gaat uitschelden omdat ze zich zo druk maakt om d'r kapsel en een ietwat simpele indruk maakt.
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 18:21 schreef Marouska het volgende:
Het is maar haar. Get over it.
TS maakt zich tenminste nog druk om haar eigen haar. Jij zit je hier op te winden over de waarde die één of ander anoniem meisje aan haar kapsel hecht. Dat op zich is al oliedom, maar als je dan ook nog eens gaat eisen dat ze zich niet meer zo druk maakt om dat soort kleine problemen, dan ben je nog hypocriet ook. Geef eerst zelf maar eens het goede voorbeeld en laat TS lekker klagen over haar kapsel.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_84375636
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:04 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Ik wil mijn rechte pony ook schuin gaan knippen, hoelang moet ik daarop wachten?
Dat schuine is nu wel geweest hoor...
pi_84375839
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 22:20 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet bepaald van (sociale) intelligentie getuigen dat je als volwassen vrouw een meisje van een jaar of achttien gaat uitschelden omdat ze zich zo druk maakt om d'r kapsel en een ietwat simpele indruk maakt.
[..]

TS maakt zich tenminste nog druk om haar eigen haar. Jij zit je hier op te winden over de waarde die één of ander anoniem meisje aan haar kapsel hecht. Dat op zich is al oliedom, maar als je dan ook nog eens gaat eisen dat ze zich niet meer zo druk maakt om dat soort kleine problemen, dan ben je nog hypocriet ook. Geef eerst zelf maar eens het goede voorbeeld en laat TS lekker klagen over haar kapsel.
Daar draait het hier toch ook wel om, je gewoon lekker ergeren aan mensen. En ja, als iemand een account maakt om te klagen over 5 cm haar en daar vervolgens ook weken over door blijft blaten, dan mag je best wel even zeggen dat het een zeurdoos is.
  donderdag 22 juli 2010 @ 23:18:57 #132
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_84378447
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 22:27 schreef mootie het volgende:

[..]

Daar draait het hier toch ook wel om, je gewoon lekker ergeren aan mensen. En ja, als iemand een account maakt om te klagen over 5 cm haar en daar vervolgens ook weken over door blijft blaten, dan mag je best wel even zeggen dat het een zeurdoos is.
Dat is nog tot daar aan toe, maar de drang die sommige mensen voelen om dat wicht hun mening op te dringen is gewoon lachwekkend. Dan vraag ik me af of ze nu zelf niet doorhebben hoe idioot ze bezig zijn. Je een beetje druk gaan zitten maken om de heisa die zo'n meisje maakt om haar kapsel, alsjeblieft zeg. Dan denk ik: laat gááán joh, wat maakt 't uit.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 00:25:51 #133
270727 Marouska
DON"T PANIC!!!!
pi_84381898
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 23:18 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Dat is nog tot daar aan toe, maar de drang die sommige mensen voelen om dat wicht hun mening op te dringen is gewoon lachwekkend. Dan vraag ik me af of ze nu zelf niet doorhebben hoe idioot ze bezig zijn. Je een beetje druk gaan zitten maken om de heisa die zo'n meisje maakt om haar kapsel, alsjeblieft zeg. Dan denk ik: laat gááán joh, wat maakt 't uit.
Maar loop jij je nu niet 'druk te maken' over mijn druk maken...? En dring jij niet jouw mening van dat ik mijn mening niet op moet dringen nu niet op dan...?
pi_84388427
Ach, druk maken is een groot woord. niet bepaald, maar als iemand haar haar heeft laten knippen en alle goedbedoelde adviezen tips al weken niet wil horen en maar door blijft gaan over hoe erg het is dat haar haar verpest is...........
En inderdaad dit is Fok. Je lekker ergeren aan anderen en ongezouten kritiek geven. Hoewel als ik iemand in mijn naaste omgeving had die al weken zo zeurde over haar haar, was ik serieus geirriteertd geweest.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  vrijdag 23 juli 2010 @ 15:03:44 #135
309684 thegirlwhosoldtheworld
Meanwhile in Bel-Air
pi_84399749
Misschien hé,moeten sommigen van ons het van uiterlijk hebben.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 15:06:14 #136
Meanwhile in Bel-Air
pi_84399849
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 09:43 schreef seasushi het volgende:
Ach, druk maken is een groot woord. niet bepaald, maar als iemand haar haar heeft laten knippen en alle goedbedoelde adviezen tips al weken niet wil horen en maar door blijft gaan over hoe erg het is dat haar haar verpest is...........
En inderdaad dit is Fok. Je lekker ergeren aan anderen en ongezouten kritiek geven. Hoewel als ik iemand in mijn naaste omgeving had die al weken zo zeurde over haar haar, was ik serieus geirriteertd geweest.
wie zegt dat ik het niet wil horen? Ik heb wat dingen geprobeerd, en nu draag ik het gewoon los en wacht ik tot het groeit. Ik post alleen heel af en toe hier, het is niet dat ik 1000en topics maak over dit onderwerp.
pi_84400742
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 15:03 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Misschien hé,moeten sommigen van ons het van uiterlijk hebben.
Dat is dan wel weer rot, als je haar mislukt is en je uiterlijk is echt het enige wat je te bieden hebt.
pi_84400808
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 15:30 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat is dan wel weer rot, als je haar mislukt is en je uiterlijk is echt het enige wat je te bieden hebt.
Hoe moet dat als je ouder wordt???
  vrijdag 23 juli 2010 @ 15:41:43 #139
Meanwhile in Bel-Air
pi_84401165
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 15:30 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik heb veel meer te bieden, maar een goede eerste indruk is meer waard dan mijn MA diploma.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 16:04:22 #140
270727 Marouska
DON"T PANIC!!!!
pi_84402011
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 15:41 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:

[..]

Ik heb veel meer te bieden, maar een goede eerste indruk is meer waard dan mijn MA diploma.
Wow, ben je nou daadwerkelijk een volwassen vrouw, met een afgeronde master (Master Arts = master geesteswetenschappen, toch...?), en meen je het serieus als je zegt dat een good hair day meer waard is dan (de jaren werk die in) je academische opleiding (zijn gegaan)? Wow...
  vrijdag 23 juli 2010 @ 17:00:24 #141
Meanwhile in Bel-Air
pi_84404228
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 16:04 schreef Marouska het volgende:

[..]

Wow, ben je nou daadwerkelijk een volwassen vrouw, met een afgeronde master (Master Arts = master geesteswetenschappen, toch...?), en meen je het serieus als je zegt dat een good hair day meer waard is dan (de jaren werk die in) je academische opleiding (zijn gegaan)? Wow...
Ik ben op weg naar de MA ja. Maar in deze wereld is het niet zo dat je voorrang krijgt in winkels, mannen een stuk vriendelijker zijn, mensen sneller op je afstappen als je wappert met je diploma. Je krijgt een goede baan en een goed salaris, maar er is ook nog een sociale kant. En natuurlijk blijven mensen voor je karakter. Jehumor, je intelligentie, hoe je tegen mensen doet is het belangrijkst. Maar de eerste indruk is het belangrijkst
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 23 juli 2010 @ 17:02:19 #142
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_84404294
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 15:41 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:

[..]

Nieuwe impuls in dit topic.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  vrijdag 23 juli 2010 @ 17:08:07 #143
Meanwhile in Bel-Air
pi_84404483
Nou, stel ik was een lelijk wijf geweest. Ech lelijk. Met wratten op d'r neus, hazetanden, dik, en een trollenkapsel. Nog erger dan mijn kapsel nu. Maar ik had wel mijn MA! Hoe groot was de kans geweest dat ik mijn vriend die ik nu heb had gestrikt? Ja, we hadden een vriendschap opgebouwd, maar voor de seks had hij niks gewild hoor. Hoe groot was de kans dat men mij representatief had gevonden bij sollicitaties? Als iemand een even hoog niveau heeft als een knapper iemand, kan ik je er bijna op zweren dat de knappere de baan krijgt. Vooral als vrouw. Bij mannen maakt het meestal niks uit.
pi_84404487
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 17:02 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Nieuwe impuls in dit topic.
Ze geven die vodjes ook maar aan iedereen tegenwoordig, als je er een beetje goed uitziet kan je er zo een gratis ophalen.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 17:08:45 #145
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_84404515
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 17:00 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:

[..]

Ik ben op weg naar de MA ja. Maar in deze wereld is het niet zo dat je voorrang krijgt in winkels, mannen een stuk vriendelijker zijn, mensen sneller op je afstappen als je wappert met je diploma. Je krijgt een goede baan en een goed salaris, maar er is ook nog een sociale kant. En natuurlijk blijven mensen voor je karakter. Jehumor, je intelligentie, hoe je tegen mensen doet is het belangrijkst. Maar de eerste indruk is het belangrijkst
Denk je dat een gemiddelde man het verschil ziet tussen de lengte nu en zoals je het normaal hebt? Het is maar 5 cm.. Stijl het hetzelfde en verschil zie je weinig in eerste instantie. So relax.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_84404536
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 17:08 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Denk je dat een gemiddelde man het verschil ziet tussen de lengte nu en zoals je het normaal hebt? Het is maar 5 cm.. Stijl het hetzelfde en verschil zie je weinig in eerste instantie. So relax.
Gekkie
  vrijdag 23 juli 2010 @ 17:10:33 #147
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_84404582
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 17:09 schreef mootie het volgende:

[..]

Gekkie

Love will tear us apart (Joy Division)
  vrijdag 23 juli 2010 @ 17:15:02 #148
Meanwhile in Bel-Air
pi_84404739
Ja ik relax ook, maar ik vind het vreemd dat mensen doen alsof uiterlijk minder belanrijk is dan opleiding terwijl uiterlijk 9/10 keermeerdeuren opent dan zo'n briefje.
pi_84404828
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 17:15 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Ja ik relax ook, maar ik vind het vreemd dat mensen doen alsof uiterlijk minder belanrijk is dan opleiding terwijl uiterlijk 9/10 keermeerdeuren opent dan zo'n briefje.
Euhm.... ok....
  vrijdag 23 juli 2010 @ 17:21:11 #150
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_84404945
Beter te kort dan te lang. Als het te kort is, dan groeit het vanzelf wel weer aan. Maar als het te lang is dan wordt het niet vanzelf korter.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')