Natuurlijk voel je je klote als je kapsel niet naar je zin is geknipt, maar om daar weken later nog zo mee bezig te zijn....quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:03 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Nee, vertel eens. Zijn alleen zwaar verminkte mensen zielig?Mogen die zich alleen kut voelen?
Nu ja, volgens mij meen jij onder 'zwaar verminkte' mensen te vallen alleen al omdat je haar een beetje te kort is geknipt, zo zielig vind je jezelf.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:03 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Nee, vertel eens. Zijn alleen zwaar verminkte mensen zielig?Mogen die zich alleen kut voelen?
Ik vind het ook niet bepaald van (sociale) intelligentie getuigen dat je als volwassen vrouw een meisje van een jaar of achttien gaat uitschelden omdat ze zich zo druk maakt om d'r kapsel en een ietwat simpele indruk maakt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:11 schreef seasushi het volgende:
Misschien is het wel verstandig om zo veel mogelijk haar te laten groeien idd. wellicht kun je daar je leeghoofdigheid onder verbergen, want nu is het levensgroot zichtbaar.
TS maakt zich tenminste nog druk om haar eigen haar. Jij zit je hier op te winden over de waarde die één of ander anoniem meisje aan haar kapsel hecht. Dat op zich is al oliedom, maar als je dan ook nog eens gaat eisen dat ze zich niet meer zo druk maakt om dat soort kleine problemen, dan ben je nog hypocriet ook. Geef eerst zelf maar eens het goede voorbeeld en laat TS lekker klagen over haar kapsel.quote:
Dat schuine is nu wel geweest hoor...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:04 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Ik wil mijn rechte pony ook schuin gaan knippen, hoelang moet ik daarop wachten?
Daar draait het hier toch ook wel om, je gewoon lekker ergeren aan mensen. En ja, als iemand een account maakt om te klagen over 5 cm haar en daar vervolgens ook weken over door blijft blaten, dan mag je best wel even zeggen dat het een zeurdoos is.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:20 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet bepaald van (sociale) intelligentie getuigen dat je als volwassen vrouw een meisje van een jaar of achttien gaat uitschelden omdat ze zich zo druk maakt om d'r kapsel en een ietwat simpele indruk maakt.
[..]
TS maakt zich tenminste nog druk om haar eigen haar. Jij zit je hier op te winden over de waarde die één of ander anoniem meisje aan haar kapsel hecht. Dat op zich is al oliedom, maar als je dan ook nog eens gaat eisen dat ze zich niet meer zo druk maakt om dat soort kleine problemen, dan ben je nog hypocriet ook. Geef eerst zelf maar eens het goede voorbeeld en laat TS lekker klagen over haar kapsel.
Dat is nog tot daar aan toe, maar de drang die sommige mensen voelen om dat wicht hun mening op te dringen is gewoon lachwekkend.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar draait het hier toch ook wel om, je gewoon lekker ergeren aan mensen. En ja, als iemand een account maakt om te klagen over 5 cm haar en daar vervolgens ook weken over door blijft blaten, dan mag je best wel even zeggen dat het een zeurdoos is.
Maar loop jij je nu niet 'druk te maken' over mijn druk maken...? En dring jij niet jouw mening van dat ik mijn mening niet op moet dringen nu niet op dan...?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:18 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat is nog tot daar aan toe, maar de drang die sommige mensen voelen om dat wicht hun mening op te dringen is gewoon lachwekkend.Dan vraag ik me af of ze nu zelf niet doorhebben hoe idioot ze bezig zijn. Je een beetje druk gaan zitten maken om de heisa die zo'n meisje maakt om haar kapsel, alsjeblieft zeg. Dan denk ik: laat gááán joh, wat maakt 't uit.
wie zegt dat ik het niet wil horen? Ik heb wat dingen geprobeerd, en nu draag ik het gewoon los en wacht ik tot het groeit. Ik post alleen heel af en toe hier, het is niet dat ik 1000en topics maak over dit onderwerp.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:43 schreef seasushi het volgende:
Ach, druk maken is een groot woord. niet bepaald, maar als iemand haar haar heeft laten knippen en alle goedbedoelde adviezen tips al weken niet wil horen en maar door blijft gaan over hoe erg het is dat haar haar verpest is...........
En inderdaad dit is Fok. Je lekker ergeren aan anderen en ongezouten kritiek geven. Hoewel als ik iemand in mijn naaste omgeving had die al weken zo zeurde over haar haar, was ik serieus geirriteertd geweest.
Dat is dan wel weer rot, als je haar mislukt is en je uiterlijk is echt het enige wat je te bieden hebt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:03 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Misschien hé,moeten sommigen van ons het van uiterlijk hebben.
Hoe moet dat als je ouder wordt???quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer rot, als je haar mislukt is en je uiterlijk is echt het enige wat je te bieden hebt.
Ik heb veel meer te bieden, maar een goede eerste indruk is meer waard dan mijn MA diploma.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer rot, als je haar mislukt is en je uiterlijk is echt het enige wat je te bieden hebt.
Wow, ben je nou daadwerkelijk een volwassen vrouw, met een afgeronde master (Master Arts = master geesteswetenschappen, toch...?), en meen je het serieus als je zegt dat een good hair day meer waard is dan (de jaren werk die in) je academische opleiding (zijn gegaan)? Wow...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:41 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
[..]
Ik heb veel meer te bieden, maar een goede eerste indruk is meer waard dan mijn MA diploma.
Ik ben op weg naar de MA ja. Maar in deze wereld is het niet zo dat je voorrang krijgt in winkels, mannen een stuk vriendelijker zijn, mensen sneller op je afstappen als je wappert met je diploma. Je krijgt een goede baan en een goed salaris, maar er is ook nog een sociale kant. En natuurlijk blijven mensen voor je karakter. Jehumor, je intelligentie, hoe je tegen mensen doet is het belangrijkst. Maar de eerste indruk is het belangrijkstquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:04 schreef Marouska het volgende:
[..]
Wow, ben je nou daadwerkelijk een volwassen vrouw, met een afgeronde master (Master Arts = master geesteswetenschappen, toch...?), en meen je het serieus als je zegt dat een good hair day meer waard is dan (de jaren werk die in) je academische opleiding (zijn gegaan)? Wow...
Nieuwe impuls in dit topic.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:41 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
[..]
Ik heb veel meer te bieden, maar een goede eerste indruk is meer waard dan mijn MA diploma.
Ze geven die vodjes ook maar aan iedereen tegenwoordig, als je er een beetje goed uitziet kan je er zo een gratis ophalen.quote:
Denk je dat een gemiddelde man het verschil ziet tussen de lengte nu en zoals je het normaal hebt? Het is maar 5 cm.. Stijl het hetzelfde en verschil zie je weinig in eerste instantie. So relax.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:00 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
[..]
Ik ben op weg naar de MA ja. Maar in deze wereld is het niet zo dat je voorrang krijgt in winkels, mannen een stuk vriendelijker zijn, mensen sneller op je afstappen als je wappert met je diploma. Je krijgt een goede baan en een goed salaris, maar er is ook nog een sociale kant. En natuurlijk blijven mensen voor je karakter. Jehumor, je intelligentie, hoe je tegen mensen doet is het belangrijkst. Maar de eerste indruk is het belangrijkst
Gekkiequote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:08 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Denk je dat een gemiddelde man het verschil ziet tussen de lengte nu en zoals je het normaal hebt? Het is maar 5 cm.. Stijl het hetzelfde en verschil zie je weinig in eerste instantie. So relax.
Euhm.... ok....quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:15 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Ja ik relax ook, maar ik vind het vreemd dat mensen doen alsof uiterlijk minder belanrijk is dan opleiding terwijl uiterlijk 9/10 keermeerdeuren opent dan zo'n briefje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |