een cleo kapsel?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat voor iets raars heb je dan?
Dat zit vooral in je eigen hoofd. Ik denk dat het de gemiddelde man niet eens opvalt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:34 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Misschien, maar als je er héél vreemd uitziet...
Als je er zo als haar uit ziet, mag je vanavond wel even langs komen hoor.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:51 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Wat vinden mannen van pony+ staartje? Ik vond mijn rechte pony leuk met lang haar maar nu ziet het er ongeveer zo uit: http://www.hairstylingtoo(...)nesmarch_06_2009.jpg maar met een kleinere dunnere staart
Haha helaas;)quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:28 schreef LePoo het volgende:
[..]
Als je er zo als haar uit ziet, mag je vanavond wel even langs komen hoor.
Mja, da's veel erger natuurlijk... maar als de bob haar staat?quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:43 schreef Marouska het volgende:
Een vriendinnetje van mij heeft onlangs model gestaan voor een haarmerk (ik vermeld maar niet welke, maar eigenlijk best wel een huge merk, snap echt niet dat zoiets daar kan gebeuren... ). Hebben helemaal d'r haar verneukt, op een manier die echt wel verder gaat dan jouw zielige paar centimeter te kort.
Resultaat: door het blondeer + opnieuw kleuren is d'r haar nu te beschadigd(/afgebroken?) geraakt om er nog iets mee te kunnen, en moest ze opeens naar een superkort boblijntje. Van schouderlang haar. En van donkerbruin naar honingblond gegaan (het idee was eigenlijk dat ze het na de opdracht gewoon weer terug zou kleuren, maar om d'r haar even met rust te laten laat ze 't maar even zo). Dan heb je pas reden om te zeuren. Deed ze echter niet, want ze is een volwassen vrouw, die er bovendien prachtig uitziet met wat voor kapsel dan ook, en d'r eigenwaarde simpelweg niet af laat hangen van d'r kapsel. Zou je ook eens moeten proberen.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:43 schreef Marouska het volgende:
...... Dan heb je pas reden om te zeuren. Deed ze echter niet, want ze is een volwassen vrouw, die er bovendien prachtig uitziet met wat voor kapsel dan ook, en d'r eigenwaarde simpelweg niet af laat hangen van d'r kapsel. Zou je ook eens moeten proberen.
Zucht....quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:32 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
[..]
Mja, da's veel erger natuurlijk... maar als de bob haar staat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |