3 - 1 zei die vent toch.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:59 schreef Yannick567 het volgende:
EN NU HOUDEN DIE VOORSPRONG EN VOETBALLEN MET DIE HANDEL
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:59 schreef Warrick21 het volgende:
Van persie had het weer een bijna verpest
Wat zijn we toch Duits geworden.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:59 schreef shomila het volgende:
Dichtgooien die hap.
Niet getreurd, blijf geloven in de kracht van het NL elftalquote:
dan ben je blindquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:59 schreef golfer het volgende:
Zat wel een buitenspelluchtje aan, volgens mij.
Volgens mij dacht het stadion het ook, het duurde nogal lang voordat er gejuicht werdquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:59 schreef golfer het volgende:
Zat wel een buitenspelluchtje aan, volgens mij.
Hij raakte hem niet aan.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:00 schreef Sasman het volgende:
Wat een lucky goal...En Van Persie stond buitenspel en deed toch wel een beweging naar de bal!...Dus weer word een belangrijke match beslist door een blundertje van de lijnrechter...Anuwel je dit de lijnrechter niet kan kwalek nemen..
Okeequote:
Iddquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet getreurd, blijf geloven in de kracht van het NL elftal
Nog meer goals nu voor NL!!!!!!
Hup NL!!!!
Goed gekeken? Beter dat van Persie er vanaf bleefquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:00 schreef Sasman het volgende:
Wat een lucky goal...En Van Persie stond buitenspel en deed toch wel een beweging naar de bal!...Dus weer word een belangrijke match beslist door een blundertje van de lijnrechter...Anuwel je dit de lijnrechter niet kan kwalek nemen..
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:00 schreef Sasman het volgende:
Hinderlijk buitenspel toch?quote:
Maar doet wel een beweging naar de bal wat de keeper kan verwarrenquote:
Een hele ordinaire quote van mij zelf, maar ik had gelijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:59 schreef wolferl het volgende:
Nu druk blijven houden en die 1-3 erin pegelen.
Dat kan wel eens gebeurenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:01 schreef Yurithemaster het volgende:
word nog wel 4-1 denk ik nu zijn we echt los![]()
Hier ook.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:01 schreef Stefan het volgende:
Buren schreeuwen al voor ie er bij ons inzit
Vuurwerkquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:01 schreef KdR het volgende:
haha het gejuich hier in de straat ligt echt een minuut voor op mijn stream
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Jack: het is afgelopen voor het nederlands elftal in een positieve zin
Iddquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Grueter.. doe maar rustig, we zijn er nog niet..
Dat dusquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:01 schreef Maaslander het volgende:
Jongens, we zijn nu allemaal wel heel blij.. Maar!
BEDANKT VAN PERSIE, EEN VAN JE WEINIGE GOEDE ACTIES TOT NU TOE![]()
Van mij niet, het blijft een Maassluizer.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:04 schreef MaLo het volgende:
Boularouz (of hoe je het ook maar spelt) mag wel een basisplaats van mij
Ja die zal vast Fok! bezoeken op zijn PDAquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:04 schreef Karina het volgende:
Is er iemand op het Museumplein, daar zal het wel feest zijn.
GRUETER Hou je bekquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:05 schreef MaLo het volgende:
Laat die commentator zijn muil houden, we zijn er nog niet!
Nee inderdaad, 4-1 moet sowieso wel kunnen joh.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nu maar hopen dat ze het zo niet alwel best vinden.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:05 schreef MaLo het volgende:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:05 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
De trollen hebben hun steen weer opgezocht.
zoals altijdquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:05 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
De trollen hebben hun steen weer opgezocht.
Nou zo gek zijn ze hier wel ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:05 schreef Skwish het volgende:
[..]
Ja die zal vast Fok! bezoeken op zijn PDA
Weet niet waar Boris vd Ham is, maar die zit wel te Twitterenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:05 schreef Skwish het volgende:
[..]
Ja die zal vast Fok! bezoeken op zijn PDA
Dit is mijn WK Finale ontmaagdingquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:05 schreef tong80 het volgende:
De derde leer dat ik een Nederlandse WK-finale mee maak Zijn er mer hier ? Ik zit met kippenvel
ouwe gast ben je al danquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:05 schreef tong80 het volgende:
De derde leer dat ik een Nederlandse WK-finale mee maak Zijn er mer hier ? Ik zit met kippenvel
slecht verdedigen en veel balverliesquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:05 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
was niks aan de hand, behalve een blunder van Steek, we hadden nog genoeg tijd
Ik stoor me ook eraanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:05 schreef MaLo het volgende:
Jammer dat het geluid niet singroon loopt anders had ik Jack van gelder op gezet. Ben wel benieuwd straks naar het geluidsfragmentquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:05 schreef MaLo het volgende:
Meldt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:05 schreef tong80 het volgende:
Nee ik heb alleen trauma's opgelopenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:05 schreef tong80 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |