quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:45 schreef Karina het volgende:
Ik denk steeds dat ik Ali B zie, die gozer met dat staartje.
wij zijn tenminste niet zo naief en onwetend als jijquote:
Hebben we weer zo'n clown...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:46 schreef L.Mo het volgende:
Echte mannen spelen rugby, dit lijkt nergens op.
Man wat een haat weer.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:46 schreef gniffie het volgende:
[..]
wij zijn tenminste niet zo naief en onwetend als jij
ze winnen maar dan moet kuyt eruit voor elia en dan winnen ze dik
Maar hij is mogelijk geblesseerd, dan kan je niet anders...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:46 schreef Greys het volgende:
Keeper wisselen lijkt me echt niet handig, ook al is Steek de weg een beetje kwijt
dat doet hij zekerquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:46 schreef Scorpie het volgende:
Ik word gek van die scheids trouwens, loopt de hele fucking tijd in de weg![]()
Hij schijnt geblesseerd te zijnquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:46 schreef Greys het volgende:
Keeper wisselen lijkt me echt niet handig, ook al is Steek de weg een beetje kwijt
Als we verliezen moeten alle spelers het land uit?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:47 schreef hedphylem het volgende:
tering, steek laat een goal in.jullie zijn nederland niet waardig.
Mocht het niets met een blessure te maken hebben, dan maak je een keeper der alleen maar onzeker mee..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:46 schreef Greys het volgende:
Welnee, dat was de conclusie van de commentator. Wellicht houdt ie alleen Elia gezelschap bij het warmlopenquote:
quote:
Vrouwen...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:48 schreef DeLuna het volgende:
Toe nou toch. Ik kan hier helemaal niet tegen.
Dit.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:48 schreef Karina het volgende:
Ik wilde eigenlijk niet zoveel bier drinken, maar ik ben bang dat ik dat toch ga doen.
het is echt dramatisch momenteelquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
VInd Nederland aanvallend echt ontzettend zwak.. continu veel te veel ruimte tussen de linies wat tot balverlies leidt..
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:49 schreef beantherio het volgende:
Trap die bal er nu in, Uruguay. En verlos me uit mijn lijden.
Hopen dat ze veel eigen goals makenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:49 schreef Henno het volgende:
AAArghlll ik ga kapot hier
hoe moeten we zo van Duitsland winnen
te veel duitse worst gegetenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:47 schreef Wilskracht het volgende:
Vaart is traag
quote:
Niet alleen de vrouwen volgensmij.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:49 schreef genakt het volgende:
PFFF we moeten nu echt gaan scoren anders word ik gek
nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:49 schreef Henno het volgende:
AAArghlll ik ga kapot hier
hoe moeten we zo van Duitsland winnen
ja maar ik ben genaktquote:
Heb je geteld hoe vaak oranje op het gras is gaan liggen? Ik ben de tel kwijt geraakt.quote:
QFTquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:53 schreef Scorpie het volgende:wat een scheids zeg. ongelooflijk. das geen overtreding.
Tijd voor zijn comeback!quote:
je liet me schrikken homoquote:
FAIL !!!!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:53 schreef G.R.S. het volgende:
Noem me maar een pessimist maar ik denk dat dit niet goed gaat komenHopelijk heb ik het fout
nee, een fornuis.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:54 schreef Kerol het volgende:
wtf ik hoor mn moeder zeggen, heet zoiets een penalty?
Dan was hij weer te langzaam geweest volgens de andere helft hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |