Gewoon vragen...? Zo moeilijk is dat toch niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:24 schreef Bakpao het volgende:
Nu nog kijken hoe we die meid op een date kunnen krijgen. Tips?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:26 schreef CantFazeMe het volgende:
Vlak voordat je aan de beurt bent toblerone bij de "volgende klant" rails leggen.
Lul whut, leg uitquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:26 schreef CantFazeMe het volgende:
Vlak voordat je aan de beurt bent toblerone bij de "volgende klant" rails leggen.
Geniaal.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:26 schreef CantFazeMe het volgende:
Opgelost in de OPquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:26 schreef CantFazeMe het volgende:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:20 schreef ReWout het volgende:
Neem een artikel mee om af te rekenen. Vervolgens ga je in de rij staan. En net voordat je aan de beurt bent zeg je tegen de persoon die achter je staat. "Gaat u maar voor ik heb toch maar 1 artikel."
Vervolgens die Kassiere helemaal verward. Dit doe je dan tot ze vraagt waar je in godsnaam mee bezig bent. Dan zeg je dat je graag in de rij staat zodat je langer je langer blik op haar kan werken ofzo (deze laatste zin moet wat romantischer)
insert namequote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:12 schreef Masterboy het volgende:
Hoi {insert name},je ziet er erg leuk en lief uit,zin om een keer iets te drinken met mij?
Dat doe je eerder als degene achter je maar weinig artikelen heeft. Anders slaat de reden nergens op. Waarom zou iemand voor willen als jij maar een artikel hebt?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:20 schreef ReWout het volgende:
Neem een artikel mee om af te rekenen. Vervolgens ga je in de rij staan. En net voordat je aan de beurt bent zeg je tegen de persoon die achter je staat. "Gaat u maar voor ik heb toch maar 1 artikel."
Vervolgens die Kassiere helemaal verward. Dit doe je dan tot ze vraagt waar je in godsnaam mee bezig bent. Dan zeg je dat je graag in de rij staat zodat je langer je blik op haar kan werpen ofzo (deze laatste zin moet wat romantischer)
-edit- k in p verandert.
Wat denk je dat de grap hier is.....quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat doe je eerder als degene achter je maar weinig artikelen heeft. Anders slaat de reden nergens op. Waarom zou iemand voor willen als jij maar een artikel hebt?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat doe je eerder als degene achter je maar weinig artikelen heeft. Anders slaat de reden nergens op. Waarom zou iemand voor willen als jij maar een artikel hebt?
Ja uhu ik begrijp het wel, maar het slaat nergens op.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:48 schreef Just-Lost het volgende:
[..]
Wat denk je dat de grap hier is.....
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja uhu ik begrijp het wel, maar het slaat nergens op.
daarom is het een garp!quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja uhu ik begrijp het wel, maar het slaat nergens op.
OMFG....OMFG....OMFG...ben jij nou echt zo dom?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, dan doet zij van: MWHOEHAHAHAHAHA!quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja maar kijk, dan denkt die kassière: wat een mafketel, daar wil ik niets van hebben.
Goede supermarkt als er ook zulke diensten worden aangeboden, waar is het?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:46 schreef Joosterd het volgende:
Briefje schrijven met je nummer en aan haar geven met het geld.![]()
Gebeurt regelmatig bij ons in de supermarkt
Niet dat er wat met de briefjes word gedaan , meestal zijn het van die halve zolen die zelf niets durven te zeggen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:03 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Goede supermarkt als er ook zulke diensten worden aangeboden, waar is het?
Ideeënbus?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:03 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Goede supermarkt als er ook zulke diensten worden aangeboden, waar is het?
jij bent echt heel domquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
*rinkeldeKINKEL!!*quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:22 schreef ellevehC86 het volgende:
Fles Advocaat op de grond laten vallen als je aan de beurt bent....
Heb je iig wat gesprekstijd
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:57 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
*rinkeldeKINKEL!!*
kassiëre: wat een mongool ben jij.
X: sorry
kassiëre: ruim je het wel op???
X: tuurlijk
kassiëre: kom je hier vaker???
X: JA
kassiëre: Shit, neem dan een andere kassa want ik wil liever geen troep hier de volgende keer..
X: ok...
Kassière.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:57 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
*rinkeldeKINKEL!!*
kassiëre: wat een mongool ben jij.
X: sorry
kassiëre: ruim je het wel op???
X: tuurlijk
kassiëre: kom je hier vaker???
X: JA
kassiëre: Shit, neem dan een andere kassa want ik wil liever geen troep hier de volgende keer..
X: ok...
zet een betere neer zou ik zeggen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
Kassière.
En een kassamiep zou nooit mongool zeggen.
Bovendien verpest die een na laatste zin van de dialoog het helemaal.
Derhalve zeer slecht.
*rinkeldekinkel*quote:
gelijk ter plekke met de friendzone afrekenen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:53 schreef ellevehC86 het volgende:
kassiëre: Maakt niet uit hoor![]()
X: sorry![]()
kassiëre: Kan iedereen gebeuren hoor![]()
X: Nee hoor, jou zou ik nooit zo omgooien
kassiëre: Wedden van wel?
X:![]()
kassiëre:![]()
X:![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:48 schreef HalvinCarris het volgende:
Koop een zak croissantjes en zeg dan: "Of wou je liever iets anders voor het ontbijt morgen?"
K: liever een eitjequote:Op woensdag 14 juli 2010 16:48 schreef HalvinCarris het volgende:
Koop een zak croissantjes en zeg dan: "Of wou je liever iets anders voor het ontbijt morgen?"
Ditquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Een keer als er verder geen klanten aan de kassa staan praten met der, doe dit vaker uiteindelijk kun je een keer vragen of ze iets met je wilt gaan drinken.. Als ze positief reageert op je babbels tenminste.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Plannen om iets te vragen, vervolgens bewust een moment uitzoeken waarop het rustig is en dan 'spontaan' iets vragen...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:28 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
Nee even serieusGewoon spontaan een keertje vragen wanneer er niet veel klanten in de winkel zijn
Er bestaat ook zoiets als gewoon een rustig moment uitzoeken en dan iets spontaans zeggen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:21 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Plannen om iets te vragen, vervolgens bewust een moment uitzoeken waarop het rustig is en dan 'spontaan' iets vragen...
Toen ik nog achter de kassa zat ben ik ook wel eens mee uit gevraagd. Ik was behoorlijk onzeker en was nogal overrompeld, zeker toen hij maar bleef vragen wanneer ik nou eens iets met hem ging drinken. Uiteindelijk maar gedaan omdat ik geen nee durfde te zeggenquote:Op maandag 19 juli 2010 21:11 schreef Clara2115 het volgende:
Gewoon vragen als het niet zo druk is.
Maar aangezien het een buurtsuper is, die zijn vaak niet zo druk.
Ik spreek uit ervaring, ik werk er zelf!
en dan die blik van die Kassière:quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:21 schreef Wijze_appel het volgende:
Tip:
Als ze je de kassabon geeft, snel je telefoonnummer erop schrijven en dan met een knipoog aan haar teruggeven.
alles!quote:
Niks gewend dus. Hoe wil jij voorkomen dat een meisje bij jou een blik achterlaat als ze jou niet leuk vind dan? Of trek jij ze als een holbewoner je grot in nadat je ze neergeknuppeld hebt?quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:49 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Niks gewend dus. Hoe wil jij voorkomen dat een meisje bij jou een blik achterlaat als ze jou niet leuk vind dan? Of trek jij ze als een holbewoner je grot in nadat je ze neergeknuppeld hebt?
Zeg snotneus, houdt je eens rustig.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:29 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
![]()
![]()
wijze domme_appel
eerst ga ik checken of ze me wel leuk vindt of niet (oogcontact), zo ja dan ga ik tot actie over. Niet als een domme bange dwaas een telefoonnummer op een bonnetje schrijven en weglopen.
Wees een vent en spreek zo een meid gewoon aan!
Wat ijsbrekertje???? Jij bent echt kankerdom!!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:32 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Zeg snotneus, houdt je eens rustig.
Zon briefje kan een ijsbrekertje zijn voor een gesprek. Dat bij jou de kwartjes niet vallen omdat je door je kleingeld bent, is niet mijn probleem.
Met jouw saaie taktiek kan dat gezicht, waar je zo bang voor bent, ook komen.
Dus nogmaals: jij weinig gewend/geen ervaring
Woorden als kanker gaan gebruiken in een discussie is pas écht dom! Faalhaas.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:33 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Wat ijsbrekertje???? Jij bent echt kankerdom!!
Vrouwen houden niet van bange mietjes, wees een vent godverdomme!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:32 schreef CantFazeMe het volgende:
Kut nou eens op met dit topic te kicken.
Laat er net zo'n mokkel achter je staan:quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:03 schreef FOKkû het volgende:
Een briefje met "Hoi! Mag ik je nummer?" op de loopband leggen.Wel doen als er niemand achter je staat, anders denkt diegene dat 't voor hem/haar is.
Erg leuk, tenzij je een blik (erwtensoep) in je handen hebtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:20 schreef ReWout het volgende:
Vervolgens die Kassiere helemaal verward. Dit doe je dan tot ze vraagt waar je in godsnaam mee bezig bent. Dan zeg je dat je graag in de rij staat zodat je langer je blik op haar kan werpen ofzo (deze laatste zin moet wat romantischer)
-edit- k in p verandert.
Ga bij de betreffende supermarkt werkenquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:29 schreef BasementDweller het volgende:
of: zullen we bij jouw thuis samen deze doos openmaken?
No way, nooit van mijn leven zal ik de pakken spaghetti recht zetten. Dan zoek ik mijn heil wel ergens anders.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ga bij de betreffende supermarkt werkenIn de tijd van mijn vakkenvullers-bijbaantje hadden we regelmatig bedrijfsfeestjes met genoeg dronken kassameisjes
Je gaat niemand op zo'n manier benaderen zonder dat je een non-verbale goedkeuring hebt gehad. Veel mannen weten niet eens hoe vrouwen doen wanneer ze zich aangetrokken voelen tot iemand. Een vrouw moet nog net niet zeggen "ik wil jou"quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:33 schreef b4kl4p het volgende:
Supermarktmeisjes zijn volgens mij een bodemloze put.
De kans is gewoon veel te groot dat ze het raar vindt dat je zoiets doet wat weer met zich meebrengt dat je jezelf voor je eigen gevoel niet meer lekker kunt vertonen in die winkel.
Nee vrouwen, jullie wilden emancipatie. Wanneer een kerel met je flirt in de supermarkt en je jezelf afvraagt waarom hij nooit actie onderneemt: het is jouw beurt, we hebben gewoon te veel te verliezen in de super.
Aan de andere kant zit de kassiere natuurlijk ook in exact dezelfde situatie: zij moet nog een tijdje bliepen met de kans dat jij weer voor de kassa staat.
Maar aangezien er in mijn supermarkt ook zo'n schatje zit waarvoor ik wel eens een kopje koffie bij t ontbijt wil inschenken vraag ik me ook wel af of er wat minder risicovolle manieren zijn.
Nu is het natuurlijk mogelijk het naamkaartje af te lezen via hyves te benaderen. Maar ook dit is wel behoorlijk kansloos.
Je kun natuurlijk wachten totdat de winkel dicht is en dan toevallig dat meisje tegenkomen, maar ook dit is te kansloos voor woorden.
Hoe kun je zo iemand benaderen zonder al te veel kans op gezichtsverlies. En is het sowieso wel verstandig iemand die er leuk uit ziet maar je voor de rest helemaal niet kent te benaderen voor een drankje. Aangezien je elkaar van beide kanten voor geen ene meter kent geeft dit aan beide kanten zo ongelooflijk veel spanning dat een succesvolle date bij voorbaat minder kans heeft.
Iemand daar een oordeel over?
Aldus onze Don Juan de la Fok!quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:56 schreef Synthesist het volgende:
[..]
Ik weet dat wanneer je uiterlijke verzorging goed is, je ambitieus bent, je mensen durft aan te spreken, lacht en dus zelfverzekerd overkomt duizenden vrouwen jou willen.
waarom ben je hier zo zeker van?quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:56 schreef Synthesist het volgende:
[..]
Je gaat niemand op zo'n manier benaderen zonder dat je een non-verbale goedkeuring hebt gehad. Veel mannen weten niet eens hoe vrouwen doen wanneer ze zich aangetrokken voelen tot iemand. Een vrouw moet nog net niet zeggen "ik wil jou"Gezichtsverlies? Dat is puur onzekerheid. Er is geen een persoon die door iedereen aantrekkelijk wordt gevonden, dat bestaat niet. Afwijzing is een deel van het leven.
Ik weet dat wanneer je uiterlijke verzorging goed is, je ambitieus bent, je mensen durft aan te spreken, lacht en dus zelfverzekerd overkomt duizenden vrouwen jou willen. Wij leven in een cultuur van schaamte, als je denkt dat je moet voldoen aan een ideaalbeeld om gelukkig te zijn dan zal je onzeker worden en dan bereik je helemaal niets nee.
Als jij de winkel in loopt, je maakt oogcontact met haar en ze lacht, je staat dan, enige tijd later bij de kassa in de rij, ze kijkt naar je en is misschien verlegen. in ieder geval, ze lacht of je voelt die spanning. je spreekt haar aan en ze toont interesse of ze laat non-verbaal weten interesse te hebben. dan ben je echt een loser als je afrekent en achteraf gaat fantaseren wat .. er had kunnen gebeuren als...
omdat ik er ervaring mee heb. zowel met balen dat je niets durfde als met op iemand afstappen en geen uitkomst verwachten van een conversatie.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:56 schreef sjefsjembek het volgende:
[..]
waarom ben je hier zo zeker van?
Interessant filmpje trouwens ook. Ik heb net even die hele reeks bekeken, best een inspirerend verhaalquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:49 schreef Synthesist het volgende:
[..]
omdat ik er ervaring mee heb. zowel met balen dat je niets durfde als met op iemand afstappen en geen uitkomst verwachten van een conversatie.
je hebt ook veel van die "pickup artists" die een hele andere aanpak kiezen, als in meer opdringerig. ter informatie van mensen die niet weten wat een pickupartist is. gewoon een fancy naam voor iemand die met behulp van psychologie/sociologie een vrouw zo snel verovert. Dat zijn dus wel dé don Juans van deze tijd. De vraag die je jezelf alleen moet stellen is, wil je jezelf zijn en wat minder "succes" hebben, of wil je een toneelstukje opvoeren en een player zijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Interessant filmpje trouwens ook. Ik heb net even die hele reeks bekeken, best een inspirerend verhaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |