Gewoon vragen...? Zo moeilijk is dat toch niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:24 schreef Bakpao het volgende:
Nu nog kijken hoe we die meid op een date kunnen krijgen. Tips?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:26 schreef CantFazeMe het volgende:
Vlak voordat je aan de beurt bent toblerone bij de "volgende klant" rails leggen.
Lul whut, leg uitquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:26 schreef CantFazeMe het volgende:
Vlak voordat je aan de beurt bent toblerone bij de "volgende klant" rails leggen.
Geniaal.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:26 schreef CantFazeMe het volgende:
Opgelost in de OPquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:26 schreef CantFazeMe het volgende:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:20 schreef ReWout het volgende:
Neem een artikel mee om af te rekenen. Vervolgens ga je in de rij staan. En net voordat je aan de beurt bent zeg je tegen de persoon die achter je staat. "Gaat u maar voor ik heb toch maar 1 artikel."
Vervolgens die Kassiere helemaal verward. Dit doe je dan tot ze vraagt waar je in godsnaam mee bezig bent. Dan zeg je dat je graag in de rij staat zodat je langer je langer blik op haar kan werken ofzo (deze laatste zin moet wat romantischer)
insert namequote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:12 schreef Masterboy het volgende:
Hoi {insert name},je ziet er erg leuk en lief uit,zin om een keer iets te drinken met mij?
Dat doe je eerder als degene achter je maar weinig artikelen heeft. Anders slaat de reden nergens op. Waarom zou iemand voor willen als jij maar een artikel hebt?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:20 schreef ReWout het volgende:
Neem een artikel mee om af te rekenen. Vervolgens ga je in de rij staan. En net voordat je aan de beurt bent zeg je tegen de persoon die achter je staat. "Gaat u maar voor ik heb toch maar 1 artikel."
Vervolgens die Kassiere helemaal verward. Dit doe je dan tot ze vraagt waar je in godsnaam mee bezig bent. Dan zeg je dat je graag in de rij staat zodat je langer je blik op haar kan werpen ofzo (deze laatste zin moet wat romantischer)
-edit- k in p verandert.
Wat denk je dat de grap hier is.....quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat doe je eerder als degene achter je maar weinig artikelen heeft. Anders slaat de reden nergens op. Waarom zou iemand voor willen als jij maar een artikel hebt?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat doe je eerder als degene achter je maar weinig artikelen heeft. Anders slaat de reden nergens op. Waarom zou iemand voor willen als jij maar een artikel hebt?
Ja uhu ik begrijp het wel, maar het slaat nergens op.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:48 schreef Just-Lost het volgende:
[..]
Wat denk je dat de grap hier is.....
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja uhu ik begrijp het wel, maar het slaat nergens op.
daarom is het een garp!quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja uhu ik begrijp het wel, maar het slaat nergens op.
OMFG....OMFG....OMFG...ben jij nou echt zo dom?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, dan doet zij van: MWHOEHAHAHAHAHA!quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja maar kijk, dan denkt die kassière: wat een mafketel, daar wil ik niets van hebben.
Goede supermarkt als er ook zulke diensten worden aangeboden, waar is het?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:46 schreef Joosterd het volgende:
Briefje schrijven met je nummer en aan haar geven met het geld.![]()
Gebeurt regelmatig bij ons in de supermarkt
Niet dat er wat met de briefjes word gedaan , meestal zijn het van die halve zolen die zelf niets durven te zeggen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:03 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Goede supermarkt als er ook zulke diensten worden aangeboden, waar is het?
Ideeënbus?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:03 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Goede supermarkt als er ook zulke diensten worden aangeboden, waar is het?
jij bent echt heel domquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
*rinkeldeKINKEL!!*quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:22 schreef ellevehC86 het volgende:
Fles Advocaat op de grond laten vallen als je aan de beurt bent....
Heb je iig wat gesprekstijd
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:57 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
*rinkeldeKINKEL!!*
kassiëre: wat een mongool ben jij.
X: sorry
kassiëre: ruim je het wel op???
X: tuurlijk
kassiëre: kom je hier vaker???
X: JA
kassiëre: Shit, neem dan een andere kassa want ik wil liever geen troep hier de volgende keer..
X: ok...
Kassière.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:57 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
*rinkeldeKINKEL!!*
kassiëre: wat een mongool ben jij.
X: sorry
kassiëre: ruim je het wel op???
X: tuurlijk
kassiëre: kom je hier vaker???
X: JA
kassiëre: Shit, neem dan een andere kassa want ik wil liever geen troep hier de volgende keer..
X: ok...
zet een betere neer zou ik zeggen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
Kassière.
En een kassamiep zou nooit mongool zeggen.
Bovendien verpest die een na laatste zin van de dialoog het helemaal.
Derhalve zeer slecht.
*rinkeldekinkel*quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |