*rinkeldeKINKEL!!*quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:22 schreef ellevehC86 het volgende:
Fles Advocaat op de grond laten vallen als je aan de beurt bent....
Heb je iig wat gesprekstijd
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:57 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
*rinkeldeKINKEL!!*
kassiėre: wat een mongool ben jij.
X: sorry
kassiėre: ruim je het wel op???
X: tuurlijk
kassiėre: kom je hier vaker???
X: JA
kassiėre: Shit, neem dan een andere kassa want ik wil liever geen troep hier de volgende keer..
X: ok...
Kassičre.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:57 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
*rinkeldeKINKEL!!*
kassiėre: wat een mongool ben jij.
X: sorry
kassiėre: ruim je het wel op???
X: tuurlijk
kassiėre: kom je hier vaker???
X: JA
kassiėre: Shit, neem dan een andere kassa want ik wil liever geen troep hier de volgende keer..
X: ok...
zet een betere neer zou ik zeggen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
Kassičre.
En een kassamiep zou nooit mongool zeggen.
Bovendien verpest die een na laatste zin van de dialoog het helemaal.
Derhalve zeer slecht.
*rinkeldekinkel*quote:
gelijk ter plekke met de friendzone afrekenen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:53 schreef ellevehC86 het volgende:
kassiėre: Maakt niet uit hoor![]()
X: sorry![]()
kassiėre: Kan iedereen gebeuren hoor![]()
X: Nee hoor, jou zou ik nooit zo omgooien
kassiėre: Wedden van wel?
X:![]()
kassiėre:![]()
X:![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:48 schreef HalvinCarris het volgende:
Koop een zak croissantjes en zeg dan: "Of wou je liever iets anders voor het ontbijt morgen?"
K: liever een eitjequote:Op woensdag 14 juli 2010 16:48 schreef HalvinCarris het volgende:
Koop een zak croissantjes en zeg dan: "Of wou je liever iets anders voor het ontbijt morgen?"
Ditquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Een keer als er verder geen klanten aan de kassa staan praten met der, doe dit vaker uiteindelijk kun je een keer vragen of ze iets met je wilt gaan drinken.. Als ze positief reageert op je babbels tenminste.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat doe je eerder als degene achter je maar weinig artikelen heeft. Anders slaat de reden nergens op. Waarom zou iemand voor willen als jij maar een artikel hebt?
Plannen om iets te vragen, vervolgens bewust een moment uitzoeken waarop het rustig is en dan 'spontaan' iets vragen...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:28 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
Nee even serieusGewoon spontaan een keertje vragen wanneer er niet veel klanten in de winkel zijn
Er bestaat ook zoiets als gewoon een rustig moment uitzoeken en dan iets spontaans zeggen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:21 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Plannen om iets te vragen, vervolgens bewust een moment uitzoeken waarop het rustig is en dan 'spontaan' iets vragen...
Toen ik nog achter de kassa zat ben ik ook wel eens mee uit gevraagd. Ik was behoorlijk onzeker en was nogal overrompeld, zeker toen hij maar bleef vragen wanneer ik nou eens iets met hem ging drinken. Uiteindelijk maar gedaan omdat ik geen nee durfde te zeggenquote:Op maandag 19 juli 2010 21:11 schreef Clara2115 het volgende:
Gewoon vragen als het niet zo druk is.
Maar aangezien het een buurtsuper is, die zijn vaak niet zo druk.
Ik spreek uit ervaring, ik werk er zelf!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |