en dan die blik van die Kassière:quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:21 schreef Wijze_appel het volgende:
Tip:
Als ze je de kassabon geeft, snel je telefoonnummer erop schrijven en dan met een knipoog aan haar teruggeven.
alles!quote:
Niks gewend dus. Hoe wil jij voorkomen dat een meisje bij jou een blik achterlaat als ze jou niet leuk vind dan? Of trek jij ze als een holbewoner je grot in nadat je ze neergeknuppeld hebt?quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:49 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Niks gewend dus. Hoe wil jij voorkomen dat een meisje bij jou een blik achterlaat als ze jou niet leuk vind dan? Of trek jij ze als een holbewoner je grot in nadat je ze neergeknuppeld hebt?
Zeg snotneus, houdt je eens rustig.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:29 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
![]()
![]()
wijze domme_appel
eerst ga ik checken of ze me wel leuk vindt of niet (oogcontact), zo ja dan ga ik tot actie over. Niet als een domme bange dwaas een telefoonnummer op een bonnetje schrijven en weglopen.
Wees een vent en spreek zo een meid gewoon aan!
Wat ijsbrekertje???? Jij bent echt kankerdom!!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:32 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Zeg snotneus, houdt je eens rustig.
Zon briefje kan een ijsbrekertje zijn voor een gesprek. Dat bij jou de kwartjes niet vallen omdat je door je kleingeld bent, is niet mijn probleem.
Met jouw saaie taktiek kan dat gezicht, waar je zo bang voor bent, ook komen.
Dus nogmaals: jij weinig gewend/geen ervaring
Woorden als kanker gaan gebruiken in een discussie is pas écht dom! Faalhaas.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:33 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Wat ijsbrekertje???? Jij bent echt kankerdom!!
Vrouwen houden niet van bange mietjes, wees een vent godverdomme!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:32 schreef CantFazeMe het volgende:
Kut nou eens op met dit topic te kicken.
Laat er net zo'n mokkel achter je staan:quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:03 schreef FOKkû het volgende:
Een briefje met "Hoi! Mag ik je nummer?" op de loopband leggen.Wel doen als er niemand achter je staat, anders denkt diegene dat 't voor hem/haar is.
Erg leuk, tenzij je een blik (erwtensoep) in je handen hebtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:20 schreef ReWout het volgende:
Neem een artikel mee om af te rekenen. Vervolgens ga je in de rij staan. En net voordat je aan de beurt bent zeg je tegen de persoon die achter je staat. "Gaat u maar voor ik heb toch maar 1 artikel."
Vervolgens die Kassiere helemaal verward. Dit doe je dan tot ze vraagt waar je in godsnaam mee bezig bent. Dan zeg je dat je graag in de rij staat zodat je langer je blik op haar kan werpen ofzo (deze laatste zin moet wat romantischer)
-edit- k in p verandert.
Ga bij de betreffende supermarkt werkenquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:29 schreef BasementDweller het volgende:
of: zullen we bij jouw thuis samen deze doos openmaken?
No way, nooit van mijn leven zal ik de pakken spaghetti recht zetten. Dan zoek ik mijn heil wel ergens anders.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ga bij de betreffende supermarkt werkenIn de tijd van mijn vakkenvullers-bijbaantje hadden we regelmatig bedrijfsfeestjes met genoeg dronken kassameisjes
Je gaat niemand op zo'n manier benaderen zonder dat je een non-verbale goedkeuring hebt gehad. Veel mannen weten niet eens hoe vrouwen doen wanneer ze zich aangetrokken voelen tot iemand. Een vrouw moet nog net niet zeggen "ik wil jou"quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:33 schreef b4kl4p het volgende:
Supermarktmeisjes zijn volgens mij een bodemloze put.
De kans is gewoon veel te groot dat ze het raar vindt dat je zoiets doet wat weer met zich meebrengt dat je jezelf voor je eigen gevoel niet meer lekker kunt vertonen in die winkel.
Nee vrouwen, jullie wilden emancipatie. Wanneer een kerel met je flirt in de supermarkt en je jezelf afvraagt waarom hij nooit actie onderneemt: het is jouw beurt, we hebben gewoon te veel te verliezen in de super.
Aan de andere kant zit de kassiere natuurlijk ook in exact dezelfde situatie: zij moet nog een tijdje bliepen met de kans dat jij weer voor de kassa staat.
Maar aangezien er in mijn supermarkt ook zo'n schatje zit waarvoor ik wel eens een kopje koffie bij t ontbijt wil inschenken vraag ik me ook wel af of er wat minder risicovolle manieren zijn.
Nu is het natuurlijk mogelijk het naamkaartje af te lezen via hyves te benaderen. Maar ook dit is wel behoorlijk kansloos.
Je kun natuurlijk wachten totdat de winkel dicht is en dan toevallig dat meisje tegenkomen, maar ook dit is te kansloos voor woorden.
Hoe kun je zo iemand benaderen zonder al te veel kans op gezichtsverlies. En is het sowieso wel verstandig iemand die er leuk uit ziet maar je voor de rest helemaal niet kent te benaderen voor een drankje. Aangezien je elkaar van beide kanten voor geen ene meter kent geeft dit aan beide kanten zo ongelooflijk veel spanning dat een succesvolle date bij voorbaat minder kans heeft.
Iemand daar een oordeel over?
Aldus onze Don Juan de la Fok!quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:56 schreef Synthesist het volgende:
[..]
Ik weet dat wanneer je uiterlijke verzorging goed is, je ambitieus bent, je mensen durft aan te spreken, lacht en dus zelfverzekerd overkomt duizenden vrouwen jou willen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |