abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87174521
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 17:56 schreef Synthesist het volgende:

[..]

Je gaat niemand op zo'n manier benaderen zonder dat je een non-verbale goedkeuring hebt gehad. Veel mannen weten niet eens hoe vrouwen doen wanneer ze zich aangetrokken voelen tot iemand. Een vrouw moet nog net niet zeggen "ik wil jou" :') Gezichtsverlies? Dat is puur onzekerheid. Er is geen een persoon die door iedereen aantrekkelijk wordt gevonden, dat bestaat niet. Afwijzing is een deel van het leven.

Ik weet dat wanneer je uiterlijke verzorging goed is, je ambitieus bent, je mensen durft aan te spreken, lacht en dus zelfverzekerd overkomt duizenden vrouwen jou willen. Wij leven in een cultuur van schaamte, als je denkt dat je moet voldoen aan een ideaalbeeld om gelukkig te zijn dan zal je onzeker worden en dan bereik je helemaal niets nee.

Als jij de winkel in loopt, je maakt oogcontact met haar en ze lacht, je staat dan, enige tijd later bij de kassa in de rij, ze kijkt naar je en is misschien verlegen. in ieder geval, ze lacht of je voelt die spanning. je spreekt haar aan en ze toont interesse of ze laat non-verbaal weten interesse te hebben. dan ben je echt een loser als je afrekent en achteraf gaat fantaseren wat .. er had kunnen gebeuren als...

waarom ben je hier zo zeker van?
  maandag 4 oktober 2010 @ 17:07:42 #102
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_87174993
Hoe zunne autist ben je als je niet fatsoenlijk contact weet te leggen met een meisje :')
#26 || Luciano da Silva
  maandag 4 oktober 2010 @ 17:28:36 #103
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_87175716
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 01:16 schreef boekenplank het volgende:
Iets met een kassiere willen.
Het kan...
pi_87243779
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 18:00 schreef Xili0n het volgende:

[..]

Aldus onze Don Juan de la Fok! :')
Er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in. :)
pi_87244316
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:56 schreef sjefsjembek het volgende:

[..]

waarom ben je hier zo zeker van?
omdat ik er ervaring mee heb. zowel met balen dat je niets durfde als met op iemand afstappen en geen uitkomst verwachten van een conversatie.
pi_87244371
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 13:49 schreef Synthesist het volgende:

[..]

omdat ik er ervaring mee heb. zowel met balen dat je niets durfde als met op iemand afstappen en geen uitkomst verwachten van een conversatie.
Interessant filmpje trouwens ook. Ik heb net even die hele reeks bekeken, best een inspirerend verhaal :Y
pi_87244600
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 13:50 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Interessant filmpje trouwens ook. Ik heb net even die hele reeks bekeken, best een inspirerend verhaal :Y
je hebt ook veel van die "pickup artists" die een hele andere aanpak kiezen, als in meer opdringerig. ter informatie van mensen die niet weten wat een pickupartist is. gewoon een fancy naam voor iemand die met behulp van psychologie/sociologie een vrouw zo snel verovert. Dat zijn dus wel dé don Juans van deze tijd. De vraag die je jezelf alleen moet stellen is, wil je jezelf zijn en wat minder "succes" hebben, of wil je een toneelstukje opvoeren en een player zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')