Ja, bij die kolenmijnenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:53 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
De finish is sowieso een paar honderd meter voor het bos dus lijkt me goed mogelijk.
Lijkt eropquote:
Idd.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:58 schreef tong80 het volgende:
Eigenlijk schandalig als je door die middeleeuwse kasseien uit de Tour moet.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt erop
Frankrijk is op veel punten nog een middeleeuws land, dus tjaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt erop
Die heeft wel geleerd van de Giro.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Evans met voorsprong de meest alerte van het hele peloton die eerste dagen.
Ja, bij die groep met Contador. Contador stond er ook bij bij die valpartij volgens mij, heeft ook zwart truitje dacht ik.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:00 schreef Zwansen het volgende:
Boom zat bij Contador dus daar zouden Menchov en FGesink ook wel zitten.
Ergens in de bus.quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vrees dat Menchov en Gesink flink wat tijd aan de broek krijgen.
Nee, Contador kan de TOur verliezen. Evans zit er ook nog bij vooraan. En Armstrong zit ook voor Contador.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik wilde al zeggen tegen iemand die opmerkte dat Saxo hier de Tour niet kan winnen, maar wel verliezen.
Als ze hier Contador op minuten rijden kunnen ze júist hier de Tour winnen. Dit is de grootste kans.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:03 schreef Devpartner het volgende:
kan iemand mij uitleggen hoe A Shleck dat tempo kan volgen, maar de rest niet? of kwam het door die val dat er verbrokkeling was?
Dat was ikquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik wilde al zeggen tegen iemand die opmerkte dat Saxo hier de Tour niet kan winnen, maar wel verliezen.
Zoals het er nu bijstaat kan dat idd. Zetten ze iedereen op achterstand.quote:Als ze hier Contador op minuten rijden kunnen ze júist hier de Tour winnen. Dit is de grootste kans.
SoK had nog gepost dat Saxo als ze slim waren een gat lieten vallen. Maar ik geloof niet dat hij dat op deze manier bedoelde.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De val hakte een flink gat in het peloton want Frank zat vrij vooraan
Ja, er konden maar 20 man door, daarachter stond de rest stil even of kon er niet langs...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:03 schreef Devpartner het volgende:
kan iemand mij uitleggen hoe A Shleck dat tempo kan volgen, maar de rest niet? of kwam het door die val dat er verbrokkeling was?
Kwam door de val.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:03 schreef Devpartner het volgende:
Qua sprinten lijkt 'ie me vrij zwak, dus voor de spanning is het wel goed.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jammer dat Hushovd een goede zaak voor het groen gaat doen, dat gun ik 'm niet echt.
Je kan niet elke dag blijven wachten hoor ..... dit keer zit Saxo vooraan wel goed dus nou gaan ze natuurlijk niet wachten ....quote:
Ik toch wel, al had ik liever een gevecht met hem en Boonen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jammer dat Hushovd een goede zaak voor het groen gaat doen, dat gun ik 'm niet echt.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:04 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, er konden maar 20 man door, daarachter stond de rest stil even of kon er niet langs...
Dus pure mazzel dat Armstrong en A. Schleck ervoor zitten en de rest erachter, want Contador die moest z'n fiets volgens mij ook zelfs oprapen bij die valpartij van Martin en Frank Schleck.
Niet alleen Rabo, maar het hele fucking peloton is in de zeik genomenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:04 schreef UltraR het volgende:
[..]
Kwam door de val.
En uiteraard wacht Saxo nu niet nu -zij- degenen zijn in de beste positie. En terecht.
God, wat heeft Rabo zich gisteren laten ringeloren zeg.
Door de val van F.Schleck.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:03 schreef Devpartner het volgende:
Dat denk ik ook. Frank schleck saboteert hier de hele bende!quote:
Lol Maar geen schwalbevallen itt tot die twee, maar gewoon onhandigheid, slechte ogen, slechte stuurmotoriek of een combinatiequote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Frank Schleck ligt nog vaker op de grond dan Cristiano Ronaldo en Arjen Robben samen
Dat vind ik toch altijd zo knap van Armstrong, hij zit echt nagenoeg altijd aan de goede kant als er gaten vallen, bij waaieretappes en bij valpartijen. Door een akker heen fietsen om zo snel mogelijk weer bij de kopgroep aan te sluiten na een uitwijkmanoeuvre voor een val, geen probleem.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:04 schreef Zwansen het volgende:
Nee, Contador kan de TOur verliezen. Evans zit er ook nog bij vooraan. En Armstrong zit ook voor Contador.
Contador is de enige concurrent van Andy als je het mij vraagt. Achteraf kan je wellicht zeggen dat hier de Tour wel degelijk gewonnen is.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, Contador kan de TOur verliezen. Evans zit er ook nog bij vooraan. En Armstrong zit ook voor Contador.
Dus nog niet de Tour gewonnen.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Qua sprinten lijkt 'ie me vrij zwak, dus voor de spanning is het wel goed.
Ja, dit is natuurlijk ontzettende mazzel die ze hebben. Frank Schleck gaat op 10e positie onderuit samen met Tony Martin, de rest wordt gelost erdoor en nu gaan ze wel vol doorjakkeren.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je kan niet elke dag blijven wachten hoor ..... dit keer zit Saxo vooraan wel goed dus nou gaan ze natuurlijk niet wachten ....
Vorig jaar op een schoteltje?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zie het gebeuren dat bij een aanzienlijk achterstand Petacchi, McEwen, Farrar en Cavendish allemaal het groen al opgeven en voor etappes gaan en dan is 't al gedaan.
En Hushovd heeft sowieso al twee keer groen op een schoteltje gekregen, 3 keer is helemaal overdreven.
\quote:
Bedoel groep contador, excuus.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Eerste groep is de groep Schleck..
Boom heb ik gezien, weet iemand wie die andere 3 zijn?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:11 schreef larry91 het volgende:
Er zitten 4 Rabo's bij die Contador groep. Dat dacht ik te zien.
Ik zag ook Menchov, bij andere twee niet kunnen zien wie het zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:12 schreef Krambo het volgende:
[..]
Boom heb ik gezien, weet iemand wie die andere 3 zijn?
Nee, hij moet juist nog kleiner gaan trappen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lance, op kasseien moet je niet zo klein gaan trappen
Omdat ie lek rijdt?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:12 schreef Menchov het volgende:
Armstrong is niet goed vandaag, das wel duidelijk
Lijkt me wel dat Gesink er bij zit.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:13 schreef larry91 het volgende:
[..]
Ik zag ook Menchov, bij andere twee niet kunnen zien wie het zijn.
Ah, vandaar dat je niet in de eerste groep rijdt, je loopt te Fok!kenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:12 schreef Menchov het volgende:
Armstrong is niet goed vandaag, das wel duidelijk
Armstrong heeft ook wel van omstandigheden geprofiteerd, heeft 'ie er nu eens nadeel van.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja inderdaad, achterstand door een lekke band
Tjalingi en Gesing, Boom en Menchov dus?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:13 schreef larry91 het volgende:
[..]
Ik zag ook Menchov, bij andere twee niet kunnen zien wie het zijn.
The Boss is Bruce Springsteen iddquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:15 schreef tong80 het volgende:
Kunnen ze Armstrong gewoon Armstrong noemen ipv The Boss ?
Ik weet het niet meer, de Chaos wordt te grootquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:15 schreef Krambo het volgende:
[..]
Tjalingi en Gesing, Boom en Menchov dus?
Waar zag je Gesink? Daar in die bocht? Dat was toch Gesink niet? Volgens de Belg was het Tjallingi.quote:
De NOS had m gevonden. Kwam in beeld vlak voor Tjallingi.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waar zag je Gesink? Daar in die bocht? Dat was toch Gesink niet? Volgens de Belg was het Tjallingi.
Menchov idd bij Contadorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik hoop dat Menchov in de groep Contador zit, want anders kunnen ze hun klassementsambities al opbergen.
Edit: zie m nu zitten
Schleck eruit..
Dat was net voor de autos lijkt me geen goede zaak?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:17 schreef larry91 het volgende:
[..]
De NOS had m gevonden. Kwam in beeld vlak voor Tjallingi.
Gesink gaat tijd verliezen, dat staat vast. Maar we mogen al blij zijn als hij deze rit ongeschonden doorkomt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:18 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat was net voor de autos lijkt me geen goede zaak?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gesink gaat tijd verliezen, dat staat vast. Maar we mogen al blij zijn als hij deze rit ongeschonden doorkomt.
Bedank Hinault maar met zijn kasseien.quote:
ook nicolas roche was daarbij. kanshebber op de etappe ook nog.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:20 schreef Venga_II het volgende:
Contador,Vinokourov,Menchov, VDB gaan bij Cancellara komen
Zelfs dan laten ze Gesink niet snel rijden. Maar goed, we wachten af.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoeft ook helemaal niet erg te zijn, als hij ver achterkomt krijgt hij in de bergen tenminste de ruimte om eens wat te doen
Agh kom op zeg, 180 renners blijven wel op de fiets zitten. Ten minste niet zo'n saaie aanloop etappe en 30 seconden sprinten.quote:
Basso zit er nog verder achter. Nu is dat ook niet echt een kanshebber.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:21 schreef rubbereend het volgende:
Straks verliest alleen Armstrong tijd van de kanshebbers
Die kunnen nog best bij Armstrong komen, die is nu immers alleen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:21 schreef larry91 het volgende:
Volgens mij zit Gesink in de groep achter Armstrong, samen met Tjallingi en Boom.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Basso zit er nog verder achter. Nu is dat ook niet echt een kanshebber.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Basso zit er nog verder achter. Nu is dat ook niet echt een kanshebber.
F. Schleck, Basso, Sastre, Menchov.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:21 schreef rubbereend het volgende:
Straks verliest alleen Armstrong tijd van de kanshebbers
quote:
Scherpquote:
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:23 schreef Reddiablo het volgende:
Gaat Cadel Evans hier dan zijn fundament leggen voor zijn Tourwinst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |